Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3 oraz w Wydziale Zamiejscowym w Czarnkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzcianka
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-10-03
  • ZamawiającySĄD REJONOWY W TRZCIANCE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00354654
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3 oraz w Wydziale Zamiejscowym w Czarnkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W TRZCIANCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Staszica 1

1.5.2.) Miejscowość: Trzcianka

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-980

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 673528985

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@trzcianka.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianka.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego w budynku Sądu Rejonowego w Trzciance ul. Staszica 1 i 3 oraz w Wydziale Zamiejscowym w Czarnkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d93ae4cf-38a8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075283/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Trzciance przy ul. Staszica 1 i 3 oraz w Wydziale Zamiejscowym w Czarnkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d93ae4cf-38a8-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Uprzejmie informujemy że Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie w formie elektronicznej za pośrednictwem Portalu Biuletyn Zamówień Publicznych pod adresem https://ezamowienia. gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Portalu. Wykonawca posiadający konto ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy Portalu dostępna jest na stronie Portalu https://ezamowienia.gov.pl/ w zakładce „centrum pomocy”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowiąca zał. nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna stanowiąca zał. nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: D-360-18/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Trzciance położonych przy ul. Staszica 1 i ul. Staszica 3 oraz w Wydziale Zamiejscowym w Czarnkowie ul. Ppłk Orłowskiego 1 .

4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty najkorzystniejszej będzie się kierował następującym kryterium:
a/ cena netto – waga wynosi 80 %
b/ termin wykonania dostawy i usługi – waga wynosi – 10 %
c/ długość terminu gwarancji wraz z bezpłatnymi przeglądami okresowymi – waga wynosi – 10%
2. Punkty za kryterium ceny będą obliczane wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej
------------------------------ x 80 = liczba punktów
Cena oferty badanej

3. Punkty za kryterium termin wykonania zostaną przyznane w następujący sposób:
• Termin najkrótszy – 10 pkt
• Każdy pozostały termin wykonania po najkrótszym – 0 pkt
4. Punkty za kryterium długość terminu gwarancji wraz z bezpłatnymi przeglądami okresowymi:
• Termin najdłuższy gwarancji wraz z zapewnieniem bezpłatnych przeglądów konserwacyjnych – 10 pkt
• Każdy pozostały termin gwarancji krótszy od najdłuższego – 0 pkt
5. Punkty zostaną przyznane każdej ofercie . Punktacja ostateczna to suma ilości punktów przyznanych za kryterium ceny i za pozostałe kryteria. Wybrana zostanie oferta najkorzystniejsza, tj. o jak najwyższej ilości uzyskanych punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 .Oferent spełni warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeśli przedstawi dokument potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem postępowania w ciągu co najmniej 3 lat.
2. Oferent jest zobowiązany przedstawić oświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
3. Oferent jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Oferent zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie, że wykonał co najmniej 3 umowy, których przedmiot jest tożsamy z przedmiotem postępowania , dla jednostek budżetowych lub komercyjnych o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł.
5. dysponuje lub dysponować będzie minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia elektryczne lub elektrotechniczne bądź inne niezbędne do wykonania i podłączenia instalacji systemu monitoringu wizyjnego wewnętrznego i zewnętrznego a także do przygotowania dokumentacji powykonawczej w tym zakresie. Do oferty należy załączyć oświadczenie o dysponowaniu takim pracownikiem/ pracownikami z uwzględnieniem informacji o uprawnieniach.
Ocena warunków: kwalifikacja spełnia/ nie spełnia warunku na podstawie dokumentów wskazanych powyżej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca winien złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy na podstawie wyżej cytowanego art. 108 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Zamawiający wykluczy z postepowania Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Wykonawca winien złożyć oświadczenie o braku podstaw wykluczenia na podstawie art.7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia załącznik nr 3 do SWZ. Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.
2. Zamawiający, zgodnie z art.274 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczeń i zaświadczeń wymienionych w pkt 11 SWZ , które zostaną potraktowane jako podmiotowe środki dowodowe, o ile Oferent nie złoży wszystkich oświadczeń i zaświadczeń razem z ofertą.
3. Ponadto Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedłożenia kopii polisy ubezpieczeniowej OC, o której mowa w pkt 15 SWZ jako podmiotowego środka dowodowego.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie są wymagane.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

FORMALNOŚCI, KTÓRE MUSZA ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERT
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie, że nie był karany i nie toczy się wobec niego żadne postepowanie przygotowawcze oraz sądowe ( także w zakresie postępowania karnoskarbowego czy wykroczeniowego).
2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii wraz z oryginałem ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej opiewającego co najmniej na kwotę 400.000 zł na cały okres obowiązywania umowy z wykonawcą.
3. Wykonawca jest zobowiązany przestawić oświadczenie lub zaświadczenie , że nie posiada zaległości w podatkach i składkach ZUS i jego wynagrodzenie nie będzie podlegało zajęciu egzekucyjnemu.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia co najmniej 3 referencji, z których wynikać będzie terminowa i rzetelna dostawa urządzeń będących przedmiotem zamówienia do jednostek budżetowych lub komercyjnych.
5. Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć listę pracowników, którzy będą wykonywali dostawę, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z informacją, czy nie są to osoby karane lub czy w stosunku do nich nie toczy się postępowanie karne lub wykroczeniowe.
6. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ( w przypadku oferty takich Wykonawców, która okazała się najkorzystniejsza) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
7800 zł
(słownie: siedemtysięcyosiemsetzłotych 00/100),
Termin wniesienia wadium:
a) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania.
b/ Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli:
- wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert,
- wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia- Oferent przekazał Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej załączone do oferty.

c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w pieniądzu należy dołączyć do oferty, przy czym należy je wnieść na rachunek bankowy nr:
58 1130 1017 0021 1001 5990 0004
z dopiskiem "wadium – postępowanie w sprawie zamówienia na dostawę, montaż i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zewnętrznego i wewnętrznego w budynkach Sądu Rejonowego w Trzciance”

Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 98 Ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Takie same jak dla Oferentów

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści wzoru umowy po negocjacji z oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia – termin może zostać wydłużony w drodze porozumienia stron ( zawarcie aneksu w tym zakresie), ale nie dłużej niż do 10 grudnia 2022r. , oraz wielkości przedmiotu zamówienia – Zamawiający zastrzega prawo zmniejszenia (ograniczenia) przedmiotu zamówienia z powodu ograniczeń finansowych lub z powodu konieczności dokonania zmian w projekcie monitoringu z uwagi na uwarunkowania organizacyjne ze wskazaniem minimalnej wartości zamówienia oraz maksymalnej wartości zamówienia ( zawarcie aneksu w tym zakresie).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Portal ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1. Cena
2. Termin realizacji
3. Gwarancja

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dyrektor Sądu Rejonowego w Trzciance działa w postępowaniu w imieniu i na rzecz Sądu Apelacyjnego w Poznaniu na podstawie pełnomocnictwa nr OIR-0133-38/22 z dnia 15 września 2022r.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI