Dostawa i montaż szaf klimatyzacji precyzyjnej w Radiowym Centrum Przetwarzania Danych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż szaf klimatyzacji precyzyjnej w Radiowym Centrum Przetwarzania Danych (RCPD).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyPolskie Radio - Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-23
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż szaf klimatyzacji precyzyjnej w Radiowym Centrum Przetwarzania Danych (RCPD).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Radio - Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010420591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 77/85

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-977

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 645 33 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@polskieradio.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prsa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Podmiot prawa publicznego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Działalność polegająca na produkcji programów wraz z ich nadawaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż szaf klimatyzacji precyzyjnej w Radiowym Centrum Przetwarzania Danych (RCPD).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1529257b-1c42-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://polskieradio.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polskieradio.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości (prędkość łącza internetowego) powyżej 500Kb/s.
2. Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
 Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
 Google Chrome 31,
 Mozilla Firefox 26,
 Opera 18,
- obsługujące protokół: XMLHttpRequest – ajax.
3. Dysponowanie sprzętem komputerowym, na którym możliwa jest praca na przeglądarkach wymienionych w pkt. 2.
4. Zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
5. Włączona obsługa JavaScript.
6. Zainstalowany program Acrobat Reader.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://polskieradio.logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, w szczególności dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych w postępowaniu oraz dane osobowe uzyskane w trakcie realizacji zamówienia i umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.B5.23.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) demontaż istniejących szaf klimatyzacji precyzyjnej (5 szt.) w pomieszczeniu Radiowego Centrum Przetwarzania danych (RCPD), mieszczącym się na parterze w obiekcie O1 Polskiego Radia S.A.
w Warszawie, przy al. Niepodległości 77/85,
2) utylizacja odzyskanego czynnika chłodniczego R410A,
3) dostawa, montaż oraz uruchomienie nowych (5 szt.) szaf klimatyzacji precyzyjnej z bezpośrednim odparowaniem o mocy chłodniczej min. 40 kW każda, ze sprężarką o płynnej wydajności mocy chłodniczej, ze skraplaczem na temperaturę otoczenia nie mniejszą niż 45oC – szafy będą montowane w pomieszczeniu RCPD wskazanym w pkt 1,
4) dostawa systemu umożliwiającego zdalne monitorowanie pracy szaf.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena oferty” – 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
11.1.1. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostarczeniu, instalacji oraz uruchomieniu minimum 5 szaf klimatyzacji precyzyjnej o łączonej mocy chłodniczej wynoszącej nie mniej niż 200 kW,
11.1.2. dysponują co najmniej następującymi osobami:
 minimum 2 osobami z uprawnieniami F-Gaz wykonujących prace instalacyjne z branży sanitarnej,
 minimum 2 osobami z uprawnieniami grupy 1 do 1 kV + pomiary wykonujących prace instalacyjne z branży elektrycznej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 12.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dowód potwierdzający, że wykonawcy nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie okoliczności wymienionych w pkt 10.1 i spełnia warunki udziału, określone w pkt 11.1 – w zakresie, o którym mowa w pkt 10.1.5 oraz 11.1. tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe .
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunku udziału
w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
12.4.1 w zakresie podstawy określonej w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy (pkt 10.1.5) oświadczenia wykonawcy, o braku przynależności z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowania do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, albo - w przypadku zaistnienie tego faktu - oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.4.2 wypełnionego wykazu wykonanych dostaw sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ wraz dowodami, określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są:
12.4.2.1. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane;
12.4.2.2. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy, uzasadnionych przez niego, wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej;
12.4.3 wypełnionego wykazu osób w celu potwierdzenia, że osoby wskazane do realizacji zamówienia spełniają wymagania określone w pkt 11.2.2. oraz informacja o podstawie dysponowania tymi osobami według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

12.2 W celu potwierdzenia, że oferowane szafy klimatyzacji precyzyjnej spełniają wymagania, określone w Załączniku nr 1 do SWZ, wraz z ofertą, wykonawcy zobowiązani są złożyć karty katalogowe oferowanych urządzeń.
Zamawiający zaakceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzą one, że oferowane szafy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

karty katalogowe oferowanych urządzeń.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12.1.2. w przypadku polegania na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.3 – zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji udzielanego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotu je udostępniającego.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek podmioty, muszą potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasoby, gwarantuje mu rzeczywisty dostęp do udostępnianych zasobów oraz określać w szczególności:
12.1.2.1. zakres zasobów podmiotu udostępniającego, dostępnych wykonawcy;
12.1.2.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy oraz wykorzystania przez niego, przy wykonaniu zamówienia, zasobów podmiotu je udostępniającego;
12.1.2.3. w przypadku, gdy wskazany sposób udostępnienia zasobów polegać będzie na udziale podmiotu je udostępniającego w wykonaniu zamówienia, jako podwykonawcy – również informację o tym czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby zrealizuje czynności objęte zamówieniem, których dotyczą udostępnianie zdolności tego podmiotu.
12.3 Składając ofertę, poza oświadczeniem i dokumentami, o których mowa w pkt 12.1 i 12.2, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć:
12.3.1. wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;
12.3.2. dowód wniesienia wadium – w przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu;
12.3.3. pełnomocnictwo – w przypadku, gdy wykonawca ustanawia pełnomocnika(ów) do reprezentowania go w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, lub, w sytuacji o której mowa w pkt 11.2, podmiot udostępniający zasoby ustanawia pełnomocnika (pełnomocników) do reprezentowania w postępowaniu oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
12.3.4. wykaz oferowanych urządzeń - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ.
13.2 W celu wykazania podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt 10.1 oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt 11.1, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt 12.1.1., załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału, sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie to potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się warunków udziału, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunków udziału, określonych w pkt 11.1.
13.3 W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt 11.1, polegać będą na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.2, wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia zasoby, sporządzone według wzoru oświadczenia dla wykonawców, stanowiącego Załącznikiem nr 4 do SWZ.
13.4 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego będzie wynikać, które elementy związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

16.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie 9000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych, 00/100).
16.2. Wadium wpłaca/wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy):
16.2.1. pieniądzu, wpłaconym na konto: Polskie Radio S.A. (PKO BP S.A.)
nr: 95 1020 1026 0000 1002 0298 1389,
16.2.2. gwarancjach bankowych,
16.2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
16.2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
16.3. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 16.2.1 (w pieniądzu) terminem wniesienia wadium jest data i godzina uznania rachunku bankowego Zamawiającego (zaksięgowania wymaganej kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego).
16.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji/ poręczenia wymagane jest załączenie do oferty za pośrednictwem Platformy, o której mowa w pkt. 3.1. oryginalnego dokumentu gwarancji/ poręczenia w postaci elektronicznej, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/ poręczyciela, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia.
16.5. Dokument, gwarancji/poręczenia, o którym mowa w pkt. 16.4, należy załączyć na Platformie w oryginale, w osobnym pliku oznaczonym „Wadium”, zgodnie z Instrukcją korzystania z Platformy stanowiącą Załącznik nr 9 do SWZ.
16.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby:
16.6.1. gwarancja/poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy,
16.6.2. gwarancja/poręczenie obejmowała cały okres związania ofertą określony w SWZ, poczynając od dnia składania ofert,
16.6.3. gwarancja/poręczenie zawierały klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego,
16.6.4. z jej treści gwarancji/ poręczenia powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
16.6.5. w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
16.6.6. beneficjentem gwarancji/ poręczenia było Polskie Radio S.A. al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa,
16.6.7. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia gwarancja/ poręczenia obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub, aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółki cywilna),
16.6.8. gwarancja / poręczenie nie zawierały klauzul i ich automatycznym i całkowitym wygaśnięciu w przypadku zwrócenia oryginału gwarancji/poręczenia w terminie ich ważności, bez konieczności uzyskania odrębnego oświadczenia Zamawiającego o zrzeczeniu się uprawnień wynikających z gwarancji/poręczenia.
16.7. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości, formie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

13.1 Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia i wskazania pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 58 ust. 2 ustawy, uprawniającego pełnomocnika do reprezentacji ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
13.2 W celu wykazania podstaw do wykluczenia, wskazanych w pkt 10.1 oraz wykazania spełnienia warunków udziału określonych w pkt 11.1, wraz z oferta, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z pkt 12.1.1., załącza do oferty wspólnej oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału, sporządzone, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie to potwierdza spełnienie przez wykonawcę wspólnie ubiegającego się warunków udziału, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnienie warunków udziału, określonych w pkt 11.1.
13.3 W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu wykazania spełnienia warunków udziału, określonych w pkt 11.1, polegać będą na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 11.2, wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o niepodleganiu wykluczenia tego podmiotu z udziału w postępowaniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia zasoby, sporządzone według wzoru oświadczenia dla wykonawców, stanowiącego Załącznikiem nr 4 do SWZ.
13.4 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, z którego będzie wynikać, które elementy związane z realizacją przedmiotu niniejszego zamówienia będą wykonywać poszczególni wykonawcy.
13.5 W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia szafy klimatyzacji precyzyjnej spełniają wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ, wraz z ofertą, wykonawcy zobowiązani są złożyć przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.2.
13.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie składają również dokumenty, oświadczenia wymienione w pkt 12.3.
13.7 Gdy najwyżej oceniona zostanie oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, w terminie wskazanym w pkt 12.4,wezwie do złożenia wykazu i dokumentów, o których mowa w 12.4.2 i 12.4.3 oraz każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczeń wymienionych w pkt 12.4.1.
13.8 Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Umowy w stosunku do treści oferty
w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku wystąpienia Okoliczności Siły Wyższej poprzez dostosowanie Umowy do warunków istniejących w następstwie zdarzeń Okoliczności Siły Wyższej, w zakresie umożliwiającym wykonanie przedmiotu Umowy w warunkach będących skutkiem Okoliczności Siły Wyższej;
2) w zakresie podwykonawstwa, gdy Wykonawca, składając ofertę, zobowiązał się do samodzielnego wykonania przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2, a w okresie realizacji, wskazanym w § 3, zaistnieje konieczność wykonania przedmiotu Umowy z udziałem podwykonawcy – w tym przypadku Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim;
3) w zakresie zamiany podwykonawców wymienionych w § 13 ust. 3 , gdy podwykonawcy nie są podmiotami na zasobach, których Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunku udziału, Wykonawca niezwłocznie, nie później jednak niż na 7 dni kalendarzowych przed przystąpieniem do realizacji Umowy z udziałem podwykonawców, zobowiązany jest do:
a) wykazania powodów, dla których realizacja przedmiotu umowy wymaga udziału podwykonawcy,
b) wskazania zakresu czynności/prac, które zostaną przekazane podwykonawcy do wykonania,
c) podania nazwy (firmy) podwykonawcy, jego danych kontaktowych oraz osób do kontaktu z nim,
4) przypadku, gdy podwykonawcy wymienieni w § 13 ust. 3 są podmiotami na zasobach, których Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunku udziału – spełnienie wymogów określonych w § 15 ust. 1 i 2 z uwzględnieniem § 15 ust. 4,
5) klauzul dotyczących ochrony danych osobowych – w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego ochrony danych osobowych lub przetwarzania tych danych, w zakresie jakim zmiany te wpływać będą na treść klauzuli zawartych w Umowie, w celu zapewnienia ich zgodności z przepisami prawa,
6) w zakresie terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – w przypadku, gdy ogłoszony stan epidemiczny lub stan epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą czasowym zawieszeniem albo wstrzymaniem transportu lub produkcji Szaf lub ich elementów składowych, lub innymi utrudnieniami w transporcie lub produkcji – poprzez jego wydłużenie o przewidywany czas występowania utrudnień, zawieszenia bądź wstrzymania transportu, produkcji, nie dłuższy jednak niż kolejne 2 miesiące, liczone od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – pod warunkiem bezzwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych poinformowania drugiej Strony o tym fakcie oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. utrudnień,
7) w zakresie terminu, wskazanego w § 3 ust. 1 – w przypadku, gdy ogłoszony stan epidemiczny lub stan epidemii wywołanej wirusem SARS-CoV-2 oraz ich następstwa skutkować będą brakiem kadry niezbędnej do przeprowadzenia prac montażowych – poprzez wydłużenie o przewidywany czas niezbędny do pozyskania tej kadry, nie dłuższy jednak niż kolejne 30 dni, liczone od upływu terminu wskazanego w § 3 ust. 1 – pod warunkiem, bezzwłocznego, nie później niż w terminie 3 dni roboczych poinformowania drugiej Strony o tym fakcie oraz pod warunkiem udokumentowania przez Wykonawcę faktycznego istnienia ww. problemu.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://polskieradio.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

22.1. Zamawiający powiadomi wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
o terminie podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
22.2. W przypadku gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
22.3. Przed zawarciem umowy wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości, sposób i zgodnie z wytycznymi zawartymi w pkt 24 SWZ oraz przekazanie, dowodu wniesienie tego zabezpieczenia.
22.4. Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca przekaże zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy (np. imiona i nazwiska upoważnionych osób, które będą reprezentować wykonawcę przy podpisaniu umowy), wraz z przekazaniem niezbędnych pełnomocnictw, o ile będą konieczne.
22.5. Po zakończeniu postępowania, a przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do przedłożenia celem akceptacji przez Zamawiającego dowodu posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub posiadanego mienia pokrywającej roszczenia wynikające ze szkód osobowych lub rzeczowych wyrządzonych przez Wykonawcę w związku z wykonywaniem czynności będących przedmiotem umowy, z sumą gwarancyjną na poziomie nie niższym, niż 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia. Zakresem ochrony objęta będzie odpowiedzialność cywilna z tytułu czynów niedozwolonych (OC deliktowa) oraz z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (OC kontraktowa), z dodatkowych rozszerzeniem na:
1) szkody wyrządzone w wyniku rażącego niedbalstwa;
2) szkody powstałe po wykonaniu pracy lub usługi (completed operations);
3) szkody wyrządzone przez produkt bądź wykonaną usługę;
4) szkody w mieniu stanowiącym przedmiot obróbki, czyszczenia, naprawy, serwisu lub innych czynności wykonywanych w ramach realizacji Umowy – z możliwością wprowadzenia sublimitu na poziomie 500 000 zł;
22.6. Udziały własne lub franszyzy mogą zostać ustanowione na poziomie odpowiadającym dobrym praktykom rynkowym, przy czym nie będą one miały zastosowania do szkód osobowych.
22.7. Ochroną ubezpieczeniową objęta być powinna odpowiedzialność za szkody powstałe w okresie ubezpieczenia, choćby roszczenie zostało zgłoszone po tym okresie, jednakże w granicach terminów przedawnienia określonych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa (trigger loss occurrence).
22.8. W przypadku zawarcia Umowy przez Konsorcjum, obowiązek zawarcia powyższej umowy ubezpieczenia dotyczy łącznie Konsorcjum, a ochrona ubezpieczeniowa uwzględniać powinna odpowiedzialność każdego członka Konsorcjum (współubezpieczeni).
22.9 Wykonawca ma obowiązek przedstawić kopie ww. umowy ubezpieczenia, nie później niż w dniu podpisania niniejszej Umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali. Model LE55B652T4WXXH. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI