Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2024-07-23
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-07-12
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00410252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad00b0f-473d-4ba9-91eb-4e570a148a83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080898/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zakup i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty poprzez kliknięcie
przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a. akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Ofertę należy przygotować zgodnie z wymogami niniejszej SWZ. Formularz oferty oraz pozostałe dokumenty, dla których
Zamawiający określił wzory stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym
podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania
oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
W zakresie nieuregulowanym w SWZ zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020
r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
a) administratorem danych osobowych przekazywanych przez wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 38/42 60-627 Poznań;
b) inspektorem ochrony danych osobowych* w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799;
c) uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – AZ.262.2099.2024;
d) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
e) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;
f) podanie przez wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZ.262.2099.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 38/42:
1. Montaż systemu klimatyzacji typu VFV, VRF, Multi V, dwururowy, 3 piętro – pokoje biurowe:
1. Pokój nr 305 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
2. Pokój nr 306 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
3. Pokój nr 307 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
4. Pokój nr 308 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
5. Pokój nr 310 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
6. Pokój nr 311 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
7. Pokój nr 312 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
8. Pokój nr 313 , split kaseta sufitowa o mocy chłodniczej 2,9-3,7kw
9. Pokój nr 314 , split kaseta sufitowa o mocy chłodniczej 2,9-3,7kw
10. Pokój nr 315 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
11. Jednostka zewnętrzna na dachu o minimalnej mocy chłodniczej 23,4kw
12. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu
13. W pomieszczeniach sterownik typu pilot
14. Możliwość zdalnego sterowania i zarządzania klimatyzacją
15. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych, w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzeni zastosować pompki skroplin.
16. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
17. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
18. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 40mb
19. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
20. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
21. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji
Plan sytuacyjny układu pomieszczeń zawiera załącznik nr 1 do SWZ – OPZ część 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 22 - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przedmiotu umowy (w tym na urządzenia klimatyzacyjnej oraz osprzęt oraz prace montażowe)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 50:
2. Montaż systemu klimatyzacji typu VFV, VRF, Multi V lub Split, parter – sale wykładowe:
1. Sala wykładowa nr B-4 , split naścienny o mocy chłodniczej 7,1-8kw
2. Sala wykładowa nr B-7 , split naścienny o mocy chłodniczej 7,1-8kw
3. Sala komputerowa nr B-84 , split naścienny o mocy chłodniczej 7,1-8kw
4. Jednostka zewnętrzna na dachu o minimalnej mocy chłodniczej 21,3kw w przypadku montażu zbiorczej klimatyzacji.
5. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 7.2
6. Klasa efektywności energetycznej: A++
7. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu
8. W pomieszczeniach sterownik typu ścienny
9. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych, w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzeni zastosować pompki skroplin.
10. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
11. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
12. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 30mb
13. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
14. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
15. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji
Plan sytuacyjny układu pomieszczeń zawiera załącznik nr 2 do SWZ – OPZ część 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 22 - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przedmiotu umowy (w tym na urządzenia klimatyzacyjnej oraz osprzęt oraz prace montażowe)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 50:
3. Montaż systemu klimatyzacji typu Multisplit, parter – pokoje:
1. Pokój nr A-13, split naścienny o mocy chłodniczej 3-4kw
2. Pokój nr A-14, split naścienny o mocy chłodniczej 3-4kw
3. Jednostka zewnętrzna na ścianie zewnetrzej o minimalnej mocy chłodniczej 7kW
4. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 6.1
5. Klasa efektywności energetycznej: A++
6. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu
7. W pomieszczeniach sterownik typu ścienny
8. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych, w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzeni zastosować pompki skroplin.
9. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
10. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
11. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 30mb
12. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
13. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 22 - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przedmiotu umowy (w tym na urządzenia klimatyzacyjnej oraz osprzęt oraz prace montażowe)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 28:
4. Montaż systemu klimatyzacji typu Split, piętro 2 – pomieszczenie serwerowni:
1. Serwerownia nr 272 split podstropowy o mocy chłodniczej 13,4-16kw – 3 sztuki
2. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 6.1
3. Klasa efektywności energetycznej: A++
4. Minimalna nastawa chłodzenia 14st
5. Urządzenie klimatyzacyjne przeznaczone do ciągłej pracy pod pełnym obciążeniem
6. Klimatyzacje pracują pod jednym sterownikiem ściennym
7. Możliwość zdalnego sterowania i zażądania klimatyzacją
8. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu. Zaproponowanie systemu trybu pracy klimatyzacji.
9. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych.
10. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
11. Montaż 3 tac pod klimatyzatory zabezpieczające pomieszczenie w przypadku awarii klimatyzacji i przelania się wody z tacki ociekowej. Odpływ grawitacyjnie.
12. Utylizacja z wykreśleniem w CRO zainstalowanych klimatyzatorów.
13. Likwidacja wentylacji z okna oraz wstawienie pakietu szyby lub inne wypełnię.
14. Obklejenie szyb od wewnątrz matą typu Armaflex o grubości minimum 20mm
15. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
16. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 20mb
17. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
18. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
19. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 22 - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przedmiotu umowy (w tym na urządzenia klimatyzacyjnej oraz osprzęt oraz prace montażowe)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania wspólne dla wszystkich obiektów:
5. Wymagania wspólne dla wszystkich obiektów:
1. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 6.1
2. Klasa efektywności energetycznej: A++
3. Urządzenie klimatyzacyjne przeznaczone do ciągłej pracy pod pełnym obciążeniem
4. W pomieszczeniach sterowniki pilot
5. Możliwość zdalnego sterowania i zażądania klimatyzacją
6. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych.
7. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
8. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
9. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
10. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
11. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji
12. Nowa instalacja freonowa
13. Klimatyzacja montowana jednego producenta we wszystkich pomieszczeniach

6. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 31-33, serwerownia A3 - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

7. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 38-42, serwerownia centrala telefoniczna - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Montaż 2 tac pod klimatyzatorami zabezpieczające pomieszczenie w przypadku awarii klimatyzacji i przelania się wody z tacki ociekowej. Odpływ grawitacyjnie.

8. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 71C, serwerownia 0.03 - piwnica:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 4,5kW – 6kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Wykonanie odpływu grawitacyjnego skroplin do najbliższego punktu

9. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 71C, serwerownia 34 - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Likwidacja wentylacji z okna oraz wstawienie pakietu szyby lub inne wypełnię.

10. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 71F, serwerownia 114.1 – 1 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 3kW – 4kW
2. Agregat montowany na zewnętrznej ścianie
3. szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Skropliny odprowadzane na zewnątrz

11. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 33, serwerownia - 3 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 3kW – 4kW
2. Agregat montowany na dachu
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

12. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Witosa 45, serwerownia 114 - 1 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 5kW – 6kW
2. Agregat montowany na dachu
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

13. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Piątkowska 94, serwerownia 108 - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

14. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Szydłowska 50, serwerownia 3 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 4kW – 5kW
2. Agregat montowany na dachu, przejście instalacją przez 4te pietro
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w Rozdziale 22 - Kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja przedmiotu umowy (w tym na urządzenia klimatyzacyjnej oraz osprzęt oraz prace montażowe)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub o charakterze ciągłym również wykonuje należycie, co najmniej:
Dla Zadania nr 1 :Wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy klimatyzacji typu VRF/VRV/MulitiV, obejmujące również montaż, każda z dostaw o wartości co najmniej 70 000,00 PLN brutto
Dla Zadania nr 2 :Wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) -dostawy klimatyzacji typu split, multisplit, obejmujące również montaż, każda z dostaw o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto
Dla Zadania nr 3 :Wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy klimatyzacji typu split, multisplit, obejmujące również montaż, każda z dostaw o wartości co najmniej 10 000,00 PLN brutto
Dla Zadania nr 4 :Wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy klimatyzacji typu split, obejmujące również montaż, każda z dostaw o wartości co najmniej 50 000,00 PLN brutto
Dla Zadania nr 5 :Wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy klimatyzacji typu split, obejmujące również montaż, każda z dostaw o wartości co najmniej 30 000,00 PLN brutto

W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że wykonał dostawy dla części, której wartość jest wyższa od części na którą się dodatkowo Wykonawca ubiega o zamówienie. Dopuszczalne jest łączenie warunku pod kątem przedmiotowym, np.. Doświadczenie w zakresie cz. 2 i 3 oraz doświadczenie w zakresie cz. 4 i 5.

Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, wymaga złożenia wykazu dostaw wykonanych/wykonywanych (załącznik nr 9 do SWZ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (okres liczony wstecz od dnia, w którym upłynął termin składania ofert).
W przypadkach, gdy dokumenty o których mowa powyżej zawierać będą kwoty wyrażone w innej walucie niż złoty, Zamawiający na potrzeby oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu przeliczy podane kwoty na złoty (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) po średnim kursie ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, to według tabeli kursów średnich NBP ostatnio przed tą datą ogłoszonych.
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie zespołem składającym się co najmniej z:

 dwóch osób z uprawnieniami F-GAZ – dotyczy części 1

 jednej osoby z uprawnieniami F-GAZ – dotyczy części 2-5

 jednej osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoba ta będzie pełnić funkcję Kierownika robót branży sanitarnej – dotyczy części 1

Osoba te musi posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla danej branży.

Zamawiający dopuszcza skierowanie tych samych osób do różnych części.
Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, wymaga złożenia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ.

2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4. Karty katalogowe producenta lub opis techniczny urządzenia, zawierające m.in. wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

4. Karty katalogowe producenta lub opis techniczny urządzenia, zawierające m.in. wszelkie niezbędne informacje umożliwiające ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty - załącznik nr 6 do SWZ - Formularz oferty
2. oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, tj.: oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ);
3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, tj.: oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy (wg wzoru – załącznik nr 7 do SWZ);
5. Wykonawca do oferty załącza dokument o wniesionym wadium

6. Jeżeli dotyczy:
a) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.
b) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zostały opisane w rozdziale 23 SWZ

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wypełniając dokumenty, w których jest mowa o „wykonawcy”; należy wpisać dane wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.
5. Przed podpisaniem umowy, Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.
6. Formularz oferty składa Pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
7. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego ma wynikać, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach
umowy, które stanowią załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę silnika we wkrętarce akumulatorowej- Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania13-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę silnika we wkrętarce akumulatorowej (mam nowy). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI