4/W6.383/2022-ZP.D Postępowanie o udzielenie zam. publ. prowadzone w trybie podstaw....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
4/W6.383/2022-ZP.D Postępowanie o udzielenie zam. publ. prowadzone w trybie podstaw. bez negocjacji na dostawę i montaż urz. chłodniczych w Inst. AiU Wydz. Budown., Architekt. i Inż. Środowiska PŁ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁódź
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2022-07-11
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA ŁÓDZKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-29
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00231115
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
4/W6.383/2022-ZP.D Postępowanie o udzielenie zam. publ. prowadzone w trybie podstaw. bez negocjacji na dostawę i montaż urz. chłodniczych w Inst. AiU Wydz. Budown., Architekt. i Inż. Środowiska PŁ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA ŁÓDZKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Politechniki 6

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-590

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl/ Platforma zakupowa Zamawiającego - https://plodz.ezamawiajacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

4/W6.383/2022-ZP.D Postępowanie o udzielenie zam. publ. prowadzone w trybie podstaw. bez negocjacji na dostawę i montaż urz. chłodniczych w Inst. AiU Wydz. Budown., Architekt. i Inż. Środowiska PŁ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaa11bcb-f7bc-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231115

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001972/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 dostawa klimatyzatorów wraz z instalacją

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://plodz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) Platformy do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl w zakładce
„Korespondencja”;
b) E-mailem na adres: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl – NIE DOTYCZY ZŁOŻENIA OFERTY
c) W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania –
4/W6.383/2022-ZP.D
2. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje regulamin korzystania z
Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wszelkie oświadczenia, dokumenty,
wnioski, zawiadomienie oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod
adresem: https://plodz.ezamawiajcy.pl w zakładce „Korespondencja”. Za datę przekazania oświadczeń, dokumentów, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.2.Zamawiający
dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl. Nie dotyczy to
składania ofert. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty
złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń,
dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na w/w adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę
dostarczenia na adres e-mail Zamawiającego wskazany powyżej. 3.Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz
udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. poz. 1320 z późn. zm.) – zwanego dalej „Rozporządzeniem
dot. Komunikacji elektronicznej” określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: a)dokumenty w
formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES; b)dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy
będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego
dokumentu oddzielny plik z podpisem.
4.Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 w/w Rozporządzenia dot. komunikacji elektronicznej określa niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie
mniejszej niż 512 kb/s;
b)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa
obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d)Włączona obsługa
JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 5.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3
w/w Rozporządzenia dot. komunikacji elektronicznej określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100
MB: pdf , excel, doc, docx. zip, jpg;6.Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 w/w Rozporządzenia dot. komunikacji elektronicznej określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany,
widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po
odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert; 7.Czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu;
8.Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać oferty; 9.Datą złożenia
dokumentu, oświadczenia lub innego rodzaju informacji stanowiących przedmiot korespondencji (w tym oferty, wyjaśnień, wezwania,
uzupełnienia etc.) jest data ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. System powiadamia Wykonawcę na adres
email podany przez Wykonawcę przy zakładaniu konta na Platformie, o korespondencji wysłanej przez Zamawiającego do
Wykonawcy. 10.Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,
Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa PŁ tel. +48 22 2572223
(infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1i2 rozporz.PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony os.fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz.o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016,str.1),dalej„RODO”,informuję,że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul.Żeromskiego 116,90-924 Łódź,2.inspektor ochrony danych osobowych w PŁ,kontakt:rbi@adm.p.lodz.pl,telefon:426312039;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst.art.6 ust.1lit.cRODO w celu zw.z niniejszym postępowaniem o udz.zam.publicznego,4.dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.z siedzibą w Warszawie (02-672)przy ul.Domaniewskiej 49,wpisaną do Rejestru KRS,prowadzonego przez Sąd Rej.dla m.st.Warszawy w Warszawie XIII Wydz.Gosp.KRS pod numerem KRS:0000041441,REGON: 017282436, NIP:526-25-35-153,jako właściciel Platformy Zakupowej,na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o udz.zam.publ.,działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl; 5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11.09.2019r.–dalej „ustawa Pzp”,6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z JRWA PŁ,7.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udz.zam.publ.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO,9.posiada Pani/Pan:na podst.art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15ust.1-3 rozporz.2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zam.publicznego lub konkursu),na podst.art.16RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o których mowa w art.18 ust.2RODO;(Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego oraz zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz.2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udz.zam.publicznego lub konkursu), prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10.nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art.17 ust.3 lit.b,dlube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6ust.1lit.cRODO.11.Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art.13ust.1i2 rozporz.PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony os.fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporz.o ochronie danych)(Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016,str.1),dalej„RODO”,informuję,że:1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Łódzka, ul.Żeromskiego 116,90-924 Łódź,2.inspektor ochrony danych osobowych w PŁ,kontakt:rbi@adm.p.lodz.pl,telefon:426312039;3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podst.art.6 ust.1lit.cRODO w celu zw.z niniejszym postępowaniem o udz.zam.publicznego,4.dane osobowe przetwarzane będą przez spółkę Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.z siedzibą w Warszawie (02-672)przy ul.Domaniewskiej 49,wpisaną do Rejestru KRS,prowadzonego przez Sąd Rej.dla m.st.Warszawy w Warszawie XIII Wydz.Gosp.KRS pod numerem KRS:0000041441,REGON: 017282436, NIP:526-25-35-153,jako właściciel Platformy Zakupowej,na której Politechnika Łódzka prowadzi postępowania o udz.zam.publ.,działającą pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl; 5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11.09.2019r.–dalej „ustawa Pzp”,6.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat zgodnie z JRWA PŁ,7.obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach uPzp,związanym z udziałem w postępowaniu o udz.zam.publ.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp, 8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO,9.posiada Pani/Pan:na podst.art.15RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15ust.1-3 rozporz.2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby,której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zam.publicznego lub konkursu),na podst.art.16RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych; publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,o których mowa w art.18 ust.2RODO;(Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członkowskiego oraz zgodnie z art. 8a ust. 4 ustawy Pzp wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz.2016/679, nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udz.zam.publicznego lub konkursu), prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO gdy uzna Pani/Pan,że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 10.nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art.17 ust.3 lit.b,dlube RODO prawo do usunięcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO; na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6ust.1lit.cRODO.11.Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/W6.383/2022-ZP.D

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest montaż i dostawa urządzeń chłodniczych w pomieszczeniach nr 404, 406, 407 w budynku Instytutu Architektury i Urbanistyki (B6) – Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska oraz wykonanie instalacji chłodniczej freonowej na czynniku chłodniczym R32 zasilającym splity. Splity naścienne, dla każdego pokoju osobny system. Jednostki zewnętrzne montowane na poziomie terenu, jednostki wewnętrzne montowane na czwartym piętrze budynku.
2. Przedmiotem zamówienia w zakresie instalacji chłodniczej w pokojach 404,406,407 na 4 piętrze w budynku B6 – Instytutu Architektury i Urbanistyki, są prace obejmujące:
• montaż splita typ ścienny w pokoju nr 406 – moc chłodnicza w zakresie 2,5 – 3,0 kW – 1 sztuka
• montaż splitów typ ścienny w pokoju nr 404 – moc chłodnicza w zakresie 5,2-5,5 kW – 2 sztuki
• montaż splitów typ ścienny w pokoju nr 407 – moc chłodnicza w zakresie 4,5-5,5 kW – 2 sztuki
• montaż jednostki zewnętrznej obsługującej pokój 406 – freon R32 – 1 kpl.
• Montaż jednostki zewnętrznej obsługującej splity naścienne w pokoju nr 404 – 1 kpl.
• Montaż jednostki zewnętrznej obsługującej splity naścienne w pokoju nr407 – 1 kpl.
• Montaż konsoli pod każdą jednostką wewnętrzną
• Montaż instalacji freonowej
• Montaż automatyki po stronie instalacji freonowej
• Wykonanie instalacji elektrycznej w celu zasilania układów oraz montaż sterowników
• Montaż instalacji odprowadzającej skropliny
• Przebicia w celu poprowadzenia przewodów freonowych
• Obróbka przebić w przegrodach budowlanych
• Niezbędne próby
• Montaż izolacji przewodów
• Roboty malarskie przywracające stan pierwotny ścian w przypadku ich uszkodzenia
• Końcowe prace porządkowe.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz rodzaj prac montażowych określono w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny określone zgodnie z SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja na dostarczone i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie Wykonawcy w
trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SWZ, stanowiące Załącznik
nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ - Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 Oryginalnych ulotek producenta, katalogów, ulotek o produkcie, kart danych technicznych , wydruków ze stron internetowych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
W przypadku gdyby któryś z parametrów nie był potwierdzony w dokumentach jak wyżej Wykonawca przedłoży oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora producenta dotyczące spełniania tego parametru.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2, jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów wskazanych w pkt. XIV.1 wraz z ofertą lub złożone dokumenty są niekompletne Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
4. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
4.1. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert;
4.2. mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu;
4.3. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania minimalne.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1.1 Oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, kary danych technicznych , wydruki ze stron internetowych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
W przypadku gdyby któryś z parametrów nie był potwierdzony w dokumentach jak wyżej Wykonawca przedłoży oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora producenta dotyczące spełniania tego parametru.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2, jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów wskazanych w pkt. XIV.1 wraz z ofertą lub złożone dokumenty są niekompletne Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
4. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
4.1. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert;
4.2. mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu;
4.3. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania minimalne.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składają się:
a) Formularz Oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
c) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),
d) Oświadczenie w trybie art. 125 ust. 5 Ustawy Pzp, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ dla każdego podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
e) Pełnomocnictwo do złożenia oferty sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), a ofertę składa pełnomocnik.
f) Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum, wspólnika spółki cywilnej (jeżeli oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - sporządzone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
g) Zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),
h) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),
i) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 5i) jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 5i), pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawca może polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, art. 118 ust. 1 oraz 2 Ustawy Pzp.
2. Zgodnie z art. 118 ust. 3 oraz 4 Ustawy Pzp Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, wraz z ofertą, składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy, art. 120 Ustawy Pzp 4.Zgodnie z art. 122 Ustawy Pzp Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia oraz zakres zmian do umowy opisane zostały we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zgodnie z art.63 ust.2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub podpisem osobistym przy użyciu platformy zamawiającego dostępnej pod adresem: https://plodz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wyk.może w celu potw. spełn. war. udz. w postępowaniu, w stos.sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zam., lub jego części, polegać na zdoln. techn. lub zawod. lub syt. finans. lub ekonom. podmiotów udost. zasoby, niezależ. od charakteru prawnego łączącychgo z nim stos. prawnych, z zastrzeż., że w odniesieniu do war. dot. wykształcenia, kwalif.zawod. lub dośw. Wyk. może polegać na zdoln. podm. udost. zasoby, jeśli podm.y te wykon. roboty bud. lub usługi, do realiz. których te zdol. są wymagane, art. 118 ust. 1 oraz 2 uPzp.1.Zamaw. dopuszcza możl. powierz. wykon. części zam. podwykonawcy. Żąda jednak, aby wyk. wskazał części zam. której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania, o ile są już znane, nazwy (firmy) tych podwykonawców oraz ich procentowy udział w realizacji zamów. . W związku z obowiązkiem wynik. z art. 7 Ust. z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczeg. rozwiąz. w zakr. przeciwdział. wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:1.Z postęp. o udziel. zam. publ. lub konkursu prow. na podst. ust. z dnia 11 września 2019 r.–PZP wyklucza się:a) Wykon. oraz uczest. konkursu wymien. w wykazach określ. w rozp. 765/2006 i rozp. 269/2014 albo wpisanego na listę na podst. decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastos. środ., o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy;b) Wyk. oraz uczestnika konkursu, którego beneficj. rzeczywistym w rozum. ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdział. praniu pieniędzy oraz finans. terroryzmu (Dz.U.z2022 r. poz.593 i 655) jest osoba wymien. w wykaz. określ. w rozp. 765/2006 i rozp. 269/2014 albo benef. rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podst. decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastos. środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;c) Wyk. oraz uczest. konkursu, którego jedn. dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 2września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podm. wymien. w wykazach określ. w rozp. 765/2006 i rozp. 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jedn.dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1.3. W przypadku Wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 1, Zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim Wykonawcą negocjacji lub dialogu,odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprow. oceny pracy konkurs. odpow. do trybu stos. do udz. zam. publ. oraz etapu prow. postęp. o udz. zam. publ.1.Zamaw. wymaga, aby złoż. oferty poprzedzone było odbyciem wizji lokalnej oraz sprawdzeniem dok. dot. zamówienia jakie znajdują się w dyspozycji Zamaw., a jakie będą udostępniane podmiotom zgłaszającym chęć udziału w postępowaniu. 2.Wymaga się, aby Wykonawcy, przed sporządz. oferty dokonali sprawdzenia miejsca przyszłej realizacji przedmiotu zamówienia, sprawdzenie jego otoczenia i miejscowych uwarunkowań, które mogą mieć wpływ na cenę oferty.3.W związku z powyższym ustala się termin odbycia wizji lokalnej przez zainteresowanych Wyk. w dniu 4 lipca 2022 r. o godz. 10:00. ZBIÓRKA WYKONAWCÓW PRZED WEJŚCIEM GŁÓWNYM DO BUDYNKU INSTYTUTU ARCHITEKTURY I URBANISTYKI (B-6), ALEJA POLITECHNIKI 6, 93-590 ŁÓDŻ4.Prosimy o kontakt w sprawie wizji lokalnej z Panem Błażejem Gajdą – tel. 42 631 29 30, e-mail: blazej.gajda@p.lodz.pl 5.Odbycie wizji jest obligatoryjne i jej nieodbycie spowoduje odrzucenie Państwa oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 uPzp.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI