Dostawa projektora z uchwytem oraz ekranu projekcyjnego elektrycznego wraz z montażem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa projektora z uchwytem oraz ekranu projekcyjnego elektrycznego wraz z montażem dla WIMiR - KC-zp.272-745/21
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-12-21
  • ZamawiającyAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-13
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00312317
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa projektora z uchwytem oraz ekranu projekcyjnego elektrycznego wraz z montażem dla WIMiR - KC-zp.272-745/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa projektora z uchwytem oraz ekranu projekcyjnego elektrycznego wraz z montażem dla WIMiR - KC-zp.272-745/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81ab32df-5c12-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113836/37/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.203 Dostawę projektora z uchwytem oraz ekranu projekcyjnego elektrycznego wraz z montażem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.dzp.agh.edu.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywasięprzyużyciuśrodków
komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
onlinedziałającejpodadresemhttps://epropublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z
PlatformyprzezWykonawcę jestbezpłatne.Na
Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Dostawa projektora z uchwytem oraz ekranu projekcyjnego elektrycznego wraz z montażem . Wykonawcaprzystępując do
postępowania o
udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunkikorzystania zPlatformy określone w
Regulaminiezamieszczonym nastronie internetowejhttps://epropublico.pl orazuznaje go za
wiążący.Wykonawcazamierzający wziąćudział wpostępowaniu musiposiadać konto naPlatformie.Do
złożenia ofertykonieczne jest posiadanieprzezosobę upoważnionądo
reprezentowaniaWykonawcyważnegokwalifikowanegopodpisuelektronicznego, podpisuzaufanego
lubpodpisuosobistego.Zamawiającyokreśla następującewymagania sprzętowo –aplikacyjne
pozwalającenakorzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieciInternet;b) posiadaniedowolnej i
aktywnejskrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c)komputer zzainstalowanym systememoperacyjnym
Windows 7(lubnowszym) albo Linux,d)zainstalowanadowolnaprzeglądarka internetowa- Platforma
współpracujeznajnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkichgłównych przeglądarekinternetowych
(InternetExplorer10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, GoogleChrome, Opera),e)włączona obsługa
JavaScriptorazCookies.Zamawiającydopuszcza następującyformat przesyłanychdanych: pliki o
wielkości do 80MB wformatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.Wpostępowaniu, wszelkieoświadczenia,
wnioski,zawiadomieniaoraz informacjeprzekazywane są zapośrednictwem Platformy(karta
”Wiadomości”). Zadatę wpływuoświadczeń,wniosków, zawiadomieńoraz informacjiprzesłanych za
pośrednictwemPlatformy,przyjmuje się datęich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze
stanowiącymi jejintegralną częśćzałącznikami, składasię pod rygoremnieważności w
formieelektronicznej lub postacielektronicznej zapośrednictwemPlatformy,
podpisanąkwalifikowanympodpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lubpodpisemosobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza,
żespełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowychiwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.),
dalej: RODO,tymsamym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO
oraz zgodniezprzepisamikrajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem
informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 27 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-745/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawu multimedialnego składającego się z projektora oraz elektrycznego ekranu projekcyjnego obsługiwanego pilotem wraz z uchwytem montażowym do laboratorium naukowo-dydaktycznego Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki w sali 201A pawilonu D-1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - aktualne
nadzieńskładania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 do SWZ.
Informacjezawarte woświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega
wykluczeniuz postępowania.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawcówoświadczenia ,o którychmowa powyżej, składa z każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się ozamówienie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Opis techniczny oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem ich wszystkich parametrów
technicznych, w zakresie umożliwiającym ocenę spełniania wymagań Zamawiającego określonych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Opis techniczny oferowanego sprzętu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty wraz z kalkulacją cenową. 2. Pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób
podpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli
upoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego
właściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W
takimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania
ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy
dołączyć dooferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy
w następującym zakresie:
a) następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
b) jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
• niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
• pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
• pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie
c) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy
w przypadku zaistnienia przesłanki, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia
w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 3 pkt. d), wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów
5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-21 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-19

NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie naprawa telewizorów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie naprawa telewizorów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI