Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp. wraz ze świadczeniem usługi stałego monitoringu
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoGorzów Wielkopolski
WojewództwoLubuskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
Termin składania wniosków2021-03-29
ZamawiającyZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
Data publikacji ogłoszenia2021-03-17
Numer ogłoszenia2021/BZP 00018583
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018583 z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp. wraz ze świadczeniem usługi stałego monitoringu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015985/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Dostawa i montaż systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), elektronicznego systemu dozoru obiektów i mienia wraz ze świadczeniem usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/434191
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/434191
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawiera rozdział 5 swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny w zakresie RODO zawiera rozdział XVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZP-002/2/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego (CCTV), elektronicznego systemu dozoru obiektów i mienia wraz ze świadczeniem usługi stałego monitoringu wizyjnego przez Stację Monitorowania w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wielkopolskim.Zamówienie obejmuje:• wykonanie schematów instalacji,• dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego,• dostawę i montaż elektronicznego systemu dozoru obiektów i mienia,• usługę stałego monitoringu wizyjnego wraz z obsługą i konserwacją systemu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ wraz z załącznikami.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
32400000-7 - Sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
51320000-1 - Usługi instalowania nadajników radiowych i telewizyjnych
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
79710000-4 - Usługi ochroniarskie
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych usług, jak wskazane w swz, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warunkach określonych w złożonej ofercie oraz projekcie umowy.2. Przez usługi podobne Zamawiający rozumie prace, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. polegające na świadczeniu dozoru fizycznego polegającego na obsłudze systemu monitoringu przez ustalony okres. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania/postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.3. Zamówienia dotyczące usług, o których mowa w pkt. .1 powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy/umów na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji.4. Zarówno Zamawiającemu jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy/umów na usługi wskazane w pkt. .1 powyżej - jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy/umów z dotychczasowym wykonawcą.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie kryteriów określonych w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia2) zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca spełni ww warunek, jeżeli wykaże:A) w zakresie doświadczenia: że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:- co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem dostawę i montaż systemu monitoringu o łącznej wartości min. 200 000pln oraz- co najmniej 2 usługi obejmujące swym zakresem świadczenie usługi ochrony dowolnego obiektu wraz z obsługą systemu monitoringu, w sposób ciągły przez okres min. 12 miesięcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SWZ;2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu2) kopia aktualnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie dotyczy
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców składających ofertę wspólną/ podmiotów udostępniających zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ;Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca składający ofertę korzysta z zasobów innych podmiotów 6) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi w ramach realizacji zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane.7) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez zamawiającego oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ,8) Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzeże takie informacje)9) Dokument wadium, jeżeli wniesione zostanie w formie innej niż pieniężna.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9 000,00PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 pln);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu; b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku POLSKA KASA OPIEKI S.A. nr rachunku 39 1240 6494 1111 0010 6941 8290 z dopiskiem/tytułem: „Wadium Złotego Smoka 6 – nr postępowania TZP-002/2/2021”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.Szczegółowe informacje w zakresie wadium zawiera SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
wymagania w tym zakresie zawiera rozdział VII ust. 8 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załączony do SWZ projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings na stronie dotyczącej niniejszego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-29 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-27
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Jeżeli Zamawiający zdecyduje o przeprowadzeniu negocjacji, zastrzega sobie prawo do skierowania zaproszenia do maksymalnie 3 wykonawców, którzy złożą oferty najkorzystniejsze wg kryteriów oceny ofert określonych w swz, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia - informacja dodatkowa:1. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w następujących terminach:a) dostawa, montaż i uruchomienie systemów w terminie do 30 dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiającego koncepcji systemu monitoringu i alarmowego,b) świadczenie stałej usługi monitoringu wraz z obsługą i konserwacją wszystkich kamer w czasie 36 miesięcy od daty zatwierdzenia uruchomienia systemów.2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych - Strzegom
Lokalizacja zleceniadolnośląskie
Data dodania17-12-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż pieców konwekcyjno-parowych.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.