Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w budynku przy ul. Kościuszki 26...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraśnik
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-02
  • ZamawiającyMIASTO KRAŚNIK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-01-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00034663
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d001d136-7de7-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00034663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025435/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia Sali widowiskowej w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal (nazwa adresata Urząd Miasta Kraśnik, identyfikator adresata: /UMKrasnik/SkrytkaESP) oraz poczty elektronicznej adres email Zamawiającego zp@krasnik.eu.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePuap (https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) - https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Podczas komunikacji przez miniPortal i ePuap należy posługiwać się ID postępowania wskazanym w załączniku do SWZ oraz dostępnym na stronie postępowania
w miniPortalu (UWAGA - podczas komunikacji nie należy podawać ID postępowania, który generuje się automatycznie w ogłoszeniu o zamówieniu). Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym,
a Wykonawcami (za wyjątkiem składania ofert) w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej
z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania, o którym mowa w ust. 6).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email zp@krasnik.eu.
9. Dokumenty elektroniczne (za wyjątkiem ofert), składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w ust. 8 adres email.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.2.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: ,,Dostawa i montaż wyposażenia sali wielofunkcyjnej w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku”. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura społeczna, Działanie 13.3 Rewitalizacja obszarów miejskich.
2. Wszystkie elementy wyposażenia muszą spełniać wskazane minimalne parametry techniczne podane poniższej tabeli (lub równoważne):

Nazwa Ilość
(szt.)
Parametry techniczne
Projektor 1 Projektor:
- Jasność minimum 6000 ANSI lumenów,
- Technologia wyświetlania DLP,
- Natywna rozdzielczość minimum WUXGA 1920 x 1200,
- Kontrast minimum 300 000:1,
- Źródło światła: Fosfor laserowy,
- Życie źródła światła: minimum 20 000 godzin,
- Złącza: HDMI x1, HDMI/MHL x1, VGA in x1, VGA out x1, Audio in 1/Mic x1, Audio in 2 x1, Audio out x1, USB Power (5V/1,5A), RJ-45, RS232, Composite x1, Wyjście 12 V x1 drugie wejście VGA, S-video i HDBaseT
- Głośnik: minimum 10W x 2
- Waga: nie większa niż 5,7 kg
- Wymiary nie większe (szer. x gł. x wys.) (cm): 37,5 x 30,3 x 10,8
- Współczynnik proporcji: 4:3, 16:9 lub 16:10, LBX, Natywny, Auto
Optyka 1 Optyka rekomendowana do projektora:
- Współczynnik rzutu: 0,8,
- Przesunięcie obiektywu: 100% – 120% w pionie,
- Korekcja trapezu: ±20° w pionie, ±20° w poziomie,
Uchwyt projektora 1 Uchwyt projektora rekomendowany do projektora:
- aluminiowa konstrukcja z półmatową powłoką lakierowaną proszkowo lub anodowaną,
- mechanizm mikro regulacji,
- mocowanie do projektora w zestawieniu,
- regulacja odległości projektora od sufitu od 450 mm do 1700 mm,
- regulacja 45° w poziomie,
- maskownica zakrywająca mocowanie,
- miejsce do organizacji kabli wewnątrz rury.
Ekran elektryczny do montażu naściennego z linkami napinającymi 1 Ekran elektryczny do montażu naściennego z linkami napinającymi. Aluminiowa kaseta, proszkowo malowana na kolor: biały matowy RAL9010 (standard). Kaseta z aluminiowymi bokami. Wysuw materiału z tyłu kasety. Silnik po prawej stronie. Powierzchnie projekcyjne wykonane z PVC bez kadmu opatrzone certyfikatem trudnopalności. Zestaw do montażu ściennego i sufitowego w komplecie, możliwość przesuwu uchwytów montażowych wzdłuż kasety.
Szerokość całkowita: 350cm Szerokość robocza: 308cm, Wysokość: 231,6cm, Przekątna: 152". Wizja: biała.
Rozdzielacz sygnału 1 Rozdzielacz sygnału HDMI 1:4:
Obsługa pasma co najmniej -17.82Gbps,
Obsługa rozdzielczości 4K@60Hz (4:4:4),
Wejścia sygnałowe: 1x HDMI
Wyjścia sygnałowe: 4x HDMI
Wsparcie dla: HDR, sygnał zgodny z HDCP 2.2, obsługujący głębokie kolory, x.v.Color™, Lip Sync, 7.1, PCM, Dolby TrueHD, DTS-HD, CEC (tylko OUT 1), 2K, 4K i 3D zgodnie ze specyfikacją HDMI 2.0.,
Port RS-232 dedykowany dla aktualizacji oprogramowania,
Panel przedni posiada wskaźniki stanu podłączonych portów HDMI.
Przełącznik sygnału HDMI 2:1 oraz audio
1 Przełącznik sygnału HDMI 2:1 oraz audio:
- Obsługa pasma co najmniej -8,91 Gb/s (2,97 Gb/s na kanał graficzny),
- Obsługa rozdzielczości 4K@60Hz (4:2:0),
- Wejścia sygnałowe: 2x HDMI,
- Wyjścia sygnałowe: 1x HDMI,
- Zbalansowane wyjście stereo audio
- Wsparcie dla: Deep Color, 3D, do 7.1 nieskompresowanych kanałów audio, ARC (wspierane wyłącznie na wejściu 1).
- Aktywne przełączanie — możliwość wyboru ręcznego (za pomocą przycisków na przednim panelu) lub szybkiego automatycznego przełączania zgodnie z ostatnim podłączonym źródłem lub wstępnie ustawionym priorytetem dla danego portu,
- Możliwość zarządzania EDiD,
- Aktualizacja oprogramowania przez RS-232 lub mini-USB
Różne opcje sterowania — przyciski na panelu przednim, IR, RS–232, porty zwarciowe.
Nadajnik HDMI 2 Nadajnik HDMI:
- Obsługa HDCP 2.2, HDR,
- Transmisja sygnału 4K@30 (4:4:4) na odległość do 70 metrów,
- Transmisja sygnału 4K@60 (4:4:4) na odległość do 60 metrów,
- Dwukierunkowe zasilanie przewodem Ethernet (odbiornik PoE lub nadajnik),
- Dioda kontrolna,
- Wymiary 6.22cm x 5.18cm x 2.44cm,
- Możliwość montażu 4 odbiorników/nadajników w 1U szafy rack, przy pomocy dodatkowych akcesoriów.
Odbiornik HDMI 3 Odbiornik HDMI:
- Obsługa HDCP 2.2, HDR,
- Transmisja sygnału 4K@30 (4:4:4) na odległość do 70 metrów,
- Transmisja sygnału 4K@60 (4:4:4) na odległość do 60 metrów,
- Dwukierunkowe zasilanie przewodem Ethernet (odbiornik PoE lub nadajnik),
- Dioda kontrolna,
- Wymiary 6.22cm x 5.18cm x 2.44cm,
- Możliwość montażu 4 odbiorników/nadajników w 1U szafy rack, przy pomocy dodatkowych akcesoriów.
Nadajnik HDMI 1 Nadajnik HDMI:
- Obsługa rozdzielczości co najmniej 4K @ 60 UHD (4: 2: 0),
- Obsługa pasmo co najmniej - 10.2Gbps (3.4Gbps na kanał graficzny),
- Wymagana obsługa HDTV,
- Wymagana obsługa HDCP,
- Pełna zgodność z protokołem HDBaseT Technology ™,
- Obsługa funkcji HDMI - Deep Color, x.v.Color ™, Lip Sync,
- Obsługa HDMI audio nieskompresowanego dźwięku, Dolby TrueHD, DTS-HD, CEC,
- Wymagana obsługa 3D pass-through,
- Wymagane przekazywanie informacji EDID pomiędzy źródłem a wyświetlaczem,
- Wymagana obsługa RS-232 w obu kierunkach,
- Wymagana obsługa przekazywania IR w obu kierunkach,
- Zasięg transmisji nie mniejszy niż 70m (230ft),
- Możliwość sygnalizacji stanu urządzenia - Diody stanu wejścia, wyjścia, połączenia oraz zasilania,
- Możliwość instalacji na ścianie za pomocą uchwytów,
-Możliwość instalacji w szafie rack 3 urządzeń na przestrzeni 1U za pomocą opcjonalnego adaptera.
Nadajnik ścienny HDMI 1 Nadajnik sygnału HDMI po skrętce w formie przyłącza ściennego:
-Wymiary zgodne ze standardową puszką elektryczną europejską 8.00cm x 3.10cm x 8.00cm,
- Obsługa HDCP 2.2, HDR,
- Transmisja sygnału 4K@30 (4:4:4) na odległość do 70 metrów,
- Transmisja sygnału 4K@60 (4:4:4) na odległość do 60 metrów,
-Dwukierunkowe zasilanie przewodem Ethernet (odbiornik PoE lub nadajnik),
- Dioda kontrolna.
Monitor 65" 2 Monitor:
- Rozmiar ekranu: 65”
- Technologia panelu: IPS
- Rozdzielczość natywna: 3 840 x 2 160 (UHD)
- Jasność (typ.): co najmniej 400 nitów
- Współczynnik kontrastu: co najmniej 1200:1
- Dynamic CR: co najmniej 1 000 000: 1
- Paleta kolorów: co najmniej DCI 80%,
- Kąt widzenia: co najmniej 178° x 178° ,
- Godziny pracy: co najmniej 16/7,
- Praca w pionie/poziomie: nie / tak,
- Wejście: HDMI (3, HDCP 2.2 / 1.4), USB 2.0 typ A (2),
- Wyjście: Dźwięk
- Sterowanie z zewnątrz: Wejście/wyjście RS232C (4-pinowy Jack), wejście RJ45 (LAN),
- Kolor ramki: Ceramiczny czarny,
- Szerokość ramki nie więcej niż: 1,55 cm (prawa/lewa/góra), 2,23 cm (dół)
- Waga: maksymalnie 21,4 kg,
- Wymiary monitora (szer. × wys. × gł.) nie większe niż 146,3cm × 85cm × 8,78 cm,
- Standardowy uchwyt VESA™: 300 x 300 mm
Ramię obrotowe ścienne do monitorów 65" 2 Ramię obrotowe ścienne rekomendowane do monitorów 65":
- Opcja poziomego i pionowego położenia ekranu,
- Możliwość pochylenia ekranu w zakresie -10°/+10°,
- Maksymalny udźwig 120 kg,
- Możliwość obrotu ekranu prawo-lewo 180°,
- Regulowana odległość od ściany od 17,4 do 70,7 cm,
- Standard VESA: 300x300mm
Sieciowy pad kontrolny AV 1 Sieciowy pad kontrolny AV z pokrętłem obrotowym rekomendowany do matrycy audio przez producenta matrycy:
- interfejs użytkownika: pokrętło obrotowe,
- pojemnościowy ekran dotykowy o wysokim kontraście,
- Rozmiar wyświetlacza minimum przekątna 2,9 cala,
- Wskaźnik stanu: pasek LED RGB z regulowaną jasnością,
- Połączenie sieciowe: RJ-45,
- Długość łańcucha Daisy: maks. 4 urządzenia,
- Moc: PoE,
- Pobór mocy: <2 W maks,
- Wysokość maksymalna 13cm,
- Szerokość: maksymalna 90cm,
- Głębokość: maksymalna 1,4 cm,
- Waga: nie większa niż 160 g
Switch 1 Typ przełącznika: Zarządzany, Obsługa PoE, Przełącznik wielowarstwowy: L3. Podstawowe przełączania Ethernet RJ-45 porty typ: Gigabit Ethernet (10/100/1000), Podstawowe przełączanie RJ-45 Liczba portów Ethernet: co najmniej 28, Liczba zainstalowanych modułów SFP: 2, Liczba zainstalowanych modułów SFP+: 2. Wielkość tabeli adresów: 16384 wejścia, Przepustowość rutowania/przełączania: nie mniej niż 56 Gbit/s. Standardy komunikacyjne: IEEE 802.1D,IEEE 802.1Q,IEEE 802.1p,IEEE 802.1s,IEEE 802.1w,IEEE 802.1x,IEEE 802.3ab,IEEE.

Wszystkie ww. elementy należy dostarczyć wraz z niezbędnymi akcesoriami umożliwiającymi montaż w przestrzeni sali wielofunkcyjnej. Należy przewidzieć odpowiednie okablowanie oraz złącza umożliwiające poprawność działania systemu. System AV należy zintegrować z systemem nagłośnieniowym.

3. Adres dostawy i montażu elementów wyposażenia:
Zespół budynków przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku

4.2.6.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

32310000-9 - Odbiorniki audycji radiowych

34999200-8 - Rozdzielacze sygnału antenowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze, spośród nieodrzuconych ofert, jako ofertę
najkorzystniejszą ofertę z najwyższą liczbą punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ),
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w art 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ),
d) dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 lit a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
e) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
o których mowa w lit. b, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej
z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio
w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym łub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy, przy czym dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SWZ) składane, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie,
3) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy złożenia odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, przy czym, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 3,
5) pełnomocnictwo, o którym mowa w dziale IX ust. 1 SWZ - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
6) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie,
z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 6 do SWZ),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowalnym podpisem elektronicznym) lub postaci elektronicznej (opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. (załącznik nr 6 do SWZ)
3. Oświadczenia (załącznik nr 2 do SWZ) i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w dziale VIII ust. 2 lit. a-c SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy
z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Do SWZ dołączony jest wzór umowy stanowiący jej integralną część, będący załącznikiem nr 5 do SWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-03

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę kompleksowy remont domu - Raszyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę kompleksowy remont domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla ŁCKzM
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraśnik: Budowa drogi gminnej ul. Wałowej w Kraśniku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa i montaż wyposażenia Sali widowiskowej w budynku przy ul. Kościuszki 26 w Kraśniku
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa elementów elektronicznych. Znak sprawy: IA1.282.2.2022.MW
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI