Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2021-01-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Kinematografii w Łodzi
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia774164-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 774164-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Muzeum Kinematografii w Łodzi: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łodzkiego na lata 2014 - 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Kinematografii w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00123717000000, ul. Plac Zwycięstwa   1 , 90-312  Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 674 09 57, , e-mail muzeum@kinomuzeum.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.kinomuzeum.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.kinomuzeum/zakładka "BIP"

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kinomuzeum/zakładka "BIP"

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie do siedziby Zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
90-312 Łódź, Plac Zwycięstwa 1

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA
Numer referencyjny: 5/MK/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia w ramach projektu pn.: ZWIĘKSZENIE DOSTĘPNOŚCI DOROBKU POLSKIEJ KINEMATOGRAFII POPRZEZ ZACHOWANIE ZABYTKOWEJ INFRASTRUKTURY PAŁACU SCHEIBLERA, składającego się z:Część I – dostawa kamery filmowej wraz z osprzętem, o którym mowa w części I OPZCzęść II – dostawa i montaż Wideo Wall, o którym mowa w części II OPZCzęść III – dostawa Gablot do prezentacji eksponatów, o którym mowa w części III OPZCzęść IV – dostawa systemu audio wideo, o których mowa w części IV OPZCzęść V – dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów, o których mowa w części V OPZ

II.5) Główny kod CPV: 32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38651500-8
32321100-0
30231300-0
30200000-1
38652100-1
32342300-5
30231320-6
30237450-8
32342420-2
48820000-2
30230000-0
39150000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  1   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
1

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. dla części I - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2. dla części II – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z uruchomieniem urządzeń klasy wideo wall o wartości brutto minimum 150.000,00 – wartość jednej dostawy (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.3. dla części III – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawy witryn/gablot do prezentacji obiektów w ramach jednego lub kilku zamówień/umów o wartości brutto minimum 30.000,00 (trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.4. dla części IV – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń audio wideo o wartości brutto minimum 300.000,00 – wartość jednej dostawy (trzysta tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.5. dla części V– Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy urządzeń komputerowych o wartości brutto minimum 80.000,00 - wartość jednej dostawy (osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone w punkcie III.1.3 ogłoszenia wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium ustala się w następującej kwocie:1) dla części I – 300 zł2) dla części II – 3000 zł3) dla części III – 1400 zł4) dla części IV – 9000 zł5) dla części V – 1700 zł2. Wadium może być wniesione wyłącznie w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.3. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: „WADIUM postępowanie numer 5/MK/2020 ”Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP, nr konta: 55 1020 3352 0000 1702 0222 6066 podając w tytule przelewu nr referencyjny postępowania: 5/MK/2020. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 1), przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. WADIUM WNIESIONE W INNEJ NIŻ PIENIĄDZ DOPUSZCZONEJ FORMIEW przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna ona zostać sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami, być bezwarunkowa i nieodwołalna oraz zaleca się, aby zawierała ona następujące elementy:1) oznaczenie dającego zlecenie; 2) wskazanie beneficjenta gwarancji – tj. Zamawiającego - Muzeum Kinematografii w Łodzi; 3) oznaczenie gwaranta – tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji oraz wskazanie ich siedzib;4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, w tym w szczególności określenie podmiotu składającego ofertę (Wykonawcy) – w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazanie wszystkich tych podmiotów (Wykonawców);5) kwotę gwarancji;6) termin ważności gwarancji (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą);7) nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, które zawierać będzie oświadczenie, że:a) Wykonawca (którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej lubb) Wykonawca (którykolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lubc) Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp lubd) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia), którego oferta została wybrana, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.6. Wadium, wniesione w innej niż pieniądz dopuszczonej formie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale, opatrzone podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (gwaranta / poręczyciela),UWAGA: Wniesienie dokumentu wadium powinno obejmować przekazanie tego dokumentu w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta / poręczyciela, tj. oryginału dokumentu.7. Postanowienia pkt. 5. oraz 6. stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 5 ustawy Pzp.8. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy.9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin naprawy gwarancyjnej 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:1) wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym,2) wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie przedmiotu zamówienia zamiennego o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową pod warunkiem zachowania ceny netto na poziomie nie wyższym, niż cena określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy przedmiotu zamówienia wycofanego z produkcji i zastąpienie go zamiennym,3) zmiany terminu realizacji umowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę jednak nie dłużej niż o kolejne 30 dni w stosunku do wymaganego terminu realizacji zamówienia. 4) wystąpiła konieczność zmiany sposobu wystawiania faktur wynikająca z reorganizacji struktury wewnętrznej Zamawiającego,5) nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu itp.,6) wystąpiła konieczność zmiany terminu realizacji umowy z powodu działania siły wyższej (w szczególności powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia), przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenia zewnętrzne:a) o charakterze niezależnym od stron,b) którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,c) którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności,d) której nie można przypisać drugiej stronie,mającej bezpośredni wpływ na prawa i obowiązki Stron umowy. Strona może powołać się na okoliczności siły wyższej tylko wtedy, gdy poinformuje ona o tym pisemnie stronę w terminie dwóch dni roboczych od powstania tych okoliczności. Okoliczności zaistnienia siły wyższej muszą zostać udowodnione przez Stronę, która się na nie powołuje,7) wystąpiła konieczność zmiany treści umowy w zakresie terminu lub oferowanego Sprzętu w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku Sprzętu wskazanego w ofercie. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić model będący technicznym następcą Sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W przypadku, gdy model będący następcą będzie posiadał gorsze parametry lub nie posiadał wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć inny model o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o braku możliwości dostarczenia wskazanego w ofercie Sprzętu wraz z uzasadnieniem powstałej sytuacji, wskazaniem modelu i typu sprzętu proponowanego oraz oświadczeniem, iż sprzęt tożsamy spełnia wymagania Zamawiającego opisane w SIWZ. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Wykonawcy, uznaje się za zgodę na zmianę sprzętu,8) nastąpi zmiana powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,9) wystąpiła konieczność zmiany terminu realizacji umowy z powodu wystąpienia opóźnień w realizacji prac wykonywanych przez innych wykonawców w siedzibie Zamawiającego oraz opóźnień w odbiorach robót budowlanych mających miejsce w siedzibie Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.01.2021, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I – dostawa kamery filmowej wraz z osprzętem
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu rejestrującego wideo z kompletem akcesoriów. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej oraz opis użytkowania sprzętu (konfiguracja, normy przeciążeniowe). Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, refabrykowanego tzn. odnawianego.Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.Szczegółowy opis techniczny Kamera cyfrowaParametry opisujące urządzenie:• Czujnik minimum – 9 Mpx• Matryca minimum 1”• Nagrywanie obrazu minimum 4K• Stabilizator obrazu• Obiektyw typu „zoom”• Zoom minimum 15x• Minimalny zakres ogniskowej – 26do 382 mm ( dla klatki 35mm)• Wizjer elektroniczny• Wbudowany wyświetlacz o przekątnej minimum - 8.50 cm• Złącze HDMI• Złącze USB• Złącze słuchawkowe• Obsługiwane karty pamięci – SDHC,SDXCNośnik pamięci• Pojemność minimum – 64 GB• Minimum UHS Speed Class 3Statyw• trójnóg teleskopowy • stalowy lub aluminiowy • Głowica olejowa, kulowa ( kompatybilna z kamerą ) • Regulacja wysokości od w zakresie minimum 50 cm do 180 cm
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 38651500-8, 32321100-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin naprawy gwarancyjnej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: dostawa i montaż Wideo Wall
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem i uruchomieniem ściany wideo z kompletem akcesoriów. Zamawiający wymaga, aby konfiguracja odbyła się po szczegółowych uzgodnieniach zakończonych spisanym protokołem. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej oraz opis użytkowania sprzętu (konfiguracja, normy przeciążeniowe). Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, prefabrykowanego tzn. odnawianego.Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.W ramach postępowania należy dostarczyć i zamontować stojak mobilny pod konstrukcję składającą̨ się z 9 monitorów w układzie 3x3. Minimalna wysokość do krawędzi pierwszego monitora 800mm. Kolor konstrukcji: czarny. Do rozłożenia masy statywu z monitorami, należy dostarczyć dwie kształtki o profilu U, w których osadzone zostaną koła statywu. Pozwoli to na rozłożenie masy statywu na większej powierzchni podłogi. Minimalna długość kształtek to 4000mm.Trzy dodatkowe monitory należy dostarczyć z kompletem uchwytów ściennych.Szczegółowy opis techniczny • Wielkość ekranów – minimum 54” IPS• Jasność ekranów minimum 500 nit• Minimalna obsługiwana rozdzielczość – 1920x1080 przy 60 Hz• Kontrast minimum 500 000:1• Minimalne kąty widzenia 178x178• Przeznaczone do pracy ciągłej 24/7• Wejścia minimum- 1x Display Port (HDCP) ,2x HDMI 1.4 (HDCP), 1x 3,5mm jack• Wyjścia minimum - 1x DisplayPort , 1x 3,5mm jack• Złącza dodatkowe - 1x RJ-45, RS232, 1x USB• Maksymalna grubość ramki – 3,5 mm• Możliwość łączenia monitorów w ścianę̨ wideo w pętli DisplayPort lub HDMI • Port OPS• Praca w pozycji poziomej i w pionowej• Kontroler, serwer graficzny wraz z oprogramowaniem posiadającym następujące minimalne funkcjonalności:o możliwość podłączenia do kontrolera dostarczonych monitorów i wyświetlania ekranów z rozdzielczością natywną, obsługa technologii Display Port v1.2o wyświetlanie obrazu na ścianie wideo Wall jako jednej powierzchni roboczej w rozdzielczości nie mniejszej niż 5760 x 4320@60Hzo możliwość tworzenia, zapisywania i edytowania dowolnej ilości scenariuszy (layoutów) wyświetlania obejmujących dowolną aranżację ekranu, a także wyświetlanie obrazu z różnych źródeł zgodnie z ustalonym harmonogramemo możliwość wyświetlania wielu okien VNC jako elementów aranżacji ekranu, z zapewnieniem pełnej funkcjonalności również w zakresie przechwyconego sterowania klawiaturą i myszką zdalnie podłączonych stacji roboczych o możliwość tworzenia templates dla wyświetlania informacji pochodzących z zewnętrznych źródeł i baz danych (MSSQL, Oracle, PostgreSQL, MySQL) i wyświetlania jako jednego z elementów aranżacji ekranu)o oprogramowanie do zarządzania wyświetlanym obrazem zainstalowane na serwerze graficznym umożliwiające jednoczesny dostęp dla wielu użytkowników do możliwości projektowania i zarządzania aranżacjami ekranu z dowolnego komputera w sieci lokalnej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowaniao możliwość szybkiego przełączania stworzonych scenariuszy (layoutów) za pomocą klawiatury i myszki oraz dodatkowego oprogramowania dla systemów operacyjnych Windows / Linux, zainstalowanego na komputerach operatorów (wykonawca dostarczy wraz z serwerem minimum 10 licencji)o możliwość dowolnego zarządzania oknami ze źródłami obrazu za pomocą bezprzewodowego pilota żyroskopowego 2.4GHz oraz klawiatury i myszki bezprzewodowejo licencje na oprogramowanie do wyświetlania i zarządzania – bezterminoweo urządzenie dedykowane do pracy jako kontroler ścian wizyjnych w trybie 24/7• Dodatkowe playery Audio Wideo do pozostałych trzech monitorów (zarządzane poprzez sieć LAN)Dla wszystkich elementów należy dostarczyć pełne okablowanie zasilające, łączące monitory i inne niezbędne do wykonywania założonych funkcji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 30231300-0, 30200000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 1
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin naprawy gwarancyjnej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: dostawa Gablot do prezentacji eksponatów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa z montażem trzech gablot według załączonego projektu. Zamawiający wymaga, aby montaż oraz wykończenie odbyło się po szczegółowych uzgodnieniach zakończonych spisanym protokołem. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć niezbędne atesty i instrukcję konserwacji dla wszystkich elementów wykonanych gablot. Gabloty muszą być wykonane zgodnie z rozporządzeniem MKiDM z 2 września 2014 roku oraz w części ekspozycyjnej wykonane z materiałów neutralnych chemicznie. Oświetlenie musi być wykonane zgodnie normą dotyczącą ilości maksymalnego natężenia oświetlenia PN-84/E-02033 "Oświetlenie wnętrz światłem elektrycznym" dla przedmiotów szczególnie wrażliwych na światło np. papiery, dywany, tekstylia, akwarele czy okazy przyrodnicze.Temperatura barwowa w zakresie 3000 – 3300 Kelwinów oraz z minimalnym współczynnikiem CRI - 90.Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa użytkowania wykonanych gablot, jeśli uzna to za konieczne.Szczegółowy opis Gablota nr 1 (pionowa)Budowa i wymiary według rysunku „Gablota nr 1 - rysunek” (załącznik 1a do SIWZ) – uwzględnieniem poniższego opisu, jako kluczowych wytycznych.• Gablota przeznaczona do prezentacji oryginalnej, damskiej sukni pochodzącej z filmu polskiego o wysokości 150 cm i szerokości 190 cm• Oświetlenie górne:  2 punkty LED  żywotność: L70/B10 ≥ 60,000 h  dopuszczalne natężenie na poziomie maksimum 50 lx kształt – smukła lampka na słupku obudowa lampki – okrągła, jak na rysunku kolor obudowy ciemna, matowa stal przewody zasilające oświetlenie muszą pozwalać na zasilenie gabloty z odległości 10 m. przewody zasilające oświetlenie nie mogą być widoczne na tafli szkła, musza być zamaskowane( z tyłu witryny/gabloty na krawędziach)• Szkło: drzwi (tył) szklane wykonane według normy szkła: PN-EN 356:2000 Szkło w budownictwie — Szyby ochronne — Badania i klasyfikacja odporności na ręczny atak pozostałe boki nie mogą być łączone profilami, łączenie powinno być niewidoczne np. klejenie szkła do szkła. szkło z filtrem UV• Wnętrze – mocowanie obiektów: mocowanie obiektu (sukni) musi być możliwe, dzięki manekinowi o następujących cechach:1. manekin damski rozmiar: 36-38 2. kolor manekina: biały, matowy 3. manekin musi posiadać korpus z rękami, bez głowy i bez nóg4. manekin typu ghost z co najmniej 3 zdejmowanymi częściami – szyja dekolti głębszy dekolt5. manekin może być wykonany z tworzywa sztucznego  korpus manekina musi być stabilnie osadzony na stojaku w kształcie słupka/rurki/walca (o średnicy max. 6 cm) w kolorze identycznym do korpusu stojak musi być stabilnie montowany wewnątrz gabloty, w centralnym punkcie dolnej obudowy sposób montażu musi być prosty np. poprzez wstawienie w odpowiednio przygotowany otwór w podłożu dolnej podstawy (może być wkręcany lub wpinany – z zastrzeżeniem, że front manekina zawsze musi zrównać się z frontem gabloty) montaż korpusu na stojaku i samego stojaka nie może wymagać od użytkownika rozłożenia gabloty oraz zestawu specjalistycznych narzędzi - musi być to możliwie poprzez wstawienie stojaka przez otwarte drzwi.• Kolor elementów zewnętrznych zwieńczenia, podestu pod eksponaty i podstawy wykonanych z MDF i nie wytworzonych ze szkła: imitacja ciemnego drewna np. orzech lub ciemny dąb –nie dopuszcza się kolorystyki zbliżonej do odcieni czerwieni (rodzaj i kolor imitacji drewna musi zostać skonsultowany z Muzeum na etapie realizacji zamówienia)Gablota nr 2 (pionowa) Budowa i wymiary według rysunku „Gablota nr 2 - rysunek” (załącznik 1b do SIWZ) – uwzględnieniem poniższego opisu, jako kluczowych wytycznych.• Gablota przeznaczona do prezentacji oryginalnej, damskiej sukni Jadwigi Smosarskiej o wysokości 152 cm i szerokości 41 cm• Bez oświetlenia• Szkło: drzwi (tył) szklane wykonane według normy szkła: PN-EN 356:2000 Szkło w budownictwie — Szyby ochronne — Badania i klasyfikacja odporności na ręczny atak pozostałe boki nie mogą być łączone profilami, łączenie powinno być niewidoczne np. klejenie szkła do szkła. szkło z filtrem UV pełen klosz –zwieńczenia w postaci szklanej  zwieńczenie łączone z bokami gabloty – klejone szkło• Wnętrze – mocowanie obiektów: mocowanie obiektu (sukni) musi być możliwe, dzięki manekinowi o następujących cechach:1. manekin damski rozmiar: 36-38 2. kolor manekina: biały, matowy 3. manekin musi posiadać korpus z rękami, bez głowy i bez nóg4. manekin typu ghost z co najmniej 3 zdejmowanymi częściami – szyja dekolti głębszy dekolt5. manekin może być wykonany z tworzywa sztucznego  korpus manekina musi być stabilnie osadzony na stojaku w kształcie słupka/rurki/walca (o średnicy max. 6 cm) w kolorze identycznym do korpusu stojak musi być stabilnie montowany wewnątrz gabloty, w centralnym punkcie dolnej obudowy sposób montażu musi być prosty np. poprzez wstawienie w odpowiednio przygotowany otwór w podłożu dolnej podstawy (może być wkręcany lub wpinany – z zastrzeżeniem, że front manekina zawsze musi zrównać się z frontem gabloty) montaż korpusu na stojaku i samego stojaka nie może wymagać od użytkownika rozłożenia gabloty oraz zestawu specjalistycznych narzędzi - musi być to możliwie poprzez wstawienie stojaka przez otwarte drzwi.• Kolor elementów zewnętrznych zwieńczenia, podestu pod eksponaty i podstawy wykonanych z MDF i nie wytworzonych ze szkła biały matowy – identyczny, jak manekin.Gablota nr 3 II. Budowa i wymiary według rysunku „Gablota nr 3 - rysunek” (załącznik 1c do SIWZ)– uwzględnieniem poniższego opisu, jako kluczowych wytycznych.• Przeznaczenie: gablota przeznaczona do prezentacji materiałów płaskich i książek• Oświetlenie górne:  2 punkty LED,  żywotność: L70/B10 ≥ 60,000 h,  dopuszczalne natężenie na poziomie 50 lx  kształt – smukła lampka na słupku obudowa lampki – okrągła, jak na rysunku kolor obudowy ciemna, matowa stal przewody zasilające oświetlenie muszą pozwalać na zasilenie gabloty z odległości 10 m. przewody zasilające oświetlenie nie mogą być widoczne na tafli szkła, musza być zamaskowane, najlepiej z tyłu witryny/gabloty na krawędziach• Szkło: klosz szklany wykonany według normy szkła: PN-EN 356:2000 Szkło w budownictwie — Szyby ochronne — Badania i klasyfikacja odporności na ręczny atak szkło z filtrem UV• Wnętrze – mocowanie obiektów: pod szklanym kloszem powinna znajdować się osobna płaska podkładka o neutralnie chemicznych właściwościach – najlepiej z regulowanym nachyleniem (bezkwasowa) wymiary podkładki powinny być idealnie dopasowane do wewnętrznych wymiarów klosza (miejsca na oświetlenie mogą być wycięte, ale muszą być estetycznie wykończone – bez oznak ingerencji) podkładka powinna mieć kolor biały pod szkłem szuflady powinna znajdować się podkładka z bezkwasowego materiału podkładka powinna pozwolić na położenie na niej płaskich materiałów i przymknięcie wszystkich elementów szybą podkładka nie może mieć cech higroskopijnych• Kolor elementów zewnętrznych zwieńczenia, podestu pod eksponaty i podstawy wykonanych z MDF i nie wytworzonych ze szkła: imitacja ciemnego drewna np. orzech lub ciemny dąb –nie dopuszcza się kolorystyki zbliżonej do odcieni czerwieni (rodzaj i kolor imitacji drewna musi zostać skonsultowany z Muzeum na etapie realizacji zamówienia)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 39150000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin naprawy gwarancyjnej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: dostawa systemu audio wideo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu audio wideo z kompletem akcesoriów oraz uruchomienie systemu.Zamawiający wymaga, aby instalacja oraz konfiguracja systemu odbyła się po szczegółowych uzgodnieniach zakończonych spisanym protokołem. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej oraz opis użytkowania sprzętu (konfiguracja, normy przeciążeniowe). Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, refabrykowanego tzn. odnawianego.Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.Wykaz elementów stanowiących przedmiot dostawy1. Projektor multimedialny typ 1 – 10 szt.2. Projektor multimedialny typ 2 – 1 szt.3. Monitor typ 1 – 3 szt.4. Tablet przemysłowy – 21 szt.5. Stół multimedialny – 2 szt.6. Ramka cyfrowa – 3 szt.7. Audio przewodniki – 10szt.8. Zestaw z głośnikem ultrakierunkowym – 2 szt.9. System nagłośnienia – 8 kpl.10. System do rejestracji audio – 1 kpl.Szczegółowy opis minimalnych parametrów dla elementów stanowiących przedmiot dostawy1. Projektor multimedialny typ 1 Multimedium zarządzalne ,dające możliwość zdalnego importu i uruchamiania plików multimedialnych (audio, wideo oraz obrazy) z serwera Muzeum posieci lokalnej przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP oraz konfiguracji urządzenia.• Technologia projekcji – 3 LCD• Rozdzielczość rzeczywista - Min. 1920 x 1200• Jasność - Min. 5000 Lumenów• Kontrast - Min. 2 000 000:1• Współczynnik projekcji: Min. w zakresie 1.10 – 1.75:1• Dwuosiowa regulacja położenia obiektywu: Min. Poziomo +/- 20%Min. Pionowo +43%• Powiększenie optyczne: Min. 1,6x• Poziom szumu Max. 27dB w trybie ECO• Wejścia sygnałowe wideo: Min. 2x D-Sub 15 , 1x HDBaseT, 2x HDMi• Wejścia audio / wyjścia audio Min. 2x 3,5mm jack in / Min. 1x 3,5mm jack out• Kontrola: Min. 1 x RJ-45; RS-232• Złącza USB: Min. 1x USB-A• Głośnik: Min. 10W• Waga: Max. 7,5kg• Możliwość bezprzewodowego sterowania pilotem• Sterowanie poprzez dedykowane oprogramowanie producenta projektora• Możliwość przesyłania kontentu przez sieć LAN lub bezprzewodowo po zainstalowaniu playera• Możliwość ustawienia trybu pracy źródła światła• Uchwyt sufitowy2. Projektor multimedialny typ 2 • Technologia projekcji – 3 LCD• Rozdzielczość rzeczywista - Min. WXGA 1280 x 800• Jasność - Min. 3500 Lumenów• Kontrast - Min. 6 000:1• Współczynnik projekcji: Max. 0,36:1• Odległość projekcji w zakresie 0.1 – 0.51 m• Powiększenie optyczne: Min. 1,4x• Poziom szumu Max. 28dB • Wejścia sygnałowe wideo: Min. 1x D-SUB (component) , 1x HDMI, 1x RCA• Wyjścia sygnałowe wideo: Min. 1x D-SUB • Wejścia audio / wyjścia audio Min. 1x 3.5 mm Mini Jack, 1x RCA, 1x 3.5 mm Mini Jack (out)• Kontrola: Min. 1 x RJ-45; RS-232 (D-Sub 9 pin)• Złącza USB: Min. 1x Typ B; 2x Typ A• Głośnik: Min. 20 W• Automatyczne dostosowanie geometrii obrazu• Przeglądarka na USB dla plików JPEG• Zdalne sterowanie i zarządzanie przez LAN za pomocą przeglądarki i dedykowanego oprogramowania producenta• Dedykowanym uchwyt ścienny tego samego producenta 3. Monitor typ 1 Multimedium zarządzalne ,dające możliwość zdalnego importu i uruchamiania plików multimedialnych (audio, wideo oraz obrazy) z serwera Muzeum posieci lokalnej przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP oraz konfiguracji urządzenia.• Wielkość i rodzaj ekranu: min. 55” LED• Matryca IPS• Rozdzielczość natywna min. 3840 x 2160 pikseli• Jasność Min. 500 cd/m2• Czas reakcji matrycy Max. 8ms• Przystosowany do pracy ciągłej 24/7• Wejścia video Min. 3x HDMI (zgodność z HDCP): 1x DisplayPort (zgodność z HDCP)• Wyjścia audio Min. 1x Optical out, 1x stereo jack 3,5mm• Kontrola: Min. 1 xRS-232• Złącza USB: Min. 1x Typ C; 1x Typ A• Głębokość monitora Max. 11cm• Możliwość pracy monitora w trybie portretowym• Możliwość przesyłania kontentu przez sieć LAN• Uchwyty w standardzie VESA• Uchwyt umożliwiający regulację nachyleniaod 0° do 12°, posiadający certyfikaty TUV oraz GS, wykonane zgodne z normą ISO 9001.4. Tablet przemysłowy Multimedium zarządzalne ,dające możliwość zdalnego importu i uruchamiania plików multimedialnych (audio, wideo oraz obrazy) z serwera Muzeum posieci lokalnej przy wykorzystaniu protokołu TCP/IP oraz konfiguracji urządzenia.• Procesor minimum 1.44GHz , czterordzeniowy• Pamięć Flash min. 64 GB• RAM min. 4 GB• Wyświetlacz 10.1’’, IPS, min.WXGA (1280 x 800)• Panel dotykowy Pojemnościowy, min.10 punktów, twardość min.7H• Proporcje ekranu 16:9• Jasność min.400 cd/m2• WI-FI min. 802.11(a/b/g/n/ac)• Bluetooth• min. 2 Kamery• Wbudowane złącza min. 2x USB, HDMI, RJ45, RS232, karta SIM• Gniazdo kart pamięci• System operacyjny Windows 10 PRO• Bateria Min. 10000 mAh• Obudowa min. IP65• Zasilacz sieciowy5. Stół multimedialny • Monitor 55” LED, powłoka szklana typu AG, open frame• Wielkość robocza 1209 x 680 mm• Rozdzielczość natywna 3840 x 2160 pikseli• Przepuszczalność światła 80%• Technologia dotyku Pojemnościowa ,15 punktowa• Jasność 420cd/m2 z panelem dotykowym• Kontrast 1100:1• Przystosowany do pracy 24/7• Wejścia wideo: 2x HDMI, 1x Display Port, 1x DVI, 1x VGA• Kontrola monitora: RJ-45, RS232• Zintegrowane głośniki 2x 8W• Praca w orientacji poziomej, ekranem do góry• Możliwość obsługi dotyku za pomocą palca, rysika lub rękawiczek• Powłoka antyrefleksyjna• Pełna dostępność wszystkich funkcji dla osoby poruszającej się na wózku dlaniepełnosprawnych• Kolor: ciemny grafit• Komputer:o Obudowa typu miniPC; o RAM min. 12 GB DDR4, 2666MHz z możliwością rozbudowy do min. 16 GB; o procesor klasy min. I7 (min. 8 generacji),o min. 240 GB SSD; o System operacyjny Win 10 pro o Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, zgodna zHigh Definition 5.1o Okablowanie: kabel HDMI; min. HDMI 2.0 o rozdzielczości min. 4K/60Hz; min. potrójne ekranowanie przewodu6. Ramka cyfrowa • Rozmiar 17 ”• Typ matrycy LED IPS• Rozdzielczość natywna: min. 1440 / 900,• Wejścia: min. SD, USB• Wyjścia min.: 1 x jack 3,5mm audio• Formaty obsługiwanych plików minimum: RM, MKV, MOV, M4V, MPG, FLV, PMP, DAT, MP4, 3GP• Dodatkowe funkcje: auto odtwarzanie video, audio, pilot IR7. Audio przewodniki • Audio format: hight quality audio compression• Zakres: 50Hz ~ 18kHz• Zakres dynamiczny: 95 dB• Głośnik: wbudowany 0.5W 8 Ohm• Wyjście słuchawkowe: 3.5mm jack x 2 (stereo)• Wyświetlacz OLED: 1.3 (FullColor 128x96)• Pamięć: 8GB• Kontroler pętli indukcyjnej + pętla• RFID Tag + 100 Tagów• Możliwość identyfikacji eksponatu wewnątrz budynku• Ładowarka z funkcją transmisji kontentu i pobierania danych statycznych.• Słuchawki• System zabezpieczenia przed kradzieżą• Ilość obsługiwanych języków nie mniej niż 10• Czas pracy na baterii min 11h8. Zestaw z głośnikem ultrakierunkowym Parametry minimalneAudio• Kierunkowość: 3°• Impedancja wejściowa: 10 kOhm• Pasmo przenoszenia: 300Hz – 18kHz• Maksymalny poziom dźwięku: 89dB @ 1,5kHz/2m• Poziom sygnału wejściowego: liniowy• Wzmacniacz: dedykowany z wbudowanym procesoremZłącza• Wejściowe: 2 x RCA• Wyjściowe: 2 zaciski bananowe• Złącze subwoofera: 1 x RCAWłaściwości fizyczne• Rozmiary wzmacniacza min. 16x17x5cm (nie większe niż 25x25x8 cm)• Rozmiary emitera min. 32x16x5,5cm (nie większe niż 40x25x8 cm)• kolor: czarnyAkcesoria• Uchwyt ścienny/sufitowy głośnika, kolor czarnCzujnik ruchu IR:• Czujnik ruchu na podczerwień kompatybilny z dostarczonym odtwarzaczem• Zasięg wykrywania: 3m• Kąt wykrywania: 100°• Zasilanie: 7 do 18V DCOdtwarzacz audio z wbudowanym wzmacniaczem• Pliki WAV (44.1kHz -16 bitów) i MP3 na karcie SD/SDHC• Wyjście stereo liniowe - Mini-jack 3.5mm.• Wyjście stereo wzmacniacza: 2 x 8W @ 8 Ohm @ THD 1%• Dwa wyjścia na słuchawki: 2 x 250 mW @ 8 Ohm @THD 1%• Ustawienie głośności• Autoplay: Odtwarzanie rozpoczyna się automatycznie po włączeniu• Złącze wejściowe - Phoenix 3.81mm• HSS 3000 z czujnikiem ruchu• Czujka podczerwieni na pilot• Wyzwalanie plików przez złącza I pilot• Zasilanie: 12V DC 9. System nagłośnienia (jeden komplet)• 2 głośniki bezprzewodowe szerokopasmowe + głośnik soundbar• Wejścia min.:1 x HDMI eARC with CEC, 1 x optical TOSLINK, 1 x 1/8" / 3.5 mm IR (control),1 x RJ45 Ethernet (LAN)• Wyjścia min.: 1 x 1/8" / 3.5 mm bass• Komunikacja bezprzewodowa : Wi-Fi , Bluetooth: • Obsługa AirPlay 2• Format audio min. Dolby Digital, DTS• Kontrola z aplikacji: Android and iOS• Funkcje audio: kalibracja adaptacyjna dla pomieszczenia• Zdalne sterowanie: • Kolor: czarny10. System do rejestracji audio (komplet)System będzie wyposażeniem mini studia dźwiękowego służącego jako przestrzeń warsztatowa do osiągania efektów foley oraz do tworzenia postsynchronów.W skład systemu wchodzą:Monitory studyjne – 2 szt• 2-drożny, aktywny komplet cyfrowych monitorów studyjnych studyjne bliskiego pola• Zintegrowany wzmacniacz min.2x10 W• Wejścia min. : optyczne i współosiowe umożliwiające podłączenie źródeł za pośrednictwem interfejsu S/PDIF, stereofoniczne wejścia analogowe RCA • wymiary min.: 27,9 cm x 17,3 cm x 24,5 cm • kolor: czarnyMikrofonu kontaktowego do nagrań podwodnych – 1 szt.• Zakres liniowy co najmniej od 5Hz do 90KHz• Głębokość pracy min.50m• Wyjście BNC• Przedwzmacniacz mikrofonowy: złącze XLR, THD<0,0065% przy 1KHz• Statyw z uchwytemMikrofon wielomembranowy studyjny– 1 szt.• Pojemonściowy• Charakterystyka: kardioidalna• Pasmo częstotliwościowe min.: 20 Hz – 20.000 Hz• Czułość min.: -32 dB (25.1 mV)• Impedancja: 100 ohm• maksymalny poziom wejściowy:145 dB SPL, 1 kHz na 1 % zniekształceń harmonicznych, 155 dB SPL, z tłumikiem 10 dB• Poziom szumów własnych maksymalnie: 12 dB SPL• Zakres dynamiki min.: 133 dB, 1 kHz na 1 Pa• Stosunek sygnał/szum maksimum: 82 dB, 1 kHz na 1 Pa• Tłumik min. – 10dB• Filtr dolnozaporowy• Dedykowany uchwyt przeciwwstrząsowy • Statyw mikrofonowyMikrofon superkardioidalny – 1 kpl.• Komplet typu nadajnik-odbiornik• Zasięg min. 100 metrów• Liczba kanałów: maksymalnie 20• Całkowite zniekształcenia harmoniczne (THD) maksimum 0,9%• Nominalna dewiacja ±24 kHz• Maks. Dewiacja ±48 kHz• Częstotliwości transmisji w zakresie 606-670 Mhz• Złącza antenowe : 2 x BNC• Wyjścia min. 1 x Jack TRS niezbalansowany(6.3 mm),1x XLR zbalansowany• Stosunek sygnał-szum maksimum 110 dBA• Nadajnik z przetwornikiem dynamicznym o charakterystyce superkardioidalnej• Pasmo przenoszenia mikrofonu w zakresie min. 80-18.000 Hz• Minimalny poziom wytrzymałości ciśnienia akustycznego – 154 dB• Czas pracy na jednym ładowaniu min 8 godzin• Zestaw montażowy do szafy typu RACK 19”• Uchwyt mikrofonowy• Zasilacz sieciowy• Akumulator dedykowany przez producenta• Statyw mikrofonowyMikser audio z portem USB i procesorem efektów – 1 zestaw• Min. 12-kanałowy mikser analogowy z wbudowanym procesorem efektów • Preampy o bardzo niskim poziomie szumów• Silnik efektów wyposażony w reverby, delaye, chorusy i modulacje.• Limitery (kompresory z wysokim ratio) na min. dwóch kanałach wejściowych• Odtwarzanie i zapis dźwięku przez USB min. 4 wejścia/ 2wyjścia• Przełączane wejścia Hi-Z do podłączenia instrumentów.• Filtry dolnozaporowe (low-cut) i 48 V zasilanie fantomowe na wszystkich kanałach mikrofonowych.• Tłumiki kanałowe o długości min. 60 mm• Wytrzymała metalowa konstrukcja• Wewnętrzny zasilacz sieciowy• Korektor: 3-pasmowy (z przestrajanym pasmem środkowym)• Min. 3 szyny Aux• Podgrupy min.: 2 mono/1 stereo• Kompatybilność interfejsu USB :-PC: Obsługuje systemy Windows 7, Windows 8 i Windows 10.-Mac: Obsługa systemu Mac OS 10.7.x Lion przez 10.11.x El Capitan)• Kabel zasilającyDo wszystkich wymieniowych elementów systemu należy dostarczyć komplet okablowania pozwalający na zachowanie pełnej funkcjonalności według opisanych parametrów urządzeń oraz połączeń w ramach systemów.W niniejszym opisie dokonano wskazania na system operacyjny Windows 10 PRO jako jedyną wersję posiadającą możliwość pełnej integracji z systemami posiadanymi przez Zamawiającego. Pozwoli to w pełni wykorzystać możliwości urządzeń np. zdalna administracja, funkcjonalność, nadzór, dostęp zdalny oraz pełne wsparcie usługi katalogowej Active Directory.System musi zostać dostarczony w najnowszej stabilnej wersji oferowanej przez producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 38652100-1, 32342300-5, 30231300-0, 30231320-6, 30237450-8, 32342420-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin naprawy gwarancyjnej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: dostawa urządzeń komputerowych i akcesoriów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych z kompletem akcesoriów. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć instrukcje obsługi, odpowiednie atesty i instrukcję użytkowania w języku polskim w postaci papierowej i elektronicznej.Dostarczony sprzęt musi spełniać wszystkie wymagania opisane w niniejszym OPZ. Całość dostarczanego sprzętu musi być sprawna, nowa, nieużywana we wcześniejszych projektach. Zamawiający nie dopuszcza dostaw sprzętu naprawianego, modernizowanego, refabrykowanego tzn. odnawianego.Wykonawca ma obowiązek zapewnić kompletność dostawy o elementy nie wymienione w OPZ, a niezbędne do zapewnienia poprawności i bezpieczeństwa działania oferowanego sprzętu, jeśli uzna to za konieczne.Wykaz elementów stanowiących przedmiot dostawy1. Zestaw komputerowy typ 1 – 2 kpl.2. Zestaw komputerowy typ 2 – 1 kpl.3. Zestaw komputerowy typ 3 – 1 kpl.4. Switch sieciowy – 8 szt.5. Moduły miniGIBIC – 5 kpl.6. Serwer z systemem operacyjnym – 1 kpl.7. Router (Access Point) – 10 szt.8. Zasilacz UPS – 3 szt.Szczegółowy opis minimalnych parametrów dla elementów stanowiących przedmiot dostawy1. Zestaw komputerowy typ 1 W skład zestawu wchodzą :• Monitor do zabudowy• Komputer do zabudowy• OprogramowanieMonitor do zabudowy• Wygląd Open Frame• Przekątna 32"• Rozdzielczość fizyczna min.1920 x 1080• Format obrazu 16:9 Jasność 500 cd/m² typowa• Jasność min. 460 cd/m² z panelem dotykowym• Kontrast statyczny: 3000:1 z panelem dotykowym• Przepuszczalność światła: 92%• Max. czas reakcji: 8 ms• Kąty widzenia poziomo/pionowo: 178°/178°, prawo/lewo: 89°/89°, góra/dół: 89°/89°• Technologia dotykowa pojemnościowa• Punkty dotykowe min.30 (HID, wymaga kompatybilnego systemu operacyjnego)• Dokładność dotyku +- 2mm• Dotyk wykonywany palcem, w rękawiczce (lateks),• Interfejs dotykowy USB• System operacyjny Windows 10 PRO• Through-Glass 6mm• Tryb kiosk• Obudowa metalowa• Praca w orientacji poziomej i pionowej• Konstrukcja bez wentylatoraKomputer do zabudowy • Mała obudowa• Wbudowany system zabezpieczeń Trusted Platform Module (TPM 2.0) Security Chip• Procesor / Chipset – wymagania minimalne- Intel Core i7 (9. Generacja) 9700 / 3 GHz lub równoważny• RAM – min. 16 GB w technologii DDR4 SDRAM - non-ECC• Dysk Typ SSD min.- 240 GB• Kontroler pamięci masowejTyp 1 x SA T ARodzaj interfejsu kontrolera S A T A 6Gb/sIlość kanałów 5Poziom RAID RAID 0,RAID 1,RAID 5,RAID 10• Napęd optycznyTyp DVD SuperMulti - SA T A• Monitormin. 21,5 cala / 55 cm, 16:9Full HD, 1920 x 1080HDMI x1, DVI x1• Karta grafikimin. 4 GB RAM DDR5Zgodność z HDCPHDMI x1,DisplayPort x1,DVI x1PCI Express 3.0 x16• Wyjście sygnału audioTryb wyjścia dźwięku 5.1 channel surroundZgodność z normami High Definition Audio• Urządzenie wejścioweMysz, klawiatura• KlawiaturaInterfejs USB• MyszTechnologia Optyczna, Interfejs USB• Praca w sieciObsługa WIFI, Protokół komunikacyjny danych Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, IEEE 802.11b,IEEE 802.11a,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.11ac,Bluetooth 5.0Protokół zdalnego zarządzania D M I , C I M• Rozszerzenie / połączenieDodatkowe interfejsy – wymagania minimalne1 x wejście liniowe audio, 1 x wyjście liniowe audio, 1 x mikrofon (1 z przodu), 1 x słuchawki (1 z przodu), 2 x USB 2.0, 4 x USB 3.1• ZasilanieNapięcie nominalne AC 120/230 V (50/60 Hz)• System operacyjny / OprogramowanieDołączony system operacyjny Windows 10 Pro 64-bit Edition• Parametry środowiskaMinimalna temperatura pracy co najmniej - 10 °C• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta komputera• deklaracja CE oferowanego sprzętu • możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputeraOprogramowanie infokiosk2. Zestaw komputerowy typ 2W skład zestawu wchodzą :• Komputer osobisty• Monitor• OprogramowanieKomputer:• Komputer osobisty• Wbudowany system zabezpieczeń Trusted Platform Module (TPM 2.0) Security Chip• Procesor / Chipset - min. C P U min. Intel Core i5 (9. Generacja) 9500 / 3 GHz lub równoważny• RAM Zainstalowany min.16 GB w technologii DDR4 SDRAM• Dysk Typ SSD min.- 240 GB • NVM Express (NVMe) • Kontroler pamięci masowejTyp 1 x SA T AIlość kanałów 4• Napęd optycznyTyp DVD-Writer - SA T A• Karta grafikimin. 4 GB RAM DDR5Zgodność z HDCPHDMI x1,DisplayPort x1,DVI x1PCI Express 3.0 x16• Karta dźwiękowaWewnętrzna PCI ExpressWejścia 3.5 mm jack, optyczneWyjścia 3.5 mm jackObsługa technologii: EAX 4.0 i ASIO 2.0Próbkowanie 24 bit-y, częstotliwość próbkowania 192 kHzLiczba kanałów 7.1• Urządzenie wejścioweTyp Mysz, klawiatura USB• Dodatkowe interfejsy – wymagania minimalne2 x USB 2.0, 4 x USB 3.1 Gen 2 (2 z przodu,2 z tyłu), 1 x wejście liniowe audio, 1 x wyjście liniowe audio, 1 x LAN (Gigabit Ethernet) RJ 45, 1 x słuchawki/mikrofon (1 z przodu)System operacyjny / OprogramowanieWindows 10 Pro 64-bit Edition polski, oprogramowanie do montażu dźwięku wykorzystujące bibliotekę plików audio, na którą złożą się wcześniej przygotowane pliki oraz nagrania dokonane przez użytkowników. Minimalna liczba ścieżek audio 20.Inne:• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta komputera• deklaracja CE oferowanego sprzętu • możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputeraMonitor• LCD z podświetleniem LED / matryca aktywna TFT• Wielkość przekątnej 23.8"• Współczynnik kształtu 16:9• Rozdzielczość natywna Full HD (1080p) 1920 x 1080 przy 60 Hz• Współczynnik kontrastu min. 1000:1 / min. 5000000:1 (dynamic)• Czas reakcji max. 4 ms (gray-to-gray)• Kąty widzenia poziomo/pionowo: 178°/178°• Powłoka ekranu Antyrefleksyjny, antystatyczna• Kolor Czarny• Złącza:VGA (D-sub) - 1 szt.HDMI - 1 szt.DisplayPort - 1 szt.• AudioGłośniki – stereo min 2x2W• MechaniczneRegulacja pozycji ekranu Wysokość, pivot (obrót),pokrętło, odchylenieInterfejs Montażowy VESA • Slot blokady bezpieczeństwa Komputer z kartą dźwiękową musi być kompatybilny z Systemem do rejestracji audio (poz nr. 10 w części IV niniejszego OPZ)Całość musi stanowić zestaw do studia dźwiękowego służącego, jako przestrzeń warsztatowa do osiągania efektów foley oraz do tworzenia postsynchronów.3. Zestaw komputerowy typ 3W skład zestawu wchodzą :• Komputer • MonitorKomputer • Micro tower• Wbudowany głośnik• Wbudowany system zabezpieczeń Trusted Platform Module (TPM 2.0) Security Chip• Procesor / Chipset - min. C P U min. Intel Core i5 (9. Generacja) 9500 / 3 GHz lub równoważne• Ilość procesorów min. 1• RAM zainstalowany min. 16 GB w technologii DDR4 SDRAM• Napęd dyskowy Typ SSD min.- 240 GB• Kontroler pamięci masowejTyp 1 x SA T AIlość kanałów 4• Napęd optycznyTyp DVD-Writer - SA T A• Karta grafikimin. 4 GB RAM DDR5Zgodność z HDCPHDMI x1,DisplayPort x1,DVI x1PCI Express 3.0 x16• Wyjście sygnału audioTryb wyjścia dźwięku StereoMax częstotliwośćpróbkowania 192 kHzZgodność z normami High Definition Audio• Urządzenie wejścioweTyp Mysz, klawiatura• KlawiaturaInterfejs USB• MyszTechnologia OptycznaInterfejs USB• Praca w sieciEthernet, Fast Ethernet, Gigabit EthernetZgodność z normami IEEE 802.3,IEEE 802.3u,IEEE 802.3i,IEEE 802.1Q,IEEE 802.3ab,IEEE802.1p,IEEE 802.3x,IEEE 802.3az• Interfejsy – wymagania minimalne:2x USB 2.0 , 4 x USB 3.1 Gen 2 (2 z przodu,2 z tyłu), 1 x wejście liniowe audio, 1 x wyjście liniowe audio, 1 x LAN RJ45 (Gigabit Ethernet), 1 x słuchawki/mikrofon (1 z przodu)• Ochrona przeciw kradzieżowa Gniazdo blokady bezpieczeństwa System operacyjny / Oprogramowanie• Dołączony system operacyjny Windows 10 Pro 64-bit Polish Edition• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta komputera• deklaracja CE oferowanego sprzętu • możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputeraMonitor• LCD z podświetleniem LED / matryca aktywna TFT• Wielkość przekątnej 23.8"• Współczynnik kształtu 16:9• Rozdzielczość natywna Full HD (1080p) 1920 x 1080 przy 60 Hz• Współczynnik kontrastu min. 1000:1 / min. 5000000:1 (dynamic)• Czas reakcji max. 4 ms (gray-to-gray)• Kąty widzenia poziomo/pionowo: 178°/178°• Powłoka ekranu Antyrefleksyjny, antystatyczna• Kolor Czarny• Złącza:VGA (D-sub) - 1 szt.HDMI - 1 szt.DisplayPort - 1 szt.• AudioGłośniki – stereo min 2x2W• MechaniczneRegulacja pozycji ekranu Wysokość, pivot (obrót),pokrętło, odchylenieInterfejs Montażowy VESA • Slot blokady bezpieczeństwa 4. Switch• Zarządzany• Tryb pracy: stackable• Wartswy L2/L3• QOS (ACL, CoS, DiffServ), zarządzanie przez stronę www.• Liczba portów Ethernet RJ 45: min. 48 Gigabit Ethernet (10/100/1000) • Liczba portów Ethernet RJ 45 PoE: min. 48 • Licza portów SFP: min. 2 (1 Gb/s)• Liczba portów SFP+: min. 2 (10 Gb/s)• Obsługa standardów:IEEE 802.1Q, IEEE 802.1D,IEEE 802.1p, IEEE 802.1ab, IEEE 802.1s,IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, ,IEEE 802.3ab, IEEE 802.3, IEEE 802.3ac,IEEE 802.3ad,IEEE 802.3af,IEEE 802.3at,IEEE 802.3u,IEEE 802.3x • Wielkość tablicy: min. 8K• Protokoły:SNMP v1, v2, v3 • Przeznacznie : max 1U• PoE: tak , maksymalny pobór energii : min. 490W• Multicast, Radius, IPv6, SSL 3.0, TLS• Przepustowość przełączania 140 Gb/s• Funkcje Layer2: DHCP, IGMP, Jumbom VLAN, Broadcast5. Moduły mini GIBICW skład jednego kompletu wchodzą moduły Rx i TxMinimalne parametry dla obu rodzajów modułów• przesył sygnału: światłowód jednomodowy• typ modułu: SFP+• rodzaj złączy: 1x LC• typ światłowodu: simplex• odległość transmisji: minimum 10 km• prędkość transmisji: do 10Gbps - (IEEE 802.3ae)• Typ transmisji BiDi / WDM• nadajnik: 1270nm/1330nm• zasilanie: DC 3.3V• temperatura pracy: 0 ~ +70ºC6. Serwer z systemem operacyjnym• Seria procesora: Intel Xeon• Taktowanie procesora min.: 3.5 GHz• Liczba rdzeni min.: 6• Procesor: 1 x Intel Xeon E-2246G 6C/12T 3.60 GHz lub równoważny• Zainstalowana pamięć RAM min.: 2x 16 GB , DDR4-2666 U ECC• Maks. wielkość pamięci: 64 GB• Typ pamięci : DDR4• Rodzaj pamięci: Unbuffered, ECC , Dual rank• Interfejs sieciowy min.: 2 x 10/100/1000 Mbit/s• Karta sieciowea: 2 x 1Gb + 1Gb IRMC• Kontroler dysków: SAS• Poziomy RAID: 0,1,5,6• Kontroler: PERC (12Gbit)• Format szerokości: 3,5'' (LFF)• Obsługa hot-swap dysków• Typ interfejsów klatki na dyski serwera : SATA , SAS• Maks. liczba dysków w konfiguracji: 4• Liczba zainstalowanych dysków HD SAS 12G 1.2 TB 10K 512n HOT PL 3.5’ EP.: 4• Pojemność sumaryczna wszystkich zainstalowanych dysków: min. 4.8 TB• Napęd optyczny: DVD-RW• Grafika:Gniazda rozszerzeń: 1 x PCIe 3.0 x 4Gniazda rozszerzeń: 2 x PCIe 3.0 x 8Gniazda we/wy: 1 x 15-pin D-SubGniazda we/wy: 2 x USB 3.1Gniazda we/wy: 2 x RJ-45 LANGniazda we/wy: 2 x USB 2.0• Liczba zamontowanych zasilaczy: 2• Obsługa hot-plug zasilaczy: Tak• Liczba wentylatorów min.: 5• Obudowa: Rack 1USystem operacyjny: Windows Server 2019 Standard 16Core,WINDOWS SERVER 2019 - 50 DEVICE CAL EDU, 3 X Windows Remote Desktop Services CAL EDUInne:• certyfikat ISO 9001, 14001, 27001 lub równoważne dla producenta serwera• deklaracja CE oferowanego sprzętu • możliwość pobrania ze strony producenta aktualnych sterowników po podaniu numeru seryjnego komputera7. Router (Access Point)• Architektura procesora - MIPS-BE• Taktowanie procesora – min. 600 MHz• Zintegrowany moduł radiowy - 2.4GHz 802.11 b/g/n• Zintegrowana antena• Zysk energetyczny - 2.5 dBi• Moc maksymalna min. - 30 dBm• USB• Zasilanie PoE• Ethernet min. - 5 x Gigabit• CPU Atheros AR9344 600MHz• 128MB pamięci RAM• Interfejs radiowy 802.11b/g/n o mocy 1000mW• 2x2 MIMOW komplecie z urządzeniem musi znajdować się zasilacz.8. Zasilacz UPS• Moc min. 2700 W• Moc pozorna min. 3000 VA• Napięcie wejściowe – 80V-285V• Napięcie wyjściowe - 220/230/240• Zniekształcenia tddi - <5%• Czas podtrzymania min.- 18 min przy obciążeniu 60%• Kształt napięcia – Sinusoida• Czas przełączenia – 0 ms• Zakres częstotliwości - 45Hz – 55Hz, 54Hz – 66Hz• Obudowa typu Tower• Wyświetlacz• USB• Alarmy dźwiękowe• Liczba gniazd min. - 4 x IEC C13, 1 x IED C19• Możliwość rozszerzenia akumulatora• Czas ładowania - Max. 4,5h do 80%• Metoda ładowania z kompensacją temperaturową• Automatyczny test baterii• Ochrona przed głębokim rozładowaniem• Automatyczne rozpoznawanie podłączonychjednostek modułów baterii zewnętrznychDo wszystkich wymieniowych elementów należy dostarczyć komplet okablowania pozwalający na zachowanie pełnej funkcjonalności według opisanych parametrów urządzeń oraz połączeń w ramach kompletów.W niniejszym opisie dokonano wskazania na system operacyjny Windows 10 PRO jako jedyną wersję posiadającą możliwość pełnej integracji z systemami posiadanymi przez Zamawiającego. Pozwoli to w pełni wykorzystać możliwości urządzeń np. zdalna administracja, funkcjonalność, nadzór, dostęp zdalny oraz pełne wsparcie usługi katalogowej Active Directory.System musi zostać dostarczony w najnowszej stabilnej wersji oferowanej przez producenta.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32322000-6, 30200000-1, 48820000-2, 30230000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 21
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 20,00
termin naprawy gwarancyjnej 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy - Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie szkolenia: Pracownik magazynowo - biurowy z obsługą komputera. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI