Zakup systemu do sekwencjonowania wielkoskalowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup systemu do sekwencjonowania wielkoskalowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSiedlce
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-09-21
  • ZamawiającyUniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-13
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup systemu do sekwencjonowania wielkoskalowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 643 1935

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup systemu do sekwencjonowania wielkoskalowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a29694e4-1471-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa Systemu do sekwencjnowania wielkoskalowego z doposażeniem - aparat główny /sekwenator.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uph-edu.logintrade.net/.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uph-edu.logintrade.net/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: drogą elektroniczną: e-mail: monika.wachnikowska@uph.edu.pl.
6. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej:
7. Rekomendowane przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
b) Google Chrome 31;
c) Mozilla Firefox 26;
d) Opera 18.
8. Pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
9. Rekomendowane formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, applica-tion/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, ap-plication/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, applica-tion/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, applica-tion/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, applica-tion/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
10. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przy-padku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknię-cie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, doku-mentu będąc niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu „Złóż ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.
11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
12. UWAGA! W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z działem Hel-pdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XVI. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem da-nych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistycz-ny w Siedlcach, z siedzibą w Siedlcach (08-110) przy ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: roman.sikorski@uph.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzo-nym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczą-cych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób za-utomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmier-nie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowa-nia o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty za-kończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzy-stanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania da-nych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia pu-blicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu za-pewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycz-nej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pań-stwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pa-ni/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RO-DO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZPZ.290.47.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Moduł do sekwencjonowania
Półprzewodnikowy analizator stołowy nowej generacji o dużej pojemności, nowy, nie rege-nerowany, wyprodukowany w 2021 roku

1. liczba odczytów DNA w jednym kierunku:
możliwość zsekwencjonowania nie mniej niż 260 M odczytów w jeden dzień - sekwencjo-nowanie co najmniej 6 próbek dla egzomów, 14 próbek dla ludzkiego transkryptomu kodującego w ciągu jednego dnia

2. Możliwość pracy z różnym materiałem:
DNA, RNA, miRNA - wyizolowane z krwi, osocza, tkanek, FFPE, wymazów,
cfDNA z płynnych biopsji

3. ilość materiału wejściowego:
do wszystkich zastosowań minimum od 1 ng ( dla cfDNA / FFPE)

4. średni czas sekwencjonowania i analizy danych:
od 4,5 godziny dla ukierunkowanego sekwencjonowania do 12 godzin dla aplikacji egzomu lub transkryptomu (w zależności od aplikacji)

5. Przepustowość:
możliwość zmiany przepustowości w jednym cyklu pracy poprzez zastosowanie różnej po-jemności nośników- minimum 4 (tzn możliwość pracy w 4 różnych trybach przepustowości) , bez użycia optyki .
(podać wielkość i przepustowości).

6. Technologia:
System pracujący bez pomiaru fluorescencji, bez użycia optyki w oparciu o półprzewodnikową technologię pomiaru zmiany pH po wbudowaniu nukleotydu na matrycy DNA w każdym z po-nad miliona naczyń reakcyjnych obecnych na chipie (nośniku) bez konieczności stosowania nie-bezpiecznych chemikaliów i odczynników fluorescencyjnych podczas przygotowywania biblio-tek lub samej analizy sekwencjonowania

7. Średni czas analizy sekwencjonowania i analizy danych:
Zamawiający jest zobowiązany podać czas pracy i analizy danych dla każdego z nośników.
8. Pojemność zsekwencjonowanych zasad w jednej analizie:
Co najmniej dwie analizy dziennie do minimum 50 miliardów zasad z maksymalną liczbą odczytów w ciągu jednego dnia do minimum 260 milionów.
Tzn Konieczna możliwość zsekwencjonowania minimum 50 miliardów zasad /minimum 260 milionów odczytów w ciągu jednego dnia.

9. Możliwość analizy różnej długości fragmentów:
Możliwość pracy w różnych trybach długości odczytów (minimum 3: do 200 bp / do 400 bp / do minimum 600 bp w zależności od aplikacji i wybranego nośnika

10. Pole danych o pojemności:
Wbudowana pamięć 25 TB lub 12TB/24TB za pomocą lokalnego serwera


Dodatkowo wymagane jest aby urządzenie wyposażone było w:
 dodatkowy prekonfigurowany serwer:
wymagana minimalna konfiguracja: procesor 2x6 rdzeni (12 rdzeni obliczeniowych), 48 GB pamięci operacyjnej (RAM), minimum 12 TB przestrzeni dyskowej z możliwością rozbudo-wy do 24 TB (w konfiguracji RAID), karta graficzna, w tym oprogramowanie operacyjne (na przykład: Ubuntu lub podobne) , dostępny za pomocą interfejsu przeglądarki interneto-wej, w tym wtyczki programowe wymagane do podstawowych procedur analizy danych, w tym w pełni kompatybilne oprogramowanie z oprzyrządowaniem NGS
 zewnętrzne oprogramowanie do sekwencjonowania analizy danych
podstawowe oprogramowanie kontrolno-analityczne jest dostarczane bezpłatnie w ramach urządzenia i działa na zasadzie interfejsu "przeglądarki internetowej", producent powinien zapewnić również dostęp do określonego oprogramowania ewaluacyjnego w postaci przed-płaconych licencji oraz możliwość korzystania w chmurze (podać jakie) oraz Wykonawca za-pewnić bezpłatną aktualizację oprogramowania
Możliwość zapewnienia pracy z różnymi formatami danych (jak: FASTQ, .BAM, .vcf)
Możliwość eksportu danych do chmury - Wykonawca zapewni możliwość przechowywania danych w chmurze do minimum pojemności 100 GB za darmo z możliwością rozbudowy za dodatkową opłatą.

 Moduł do przygotowania bibliotek
W pełni automatyczna stacja preparatywna powinna być w pełni kompatybilna z technologią paneli amplikonów , która umożliwia bezobsługowe przygotowywanie bibliotek próbek z wyko-rzystaniem paneli genów do sekwencjonowania amplikonów składających się z co najmniej jed-nej puli starterów,
system powinien umożliwiać również bezobsługowe wzbogacanie i oczyszczanie bibliotek me-todą emulsyjnej reakcji PCR oraz w pełni załadowany nośnik, który można sekwencjonować na-tychmiast po załadowaniu
system powinien posiadać wbudowany blok termocyklera, wirówki reakcyjne i wirówkę do na-pełniania układów sekwencyjnych, ramię robota z czytnikiem kodów QR i lampę UV do utrzy-mania czystości w module, całkowity czas przygotowania stacji nie powinien przekraczać 45 min.
Moduł powinien umożliwiać przygotowanie co najmniej 8 próbek do sekwencjonowania w ciągu około 20 godzin. Pojemność modułu to maksymalnie co najmniej 8 próbek na jeden cykl przygo-towania biblioteki, a następnie do minimum 384 próbek do emulsyjnego PCR i ładowania nośni-ka w zależności od wybranej aplikacji i formatu nośnika

Instalacja i serwis
Montaż całego systemu i sprawdzenie poprawności działania przeprowadza autoryzowany, do-świadczony serwis producenta w placówce Zamawiającego – Załączyć dokument autoryzacji serwisu na trenie Polski
Szkolenie
Wykonawca zapewnia szkolenie dla 2-3 osób w miejscu instalacji systemu w wymiarze minimum 5 dni, przez dedykowany Dział wsparcia aplikacyjnego autoryzowany przez producenta w języ-ku polskim – z wykorzystaniem odczynników dostarczonych i finansowanych przez dostawcę/ firmę realizującą zamówienie .

Wsparcie bioinformatyczne – minimum 20 h wsparcia

Zasilacz - 230 V / 50 Hz

Gwarancja - Przedłużona do minimum 24 miesiące na wszystkie części montażu wraz z uwzględnionym przeglądem.





 Fluorometr do pomiaru stężenia DNA / RNA / białek
( z pakietem odczynników startowych)
1. Mała waga poniżej 1 kg, wymiary nie większe niż 14 cm × 30 cm × 6 cm
2. Możliwy pomiar stężenia ssDNA, dsDNA ( o stężeniu w zakresie co najmniej 10 pg/µL do 100 ng/µL), RNA (o stężeniu co najmniej w zakresie: 250 pg/µL - 100 ng/µL), białka, miR-NA, oraz dodatkowo innych związków m.in. glukozy, cholesterolu za pomocą fluorescencji
3. Dotykowy kolorowy wyświetlacz
4. Zakres dynamiczny aparatu 5 rzędów wielkości
5. Czas procesowania próbki do maksimum 5 sekund
6. Czas nagrzewania aparatu do pracy poniżej 35 sekund
7. Pamięć aparatu pozwalająca na archiwizację minimum 1000 pomiarów
8. Pomiar odbywa się w probówkach plastikowych o pojemności 500 ul
9. Pomiar odbywa się w zamykanej komorze pomiarowej
10. Port USB do eksportu plików CSV
11. Objętość próbki do pomiaru 1-20 ul
12. Aparat wyposażony w zewnętrzny moduł WiFi
13. Dostępny na stronie producenta program do tworzenia własnych protokołów gotowych do wgrania do aparatu za pomocą USB
14. Gwarancja minimum 12 miesięczna na wszystkie części montażu
15. Optyka:
Źródła światła:
• Niebieski LED (max ~470 nm)
• Czerwony LED (max ~635 nm)
Filtry wzbudzania:
• Niebieski 430–495 nm
• Czerwony 600–645 nm
Filtry emisji:
• Zielony 510–580 nm
• Czerwony 655–725 nm
Pomiar przy pomocy fotodiod 300–1000 nm


 Statyw magnetyczny na probówki 1,5-2,0mL
• Statyw magnetyczny na probówki 1,5-2,0mL - zoptymalizowany pod kątem wydajnej separa-cji magnetycznej z użyciem wszystkich typów kulek Dynabeads® lub równoważnych (zakres średnic 1-4,5 µm) w małych objętościach próbek.
Optymalna objętość robocza to minimum 10-2,000 µL.
Statyw posiada około 16 ponumerowanych miejsc (po 8 z każdej strony) na probówki o pojem-ności 1,5- 2 mL. Górną część statywu można łatwo wyjąć z podstawy magnetycznej w celu np. zworteksowania, manualnego wytrząsania próbek lub wykorzystać do przechowywania próbek.
Gwarancja minimum 12 miesięczna na wszystkie części montażu


 Statyw magnetyczny na płytki PCR/probówki PCR w paskach 8-dołkowych
Statyw magnetyczny na płytki PCR/probówki PCR w paskach 8-dołkowych przeznaczony do paramagnetycznego wytrącania kulek ze standardowych 96-dołkowych mikropłytek z dnem w kształcie litery U. Statyw powinien posiadać plastikową podstawę w standardowej 96-dołkowej płytce mikrotitracyjnej SBS.
Musi posiadać 96 indywidualnych niezwykle mocnych pierścieni magnetycznych do separacji magnetycznej. Z zastosowaniem tego statywu kulki paramagnetyczne osadzają się probówce płytki - dołku w kształcie pierścienia o średnicy ~ 6 mm, co ułatwia usuwanie supernatantu za pomocą robota lub pipety wielokanałowej.
Gwarancja minimum 12 miesięczna.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38434540-3 - Sprzęt biomedyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Cena (C) - waga kryterium 60 %;
Termin wykonania - waga kryterium 20 %.
Okres gwarancji - waga kryterium 20 %.
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena (C) - waga 60 %

cena najniższa brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
b) Termin wykonania - waga 20 %
Kryterium „Termin wykonania” na dostawę objętą przedmiotem zamówienia będzie rozpatry-wane na podstawie terminu wykonania podanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty - 20 % = 20 pkt.
Zamawiający w kryterium „Termin wykonania” będzie przyznawał punkty następująco:
a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia objęte przedmiotem zamówienia do-starczone były do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy;
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje czas dostawy:
- 3 miesiące otrzyma 0 pkt;
- 2 miesiące otrzyma 10 pkt;
- 1 miesiąc otrzyma 20 pkt.
Liczba punktów przyznanych ofercie zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.
c) Okres gwarancji - waga kryterium 20 %.
Zamawiający w kryterium „Okres gwarancji” będzie przyznawał punkty następująco:
a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zaoferował minimum 12 miesięcy gwarancji
b) oferta Wykonawcy, który zaoferuje:
- 12 miesięcy gwarancji otrzyma 0 pkt;
- 24 miesiące gwarancji otrzyma 20 pkt;
Liczba punktów przyznanych ofercie zaokrąglona zostanie do dwóch miejsc po przecinku.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy który otrzyma najwyższą ilość pkt w powyższych kryteriach

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną i zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonywał lub wykonuje minimum jedną dostawę systemu do sekwencjonowania wielkoskalowego na sumę nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

IX. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ KONSORCJUM WYKONAWCÓW.
1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie, zobowiązani są do ustanowienia pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi być dołączone do oferty w formie oryginału podpisanego przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wy-konawców, lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z treści peł-nomocnictwa winno wynikać, iż dotyczy ono udziału w niniejszym postępowaniu, a jego okres ważności obejmować musi niniejsze postępowanie.
4. Jeśli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zama-wiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawie-nia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy na następujących warunkach:
1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, zmiana umowy w opisanym zakresie nie będzie skutkować zwięk-szeniem wynagrodzenia Wykonawcy
2) Zamawiający ustala następujące warunki wprowadzenia zmiany do umowy:
a) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się wnioskując o dokonanie zmiany;
b) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie;
c) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uph-edu.logintrade.net/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga, aby wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpiło w terminie do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy, jednocześnie Zamawiający informuje, że skrócenie terminu dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę bateri BL-5C- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę bateri BL-5C. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI