Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych (TIK) na lata 2017 – 2019 – „Aktywna tablica” dla wybranych placówek oświatowych gminy Chełmiec
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełmiec
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-10-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGminny Zespół Edukacji w Chełmcu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-24
  • Numer ogłoszenia601280-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 601280-N-2019 z dnia 2019-09-24 r.

Gminny Zespół Edukacji w Chełmcu: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych (TIK) na lata 2017 – 2019 – „Aktywna tablica” dla wybranych placówek oświatowych gminy Chełmiec
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Edukacji w Chełmcu, krajowy numer identyfikacyjny 12022463700000, ul. ul. Papieska  2 , 33-395  Chełmiec, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 145 610, e-mail rpotoczek@chelmiec.pl, faks 184 145 643.
Adres strony internetowej (URL): www.chelmiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.chelmiec.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.chelmiec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2016r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
ul. Papieska 2, 33-395 Chełmiec

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych (TIK) na lata 2017 – 2019 – „Aktywna tablica” dla wybranych placówek oświatowych gminy Chełmiec
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych (TIK) na lata 2017 – 2019 – „Aktywna tablica” dla wybranych placówek oświatowych gminy Chełmiec” zwanych w dalszej części „sprzętem”. Wykaz szkół i sprzętu objętego przedmiotem zamówienia: LP SZKOŁA Rodzaj pomocy dydaktycznej Liczba szt. 1. Szkoła Podstawowa w Biczycach Dolnych Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 2. Szkoła Podstawowa w Chełmcu Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” 2 3. Szkoła Podstawowa w Chomranicach Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 4. Szkoła Podstawowa w Januszowej Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” 2 5. Szkoła Podstawowa w Klęczanach Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 6. Szkoła Podstawowa w Krasnem Potockiem Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 7. Szkoła Podstawowa w Marcinkowicach Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 8. Szkoła Podstawowa w Librantowej Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 9. Szkoła Podstawowa w Paszynie Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” 2 10. Szkoła Podstawowa w Piątkowej * Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” 1 *Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 1 * Projektor 1 11. Szkoła Podstawowa w Rdziostowie Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 12. Szkoła Podstawowa w Świniarsku Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 3 13. Szkoła Podstawowa w Trzetrzewinie Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” 2 14. Szkoła Podstawowa w Wielogłowach * Tablica interaktywna 77” z projektorem ultrakrótkoogniskowym 3 Wykaz ilości sztuk (zbiorczo): LP POZYCJE ZAMÓWIENIA ILOŚĆ SZTUK 1 A- Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” 25 2 B - Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” 9 3 C – Zestaw Tablica interaktywna 77” z projektorem ultrakrótkoogniskowym 3 4 D- Projektor 1 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do placówek oświatowych Gminy Chełmiec zgodnie z wykazem jak powyżej w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 20 listopada 2019. 2. Zaproponowane przez Wykonawcę pomoce dydaktyczne muszą spełniać warunki określone w szczególności w § 2 ust. 6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 lipca 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – „Aktywna tablica”, a dostawa, montaż, uruchomienie i szkolenie użytkowników muszą spełniać warunki określone w szczególności w § 5 ust. 1 w/w rozporządzenia. 3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt do placówek oświatowych gminy Chełmiec. Dostarczany sprzęt musi być kompletny i przetestowany pod kątem sprawności. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w godzinach pracy placówek oświatowych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 15.00 lub w godzinach ustalonych z dyrektorami szkół. 5. Wykonawca wniesie przedmiot zamówienia do pomieszczeń w budynku danej placówki oświatowej. 6. Wykonawca zapewni takie opakowanie sprzętu jakie jest wymagane, by nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy. 7. Całość sprzętu oraz oprogramowanie musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży w Unii Europejskiej. 8. Sprzęt musi posiadać aktualny certyfikat zgodności z dyrektywami unijnymi CE. 9. Sprzęt danego rodzaju w więcej niż jednym egzemplarzu musi pochodzić od jednego producenta. 10. Dopuszczalne jest aby poszczególne elementy tworzące zestaw pomocy dydaktycznych były różnych producentów z zastrzeżeniem, że muszą one być ze sobą kompatybilne. 11. Komplet urządzeń i oprogramowania do obsługi sprzętu danego rodzaju musi pochodzić od jednego dostawcy. 12. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą i wolny od obciążeń prawami osób trzecich. 13. Sprzęt musi posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim. 14. Sprzęt musi posiadać okres gwarancji udzielonej przez producenta lub Wykonawcę nie krótszy niż 2 lata. 15. Wykonawca umożliwi przedstawicielowi Zamawiającego sprawdzenie sprzętu w celu jego odbioru w miejscu dostawy. Sprawdzenie sprzętu będzie polegało na upewnieniu się, że sprzęt jest wolny od widocznych wad fizycznych, a w szczególności, że sprzęt odpowiada wymogom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Na okoliczność odbioru sprzętu zostanie sporządzony protokół odbioru podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 16. Wykonawca zobligowany jest umownie do zapewnienia instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionego sprzętu i oprogramowania z infrastrukturą szkolną. 17. Po stronie Wykonawcy jest dokonanie montażu sprzętu w pomieszczeniach placówek oświatowych wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego. Wykonawca w ramach złożonej oferty zobowiązuje się dostarczyć wszystkie niezbędne materiały montażowe np.: korytka, listwy instalacyjne, itp. 18. Zamawiający wymaga, aby prace instalatorskie związane z zamówieniem były wykonywane zgodnie ze sztuką instalatorską. 19. Korzyści i ciężary związane ze sprzętem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia sprzętu przechodzą na przedstawiciela Zamawiającego z chwilą wydania sprzętu. Za dzień wydania sprzętu uważa się dzień, w którym sprzęt został odebrany przez przedstawiciela Zamawiającego. 20. Instalacja tablicy musi być na dedykowanym uchwycie ściennym. Projektor musi być zainstalowany na dedykowanym uchwycie z uwzględnieniem specyfiki sali, w której będzie dokonywana instalacja oraz z uwzględnieniem parametrów tablicy i projektora. Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zestawu Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera przenośnego lub stacjonarnego udostępnianego przez placówkę oświatową. Przewody muszą umożliwiać podłączenie do komputera stacjonarnego lub komputera przenośnego, będącego w dyspozycji szkoły, w której dokonywana jest instalacja. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kable sygnałowe o odpowiedniej długości. 21. Wykonawca po zainstalowaniu wszystkich urządzeń oraz oprogramowania dokona jego uruchomienia oraz przeprowadzi kalibrację obrazu z projektora względem tablicy. Prezentacja poprawności działania zamontowanego sprzętu zostanie dokonana w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 22. Instalacja monitora interaktywnego musi być na dedykowanym uchwycie ściennym. Monitor interaktywny musi być zainstalowany z uwzględnieniem specyfiki sali, w której będzie dokonywana instalacja oraz parametrów monitora interaktywnego. Wszystkie przewody niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, Wykonawca musi poprowadzić w listwach instalacyjnych do miejsca, w którym zaplanowane zostało umieszczenie komputera przenośnego lub stacjonarnego udostępnianego przez placówkę oświatową. Przewody muszą umożliwiać podłączenie do komputera stacjonarnego lub laptopa, będącego w dyspozycji szkoły, w której dokonywana jest instalacja. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kable sygnałowe o odpowiedniej długości. 23. Wykonawca po zainstalowaniu monitora interaktywnego dokona jego uruchomienia oraz przeprowadzi kalibrację obrazu. Prezentacja poprawności działania zamontowanego sprzętu dokona w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 24. Wykonawca zobligowany jest umownie do przeprowadzenia technicznego szkolenia dla nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi urządzeń i oprogramowania wchodzących w skład pomocy dydaktycznych, uwzględniając konieczność stosowania technologi informacyjno komunikacyjnej w prowadzeniu zajęć edukacyjnych z różnych przedmiotów. 25. Szkolenie o którym mowa w ust. 23 musi obejmować co najmniej: elementy dostarczonego sprzętu, sposób uruchomienia sprzętu, sposób wykonania kalibracji sprzętu, zasady bezpiecznej pracy ze sprzętem, możliwość przetestowania sprzętu poprzez np. napisanie nazwy szkoły, przeniesienie napisanego obiektu w inny rejon tablicy, dodatnie dowolnego obrazka z galerii, uruchomienie prawego przycisku myszy, przekazanie informacji o dostępnych bezpłatnych zasobach internetowych wykorzystywanego oprogramowania (gotowe lekcje, dodatkowe materiały szkoleniowe, strony społecznościowe). 26. Wykonawca przeprowadzi szkolenie w każdej placówce oświatowej, do której będzie dostarczony sprzęt będący przedmiotem umowy. 27. Zamawiający wymaga aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy był sprzętem nie odnawianym, nie regenerowanym, zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta. Oznacza to, że będzie sprzętem fabrycznie nowym i posiadającym stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 28. Koszty montażu pomocy dydaktycznych oraz szkoleń technicznych dla nauczycieli nie będą stanowiły podstawy do ich uznania i rozliczenia przez Zamawiającego 29. Cena oferty musi zawierać w swej wartości wszelkie koszty zapewniające właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. 30. W ofercie należy podać dane, które jednoznacznie identyfikują producenta, dokładny typ, model, wersje zaoferowanego sprzętu. 31. Podane poniżej parametry poszczególnego sprzętu są wymaganiami minimalnymi przez Zamawiającego. Opis parametrów minimalnych sprzętu: A - Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 65” - parametry minimalne Efektywna powierzchnia monitora (obszar interaktywny), na której można dokonywać notatek, sterować pracą komputera 144cm x 82 cm (przekątna 65 cali – 163 cm). Format monitora – 16:9. Waga – maksymalnie 42 kg. Jasność 350 cd/m2. Rozdzielczość matrycy 4K. Kontrast 1200:1. Kąt widzenia 178 stopni. Czas reakcji matrycy maksimum 8 ms. Wyświetlacz LCD z podświetleniem LED. Wbudowane głośniki o łącznej mocy 10W. Poziom hałasu 35 dB. Funkcje autonomiczne (bez podłączonego komputera): Android, tryb whiteboard, przeglądarka internetowa, dzielenie notatek z whiteboard na urządzenia przenośnie lub komputery, udostępnianie ekranu urządzenia przenośnego lub komputera, funkcja pilota obsługującego monitor z np. telefonu Technologia – dotykowa, IR. Komunikacja monitora z komputerem za pomocą przewodu USB. System mocowania VESA - uchwyt ścienny w zestawie. Gniazda podłączeniowe. Wejścia: VGA x 1, HDMI x3, USB typ Bx2, USB typ A x 4, stereo audio miniJack x 1, RS232 x 1. Wyjścia: HDMI x 1, S/PDIF x 1 ,stereo audio miniJack x 1. slot na komputer OPS. Współpraca z HDCP 1.4 Pobór mocy do 105W w czasie pracy, nie więcej niż 2W w trybie uśpienia. Gwarancja producenta na monitor – 3 lata. Obsługa monitora za pomocą załączonych pisaków i za pomocą palca. W zastawie z monitorem dwa pisaki. W zestawie półka mocowana do obudowy monitora lub przygotowane przez producenta monitora miejsca do odłożenia pisaków. Obsługa 10 jednoczesnych dotknięć umożliwia pracę kilku użytkowników jednocześnie z materiałem interaktywnym na tablicy wykorzystując dołączone pisaki, inne przedmioty lub swoje palce do pisania. Realizacja funkcji myszy oraz gestów wielodotyku przy użyciu palca (palcy), pisanie za pomocą pisaka dołączonego do monitora, ścieranie zapisków dłonią. Wszystkie te funkcje dostępne bez konieczności przełączania trybów. Rozpoznawanie gestów wielodotyku (10 punktów): dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu. Wbudowany czujnik światła pozwalający automatycznie dostosować jasność monitora do warunków panujących w sali. Autoryzowany przez producenta monitora serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. Do monitora musi być załączone oprogramowanie interaktywne o parametrach opisanych w wymaganiach do oprogramowania interaktywnego. B - Interaktywny monitor dotykowy o przekątnej ekranu 75” – parametry minimalne Efektywna powierzchnia monitora (obszar interaktywny), na której można dokonywać notatek, sterować pracą komputera 166 cm x 94 cm (przekątna 75 cali– 189 cm). Format monitora – 16:9. Waga – maksymalnie 60 kg. Jasność 350 cd/m2. Rozdzielczość matrycy 4K. Kontrast 1200:1. Kąt widzenia 178 stopni. Czas reakcji matrycy maksimum 8 ms. Wyświetlacz LCD z podświetleniem LED. Wbudowane głośniki o łącznej mocy 10W. Poziom hałasu 35 dB. Funkcje pracy monitora bez podłączenia do komputera: Android, tryb whiteboard, przeglądarka internetowa, dzielenie notatek z whiteboard na urządzenia przenośnie lub komputery, udostępnianie ekranu urządzenia przenośnego lub komputera, funkcja pilota obsługującego monitor np. z. telefonu. Technologia – dotykowa, IR. Komunikacja monitora z komputerem za pomocą przewodu USB. System mocowania VESA - uchwyt ścienny w zestawie Gniazda podłączeniowe. Wejścia: VGA x 1,HDMI x 3, USB ntyp B x 2, USB typ A x 4, stereo audio miniJack x 1, RS232 x 1. Wyjścia: HDMI x 1, S/PDIF x 1 ,stereo audio miniJack x 1, slot na komputer OPS. Współpraca z HDCP 1.4 Pobór mocy do 180W w czasie pracy, nie więcej niż 0,3 W w trybie uśpienia. Gwarancja producenta na monitor – 3 lata. Obsługa monitora za pomocą załączonych pisaków i za pomocą palca. W zastawie z monitorem dwa pisaki. W zestawie półka mocowana do obudowy monitora lub przygotowane przez producenta monitora miejsca do odłożenia pisaków. Obsługa 10 jednoczesnych dotknięć umożliwia pracę kilku użytkowników jednocześnie z materiałem interaktywnym na tablicy wykorzystując dołączone pisaki, inne przedmioty lub swoje palce do pisania. Realizacja funkcji myszy oraz gestów wielodotyku przy użyciu palca (palcy), pisanie za pomocą pisaka dołączonego do monitora, ścieranie zapisków dłonią. Wszystkie te funkcje dostępne bez konieczności przełączania trybów. Rozpoznawanie gestów wielodotyku: dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu. Wbudowany czujnik światła pozwalający automatycznie dostosować jasność monitora do warunków panujących w sali. Autoryzowany przez producenta monitora serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. Do monitora musi być załączone oprogramowanie interaktywne o parametrach opisanych w wymaganiach do oprogramowania interaktywnego. C – Zestaw Tablica interaktywna 77” z projektorem ultrakrótkoogniskowym Tablica Interaktywna 77”: Efektywna powierzchnia tablicy (obszar interaktywny), na której można dokonywać notatek, sterować pracą komputera i wyświetlać obraz z projektora co najmniej 156 cm × 117 cm (przekątna 77 cali – 195 cm). Format tablicy – 3/4. Waga – maksymalnie 20 kg. Powierzchnia tablicy magnetyczna (wykorzystanie magnesów do mocowania kartek do tablicy) oraz umożliwiająca pisanie pisakami sucho ścieralnymi. Technologia – dotykowa, optyczna. Komunikacja tablicy z komputerem za pomocą przewodu USB. Gwarancja producenta na tablicę – 3 lata. Obsługa tablicy za pomocą załączonych pisaków i za pomocą palca. Półka na pisaki tego samego producenta co tablicy. W zestawie z tablicą dwa pisaki. Obsługa dwóch jednoczesnych dotknięć umożliwia pracę do dwóch użytkowników z materiałem interaktywnym na tablicy wykorzystując dołączone pisaki, inne przedmioty lub swoje palce do pisania. Rozpoznawanie gestów wielodotyku: dotknięcie obiektu w dwóch punktach i obracanie punktów dotyku wokół środka – obracanie obiektu, dotknięcie obiektu w dwóch punktach i oddalanie lub przybliżanie punktów dotyku – zwiększanie i zmniejszanie obiektu. Autoryzowany przez producenta tablicy serwis w Polsce, certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2000 lub ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. Do tablicy musi być załączone oprogramowanie interaktywne o parametrach opisanych w wymaganiach do oprogramowania interaktywnego. Projektor ultrakrótkoogniskowy – parametry minimalne Technologia LCD Jasność minimum 2700 ANSI lumenów w trybie pełnej jasności Kontrast minimum 10000:1 Rozdzielczość rzeczywista minimum 1024x768, format matrycy 4:3 Projektor musi umożliwić wyświetlenie obrazu o przekątnej 80 cali (format 4:3) z odległości nie większej niż 65 cm (odległość od obrazu do najbardziej oddalonego od niej elementu projektora) przy zachowaniu proporcji obrazu, jego formatu, a także zapewniając ostrość na całej powierzchni bez stosowania jakichkolwiek elektronicznych korekcji, Żywotność lampy minimum 5000 godzin w trybie pełnej jasności Porty wejścia min.: ◦ 2 x VGA (DB-15), ◦ 2 x HDMI, ◦ 1 x composite video (RCA Chinch), ◦ 1 x audio stereo mini Jack ◦ 1 x audio stereo 2RCA ◦ 1 x RS232 ◦ 1 x RJ45 ◦ 1 x USB typ A ◦ 1 x USB typ B Porty wyjścia min: ◦ 1 x VGA (DB-15), ◦ 1 x audio stereo mini Jack Waga maksymalnie 4,5 kg Głośność pracy (max) 34dB w trybie pełnej jasności Moc wbudowanych głośników minimum 15W Zabezpieczenia antykradzieżowe kodem PIN Filtr powietrza, który użytkownik sam może wymienić i wyczyścić bez konieczności demontażu projektora i użycia narzędzi Wymiana lampy bez konieczności demontażu projektora Funkcja blokady klawiatury uniemożliwiająca osobom niepowołanym na samodzielne włączenie i obsługę projektora bez nadzoru Gwarancja producenta na projektor – 36 miesięcy Gwarancja producenta na lampę – 36 miesięcy Co najmniej 2 uchwyty do montażu mechanicznych zabezpieczeń przeciw kradzieżowych – przygotowane przez producenta projektora Uchwyt mocujący do ściany tego samego producenta co projektor Minimalne płynne regulacje: wysokość góra/dół, odległość od ściany bliżej/dalej, pochylenie projektora przód/tył, pochylenie na prawo/lewo, odchylenie od ściany prawo/lewo Elektroniczna regulacja geometrii obrazu pozwalająca na regulację każdego narożnika i krawędzi obrazu z osobna Oprogramowanie interaktywne do Interaktywnego monitora dotykowego o przekątnej ekranu 65” i 75” oraz Tablicy interaktywnej 77”: Oprogramowanie do obsługi tablicy lub monitora interaktywnego (zwanych dalej interaktywny wyświetlacz), które pozwala na przygotowanie treści lekcji, jej wyświetlenie w czasie zajęć i archiwizację po ich zakończeniu. Wszystkie wyspecyfikowane funkcje musi posiadać jedno oferowane oprogramowanie. Wszystkie opisane poniżej funkcje muszą być realizowane bez konieczności wychodzenia lub minimalizowania programu. Nie dopuszcza się realizacji funkcji przez więcej niż jedno oprogramowanie. Multituch (wielodotyk) • Program musi obsługiwać, co najmniej dwadzieścia równoczesnych dotknięć, kiedy jest używany z kompatybilnym interaktywnym wyświetlaczem wielodotykowym. • Aplikacja musi obsługiwać multituch (wielodotyk), gdy jest używany z kompatybilnym interaktywnym wyświetlaczem wielodotykowym. • Oprogramowanie musi obsługiwać gesty multitouch wykonywane przez jednego lub wielu użytkowników jednocześnie przy kompatybilnym interaktywnym wyświetlaczu wielodotykowym. • Program musi wspierać co najmniej gesty: ◦ powiększanie i pomniejszanie obiektu poprzez zbliżanie i oddalanie palców dotykających go, ◦ obracanie obiektu poprzez przesuwanie palców osiowo względem siebie, ◦ przesuwanie palcem w lewo lub w prawo na pustym fragmencie strony w celu przejścia do kolejnie lub poprzedniej strony, ◦ potrząśnięcie zaznaczonymi obiektami w celu ich zgrupowania lub potrząśniecie obiektem zgrupowanym w celu jego rozgrupowania na elementy składowe. Tworzenie materiałów lekcyjnych • Program do interaktywnych wyświetlaczy musi pozwalać na przygotowanie i prezentację treści lekcji lokalnie z dysku komputera. Nie dopuszczalne są rozwiązania zdalne, chmurowe dostępne poprzez sieć Internet. • Program do interaktywnych wyświetlaczy musi zawierać kreator do tworzenia ćwiczeń interaktywnych, który pozwala nauczycielom wybierać spośród zestawów aktywności i szablonów graficznych, aby utworzyć zadania dla uczniów w krótkim czasie. Kreator musi: ◦ zawierać co najmniej dwa różne aktywności dwa szablony graficzne, w tym koniecznie sortowanie elementów i odwracane dwustronne karty z tekstem i/lub obrazem, ◦ umożliwiać nauczycielom zapisanie treści danej aktywności ponownego jej użycia w innej aktywności, ◦ pozwalać na wstawienie bezpośrednio do treści lekcji przygotowanych w kreatorze aktywności, bez konieczności opuszczania aplikacji do interaktywnych wyświetlaczy, ◦ umożliwiać nauczycielom korzystanie z losowego wyboru ucznia na podstawie przygotowanej i zapisanej wcześniej listy uczniów danej klasy, ◦ przygotowane ćwiczenia interaktywne mogą być rozwiązywane przez uczniów na interaktywnym wyświetlaczu lub poprzez sieć Internet na indywidualnych urządzeniach komputerowych każdego z uczniów. • Aplikacja do interaktywnych wyświetlaczy musi importować i eksportować pliki PowerPoint® oraz Interactive Whiteboard / Common File Format (IWB / CFF). • Oprogramowanie do interaktywnych wyświetlaczy musi pozwalać na wstawienie przez użytkowników tabel bezpośrednio do treści lekcji. Program pozwala przekształcić odręcznie narysowane tabele na tabele, które są już wstępnie sformatowane, na podstawie przekształcanego szkicu. • Aplikacja pozwala na grupowanie stron (treści pojedynczych tablic), tak aby możliwe było utworzenie korelacji z konspektami zajęć i harmonogramami oraz rozbicie materiału na segmenty w celu lepszej organizacji treści programowych. • Program musi zawierać kartę właściwości, która pozwala z jednego miejsca modyfikować style tekstu, animacje obiektów, efekty wypełnienia kształtów i style linii. • Musi zawierać narzędzie do graficznego odwzorowania pojęć (concept mapping). Prowadzenie lekcji • Program musi umożliwiać nauczycielowi prowadzenie i sterowanie treścią lekcji za pomocą tabletu działającego pod jednym z systemów operacyjnych Android lub iOS. • Aplikacja musi obsługiwać co najmniej dwie różne metody dotykowe, w celu uzyskania dostępu do menu wywoływanego kliknięciem prawym przyciskiem myszy, gdy program jest używany z kompatybilnym interaktywnym wyświetlaczem. • Oprogramowanie musi umożliwić użytkownikom wstawianie przeglądarek internetowych bezpośrednio do treści lekcji (wbudowana przeglądarka internetowa). Przeglądarka internetowa wyświetla „żywą”, interaktywną zawartość internetową bezpośrednio na stronie. Użytkownicy muszą móc rysować i pisać po osadzonej zawartości strony internetowej oraz przeciągać i upuszczać obrazy z wbudowanej przeglądarki internetowej na stronę. • Program musi zawierać narzędzie do nagrywania i przechowywania aktywności na interaktywnym wyświetlaczu oraz dźwięku. Musi mieć możliwość nagrywania całego ekranu, okna lub określonego obszaru. Musi być w stanie dodać do nagrania znak wodny z znacznikiem czasu, informacją o dacie lub logo szkoły. • Musi umożliwić użytkownikom zresetowanie strony do ostatniego zapisanego stanu. • Musi umożliwić użytkownikom wyczyszczenie całego cyfrowego tuszu ze strony. • Musi zawierać narzędzie do pisania pozostawiające ślad, który zostaje wygładzony i wyrównany dla poprawy czytelności adnotacji. • Musi zawierać narzędzie do pisania, które pozwala na: ◦ uruchamia efekt reflektora, po narysowaniu okręgu, ◦ włącza lupę, po narysowaniu prostokąta, ◦ pisane nim adnotacje blakną i znikają w ciągu kilku sekund. • Musi zawierać narzędzie umożliwiające użytkownikom wybranie do wyświetlania określonej części wstawionego do treści lekcji obrazu. • Musi zawierać opcję automatycznego wypełnienia dowolnego rysowanego ręcznie zamkniętego kształtu kolorem. • Musi zawierać narzędzie pisaka, który pozwala rysować kreską wyglądające jak ślad kredki świecowej w dowolnym kolorze. Zawartość lekcji • Aplikacja musi umożliwiać automatyczny i bezpośredni dostęp do lokalnego folderu sieciowego, w którym nauczyciele mogą przechowywać i modyfikować wspólną zawartość edukacyjną. • Oprogramowanie musi zapewniać dostęp do gotowych zasobów do nauki w społecznościowej witrynie internetowej bezpośrednio ze swojego interfejsu. • Dla użytkowników programu musi być zapewniony dostęp do co najmniej 500 lekcji. • Społecznościowa witryna internetowa dostawcy oprogramowania musi oferować on-line ponad 60 000 zasobów, w tym lekcje i aplikacje wydawnictw edukacyjnych oraz dostawców treści. Bezpłatne zasoby internetowe muszą być dostępne na żądanie i wyszukiwane według tematów oraz podkategorii. Użytkownicy muszą mieć możliwość podglądania zasobów przed pobraniem. Producent gwarantuje dostępność opisanych funkcji przez minimum rok od daty dostarczenia programu. D-Projektor Rozmiar panelu (Panel Size): 3LCD 16mm (0.63"); Rozdzielczość: XGA (1024 x 768); Natężenie światła (jasność) ANSI lumenów (Light Output (Brightness) ANSI Lumens): 3300 (Normal); Współczynnik kontrastu: 20,000:1; Żywotność lampy (godzin) [Lamp Life (Hours)]: 6000(Normal), 12500(Eco); Obiektyw: Built-in; Zoom obiektywu (Lens Zoom): Manual Zoom x 1.2; Ostrość obiektywu (Lens Focus): Manual Focus; Odległość rzutu (Throw Distance): 0.8 – 9.0m (Wide), 1.0 – 10.8m (Tele); Odległość do współczynnika szerokości / współczynnika rzutu (:1): 1.5 (Wide), 1.8 (Tele); Przekątna obrazu: 30 – 300"; Cyfrowa korekcja trapezu: ±30 stopni w pionie; Wejście cyfrowe: HDMI x1 (HDCP compliant); Wejście analogowe (Analogue Input): 15-pin Mini-D-Sub x 2, RCA Jack x 1; Wyjście wideo (Video Output): 15 pin Mini D-Sub x 1 (shared with analog computer input); Wejście audio: RCA Jack (L/R) x 1; Wyjście audio (Audio Output): 3.5mm Stereo Mini Jack x 1; RS-232C Control: 1 x 9-pin D-Sub; Zasilanie: AC 100V – 120V / AC 220V – 240V (50/60Hz); Pobór mocy podczas pracy: 280W; Pobór mocy w trybie gotowości (Standby Powe Consumptionr): Less than 0.35W; Masa: 3,5 kg; Wymiary (Dimensions) (W x H x D) (Without feet): 349 x 264 x 88mm; Hałas: 37dB (Normal), 28dB (Eco) Żywotność filtra (godziny): 10000; Computer: IBM Compatible VGA, SVGA, XGA, WXGA/WXGA+/SXGA/SXGA+ /WSXGA+ /UXGA/WUXGA, MAC16"; Video 525i (480i), 525p (480p), 625i (576i), 1125i (1080i@50/60), 750p (720p@50/60), 1125p (1080p@50/60). Równoważność materiałów i urządzeń. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów, które są wymienione w szczegółowych specyfikacjach technicznych pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i materiały) lub usługi spełniają wymagania Zamawiającego. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. W ofercie należy podać dane, które jednoznacznie identyfikują producenta, dokładny typ, model, wersje zaoferowanego sprzętu, parametry. Do oferty należy dołączyć np. karty katalogowe zaoferowanego sprzętu celem identyfikacji parametrów zaoferowanego sprzętu w stosunku do wymagań opisu przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych warunków.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga dla oferowanego przedmiotu zamówienia zgodności parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Do oferty należy dołączyć np. karty katalogowe zaoferowanego sprzętu celem identyfikacji parametrów zaoferowanego sprzętu w stosunku do wymagań opisu przedmiotu zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) formularz oferty cenowej b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji oraz oświadczenie o potwierdzeniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. c) Wykonawca terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z art. 86 ust 5 ustawy pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust 1 pkt 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia uczciwej konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. d) Do oferty należy dołączyć np. karty katalogowe zaoferowanego sprzętu celem identyfikacji parametrów zaoferowanego sprzętu w stosunku do wymagań opisu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja Jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie wystąpienia, przynajmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie zmian wynagrodzenia, osób wymienionych w umowie i wykonujących określone czynności: a) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie lub zwiększenie kosztów wykonania umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie zmniejszonego lub zwiększonego podatku zapłaconego przez wykonawcę. b) zmiany danych organizacyjnych czy administracyjnych dotyczących stron np. zmiana nr rachunku bankowego, dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców; zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-04, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Interesuje mnie naprawa telewizorów - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Interesuje mnie naprawa telewizorów. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI