Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup zestawu cyfrowego do dużej sali kinowej Ostrołęckiego Centrum Kultury w Ostrołęce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OSTROŁĘCKIE CENTRUM KULTURY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551179920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Inwalidów Wojennych 23
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 297664589
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ock-ostroleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ock-ostroleka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup zestawu cyfrowego do dużej sali kinowej Ostrołęckiego Centrum Kultury w Ostrołęce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9bfd7a-019f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: konto wykonawcy w serwisie https://platformazakupowa.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ostrołęckie Centrum Kultury w Ostrołęce,
ul. Inwalidów Wojennych 23 07-410 Ostrołęka.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ 1/2021/OCK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 498300,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Zakup zestawu cyfrowego do dużej sali kinowej Ostrołęckiego Centrum Kultury w Ostrołęce.
2. Zamówienie realizowane będzie przy dofinansowaniu w ramach Programów Operacyjnych Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej „Rozwój kin - Cyfryzacja kin”.
3. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego, kompletnego zestawu cyfrowego do dużej sali kinowej Ostrołęckiego Centrum Kultury w Ostrołęce, wraz z jego montażem, uruchomieniem i zestrojeniem oraz szkoleniem kinooperatorów.
4. Zakres zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:
1. Kinowy projektor cyfrowy 4K - 1 szt.
Kinowy projektor cyfrowy o rozdzielczości 4K z laserowym źródłem światła
- o mocy odpowiedniej do uzyskania zgodnego z normami DCI obrazu na ekranie o wymiarach 12,6 x 5,27 m
(ekran biały – rok produkcji 2002, należy wziąć pod uwagę dodatkowe straty w przypadku kalkulacji jasności) w kinie „Jantar” działającego przy Ostrołęckim Centrum Kultury w Ostrołęce - odpowiedni dla projekcji 2D oraz 3D
2. Serwer kina cyfrowego - 1 szt.
- Standard DCI
- Współpracujący z dostarczanym projektorem kinowym
- Min. 3,8 TB pamięci wewnętrznej
- odpowiedni dla projekcji 2D oraz 3D
3. Obiektyw projekcyjny - 1 szt.
- Kompatybilny z dostarczanym projektorem kinowym
- Umożliwiający uzyskanie formatów kinowych w standardzie DCI na ekranie o wymiarach 12,55 x 5,25 m
w kinie „Jantar” działającego przy Ostrołęckim Centrum Kultury w Ostrołęce
- odpowiedni dla projekcji 2D oraz 3D
4. Panel sterujący - 1 szt.
- Panel sterujący (komputer) do obsługi projektora
5. Stolik montażowy - 1 szt.
Odpowiedni stolik pod zestaw cyfrowy o rozmiarach i funkcjonalności odpowiednich do oferowanego zestawu urządzeń
6. Dostawa, montaż i szkolenie kinooperatorów - 1 kpl.
Zakup ww. wyposażenia kina obejmuje ponadto:
- dostawę,
- montaż,
- uruchomienie, kalibrację i strojenie,
- szkolenie kinooperatorów
5. Dostarczany sprzęt musi być oryginalny, fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, wolny od wad oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające go do użytku.
6. Sprzęt musi być dostosowany do wymiarów i warunków sali kinowej tj.:
- liczba miejsc: 385
- szerokość ekranu: 12,6 m
- wysokość ekranu: 5,27 m
- typ ekranu: zwijany, biały – rok produkcji 2002, należy wziąć pod uwagę dodatkowe straty w przypadku kalkulacji jasności
- długość sali do ekranu: 20,3 m
- szerokość sali przód: 17,1 m
- szerokość sali tył: 14,9 m
- wysokość sali przód: 9,6 m
- wysokość sali tył: 6,3 m
- odległość projekcyjna: 20,5 m
- procesor dźwięku kinowego Dolby CP950. Oferowane w toku niniejszego postępowania wyposażenie, w szczególności kinowy serwer oraz projektor muszą zapewnić kompatybilność z posiadanym przez Zamawiającego procesorem dźwięku kinowego. Wykonawca jest zobligowany aby dostarczane wyposażenie zintegrować z obecnym procesorem dźwięku kinowego będącym w posiadaniu Zamawiającego.
- wzmacniacze mocy Crown DSi. Oferowane w toku niniejszego postępowania wyposażenie, w szczególności kinowy serwer oraz projektor muszą zapewnić kompatybilność z posiadanym przez Zamawiającego procesorem dźwięku kinowego. Wykonawca jest zobligowany aby dostarczane wyposażenie zintegrować z obecnym procesorem dźwięku kinowego będącym w posiadaniu Zamawiającego.
- Wraz z przedmiotem zamówienia wymagane jest dostarczenie oryginalnej instrukcji w języku angielskim lub w języku polskim, przy czym instrukcja w języku polskim może być instrukcją skróconą, wówczas gdy jednocześnie dostarczona zostanie pełna instrukcja w języku angielskim
- Zaleca się dołączenie do oferty osobno dla każdego z urządzeń składających się na przedmiot zamówienia, opisów technicznych oferowanych urządzeń (folderów, wyciągów z katalogów) określających szczegółowe parametry techniczne urządzeń będące przedmiotem oceny składanych ofert.
7. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38652000-0 - Projektory filmowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
38600000-1 - Przyrządy optyczne
48820000-2 - Serwery
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: XIX. Sposób obliczania ceny oferty
1. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
2. Cena podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) musi być całkowitą ceną brutto za wykonanie zamówienia.
3. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić m.in. koszty dostawy i serwisowania sprzętu w okresie udzielonej gwarancji.
4. Cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegać negocjacjom.
5. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, której dostawa lub świadczenie będą prowadzić do jego powstania, wskazując ich wartość bez kwoty podatku oraz wskazując stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
XX. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium:
A. Cena ofertowa (C) – 60 %
B. Okres gwarancji (G) – 10 %
C. Parametry techniczne (T) – 30 %
Szczególy dotyczące opisu kryteriów zawarto w dokumencie SWZ PZ 1/2021/OCK
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na kompletny zestaw kinowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu
a.i.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy Pzp
a.i.2. Wykluczenie wykonawcy następuje na odpowiedni okres wskazany w art. 111 ustawy Pzp.
a.i.3. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania.
a.i.4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie umowy dostawy kompletnego zestawu cyfrowego wraz z jego montażem, uruchomieniem i zestrojeniem o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda.
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie.
5. Zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
6. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesiona przez Zamawiającego powstałą na wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 5, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczeniu, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
9. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, musi być spełniony:
• przez Wykonawcę samodzielnie;
• przez minimum jeden podmiot udostępniający doświadczenie (podmiot udostępniający zasoby - doświadczenie jest podwykonawcą);
• w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
10. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawców wg formuły „spełnia – nie spełnia” wyłącznie w oparciu o oświadczenia i dokumenty opisane w Rozdziale XIV niniejszej specyfikacji.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. Oświadczenie, iż wykonawca nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 2
b. Oświadczenie, iż wykonawca nie należy / należy do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z póżn. zm) - Załącznik nr 3
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem, wykroczeniem lub swoim nieprawidłowym postępowaniem, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom, wykroczeniom lub nieprawidłowemu postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o których mowa w pkt 1, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu przedstawia oświadczenie tych podmiotów - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2.
5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6. Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania zasobów innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
• czy i w jakim zakresie podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór stanowi załącznik nr 5.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
brak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości: 10 000,00 zł.
Wpłaty wadium należy dokonać przed terminem ustalonym dla składania ofert na rachunek bankowy Zamawiającego: nr 40 1020 1592 0000 2702 0219 9263 z dopiskiem na przelewie “WADIUM” i oznaczyć „Dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kinotechnicznego’’
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3. W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żądać będzie, przed zawarciem umowy, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową – będą wynikały ze zobowiązań wynikających z propozycji zawartych w ofercie i umowie.
2. Na podstawie art. 455 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia w następujących sytuacjach:
1) w zakresie wynagrodzenia:
1.a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
1.b) w przypadku zmiany zakresu świadczenia wykonawcy spowodowanej okolicznościami, których zamawiający działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
2) w zakresie terminu wykonania:
1.a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego w Umowie;
1.b) w przypadku wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy;
1.c) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym;
3) wystąpienia zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
4) wystąpienia konieczności uwzględnienia wpływu innych przedsięwzięć, działań powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy.
3. Żadna ze Stron nie będzie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane siłą wyższą. Przez siłę wyższą rozumie się wszelkie nieprzewidziane zdarzenia powstałe poza kontrolą Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, pomimo dołożenia wszelkich starań, takie jak: katastrofalne działanie sił przyrody, wojna, strajki generalne, wprowadzenie stanu epidemicznego, ataki terrorystyczne, akty władzy publicznej, którym nie może przeciwstawić się jednostka itp. W przypadku siły wyższej Strona dotknięta jej działaniem niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę i Strony, uzgodnią tryb dalszego postępowania.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminów poszczególnych obowiązków zawartych w umowie w przypadku wystąpienia siły wyższej lub nasilenia skutków jej wystąpienia, za które ani zamawiający ani wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
5. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ostroleka
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-17