Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-30
  • Numer ogłoszenia591239-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591239-N-2020 z dnia 2020-09-30 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Żelazna 59 A, 00-848 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Chlebowa  4/8 , 61-003  Poznań, woj. brak, państwo Polska, tel. +48(61)8567700, , e-mail emilia.kowalska@wody.gov.pl, , faks +48(61)8525731.
Adres strony internetowej (URL): http://poznan.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Złożenie oferty w formie pisemnej (papierowej) w siedzibie zamawiającego
Adres:
PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, Polska - Biuro Podawcze

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie
Numer referencyjny: ROZ.2810.88.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 1 (cz.1) – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok,Zadanie 2 (cz.2) – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz,Zadanie 3 (cz.3) – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk,Zadanie 4 (cz.4) – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków,Zadanie 5 (cz.5) – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin,Zadanie 6 (cz.6) – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów,Zadanie 7 (cz.7) – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,Zadanie 8 (cz.8) – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa,Zadanie 9 (cz.9) – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław,Zadanie 10 (cz.10)– RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.

II.5) Główny kod CPV: 31000000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
31532100-5
30237280-5
31211300-1
31440000-2
31680000-6
44320000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej ( warunek obowiązuje dla wszystkich części zamówienia).Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się doświadczeniem w wykonaniu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw artykułów elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 8 000 PLN brutto każda (w przypadku kontraktów zawieranych w walucie obcej wartość usług podlega przeliczeniu z zastosowaniem średniego kursu waluty obcej podawanego przez Narodowy Bank Polski dla dnia zawarcia umowy).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.(treść pkt 12 SIWZ)12.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.12.2 Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.12.3 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.12.4 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa wraz z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oświadczenia wyżej wymienione muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania właściwych Wykonawców.12.5 Dokument, o którym mowa w pkt 11.3.2 niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.12.6 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.(treść pkt 29 SIWZ)29.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 29.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, o ile są już znane. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu Oferty. 29.3 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.29.4 Brak wskazania w Formularzu Oferty części zamówienia, jakie Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania przez podwykonawców, będzie traktowane przez Zamawiającego jako deklaracja samodzielnego wykonania całości zamówienia przez Wykonawcę.29.5 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.29.6 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 29.7 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.29.8 Zapisy punktu 29.5 oraz 29.6 stosuje się także wobec dalszych podwykonawców.Szczegółowe uregulowania odnośnie podwykonawstwa zawarte są w załączniku – Projekt umowy.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
(fragment treści pkt 11 SIWZ)11.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6 Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.11.4 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej:11.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w:1) punkcie 11.3.2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.11.4.2 Dokument, o którym mowa w punkcie 11.3.2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.11.4.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 11.3.2 niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.11.4.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.Dokument w punkcie 11.3.2 składa:-każdy wykonawca, składający samodzielnie ofertę;-każdy z wykonawców występujących wspólnie ;-inny podmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu;-także każdy podwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia.Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24 ust. 5 ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające przedstawione dowody. W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazuje w protokole sposób zapewnienia konkurencji. Składane samodzielnie przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji przez Zamawiającego z otwarcia ofert:Wykonawca samodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w punkcie 20.4 niniejszej SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ (z wyszczególnieniem dostaw o których mowa w pkt 9.2.3 SIWZ);z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
(fragment pkt 11 treści SIWZ)Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty i załączniki:11.1.1 Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.11.1.2 Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.11.1.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.11.1.4 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci.11.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ,11.1.6 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.11.1.7 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiące Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.11.1.8 Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo – cenowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ (zgodnie z treścią SIWZ).11.1.9 Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.11.1.10 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączają oświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art.144 ustawy Pzp, w zakresie (następujących przypadkach):1) dla celów umowy ustala się, że „siła wyższa” oznacza zdarzenie zewnętrzne, na które Strona umowy nie ma wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć lub uniknąć, nawet w przypadku dołożenia przez Stronę najwyższej staranności, a w szczególności takie jak: wojna, rozruchy, trzęsienia ziemi, pożar, eksplozja, strajk, lokaut i zamach terrorystyczny,2) siła wyższa nie obejmuje zdarzeń będących wynikiem zaniedbań i niedopatrzeń, które Strona przy dołożeniu należytej staranności mogła przewidzieć w chwili zawierania umowy lub mogła im zapobiec,3) strona umowy chcąca zgłosić roszczenia wynikające z siły wyższej ma obowiązek niezwłocznie powiadomić na piśmie drugą Stronę o jej wystąpieniu i zakończeniu, gdy będzie to możliwe,4) daty i terminy wypełnienia zobowiązań umownych zostaną przełożone lub przedłużone o okres, w którym zaistniała siła wyższa.Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.Pozostałe uregulowania:1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach:1) zmiany zaoferowanych w umowie artykułów - w sytuacji zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji dopuszcza się dostarczenie innych artykułów równoważnych nie gorszych niż zaoferowane w ofercie) w cenie nie wyższej od zapisanej w umowie,2) obniżenia cen jednostkowych asortymentu,3) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego dotyczących przedmiotu umowy. Zmiana dotyczyć będzie cen brutto przy zachowaniu dotychczasowych cen netto i nastąpi po podpisaniu aneksu do umowy, za wyjątkiem przypadków określonych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843).2. Zmiany wprowadzone zgodnie z powyższym nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu Umowy w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych.4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę.Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej Umowy mogą być wprowadzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie 1 – Dostawa do RZGW w Białymstoku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie 2 - Dostawa do RZGW w Bydgoszczy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie 3 – Dostawa do RZGW w Gdańsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Zadanie 4 - Dostawa RZGW w Krakowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Zadanie 5 – Dostawa do RZGW w Lublinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Zadanie 6 –Dostawa do RZGW w Rzeszowie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Zadanie 7 – Dostawa do RZGW w Szczecinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Zadanie 8 – Dostawa do RZGW w Warszawie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 8 – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia)) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Zadanie 9 – Dostawa do RZGW we Wrocławiu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej:Zadanie 9 – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław,3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Zadanie 10 – Dostawa do RZGW w Poznaniu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest :ROZ.2810.88.2020 – „Dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla 10 jednostek organizacyjnych PGW Wody Polskie”I. Przedmiot specyfikacji1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów elektrycznych i oświetleniowych dla jednostek PGW WP. 2. Zamówienie podzielone jest na 10 zadań (części) ze względu na lokalizację oraz przynależność do jednostki organizacyjnej: Zadanie 1 – RZGW w Białymstoku, ul. Branickiego 17A, 15-085 Białystok, Zadanie 2 – RZGW w Bydgoszczy, al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, Zadanie 3 – RZGW w Gdańsku, ul. Rogaczewskiego 9/19, 80-804 Gdańsk, Zadanie 4 – RZGW w Krakowie, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków, Zadanie 5 – RZGW w Lublinie, ul. Leszka Czarnego 3, 20-610 Lublin, Zadanie 6 – RZGW w Rzeszowie, ul. Hanasiewicza 17B, 35-103 Rzeszów, Zadanie 7 – RZGW w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, Zadanie 8 – RZGW w Warszawie, ul. Zarzecze 13B, 03-194 Warszawa, Zadanie 9 – RZGW we Wrocławiu, ul. Norwida 34, 50-950 Wrocław, Zadanie 10 – RZGW w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań.3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 5 do SIWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.II. Warunki realizacji zamówienia1. Cena zaoferowana w Formularzu asortymentowo-cenowym powinna uwzględnić wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu. 2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, partiami, na podstawie zamówień cząstkowych wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego.3. Wykonawca dostarczy zamówione towary na adres wskazany przez jednostkę organizacyjną w części której dotyczy zamówienie. 4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dostawę zamówienia do …… dni roboczych od daty złożenia zamówienia częściowego (kryterium oceny ofert). 5. Wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczy niezbędne dokumenty urządzeń w postaci DTR-ek, atestów, deklaracji zgodności itp.6. Nazwy podane w Formularzu asortymentowo-cenowym należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować własny asortyment zgodny ze swoją ofertą handlową (materiały, kolor) z zastrzeżeniem, że asortyment ten musi być o standardzie, co najmniej takim samym lub wyższym od opisanych w Formularzu asortymentowo-cenowym. 7. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru:a) widocznych wad,b) niezgodności dostawy pod względem ilościowym, c) niezgodności dostawy pod względem wymaganych parametrów.Wykonawca zobowiązany jest do wymiany towaru na wolny od wad, uzupełnienia brakującego towaru lub wymiany dostarczonego towaru na zgodny z Umową, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy za pomocą faksu, drogi elektronicznej bądź poczty.8. Ilość asortymentu wskazana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest ilością szacowaną, wynikającą ze wstępnego zapotrzebowania. Zamawiający dopuszcza, po uzgodnieniu z Wykonawcą, w wyniku szczególnych potrzeb, dokonanie zamówienia asortymentu w ramach danego rodzaju produktu, o parametrach równoważnych ujętych w formularzu asortymentowo-cenowym. Cena takiego elementu zamówienia, określona będzie według ceny asortymentu o najbardziej zbliżonych parametrach, określonego w tym formularzu. W takim przypadku, w uzasadnieniu do zlecenia, konieczne jest wskazanie pozycji asortymentowo-cenowej wraz z ceną, stanowiącej podstawę wyceny tej pozycji oraz zakres zmiany.9. Dostarczanie asortymentu w ramach poszczególnych zamówień odbywać się będzie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. W każdorazowym zamówieniu zostanie określony rodzaj i ilość zamawianego asortymentu.10. Rozliczenie każdej dostawy odbywać się będzie na podstawie cen wskazanych w Formularzu asortymentowo-cenowym.11. Wymagany okres gwarancji dla asortymentu w ramach każdego z zamówień wynosi minimum 12 miesięcy. Bieg terminu gwarancji dla danej partii asortymentu rozpoczyna się od daty ich odbioru.12. Termin wykonywania dostaw: od daty zawarcia umowy do dnia 31.12.2021 r. lub do wyczerpania kwoty jaką przewidział Zamawiający, w zależności od tego co nastąpi wcześniej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) – zgodnie z pkt 4 SIWZ.UWAGA: Z dniem 1 października 2020 roku nastąpi zmiana adresu Zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody PolskieUl. Żelazna 59A00-848 Warszawa
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 31000000-6, 31532100-5, 30237280-5, 31211300-1, 31440000-2, 31680000-6, 44320000-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Czas wykonania zamówienia (częściowego-zlecenia) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę chłodziarki Haier- Miejska Górka
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania28-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę chłodziarki Haier, spada temperatura i nie włącza się. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI