Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych słońca i innych obiektów astrofizycznych na potrzeby współpracy z ESA dla OEA UWr w Białkowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-06-29
  • ZamawiającyUNIWERSYTET WROCŁAWSKI
  • Data publikacji ogłoszenia2021-06-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00087145
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych słońca
i innych obiektów astrofizycznych na potrzeby współpracy z ESA dla OEA UWr w Białkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET WROCŁAWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Uniwersytecki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-137

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 713752004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.danielewska-drzazga@uwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, instalacja i uruchomienie kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych słońca
i innych obiektów astrofizycznych na potrzeby współpracy z ESA dla OEA UWr w Białkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b023052f-cffe-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003709/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Dostawa, montaż i uruchomienie astronomicznych odbiorników radiowych do Ośrodka Edukacji Astronomicznej w Białkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Rewitalizacja Zespołu pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu na Centrum Edukacji Astronomicznej” na podstawie Umowy nr RPDS.06.03.01-02-0048/17-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja elektroniczna między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej (w tym składanie ofert Wykonawcy i załączniki do oferty) za
pośrednictwem dedykowanego formularza (Formularza do komunikacji dostępnego na
ePUAPhttps://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia oraz udostępnionego przez
miniPortalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ lub poczty elektronicznej katarzyna.danielewska-drzazga@
uwr.edu.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy
ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu
Miniportalhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Warunkach
korzystania z elektronicznej platformy usług administracji
publicznejhttps://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin 2. Dokumenty elektroniczne,
oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych przez mail wynosi 20 MB.3. Oferta, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp,
podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 uPzp,
przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej w języku
polskim lub angielskim, w ogólnodostępnych formatach danych, w szczególności .pdf, .doc, .docx, .rtf,
.xps, .odt, .txt oraz składa pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (z kwalifikowanym
podpisem) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 uPzp, Zamawiający – Uniwersytet Wrocławski - informuje, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, reprezentowany przez Rektora;
• o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych decyduje Uniwersytet jako Administrator danych;
• Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można kontaktować się poprzez adres email: iod@uwr.edu.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
• okres przechowywania Pani/Pana danych osobowych wynosi odpowiednio:
- zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust 4 lit d) w zw z art. 140 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 i wynikających z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE;
- okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nieudostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadach wynikających z uPzp;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
• nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jeżeli na etapie realizacji umowy nastąpi taka konieczność Zamawiający będzie wymagał podpisania umowy powierzenia danych osobowych.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX uPzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
4. W przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych
w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
5. Udostępnienie ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia;
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia , o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, Zamawiający może żądać od osoby, występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
8. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 RODO, są wykonywane
w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.272.7.2021.KDD

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 834744,51 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 613945,94 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie (w formule „pod klucz”) kompletnego radioteleskopu do obserwacji radiowych Słońca i innych obiektów astrofizycznych [dalej: RTP] na potrzeby współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną (ESA) dla Ośrodka Edukacji Astronomicznej Uniwersytetu Wrocławskiego w Białkowie [dalej: OEA UWr] oraz szkolenie podstawowe i aplikacyjne osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji RTP i gwarancja.
2. Szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych i właściwości użytkowych RTP zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia [dalej: OPZ] stanowiącym Załącznik nr 4.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu
zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami
sprzętowymi, oprogramowaniem, w tym podzespołami, elementami, materiałami, programami,
bazami danych etc., licencjami, podręcznikami i innymi składnikami sprzętowymi
i programowymi niezbędnymi do uruchomienia i eksploatacji RTP w OEA UWr. Oferowany
przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacji
zamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji i rękojmi na cały przedmiot
zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od daty odbioru Przedmiotu Umowy. Szczegóły
dotyczące gwarancji znajdują się w § 6 wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32344200-8 - Odbiorniki radiowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32324310-6 - Anteny satelitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się
kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C)– 60% wyliczone według wzoru: C = (Cmin/Cn) x 60
Kryterium 2: Parametry techniczne oferowanego radioteleskopu (PT) – 40 %, w tym:
PT1 – Oferowany radioteleskop posiada możliwość kalibracji danych w czasie rzeczywistym (w chwili
rejestracji) zgodnie z pkt 9.2 OPZ- 5%
Punkty w tym podkryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji dołączonego do oferty opisu
przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 4 do SWZ), który ma potwierdzać, że oferowane
urządzenie posiada możliwość kalibracji danych w czasie rzeczywistym (w chwili rejestracji) - 5
punktów otrzyma Wykonawca, który zaoferuje radioteleskop posiadający wskazany parametr
techniczny.
PT2 – Oferowany radioteleskop posiada zakres pasma do 4 GHz dla pkt 2.1.D, 3.1, 5.1, 6.1-6.3, 6.8 i
7.1 OPZ – 20 %
Punkty w tym podkryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji dołączonego do oferty opisu przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 4) - który ma potwierdzać, że oferowane urządzenie
posiada wymagane zakresy o częstotliwości do 4 GHz - 20 punktów otrzyma Wykonawca, który
zaoferuje radioteleskop posiadający wszystkie wskazane parametry techniczne wymienione w pkt 2.1
D, 3.1, 5.1, 6.1 – 6.3, 6.8 i 7.1 OPZ.
PT3 – Oferowany radioteleskop posiada kompletny system kalibracyjny umożliwiający kalibrację w
zakresie częstotliwości w przedziale od 20 MHz do 3 GHz (preferowane do 4 GHz) zgodnie z pkt 7.2
OPZ -15%
Punkty w tym podkryterium zostaną przyznane na podstawie weryfikacji dołączonego do oferty opisu
przedmiotu zamówienia – OPZ (Załącznik nr 4 do SWZ), który ma potwierdzać, że oferowane
urządzenie posiada kompletny system kalibracyjny umożliwiający kalibrację w zakresie częstotliwości
w przedziale od 20 MHz do górnej granicy pasma odbieranego przez radioteleskop - 15 punktów
otrzyma Wykonawca, który zaoferuje radioteleskop posiadający wskazany parametr techniczny.
Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,
przyjmując zasadę, że 1% = 1pkt.
W przypadku negatywnej weryfikacji bądź niewypełnienia/braku potwierdzenia przez Wykonawcę
parametrów technicznych ocenianych w kryterium oceny ofert, oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt w w/w
podkryteriach.
2. Łączna wartość punktowa oferty wyliczana będzie wg wzoru:
W = C + PT1 + PT2 + PT3
3. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt. Sposób
obliczania wartości punktowej według ww. kryteriów został podany w rozdziale XIV SWZ.
4. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w łącznej
ocenie punktowej.
5. Zamawiający oceni i porówna oferty niepodlegające odrzuceniu, złożone przez Wykonawców
niepodlegających wykluczeniu z niniejszego postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne oferowanego radioteleskopu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca należycie zrealizował w okresie
ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z instalacją i
uruchomieniem radioteleskopu o wartości min. 300 000 zł netto.
Do przeliczenia wartości występujących w innych walutach niż PLN należy przyjąć jako kurs
przeliczeniowy średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania
ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, przy czym średnie kursy walut
dostępne są pod następującym adresem internetowym: http://www.nbp.pl/home.aspx?
f=/Kursy/kursy.html
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia
przez dwóch lub więcej Wykonawców, Zamawiający uzna wymagany warunek za spełniony
jeżeli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.
3. Zgodnie z art. 116 ust. 1 uPzp oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający
może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych
zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia
gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt 1
powyżej, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nim stosunków prawnych.
4.1.W takim przypadku podmiot udostępniający zasoby musi w odniesieniu do warunku
określonego w pkt 1 powyżej spełnić go samodzielnie.
4.2.Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby
zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na
wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
pkt 1 powyżej, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
które zostały przewidziane względem Wykonawcy;
4.3.Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu
udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda,
aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym
podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
4.4.Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub
sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w
danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa wart. 125
ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi
dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
odpowiednio na dzień składania ofert, zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa wart. 125
ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi
dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu,
odpowiednio na dzień składania ofert, zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe
środki dowodowe.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą szczegółowego i jednoznacznego opisu
przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SWZ) jako przedmiotowego środka dowodowego -
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na
zweryfikowanie Oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść Oferty Wykonawcy
musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca
zobowiązany jest do jednoznacznego określenia w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu
zamówienia zaoferowanych odpowiednio produktów, charakteryzując je poprzez odpowiednie
wskazanie (wg postawionego przez Zamawiającego szczegółowego wymogu) producenta,
model, typ oferowanego radioteleskopu spełniającego wymagania Zamawiającego oraz
wykazać, że oferowany radioteleskop spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
poprzez dokładne opisanie lub potwierdzenie parametrów lub funkcjonalności oferowanego
sprzętu – zgodnie z wymaganiami.
Zamawiający zaakceptuje inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą,
że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy i kryteria.
Podpisany dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
Wykonawca składa je wraz z ofertą.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

OFERTA SKŁADA SIĘ Z:
1. Formularza oferty sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ;
2. Oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 uPzp - Załącznik nr 2 do SWZ
tj. do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa wart. 125 ust. 1 uPzp o
niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie
wskazanym przez Zamawiającego – wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. Oświadczenie to,
stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, zastępujący wymagane przez
Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2.2. (jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa
powyżej , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Wypełniony i podpisany Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 4 do SWZ
4. Dokumentów, z których wynika prawo do podpisywania oferty, w tym pełnomocnictwa lub
innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy dla
osoby/osób podpisującej/cych ofertę zgodnie z rozdziałem XI pkt 7 SWZ.
5. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek
dowodowy, o którym mowa w rozdziale VII pkt pkt 2 SWZ – Załącznik nr 3 do SWZ tj.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje
rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolności którego Wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
6. (jeżeli dotyczy) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca, w celu utrzymania w
poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku –
szczegóły opisane w pkt 6 rozdziału XI SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy
występujący wspólnie np. spółki cywilne, konsorcja, zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzp zobowiązani są
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj.
zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem
elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Punkt 7.1 powyżej stosuje się.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako Pełnomocnik.
Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia, został określony w rozdziale VII pkt 1 SWZ.
(odpowiednio rozdział V.5.11 pkt I ppkt 2.1 ogłoszenia)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości maksymalnie 50% wartości
wynagrodzenia Wykonawcy. Szczegóły dotyczące zaliczki opisane są w § 9 wzoru umowy.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Jako odrębny Załącznik nr 5 do SWZ Zamawiający zamieścił Wzór umowy, który określa
warunki realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy tj.
1) nie później niż 100 dni od dnia zawarcia Umowy Zamawiający uzna, że stan terenu
przeznaczonego na montaż RTP nie pozwala na jego bezpieczny montaż. W takim wypadku
możliwe będzie przesunięcie terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres potrzebny do
zakończenia koniecznych do wykonania robót budowlanych, lecz nie później niż do 300 dni od
dnia zawarcia Umowy.
2) wpłynie umotywowany wniosek Wykonawcy związany z brakiem możliwości realizowania
Przedmiotu Umowy. Niemożność realizacji Przedmiotu Umowy spowodowana musi być
okolicznościami, na które Wykonawca nie miał wpływu, w szczególności, gdy są one
następstwem siły wyższej. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją takie nadzwyczajne
okoliczności, jak m.in. klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan epidemii, stan wojenny, nowe akty
prawne lub decyzje administracyjne mające wpływ na realizację Przedmiotu Umowy. W takim
wypadku dopuszcza się wydłużenie terminu wykonania określonego w § 4 ust. 1 Umowy o
okres, w którym Wykonawca nie mógł realizować Przedmiotu Umowy i nie ponosi z tego tytułu
winy.
3) wprowadzenia zmian w parametrach technicznych, technologicznych lub oprogramowaniu
Przedmiotu Umowy – przy czym zmiany te nie mogą dotyczyć przedłużenia terminów realizacji
Umowy, ani zwiększenia Wynagrodzenia – w przypadku, gdy wystąpi:
– konieczności wprowadzenia rozwiązań alternatywnych, jeśli okażą się niezbędne do
prawidłowego uruchomienia i działania urządzenia,
- pojawienie się na rynku urządzeń lub programów nowszej generacji pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji po
stronie Zamawiającego,
- konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze
względu na zmiany obowiązującego prawa.
3. Zmiana nazwy, siedziby stron Umowy, osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiające-go
numerów rachunków bankowych wymaga poinformowania drugiej strony na piśmie i nie stanowi
zmiany umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniPortal.uzp.gov.pl, formularz wypełnia się na stronie:https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Postępowanie prowadzone jest pisemnie w języku polskim i angielskim.
W przypadku rozbieżności pomiędzy wersjami językowymi rozstrzygająca jest wersja w języku
polskim, zapis dotyczy również postanowień umowy i pozostałych załączników do SWZ.
Zamawiający dopuszcza złożenie oferty wraz z wymaganymi dokumentami również w języku angielskim.
2. Termin wykonania zamówienia: do 170 dni od daty zawarcia umowy
3. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza
SWZ dokonywane będą w EURO albo USD albo GBP, zgodnie z wybraną przez Wykonawcę
walutą w Formularzu ofertowym.
4. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu „Rewitalizacja Zespołu
pałacowego i Obserwatorium astronomicznego w Białkowie wraz z zagospodarowaniem terenu
na Centrum Edukacji Astronomicznej” na podstawie Umowy nr RPDS.06.03.01-02-0048/17-00,
który otrzymał dofinansowanie w ramach:
• Osi Priorytetowej nr 6 „Infrastruktura spójności społecznej”,
• Działania nr 6.3 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów”,
• Poddziałania nr 6.3.1 „Rewitalizacja zdegradowanych obszarów– konkursy horyzontalne”,
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
oraz współfinansowany ze środków w ramach umowy o współpracy z firmą ITTI Sp. z o.o. na
realizację projektu „PL_RM22 European F10.7 and F30 index monitoring system (EFFIMS)",
zgodnie z umową z Europejską Agencją Kosmiczną (ESA) nr 4000131342/20/D/CT.
5. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w języku polskim i angielskim wraz z załącznikami znajduje
się na stronie internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-euro.html.
The procedure shall be conducted in writing in Polish and English. In the case of any
discrepancies between the language versions, the Polish language version shall prevail. It also
applies to the provisions of the contract and other annexes to the SOT.
The Orderer shall also accept submitting a tender, together with the required documents, in
Polish or English.
SPECIFICATION OF ORDER TERMS (the SOT) with attachments in English is available on the
website of the ongoing procedure: https://bip.uni.wroc.pl/374/280/dostawy-ponizej-214-000-
euro.html.
2021-06-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę kuchenki gazowo-elektrycznej AMIKA - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania17-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę kuchenki gazowo-elektrycznej AMIKA. nie działają iskrowniki na żadnym palniku, po odkręceniu palnika czuć gaz. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI