Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów dla potrzeb projektu „DO TRZECH RAZY SZTUKA...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów dla potrzeb projektu „DO TRZECH RAZY SZTUKA - AKADEMIA SUKCESU W RADLINIE” dla SP Nr 4 w Radlinie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRadlin
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-07-07
  • ZamawiającyMIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RADLINIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-29
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00098726
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów dla potrzeb projektu
„DO TRZECH RAZY SZTUKA - AKADEMIA SUKCESU W RADLINIE”
dla SP Nr 4 w Radlinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W RADLINIE

1.3.) Oddział zamawiającego: MZOPO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273498439

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15

1.5.2.) Miejscowość: Radlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 45 90 232

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzopo@radlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.radlin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 273498439

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Rymera 15

1.11.4.) Miejscowość: Radlin

1.11.5.) Kod pocztowy: 44-310

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.11.9.) Numer telefonu: 32 45 90 232

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: mzopo@radlin.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/radlin

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych i materiałów dla potrzeb projektu
„DO TRZECH RAZY SZTUKA - AKADEMIA SUKCESU W RADLINIE”
dla SP Nr 4 w Radlinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f1b7447-d8c4-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00098726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00094908/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy sprzętu i pomocy dydaktycznych dla SP 4 w Radlinie z podziałem na 2 zadania

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

platformazakupowa.pl/pn/radlin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: platformazakupowa.pl/pn/radlin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. Z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj. minimum lub wyższe (liczą się paramery techniczne nie marka):
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji :
a) pamięć min. 2GB RAM, procesor Intel IV 2 GHz lub nowsze,
b) jeden z systemów operacyjnych : MS Windows 7, Mac Os x104. Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,0.
d) włączona obsługa Java Script, oferty przed upływem terminu składania ofert
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) oznaczenie czasu odbioru danych prze platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss:), generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl/pn/radlin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ł XXVIII : Zasady przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego :

1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych przez Zamawiającego jest Dyrektor Sportowej Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Komisji Edukacji Narodowej w Radlinie (ul. Rogozina 55, 44-320 Radlin. Dane są przetwarzane na podstawie art.6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ustawy ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych można uzyskać na stronie internetowej Miasta Radlin pod adresem https://radlin.pl/zpdo.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiajacego jest Pan Andrzej Hajm, kontakt : adres
e-mail iod@radlin.pl, telefon 32 45 690 235.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: SP 4.371.2.JP.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 76786,64 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu multimedialnego i pomocy dydaktycznych do pracowni matematycznej których szczegółowy opis jest zawarty w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1a do SWZ),

4.2.5.) Wartość części: 35381,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

37524100-8 - Gry edukacyjne

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w poszczególnych zadaniach będzie uznana ofert, która przy uwzględnieniu powyższych kJeżeli zostanie złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego
obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i
usług (tj. Dz.U. z 2020r. poz. 106 z późn.zm.), dla celów zastosowania kryterium ceny,
Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny, kwotę podatku od towarów i usług
(VAT), którą miałby obowiązek rozliczyć.ryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktacje – max 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oprogramowania specjalistycznego systemu do realizacji kształcenia hybrydowego wraz z jego wdrożeniem do realizacji, którego szczegółowy opis jest zawarty w formularzu cenowym stanowiącym zał. Nr 1b do SWZ),

4.2.5.) Wartość części: 51550 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 30211300-4 - Platformy komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą w poszczególnych zadaniach będzie uznana ofert, która przy uwzględnieniu powyższych kryteriów i ich wag otrzyma najwyższą punktacje – max 100 pkt. Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po przecinku od 5 w górę, powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o jeden. Jeśli trzecia cyfra po prze, to druga cyfra przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie ulega zmianie.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji serwisu

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

5. Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust.2 pzp :
1) Posiadane zdolności do występowania w obrocie gospodarczym :
a) Warunek : Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie,
b) Dokument potwierdzający spełnienie warunku : nie dotyczy.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej :
a) Warunek : Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie,
b) Dokument potwierdzający spełnienie warunku : nie dotyczy.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa :
a) Warunek : Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie,
b) Dokument potwierdzający spełnienie warunku : nie dotyczy.
4) Zdolność techniczna :
a) Warunek : Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie,
b) Dokument potwierdzający spełnienie warunku : nie dotyczy.
5) Zdolność zawodowa :
a) Warunek : Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie,
b) Dokument potwierdzający spełnienie warunku : nie dotyczy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie Wykonawcy, aktualne na dzień złożenia oświadczenia, w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 118 ust. 3 pzp ( wzór – zał. nr 3 do SWZ)
- informacje potwierdzające zasadność zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy (wzór – zał. nr 4 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Możliwości zmiany umowy opisano w § 11-12 projektu umowy, stanowiący zał. nr 6 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-07 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl/pn/radlin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-07 11:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę serwis, naprawę kosiarki elektrycznej - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę serwis, naprawę kosiarki elektrycznej.