Zakup usługi doradztwa eksperckiego w zakresie mapowania kompetencji poszukiwanych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup usługi doradztwa eksperckiego w zakresie mapowania kompetencji poszukiwanych przez pracodawców mazowieckiego rynku pracy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-08-18
  • ZamawiającyWojewództwo Mazowieckie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-06
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup usługi doradztwa eksperckiego w zakresie mapowania kompetencji poszukiwanych przez pracodawców mazowieckiego rynku pracy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015528910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 26

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-719

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.siennicka@mazovia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi doradztwa eksperckiego w zakresie mapowania kompetencji poszukiwanych przez pracodawców mazowieckiego rynku pracy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9b6d946-f6b7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000792/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.24 Ekspertyza dot. mapowania kompetencji w zakresie szkolnictwa zawodowego na Mazowszu (RF)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020 nr RPMA.11.01.00-14-0003/18-00 pn.: „Plan Działań Pomocy Technicznej UMWM na lata 2019-2023 w zakresie zapewnienia monitoringu, ewaluacji i aktualizacji regionalnej strategii inteligentnych specjalizacji w ramach RPO WM"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w § 1 SWZ, i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”
dostępnego na stronie Platformy dotyczącej danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotyczące przedmiotowego postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego Wykonawcy. 3. Realizując obowiązek wynikający z art. 67 ustawy PZP Zamawiający przekazuje informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0.; 4) włączona obsługa JavaScript;5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf; 6) Platforma
Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.4. Wykonawca za pośrednictwem Platformy Zakupowej składa ofertę, przygotowaną w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (Profil Zaufany) lub podpisem osobistym (e-dowód)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RF-II-WSI.ZP.U.272.50.2021.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi doradztwa eksperckiego w zakresie mapowania kompetencji poszukiwanych przez pracodawców mazowieckiego rynku pracy. Usługa obejmuje organizację i przeprowadzenie w formule on-line od 6 do 12 spotkań z udziałem interesariuszy Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza do 2030, w tym rekrutację uczestników i moderowanie warsztatów, opracowanie raportu końcowego oraz wizualizację wyników w postaci mapy kompetencji poszukiwanych przez pracodawców mazowieckiego rynku pracy w odniesieniu do czterech obszarów inteligentnej specjalizacji województwa mazowieckiego wskazanych w RIS Mazovia 2030

4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72316000-3 - Usługi analizy danych

73210000-7 - Usługi doradcze w zakresie badań

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta uzyska największą,
zsumowaną liczbę punktów przyznanych w wymienionych kryteriach oceny ofert, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja realizacji usługi

4.3.6.) Waga: 70

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie usługi doradztwa o wartości minimalnej 50 tys. zł brutto w zakresie szkolnictwa zawodowego, rynku pracy, doradztwa zawodowego, innowacyjności, inteligentnych specjalizacji, przy czym zakres przynajmniej jednej usługi obejmował zorganizowanie warsztatów (przygotowanie i realizację merytoryczną warsztatów, rekrutację uczestników) oraz sporządzenie raportu końcowego;
2) wykaże, że dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi wykształcenie, doświadczenie i kwalifikacje w następującym zakresie:
a) Kierownik zamówienia - posiada doświadczenie w roli kierownika co najmniej dwóch ukończonych zamówień, polegających na realizacji usług doradztwa, spełniających łącznie następujące warunki:
- każda o wartości minimum 50 tys. zł brutto, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
- z których przynajmniej 1 dotyczyła doradztwa w zakresie szkolnictwa zawodowego, rynku pracy, doradztwa zawodowego, innowacyjności, inteligentnych specjalizacji;
b) Moderator (min. 1 os.):
i. posiada doświadczenie w zakresie prowadzenia dyskusji lub moderowaniu debaty na co najmniej dwóch konferencjach, seminariach, warsztatach lub innych spotkaniach dotyczących tematyki doradztwa w zakresie szkolnictwa zawodowego, rynku pracy, doradztwa zawodowego, innowacyjności, inteligentnych specjalizacji,
ii. jest autorem/współautorem co najmniej 3 publikacji w zakresie polityki szkolnictwa zawodowego, rynku pracy, doradztwa zawodowego, innowacyjności, inteligentnych specjalizacji;
c) Ekspert merytoryczny (min. 3 os.):
i. posiada wiedzę i doświadczenie, a także stopień naukowy co najmniej doktora, w dziedzinach powiązanych z rynkiem pracy, innowacyjnością, szkolnictwem zawodowym, innowacyjności, inteligentnych specjalizacji,
ii. brał udział w charakterze eksperta merytorycznego w przynajmniej trzech ukończonych zamówieniach dotyczących doradztwa w zakresie rynku pracy, szkolnictwa zawodowego, innowacyjności, rynku pracy o wartości minimum 50 tys. zł każde, zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,
iii. jest autorem/współautorem co najmniej 3 publikacji w zakresie polityki innowacyjności/inteligentnych specjalizacji/konkurencyjności/rynku pracy/edukacji,
iv. co najmniej jeden z grupy zaproponowanych ekspertów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania terminu ofert brał udział w charakterze badacza w realizacji co najmniej 1 zakończonego badania dotyczącego przedsiębiorców, które obejmowało analizę danych jakościowych oraz jest autorem/ współautorem raportów z tych badań (tj. opracowań opisujących rezultaty prac badawczych);
Do zadań Eksperta merytorycznego należy w szczególności: udział merytoryczny w opracowaniu produktów zamówienia, udział w spotkaniach warsztatowych, analiza i interpretacja danych pozyskanych podczas spotkań warsztatowych, udział merytoryczny w pracach grupy ekspertów w ramach niniejszego zamówienia, ścisła współpraca merytoryczna z pozostałymi członkami zespołu Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia powyższych funkcji.
Przedstawione powyżej wymagania względem zespołu badawczego stanowią minimum określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość poszerzenia przedstawionego zespołu o:
- dodatkowe zadania przydzielone do realizacji kierownikowi zamówienia i/lub ekspertom merytorycznym,
- dodatkowych uczestników zespołu badawczego.
Pojęcie „ukończone zamówienia” oznacza zamówienie, które zostało zrealizowane i zakończone w całości, na potwierdzenie czego Wykonawca dysponuje dokumentem potwierdzającym zakończenie i przyjęcie realizacji zamówienia bez zastrzeżeń (zrealizowanego prawidłowo i terminowo), np. kopią protokołu odbioru końcowego.
Pojęcie „publikacji” przyjęte przez Zamawiającego obejmuje zarówno dokument opublikowany w wielu egzemplarzach i oferowany do rozpowszechniania, posiadający międzynarodowy znormalizowany numer ISBN, jak i dokument opublikowany w branżowym czasopiśmie periodycznym o zasięgu ogólnopolskim, posiadający numer ISSN.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w złożonym wraz z ofertą oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z
postępowania wskazanych przez Zamawiającego

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu Zamawiający będzie żądał: 1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, liczonym wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
oświadczenie Wykonawcy; 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca w wykazie osób zobowiązany jest podać informacje w powyższym zakresie w odniesieniu do pełnego składu zespołu badawczego.
W przypadku poszerzenie składu zespołu o dodatkowych uczestników ponad minimum wymagane przez Zamawiającego, Wykonawca podaje imię i nazwisko dodatkowych uczestników zespołu badawczego, wraz z określeniem zadań przydzielonych im do realizacji w ramach ewaluacji.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Na potwierdzenie, że oferowane przez Wykonawcę usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania i kryteria, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego w postaci koncepcji realizacji zamówienia, zawierającej:
1) liczbę planowanych do organizacji warsztatów, zgodnie z założeniami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, tzn. w przedziale 6 – 12 spotkań;
2) scenariusz/scenariusze warsztatów,
3) sposób rekrutacji uczestników, uwzględniający listę podmiotów, z których Wykonawca przewiduje rekrutować uczestników,
4) wykorzystanie aplikacji do tworzenia map myśli/map argumentacji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach
podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których wymagane są zdolności zawodowe w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP, określające zakres usług, które wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie to Wykonawcy dołączają do oferty.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi być opatrzona nazwami wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia o aktualności informacji, o którym mowa w sekcji 5.6) ogłoszenia zobowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie (zależnie od statusu podmiotu).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Okoliczności uzasadniające zmiany umowy, zostały określone we wzorze projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/mazovia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-18 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wyjaśnienia: forma elektroniczna oznacza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym; SWZ - specyfikacja warunków zamówienia; ustawa PZP - ustawa z dnia 11 września 2019 r. Praw zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 t.j.)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120- Józefów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ponowne skręcenie magnetofonu szpulowego zk120. Rozkręciłem do czyszczenia -nie potrafię skręcić z powrotem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI