„Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubień Kujawski
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-11-04
  • ZamawiającyGmina Lubień Kujawski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00410834
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubień Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Lubień Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-840

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@lubienkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubienkujawski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-886494d1-54ff-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-886494d1-54ff-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-886494d1-54ff-11ed-9171-f6b7c7d59353

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niniejszej informacje zawarte w dziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia wymiana kompletnego systemu zasilania i sterowania automatyką oczyszczalni ścieków w Lubieniu Kujawskim, polegającego na dostawie i montażu 1 szafy zasilającej, 1 szafy zasilania falownikowego, 1 szafy sterownikowej oraz szafek przyłączeniowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa szafy zasilającej z przyłączem licznikowym dostawcy energii elektrycznej. Wszelkie ustalenia związane z kontaktami z dostawcą energii elektrycznej po stronie Wykonawcy:
a) Obudowa metalowa,
b) Licznik energii elektrycznej,
c) Wszelkie niezbędne elementy wyposażenia szafy zasilającej,
d) Ułożenie wszystkich nowych kabli zasilających do nowej lokalizacji szafy zasilającej.
2) Dostawa szafy zasilania falownikowego do urządzeń oczyszczalni ścieków:
a) Obudowa metalowa,
b) Możliwość komunikacji pomiędzy urządzeniami za pomocą protokołu Profinet,
c) Możliwość rozbudowy funkcjonalności alarmowania o moduł GPRS,
d) Przemienniki częstotliwości z minimalną 30 miesięczną gwarancją producenta:
- metody sterowania silnikiem: wektorowe bez sprzężenia zwrotnego (SVC-Sensorless Vector Control); skalarne U/f,
- funkcja bezpiecznego wyłączenia momentu (STO),
- wbudowane I/O: 4xDI, 1xHDI, 2xAI, 1xDOY, 2xDOR, 2xAO,
- wejścia w logice dodatniej/ujemnej,
- interfejs RS-485 z Modbus RTU
e) dobór pozostałych urządzeń wyposażenia szafy zgodnie z urządzeniami aktualnie zamontowanymi w oczyszczalni ścieków,
f) ułożenie wszystkich nowych kabli do nowej lokalizacji szafy zasilania falownikowego.
3) Dostawa szafy sterownikowej do sterowania procesem technologicznym:
a) Obudowa metalowa,
b) Sterownik PLC z możliwością komunikacji po OPC Server z zewnętrznymi aplikacjami zbierającymi dane produkcyjne,
c) Dotykowy panel HMI z możliwością zbierania danych historycznych,
d) Komunikacja pomiędzy PLC a HMI po Profinet,
e) Komunikacja pomiędzy PLC/HMI a stacją operatorską typu SCADA po Profinet,
f) Raporty dzienne generowane po protokole OPC Server do zewnętrznej aplikacji dostępne w pliku pdf na stacji operatorskiej,
g) Funkcjonalność zdalnego sterowania procesem produkcyjnym za pomocą urządzeń mobilnych lub komputerów poza oczyszczalnią ścieków,
h) Wszelkie niezbędne elementy wyposażenia szafy,
i) Ułożenie wszystkich nowych kabli do nowej lokalizacji szafy sterownikowej,.
4) Szafki przyłączeniowe:
a) Obudowa metalowa,
b) Szafki w wykonaniu hermetycznym o odporności na zalanie wodą,
c) Wszelkie niezbędne elementy wyposażenia szafek,
d) Ułożenie nowych kabli od lokalizacji szafek do szaf systemu sterowania.
5) Stacja operatorska do wyposażenia w wizualizację pozwalającą na sterowanie procesem produkcyjnym. Raporty dzienne generowane po protokole OPC Server do zewnętrznej aplikacji dostępne w pliku pdf na stacji operatorskiej. Możliwość podglądu raportów zdalnie z urządzeń mobilnych i komputerów spoza instalacji oczyszczalni ścieków.
6) Aplikacja sterowania:
a) Stworzenie od nowa opisu technologicznego do sterowania instalacją oczyszczalni ścieków,
b) Możliwość sterowania całym procesem produkcyjnym w trybie automatycznym i ręcznym,
c) Podgląd alarmów bieżących,
d) Podgląd alarmów historycznych,
e) Komunikacja z przemiennikami częstotliwości,
f) Komunikacja ze wszystkimi urządzeniami pomiarowymi i wykonawczymi,
g) Komunikacja po OPC Server z zewnętrznymi aplikacjami,
h) Regulacja PID sterowania wybranymi urządzeniami oczyszczalni ścieków.
7) Warunki realizacji: Ze względu na strategiczny charakter instalacji oczyszczalni ścieków w okresie gwarancyjnym czas realizacji reakcji w przypadku awarii wynosi 60 minut od zgłoszenia awarii w dni robocze i wolne od pracy.
8) Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert, z wyłączeniem pkt. 2d.
9) Termin realizacji jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert:
Najdłuższy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia wymagany przez Zamawiającego –od dnia zawarcia umowy – 42 dni.
Najkrótszy możliwy termin realizacji przedmiotu zamówienia –od dnia zawarcia umowy – 28 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38800000-3 - Urządzenia sterujące procesem przemysłowym i urządzenia do zdalnego sterowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1) „Cena” – C;
2) „Termin wykonania zamówienia ” – T.
3) „Termin gwarancji” - G
2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:
Kryterium Waga (%) Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena 60 % 60 Cena najtańszej oferty
C = ------------------------------------------ x 60 pkt
Cena badanej oferty

Termin wykonania zamówienia 20% 20 28 dni – 20 pkt
35 dni – 10 pkt
42 dni – 0 pkt
Okres gwarancji i rękojmi 20 % 20 5 lat – 20 pkt
4 lata – 10 pkt
3 lata – 0 pkt
Razem 100% 100 ---------------------------------------------------
3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona według poniższego wzoru:
L = C + T + G
gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania zamówienia”,
G – punkty uzyskane w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi”
4. Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie całkowitej ceny oferty brutto wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.
5. Ocena punktowa w kryterium „Termin wykonania zamówienia” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie terminu wykonania zamówienia wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (najdłuższy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 42 dni, najkrótszy możliwy termin wykonania zamówienia wymagany przez Zamawiającego to 28 dni).
6. Ocena punktowa w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi” dokonana zostanie według zasad opisanych w tabeli powyżej na podstawie okresu gwarancji wskazanego przez Wykonawcę w formularzu oferty (minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 3 lata, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 5 lat).
7. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
9. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt. 4 odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
6. W przypadku polegania przez członków konsorcjum na uprawieniach, doświadczeniu, kwalifikacjach lub wykształceniu członka takiego konsorcjum, wymagane zdolności powinien posiadać co najmniej ten z konsorcjantów, który w ramach przyjętego wewnętrznie podziału zadań, wyznaczony zostanie do realizowania danej części zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania konkretnych uprawnień, doświadczenia, kwalifikacji lub wykształcenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z postanowieniami umowy i ustawą PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-886494d1-54ff-11ed-9171-f6b7c7d59353

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje zgrać vhs na pendriva - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje zgrać vhs na pendriva. Jaki czas wykonania uslugi Proszę o przesłanie oferty.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI