Dostawa materiałów dla zadania „Budowa świetlic gminnych w Gminie Braniewo 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa materiałów dla zadania „Budowa świetlic gminnych w Gminie Braniewo 2021”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMłoteczno
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-07-05
  • Zamawiający"PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-25
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00095449
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów dla zadania
„Budowa świetlic gminnych w Gminie Braniewo 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO EKSPLOATACJI I ROZWOJU INFRASTRUKTURY GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170991585

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 12A

1.5.2.) Miejscowość: Młoteczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: perig@perig.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perig.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o. o.,

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Przedsiębiorstwo Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Sp. z o. o.,

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów dla zadania
„Budowa świetlic gminnych w Gminie Braniewo 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8eebcd65-d59a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095449

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.perig.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.perig.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względów ograniczeń technicznych (ilość znaków) Zamawiający nie umieścił wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej. Powyższe wymagania zostały opisane w pkt. VIII i XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PERIG ZP.01.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów dla zadania „Budowa świetlic gminnych w Gminie Braniewo 2021”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zostały określone w wykazie asortymentowym, ilościowo – cenowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (formularz cenowy) oraz w opisie wymagań dla materiałów stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów produktów w ramach zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Załączniku nr 2 do SWZ, do maksymalnej kwoty umowy brutto.
3. Faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą być mniejsze od podanych średnich ilości nie więcej niż 20% od wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.
4. Dostarczone produkty muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych lub prawnych (dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami), odpowiadające rodzajowi i parametrom opisanym w Załącznikach Nr 2 i Nr 7 do SWZ.
5. Na sprzedane produkty, w ramach realizacji umowy Wykonawca wyda Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia otrzymania danego materiału odpowiednio: certyfikaty bezpieczeństwa, certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną.
6. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia. W cenę oferty wliczone są wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, w tym m.in.: koszt dostarczania, rozładunku i wniesienia, ubezpieczenia na czas dostawy zamówionych materiałów do siedziby Zamawiającego, w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz kosztów powstałych w przypadku reklamacji.
7. Zamawiane materiały dostarczane będą przez Wykonawcę do miejsc podanych w odrębnych zleceniach do miejscowości: Brzeszczyny, Gronówko, Zgoda lub do siedziby Zamawiającego - Młoteczno 12A, 14-500 Braniewo.
8. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu umowy znajdują się w projektowanych postanowieniach umowy - Załącznik nr 6 do SWZ.
9. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment - stanowiący przedmiot niniejszego zamówienia. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówień cząstkowych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względów ograniczeń technicznych (ilość znaków) Zamawiający nie umieścił rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia . Powyższe zostały opisane § 3 w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-05 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-03

2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecimy szycie odzieży sportowej i roboczej - Czempiń
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecimy szycie odzieży sportowej i roboczej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI