IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-09-07, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy przygotować w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów zawiera SIWZ. Adres poczty elektronicznej podany w pkt. I.1) niniejszego ogłoszenia nie służy do porozumiewania się pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w postępowaniu, którego dotyczy niniejsze ogłoszenie.2. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Łukasz Błaszczyk, tel. +48 62 7654 433 (bez prawa do wyjaśniania treści SIWZ).3. Forma dokumentów, jakie należy złożyć Zamawiającemu określona została w SIWZ.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp i w pkt. III.2.2) niniejszego ogłoszenia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż mebli. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu (m.in. stoły, regały, krzesła, szafy, sofy, fotele, wieszaki na ubrania, biurka, parawan do garderoby, toaletka, meble w zabudowie).2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 1” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39000000-2, 39150000-8, 39110000-6, 39141400-6, 39121000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż sprzętu RTV, AGD oraz sprzętu nagłaśniającego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu RTV, AGD oraz sprzętu nagłaśniającego do Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu (m.in. czajnik, ekspres do kawy, lodówka, telewizor, aparat fotograficzny, kamera video, odtwarzacz płyt, miksery, kolumny, mikrofony, odtwarzacz CD, dibox, zestaw okablowania audio, statywy do mikrofonów, monitory odsłuchowe).2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 2” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32330000-5, 32340000-8, 32320000-2, 31682210-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż drobnego wyposażenia pomieszczeń. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż drobnego wyposażenia pomieszczeń Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu (m.in. śmietniki, szczotki do czyszczenia miski ustępowej, wycieraczki, podajniki papieru toaletowego, podajniki ręczników papierowych, suszarki do rąk, stół do przewijania, lustro, podajniki do mydła, drabina).2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 3” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 44410000-7, 44423200-3, 39224000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż urządzeń oświetleniowych. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oświetleniowych do Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu (m.in. reflektory teatralne, pulpit sterowniczy, belka ledowa, spliter, statywy pod reflektory).2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 4” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31500000-1, 31682210-5, 31520000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż wyposażenia ciemni. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia ciemni do Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a, w tym powiększalnika fotograficznego, zestawu wyposażenia ciemni składającego się między innymi z koreksów, termometru fotograficznego, naczyń miarowych, butelek na chemię, zegarów, gilotyny do papieru fotograficznego, lampy cieniowej).2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 5” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38653200-9, 38650000-6, 38653000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż pieca do wypalania ceramiki. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż pieca elektrycznego do wypalania ceramiki do Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu.2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 6” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 42340000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa i montaż wyposażenia wystawienniczego. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia wystawienniczego do Akceleratora Kultury przy ul. Nowy Świat 2a w Kaliszu (m.in. sztalugi, kubiki ekspozycyjne, kawalet rzeźbiarski, rysownice, aluminiowe ramy, ścianki wystawiennicze, regały wystawiennicze).2. Opis przedmiotu zamówienia w zakresie tej Części zawiera „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Część 7” stanowiący załącznik do SIWZ.3. Całość dostarczonego wyposażenia musi być fabrycznie nowa (data produkcji nie wcześniej niż w 2019 r.), nieużywana, i posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski. Wykonawca zapewni, by wszystkie dostarczone artykuły były pierwszego gatunku, fabrycznie nowe, wolne od wad i spełniały warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2016 r. poz. 2047 z poźń. zm.).4. Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Kalisz – kurs na rewitalizację” nr projektu RPWP.09.02.02-30-0016/17.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39141100-3, 39154100-7, 30195913-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: