IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-15, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjnea |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia w tym parametry techniczne wyposażenia i inne ważne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Kolor obudowy – biały. Materiał obudowy – stal. Wymiary zewn. w cm: (szer. x wys. x gł.) 60 x 200 x 61,5. Drzwi pełne. Pojemność całkowita: 345 l. Komora chłodnicza, z wymuszonym obiegiem powietrza (wentylatorem), zakres temperatury: od +3 do +8o C. Pojemność: 240 l.; wymiary wewn. chłodziarki w cm: (szer. x wys. x gł.) 44 x 110,5 x 43,5. 4 półki żeberkowe. Otwór na sondę pomiarową w komorze. Zamrażarka, zakres temperatury: od -9 do -30o C. Pojemność: 105 l.; wymiary wewn. w cm: (szer. x wys. x gł.) 43,1 x 59,7 x 43,5. 3 szuflady. Otwór na sondę pomiarową w komorze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 39711100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Cieplarka laboratoryjna z chłodzeniem kompresorowym |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Inkubator z wymuszonym obiegiem powietrza realizowanym przez wentylator, którego wydajność programowana jest indywidualnie dla każdego z segmentów procesu. 2. System ogrzewania z płaszczem powietrznym do delikatnego ogrzewania dookoła 3. Adaptacyjny, wielofunkcyjny sterownik mikroprocesorowy typu PID z dwoma kolorowymi wyświetlaczami o wysokiej rozdzielczości typu TFT oraz graficznym interfejsem z ikonami symbolizującymi możliwe do nastawienia funkcjonalność urządzenia 4. Program komputerowy umożliwiający programowanie, zarządzanie i transferowanie ustawień urządzenia poprzez interfejs Ethernet lub port USB; program komputerowy dostarczony na pamięci USB 5. Interfejs sieciowy Ethernet z tyłu urządzenia do odczytywania dziennika protokołu i pracą z dedykowanym oprogramowaniem (w zestawie oprogramowanie) 6. Funkcja samodiagnostyki do oceny błędów 7. Alarm wizualny i akustyczny w przypadku błędów 8. 2 sensory typu Pt100 wg. normy DIN klasy A w obwodzie czteroprzewodowym, przejmujące funkcję w przypadku błędu 9. Zegar cyfrowy nastawny w zakresie od 1 minuty do min. 99 dni 10. Sterownik urządzenia z panelem dotykowym umożliwia nastawę temperatury w stopniach Celsjusza, programowanie czasu pracy, programowania strefy czasowej, wybór pomiędzy czasem letnim i zimowym. 11. Funkcja wstrzymująca odliczanie czasu procesu dopóki temperatura w komorze nie osiągnie zadanej wartości. 12. Język obsługi sterownika minimum polski 13. Wewnętrzny rejestrator danych o pojemności co najmniej 10 lat 14. Zakres temperatury roboczej od -10°C do minimum +60°C 15. Zastosowanie energooszczędnego bezfreonowego układu chłodzenia / ogrzewania (czynnik chłodniczy R134a) 16. Wysoce wydajny automatyczny system rozmrażania 17. Jednorodność temperatury w komorze nie gorsza niż ±0,3°C 18. Odchylenie temperatury w czasie dla +37°C nie większe niż ±0,05 °C 19. Rozdzielczość wyświetlacza dla nastawy temperatury nie większa niż 0,1°C w zakresie do +60,0°C oraz dla temp. aktualnej nie większa niż 0,1°C 20. Kalibracja instrumentu bezpośrednio w sterowniku dla dowolnie wybranych trzech punktów temperaturowych 21. Zapisywanie program na wypadek zaniku napięcia 22. Certyfikat kalibracji producenta przynajmniej dla +37°C 23. Zabezpieczenie przeciwko przegrzaniu podwójne: o Monitor nadmiernej i niskiej temperatury TWW, klasa ochrony 3.3 lub regulowany ogranicznik temperatury TWB, klasa ochrony 2, wybierane na wyświetlaczu o Oraz mechaniczny ogranicznik klasy TB, ochrona klasy pierwszej wg. DIN 12 880, wyłącza grzałki po osiągnięciu temp. 10°C powyżej temp. nominalnej 24. Obudowa ze stali nierdzewnej 25. W pełni izolowane drzwi zewnętrzne ze stali nierdzewnej z podwójnym zamknięciem (zamek kompresyjny) 26. Uchwyt do zamykania i otwierania drzwi zewnętrznych umożliwiający wykonanie tych czynności łokciem lub biodrem 27. Port inspekcyjny o średnicy 20-25 mm, w prawej bocznej ścianie, usytuowany w górnej części na środku, zamykany klapką 28. Wewnętrzne drzwi szklane 29. Pojemność robocza 250 L ± 5%, 30. Wymiary zewnętrzne maksymalne - szer. x wys. x gł. 900x1700x700 mm 31. Łatwe do utrzymania w czystości wnętrze, wykonane ze stali nierdzewnej, tłoczone i wzmocnione prowadnice oraz miejsca na grzałki usytuowane z czterech stron (grzanie w ściankach boczne, górna i dolna) 32. Minimum 3 półki ze stali nierdzewnej typu ruszt w zestawie 33. Możliwość zainstalowania łącznie minimum 7 półek 34. Ładowność półek minimum 20 kg 35. Ładowność inkubatora minimum 200 kg 36. Zasilanie 230 V (± 10%), 50/60 Hz; moc 1200W ± 5% 37. Masa netto inkubatora nie większa niż 165 kg 38. Gwarancja minimum 24 miesięcy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 39711100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Waga analityczna dwuzakresowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres ważenia - 81/220 g. 2. Działki odczytowe – d = 0,01/0,1 mg. 3. Działka legalizacyjna – e = 1 mg. 4. Powtarzalność – 0,08 mg – dla 200g, 0,02mg – dla małych obciążeń. 5. Liniowość – 0,2 mg. 6. Czas ustalania się – 8s dla dokładniejszego zakresu i 4 s dla zakresu powyżej 81g. 7. Średnica szalki ok. 80mm. 8. Maksymalne wymiary wagi – 358mm x 247 x 331mm 9. Wysokokontrastowy wyświetlacz. 10. W pełni automatyczna adjustacja wewnętrzna kontrolowana czasem i temperaturą. 11. Osłona ochronna na terminal. 12. Poziomiczka na frontowej stronie wagi. 13. Możliwość otwierania „prawych drzwi lewą ręką”. 14. Możliwość ustawienia wagi bezpośrednio przy ścianie. 15. Ochrona przed przeciążeniem. 16. Wbudowana funkcja daty i czasu. 17. Symbol pokazujący cały zakres ważenia. 18. Oprogramowanie w języku polskim zapewniające szybki dostęp do wybranych aplikacji. 19. Ochrona głównej konfiguracji wagi. 20. Tarowanie w całym zakresie ważenia. 21. Dostosowanie parametrów pracy wagi do warunków środowiska. 22. Aplikacje takie jak: zliczanie sztuk, ważenie procentowe, dowolny współczynnik, statystyka, recepturowanie, sumowanie. 23. Waga posiadająca zatwierdzenie typu z możliwością legalizacji. 24. Instrukcja obsługi wagi w języku polskim. 25. Gwarancja minimum 24 miesiące.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 38310000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
0,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Chłodziarko-zamrażarka laboratoryjna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Konstrukcja szafowa z dwiema niezależnymi sekcjami – chłodziarką i zamrażalnikiem. Drzwi czteroskrzydłowe (2 skrzydła dla chłodziarki i 2 dla zamrażalnika). 2. Sekcja chłodnicza wyposażona w minimum 2 okna obserwacyjne. 3. Pojemność użytkowa chłodziarki: minimum 415 litrów. 4. Pojemność użytkowa zamrażalnika: minimum 175 litrów. 5. Maksymalne wymiary zewnętrzne urządzenia (SxGxW): 900 x 720 x 1910mm. 6. Minimalne wymiary wewnętrzne chłodziarki (SxGxW): 810 x 610 x 890mm. 7. Minimalne wymiary wewnętrzne zamrażalnika (SxGxW): 770 x 550 x 420mm. 8. Zakres nastawy temperatury chłodzenia: +2°C do +14°C. 9. Zakres nastawy temperatury mrożenia: -20°C do -30°C. 10. Stalowe półki ażurowe: a. chłodziarka - minimum 3szt. b. zamrażalnik - minimum 2szt. 11. Sekcja chłodnicza z wymuszonym obiegiem powietrza i oświetleniem (światło włączane automatycznie po otwarciu drzwi chłodziarki). 12. Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem typu LED. 13. Chłodziarka i zamrażalnik programowane z pojedynczego, wspólnego panelu kontrolnego. 14. Chłodziarka z automatycznym odszranianiem. 15. Wymagane zabezpieczenia i alarmy: a. zbyt wysokiej i zbyt niskiej temperatury (z możliwością regulacji w zakresie od ±2°C do ±14°C dla chłodziarki oraz ±5°C do ±15 dla zamrażalnika), b. niedomknięcia drzwi, c. niezależne od w/w alarmów zabezpieczenie przed przegrzaniem i przechłodzeniem (wymagane tylko dla chłodziarki). 16. Elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi. 17. Funkcja blokady klawiatury zapobiegająca przypadkowej zmianie nastaw. 18. Dedykowany przycisk wyciszający alarm akustyczny. Możliwość regulacji czasu trwania wyciszenia lub ustawienia wyciszenia permanentnego. 19. System automatycznej diagnostyki do szybkiej identyfikacji usterek. 20. Fabrycznie montowane porty kablowe o średnicy minimum 30mm (oddzielny port dla chłodziarki i zamrażarki). 21. Możliwość doposażenia urządzenia w pochodzący od producenta, graficzny rejestrator temperatury. 22. Maksymalny poziom generowanego hałasu: 45dB. 23. Maksymalna waga urządzenia: 170kg. 24. Drzwi zamykane na klucz. 25. Kółka samonastawne ułatwiające relokację urządzenia (4szt.)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 39711100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wirówka 18 miejscowa z chłodzeniem z rotorem na probówki eppendorfa o pojemności 1,5/2,0 ml z pokrywą i dodatkowym adapterem na probówki PCR 0,2ml - 6 szt. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- możliwość ustawiania zarówno wartości rpm jak i rcf oraz szybkiego konwertowania tych wartości między sobą, - prędkość maksymalna rcf 16873 x g, - możliwość regulacji prędkości rpm w zakresie 100-14000, ze skokiem 100rpm, - czas osiągnięcia prędkości maksymalnej 11 sekund, - możliwość ustawienia czasu w zakresie 30s – 99min, z możliwością pracy ciągłej, - głośność z pokrywą poniżej 47 dB(A), - możliwość regulacji temperatury od 0 oC do +40 oC, - maksymalna pojemność 18 probówek o poj. 2,0 ml, - gwarantowana temperatura przy maksymalnej prędkości obrotowej 4oC, - funkcja „Eco Shut Off”, polegająca na automatycznym wyłączeniu urządzenia po 8 godzinach bezczynności, - oddzielny przycisk funkcji szybkiego wirowania, - wirówka musi posiadać certyfikat CE, - gwarancja 24 miesiące, - utrzymywanie temperatury komory w trybie „standby”, - zasilania 230V/50-60Hz, - maksymalny pobór mocy 320W, - z funkcją szybkiego, wstępnego ochładzania komory wirowania oraz uzyskiwania maksymalnej dokładności temperatury wewnątrz wirnika, - możliwość wirowania bez ograniczenia czasowego, - dren odprowadzający wilgoć oraz skropliny z komory, - rotor stałokątowy umożliwiający wirowanie 18 probówek o pojemności 1,5/2 ml. Z pokrywą nie przepuszczającą aerozoli. Rotor z możliwością sterylizacji w autoklawie (120°C, 20min), - waga urządzania bez wirnika 22kg, - wysokość wirówki z otwartą pokrywą 52 cm, - wymiary zewnętrzne (szer x głęb x wys) 29,8 x 46,3 x 25 cm, - wysokość ładowania 23 cm, - dodatkowy adapter na probówki 0,2 ml do PCR, po 6 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Biophotometr jednokanałowy UV/VIS do oceny jakości DNA z kuwetą i zestawem filtrów do weryfikacji dokładności fotometrycznej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:biophotometr w metalowej obudowie, - możliwość pomiaru mikroobjętościowego w µCuvette, - źródło światła: ksenonowa lampa błyskowa, - wysokość promienia świetlnego: 8,5 mm, - możliwość wyboru co najmniej 10 długości fali w tym: 230, 260, 280, 320, 340, 405, 490, 562, 595, 600 nm, - spektralna szerokość pasma nie większa niż 4 nm, - błąd systematyczny długości fali nie większy niż: ± 0,5 nm, błąd przypadkowy długości fali +/- 1 nm, - błąd systematyczny absorpcji +/-1% (A=1), błąd przypadkowy absorpcji ≤0,002 przy A=0, ≤0,005 (0,5%) przy A=1, - zakres pomiaru absorpcji 0A-3,0A (260nm), - zakres stężenia dsDNA (do długości drogi optycznej od 1 do 10mm)- 2,5ng/µl- 1500ng/µl, - dokładność pomiaru nie gorsza niż ΔA = 0.001, - możliwość przechowywania w pamięci urządzenia minimum 100 metod pomiarów, - możliwość przechowywania w pamięci urządzenia minimum 1000 wyników pomiarów, - pobór mocy nie większy niż 15 W w trybie pracy, nie większa niż 5 W w trybie czuwania, - możliwość podłączenia drukarki, - możliwość automatycznego przeliczania stężenia z wykorzystaniem współczynnika rozcieńczenia, - cela pomiarowa do pomiaru próbek o objętościach 1,5-10 mikro litrów o konstrukcji wychylnej, z hydrofobową powłoką na szkle kwarcowym na wysokości wiązki światła 8,5mm przystosowana do użytku ze fotometrem lub spektrofotometrem, o wymiarach zewnętrznych 12,5x12,5x48mm (SxGxW), - port USB do transferu danych - możliwość korzystania z minimum 32 rutynowych metod badań w tym co najmniej 9 dowolnie programowalnych, - możliwość stosowania metod: oznaczanie kwasów nukleinowych, oznaczanie białek, pomiar absorbancji przy 280nm, oznaczenia kolorymetryczne, metoda Lowry, metoda BCA, metoda Bradford, gęstość komórkowa zawiesin bakteryjnych (OD 600), - wyświetlacz podświetlany VGA TFT minimum 5.7”, - wykonanie pomiaru nie wymaga podłączenia komputera, - wyposażenie dodatkowe: zestaw filtrów do weryfikacji dokładności fotometrycznej i błędu systematycznego długości zgodnych z NITS, wzorcowane w akredytowanym laboratorium. - gwarancja minimum 24 miesiące, - waga nie większa niż 5,4 kg, wymiary nie większe niż 29,5 x 40 x 15 cm (S x G x W).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zamrażarka laboratoryjna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Konstrukcja szafowa z pojedynczą komorą chłodzenia. 2. Pojemność użytkowa komory: 500 litrów (±5%). 3. Maksymalne wymiary zewnętrzne: a. szerokość 800mm (±1%), b. głębokość: 780mm (±1%), c. wysokość: 1810mm (±1%). 4. Minimalne wymiary wewnętrzne: a. szerokość: 650mm (±1%), b. głębokość: 600mm (±1%), c. wysokość: 1270mm (±1%). 5. 2 sztuki niezależnie otwieranych drzwi zewnętrznych zamontowanych w układzie góra-dół. 6. Drzwi zewnętrzne zamykane na klucz (pojedynczy zamek blokujący dostęp do drzwi górnych i dolnych). 7. Uchwyty do otwierania drzwi z możliwością zamontowania kłódki. 8. Zamrażarka wyposażona w pochodzące od jej producenta, wysuwane pojemniki o wymiarach dostosowanych na wymiarów półek (co najmniej 10 pojemników wypełniających całkowicie wnętrze komory). 9. Chłodzenie podpółkowe. 10. Naturalny, węglowodorowy czynnik chłodniczy. 11. Kompresor inwerterowy z automatyczną regulacją prędkości pracy w zależności od aktualnego zapotrzebowania na moc chłodniczą. 12. Wnętrze wykonane z tworzywa sztucznego w kolorze białym lub stali malowanej na biało. 13. Minimum 5 poziomów przechowywania (5 półek lub 4 półki + podłoga komory). 14. Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem typu LED. 15. Zakres kontroli temperatury od -20°C do -30°C (nastawa z dokładnością do 1°C) (±2%). 16. Wymagane zabezpieczenia i alarmy: a. zbyt wysokiej i zbyt niskiej temperatury (z możliwością regulacji w zakresie od ±5°C do ±15°C lub szerszym) b. funkcja blokady klawiatury zapobiegająca przypadkowej zmianie parametrów c. funkcja opóźnienia startu kompresora chroniąca przed przeciążeniem instalacji elektrycznej w przypadku zaniku napięcia 17. Dedykowany przycisk wyciszający alarm akustyczny. Możliwość regulacji czasu trwania wyciszenia lub ustawienia wyciszenia permanentnego. 18. System automatycznej diagnostyki informujący o usterkach. 19. Fabrycznie wykonany port kablowy o średnicy minimum 30mm. 20. Możliwość doposażenia urządzenia w pochodzący od producenta, graficzny rejestrator temperatury. 21. Maksymalny poziom generowanego hałasu: 40dB, (±5%). 22. Zużycie energii nie przekraczające 1,5kWh na dobę. 23. Kółka samonastawne ułatwiające relokację urządzenia (4 sztuki). 24. Wykonany rozkład temperatury/walidacja dla urządzenia. 25. Gwarancja minimum 24 miesiące od daty dostarczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5, 39711100-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Szafa termostatyczna 2 komorowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Konstrukcja szafowa z dwiema niezależnymi komorami (regulowane położenie prowadnic półek). 2. Pojemność użytkowa każdej z komór: 120 litrów (±2%). 3. Maksymalne wymiary zewnętrzne: a. szerokość 610mm (±2%), b. głębokość: 650mm (±1%), c. wysokość: 1710mm (±1%). 4. Minimalne wymiary wewnętrzne pojedynczej komory: a. szerokość: 500mm (±2%), b. głębokość: 320mm (±2%), c. wysokość: 650mm (±2%). 5. 2 sztuki niezależnie otwieranych drzwi zewnętrznych zamontowanych. 6. Urządzenie wyposażone w pochodzące od jej producenta, metalowe gładkie półki (perforowane) umożliwiające obieg powietrza w ilości 3 na komorę. 7. Urządzenie posiadające 2 niezależne kompresory (po jednym na każdą z komór). 8. Wnętrze urządzenia wykonane z stali nierdzewnej kwasoodpornej. 9. Sterownik mikroprocesorowy z wyświetlaczem dotykowym. 10. Zakres temperatur inkubacji od 3°C do 60°C ±2% (ze skokiem regulacyjnym co minimum 0,2°C). 11. Alarm zbyt wysokiej i zbyt niskiej temperatury. 12. System automatycznej diagnostyki informujący o usterkach. 13. Fabrycznie wykonany port kablowy o średnicy minimum 20 mm. 14. Maksymalny poziom generowanego hałasu: 50dB, (±2%). 15. Wykonany rozkład temperatury/walidacja dla komór (górna w 35oC, dolna w 37oC). 16. Możliwość sterowania z poziomu komputera zewnętrznego, na wyposażeniu gniazdo usb oraz sieciowe Ethernet 17. Zamykanie na klucz. 18. Sygnalizacja otwartych drzwi. 19. Oświetlenie wewnętrzne LED, 20. Gwarancja minimum 24 miesiące od daty dostarczenia
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-27
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
OKRES OFEROWANEJ GWARANCJI |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: