Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie 1 – Dostawa do RZGW w Białymstoku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie 2 - Dostawa do RZGW w Bydgoszczy |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie 3 – Dostawa do RZGW w Gdańsku |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie 4 - Dostawa RZGW w Krakowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie 5 – Dostawa do RZGW w Lublinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie 6 –Dostawa do RZGW w Rzeszowie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie 7 – Dostawa do RZGW w Szczecinie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie 8 – Dostawa do RZGW w Warszawie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 8 – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie 9 – Dostawa do RZGW we Wrocławiu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 9 – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie 10 – Dostawa do RZGW w Poznaniu |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok, Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin, Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów, Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zadanie 8 – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, Zadanie 9 – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, Zadanie 10 – RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: