Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ekranu led wraz z dodatkowym sprzętem i montażem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY, TURYSTYKI I SPORTU W OTWOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012766075
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 4
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: moktis@moktis.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.moktis.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ekranu led wraz z dodatkowym sprzętem i montażem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f344752-cfb0-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086950
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.moktis.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: moktis@moktis.pl lub zamowienia@otwock.pl.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt II), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.01.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis dostaw oraz sposób realizacji zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu wraz z jego montażem i uruchomieniem.
1a.Ekran LED :
• Nowy ekran
• Wymiar ekranu :minimalnie 500x300 cm
• Raster nie gorszy : 4.85mm
• Rodzaj diody: SMD1921
• Wielkość modułu : maksymalnie 250mm×250mm
• Wielkość kabinetu : maksymalnie 500mm×500mm
• Rozdzielczość modułu : minimalnie 103*103 pikseli
• Jasność : minimalnie5000cd/㎡
• Kąt widzenia : minimalnie140°
• Konfiguracja Led : minimalnie1R1G1B
• Skala szarości : minimalnie 16 bit
• Liczba kolorów : minimalnie16333216
• Temperatura barwowa : minimalnie3000-1000k
• Zakres pracy zasilania : minimalnieAC220V/110V±10%
• Zużycie prądu : maksymalnie 250W/㎡
• Zakres pracy : minimalnie do -20℃ do +50℃
• MTBF: minimalnie10,000 godzin
• Częstotliwość odświeżania : minimalnie3800Hz
• Stopień ochrony : minimalnieIP65
• Żywotności : minimalnie100,000 godzin
• Metoda podłączania : minimalnie1xRJ45
• Możliwość zdalnego monitorowani zużycia zasilania: minimalnie Tak
System umożliwiający podwieszenie ekranu do konstrukcji z kratownicy
2a. Skaler sygnału video
Procesor umożliwiający kontrolę parametrów ekranów LED takich jak jasność, kontrast, nasycenie, gamma, pozycja XY sygnału wideo,
• Procesor sterujący ekranem led musi być w obudowie przeznaczonej do montażu w szafie typu rack 19”,
• wysokość nie większa niż 2U
• jego zasilacz musi gwarantować poprawną pracę w zakresie napięć 100-240V AC 50/60Hz
• temperatura pracy w zakresie -20° do + 60°
• sterownik powinien posiadać na tyle obudowy po jednym wejściu DVI i HDMI, wejście DVI zgodne z VESA standard, jak również poprawna praca z sygnałem 1080i, wejście HDMI zgodne ze standardem HDMI-1.3
• z tyłu obudowy umieszczone również wyjścia sygnału DVI i HDMI
• na tyle obudowy umieszczone 4 porty RJ45 jako wyjścia do ekranu LED
• z tyłu obudowy umieszczone gniazda RJ45 do kaskadowego łączenia ze sobą sterowników
• na przednim panelu włącznik zasilania diody sygnalizujące stan pracy urządzenia wyświetlacz LCD powinien prezentować następujące informacje:
• tryb pracy urządzenia (MASTER/SLAVE)
• rodzaj wykorzystywanego wejścia (DVI lub HDMI)
• jasność ekranu wyrażoną w procentach
• dla każdego z 4 wyjść niezależna sygnalizacja podłączonego ekranu LED
• możliwość konfigurowania, ustawienia i blokowania wielkości rozdzielczości na wejściu wideo, tzw. funkcja EDID manager
• obsługa minimum 2,3 miliona pikseli przez jeden procesor
• praca w trybie nie mniejszym niż 12 bitów na kolor
• skala szarości w nie mniej niż 18 bitach
• wymagana jest możliwość konfiguracji procesora bez użycia komputera - za pomocą wbudowanego wyświetlacza i pokręteł i przycisków
• możliwość zablokowania menu
• możliwość zdalnej zmiany parametrów takich jak : przełączanie źródła, monitorowanie stanu urządzenia.
• Minimum 6 przycisków programowalnych z możliwością przypisania dowolnej funkcji
• Możliwość ustawienia harmonogramów działa – włączenia, wyłączenia, przełączenia źródła
• Aplikacja producenta na urządzenia działające na systemie operacyjnym Android, IOS
• Wymagany certyfikat programowania systemu dla min 1 osoby wystawionego przez producenta
3a. Komputer PC
• Procesor przynajmniej o parametrach - x86 Intel 1.8GHz (Quad Core)
• Zainstalowany system operacyjny - Windows 10 32 bity
• Minimum pamięć RAM - 2GB
• Dysk Twardy - 32 GB
• LAN - złącze RJ45
• Sieć bezprzewodowa - wi-fi 802.1 b/g/n
• Złącza - 1x Rj45, 1x HDMI, 2 x USB 2.0, 1x MicroUSB, 1x Minijack audio
• Wymiary - 98 x 98 x 23 mm
• Zasilanie - max pobór prądu - <10W
• Akcesoria w zestawie - zasilacz, kabel HDMI 1m, uchwyt ścienny
• Komputer tego samego producenta co oprogramowania DS.
4a. Oprogramowanie DS.
System charakteryzuje się następującymi cechami:
• Aktualizowanie wyświetlanego obrazu on-line, bezpośrednio przez WiFi, GSM, dyski wymienne na zasadzie włóż/wyjmij(np. pendrive). Możliwość aktualizacji poprzez serwer FTP;
• Natywna obsługa tickerów tekstowych:
o możliwość określenia treści z poziomu aplikacji zarządzającej;
o dynamiczne pobieranie treści ze źródeł zewnętrznych takich jak RSS, plik tekstowy;
o kolorowanie tekstu i tła, półprzezroczyste tło;
o możliwość pobierania danych z pliku tekstowego zlokalizowanego np. na dysku;
o tekst może przesuwać się w poziomie oraz w pionie (jak w końcowych napisach filmowych);
• Transmisja danych za pomocą protokołu http lub jego bezpiecznego odpowiednika https;
• Możliwość włączenia wymogu autoryzacji (eliminującej zagrożenie podsłuchania transmisji oraz jakąkolwiek ingerencję z zewnątrz i wewnątrz);
• Harmonogram tygodniowy (uruchamianie i wyłączanie dowolnych procesów związanych z systemem) oraz aktywne przedziały (możliwość określenia dowolnego przedziału czasowego dla wyświetlanie dowolnego kontentu oraz włączenia i wyłączenia dowolnego procesu związanego z systemem;
• Natywna obsługa warstw przechwytywanych z zewnętrznego źródła (np. kamery, TV);
• Podział ekranu na mniejsze strefy wyświetlające i przypisywanie im niezależnych play list oraz traktowanie ich niezależnie;
• Wbudowana, programowa obsługa połączeń modemowych typu: ADSL, GPRS, EDGE;
• Dynamiczne pobieranie z sieci wyświetlanych treści;
• System posiada wbudowany kalendarz z możliwością tworzenia czasowych akcji i definiowania polityk wyświetlania play list np. zmiana play listy w jednym obszarze ekranu w rocznicę wydarzenia;
• System umożliwia wyświetlanie obrazu strumieniowego;
• Centralne zarządzanie rozproszoną siecią, grupowanie playerów;
• Wyświetlanie stron WWW ładowanych lokalnie, z serwera oraz bezpośrednio z Internetu (z możliwością ich skalowania - zoom);
• Możliwość wysyłania komunikatów do urządzeń (monitorów) poprzez port szeregowy RS-232. Możliwość wchodzenia i wychodzenia z trybu suspend w „domowych” monitorach LCD/plasma;
• System zapewnia graficzne prezentowanie statusów urządzeń odpowiedzialnych za odtwarzanie;
• System umożliwia zdalne automatyczne aktualizacje oprogramowania na urządzeniach odtwarzających;
• System ma wbudowaną funkcję „półprzezroczystości” (elementy obrazu mogą nachodzić na siebie i być prześwitujące)dlapng lub Adobe Flash (dla MS Vista, 7);
• System umożliwia określenie zachowania urządzeń odtwarzających w momencie wystąpienia problemów z dostępem do danych zewnętrznych np. ustalenie "awaryjnej playlisty";
• Urządzenia odtwarzające w przypadku awarii połączenia sieciowego mogą być aktualizowane za pomocą pendriva (player sam automatycznie zaciąga playlistę z pendriva bez jakichkolwiek dodatkowych czynności człowieka);
• Brak wymogu posiadania po stronie playerów zewnętrznych adresów IP (wymagane jest tylko IP serwera);
• System umożliwia prezentację statusów obciążenia playerów;
• System posiada graficzny edytor sceny pozwalający na dowolne ułożenie poszczególnych obszarów wyświetlanych na ekranie dokonywane myszką.
• System umożliwia dodanie obsługi wyświetlania dowolnego formatu przy pomocy zewnętrznego programu odtwarzającego np. wyświetlanie plików CAD bezpośrednio na playliście;
• System posiada 40 multimedialnych efektów przejść między klipami (zachodzenie startującego klipu na kończący się z efektami np. zwijanie);
• System ma wbudowaną wirtualną dotykową klawiaturę;
• Raportowanie / statystyki (opis w kolejnym podrozdziale, wymagany serwer)
• Możliwość podglądu statystyk i logów systemu zdalnie z pozycji panelu WWW oraz programu klienckiego (wymagany serwer);
• System wyposażony jest w mechanizm protekcji dystrybucji treści umożliwiający pracę na łączach o małej przepustowości i niskiej stabilności;
• System umożliwia przypisywanie słów kluczowych do playerów i monitorów i sterować nimi indywidualnie;
• Możliwość pobierania struktur katalogów (traktowane są jak pojedyncze pliki) oraz funkcja podmiany plików na serwerze nie zaburzająca dostarczenia kontentu do playerów;
• Zarządzanie systemem poprzez aplikację działającą pod systemem operacyjnym Windows;
• System posiada wbudowany język skryptowy pozwalający dowolnie oprogramować zdarzenia oraz integrować urządzenia elektroniczne;
• Wywołania dowolnego zdarzenia w systemie w tym także zmiana wyświetlanej treści na podstawie impulsu urządzenia zewnętrznego, np. czujnik ruchu, kamera itp.;
• Obsługa techniki drag&drop przy dodawaniu klipów do play listy (przeciągnięcie klipu myszką bezpośrednio z pulpitu monitora na playlistę);
• System umożliwia sterowanie z poziomu jednego playera pozostałymi playerami (tym co się wyświetla na innych playerach);
• System umożliwia kontrolę nad dźwiękiem z wykorzystaniem języka skryptowego np. „w drugiej sekundzie filmu płynnie rób głośniej, pod koniec odtwarzania filmu wycisz dźwięk”;
• System automatyczne przepinana się na serwer zapasowy w przypadku awarii serwera głównego (w czasie nie przekraczającym 5 sekund);
• Kompatybilność oprogramowania z ekranami dotykowymi wykonanymi w dowolnej technologii;
• System może reagować wykonaniem dowolnego zdarzenia w ramach języka skryptowego np. po wciśnięciu odpowiednio wcześniej zdefiniowanych klawiszy klawiatury. Definiowanie (przypisywanie) klawiszy do zdarzeń może odbywać się z pozycji systemu wykonywane przez użytkownika;
• Możliwość symultanicznego odtwarzania klipów w ramach systemu np. przy podziale ekranu na dwie lub więcej niezależnych stref klipy oknach mogą wyświetlać się symultanicznie (zsynchronizowane);(...)
4.2.6.) Główny kod CPV: 32351200-0 - Ekrany
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
32321100-0 - Sprzęt filmowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy wraz z montażem ekranu/ów LED i urządzeń AV.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa:a) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
d) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 3.
2. Zmiana niniejszej umowy jest możliwa jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy.
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.