„Wymiana i montaż urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych będących własnością...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wymiana i montaż urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych będących własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2023-09-18
  • ZamawiającyTOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-09-08
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00388688
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wymiana i montaż urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych będących własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wymiana i montaż urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych będących własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97642cd0-4e32-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postepowaniu za pomocą Platformy nie podpisuje się oferty, a jedynie składa. Przed zaszyfrowaniem dokumentów należy je podpisać zgodnie z treścią SWZ. Dodatkowo Zamawiający informuje, że :
a) podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny. Prawdziwość danych posiadacza podpisu potwierdza certyfikat podpisu osobistego, zawierający imię (imiona), nazwisko, obywatelstwo oraz numer PESEL. Podpis osobisty nie jest podpisem odręcznym.
b) Podpis zaufany – podpis elektroniczny, którego autentyczność i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający: a) dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej wydanego w systemie, o którym mowa w art. 20aa pkt 1 ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, obejmujące: imię (imiona), nazwisko, numer PESEL, b) identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony, c) czas jego złożenia
3. Kontakt z upoważnioną osobą możliwy jest za pośrednictwem, platformy https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
4. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej ― zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html (zwana również: „Platformą Zakupową”, „Platformą”).
5. Korzystanie z platformy zakupowej jest bezpłatne.
6. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy firma Logintrade S.A. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787 37 27; e-mail: helpdesk@logintrade.net
6. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx, rtf.
7. Zamawiający informuje, że platforma zakupowa umożliwia jednorazowe przesłanie plików o łącznej wielkości nie przekraczającej 50 MB. W związku z tym większe pliki zaleca się skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) w celu nieprzekroczenia tej wielkości.
8. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Wyjaśnienia, odpowiedzi, modyfikacje, przy spełnieniu odpowiednich przesłanek, zostaną opublikowane na platformie zakupowej https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
10. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi lub wprowadzonych zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść późniejszego oświadczenia Zamawiającego.
11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ.
12. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320); dalej: „Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na, tj.:https://tbs-wroclaw.logintrade.net/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych i uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) zwane dalej „RODO”, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Towarzystwo Budownictwa Społecznego Wrocław Spółka z o.o. z siedzibą 51-146 Wrocław, ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104.
1.2. wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych , z którym może się Pani/Pan kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com).
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego jak w tytule, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 Ustawy Pzp
1.4. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana i montaż urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych należących do Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o.”
1.5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 76 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.).
1.6. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 76 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania umowy, obejmuje cały czas trwania umowy. Ponadto informuję, że zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat) , a umowa w sprawie zamówienia publicznego posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat). Po tym okresie przechowywania/przetwarzania dane będą zniszczone lub zanonimizowane
1.7. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1.9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożliwość oceny ofert i zawarcia umowy.
1.11. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych
do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZP.360.17.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana i montaż urządzeń pomiarowych w budynkach mieszkalnych będących własnością Towarzystwa Budownictwa Społecznego Wrocław Sp. z o.o. zgodnie z załącznikiem nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę wodomierzy wody zimnej i ciepłej DN15 wraz z zaworami odcinającymi z wykorzystaniem i przeprogramowaniem nakładek radiowych, znajdujących się w budynkach, stanowiących własność Zamawiającego, zlokalizowanych we Wrocławiu przy ulicy:
1) Bytomska 1,3,5
2) Cedrowa 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,26,28
3) Faltzmanna 17,19,21,23,25, 27,29,31,33
4) Kamieńskiego 200
5) Kasztelańska 13,15,17,19,21
6) Krzywoustego 285
7) Leonarda da Vinci 5a,6a,7a,8a,9a,10a,11a,11b,12a,12b,12c
8) Przybyszewskiego 112,114
9) Pionierów 4,5,6,7,8,9
10) Syjamska 4
11) Topolowa 3,5
12) Wileńska 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,27,29,31,33,35,37
13) Wojanowska 30,32,34,36,38,40,42,44,46,48,50,52
14) Wojanowska 30k – kotłownia osiedlowa

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać :
1) wymianę wodomierzy wody zimnej na nowe z przełożeniem i przeprogramowaniem starych nakładek radiowych w ilości 1417 szt. zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2) wymianę wodomierzy wody ciepłej na nowe z przełożeniem i przeprogramowaniem starych nakładek radiowych w ilości 1417 szt. zgodnie z wymaganiami zawartymi w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
3) w przypadku stwierdzenia wystąpienia usterki bądź wady nakładki pomiarowej Wykonawca powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, zgodnie z opisaną poniżej procedurą

2.2. Procedura dokonania dodatkowej wymiany nakładek radiowych:
1) Badanie urządzenia po stronie Wykonawcy celem ustalenia sprawności urządzenia.
2) Przesłanie dokumentacji fotograficznej wraz z numerem nakładki radiowej i adresem przez Wykonawcę do Zamawiającego, potwierdzającej fakt wystąpienia usterki.
3) Weryfikacja urządzenia nastąpi w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych przez Dział Techniczny Zamawiającego. Zamawiający dokona weryfikacji na podstawie dokumentacji fotograficznej lub podczas wizyty w miejscu wbudowania.
4) Potwierdzenie konieczności wymiany urządzenia drogą mailową przez pracownika merytorycznego ze strony Zamawiającego.
5) Wymiana urządzenia na nowe wraz z potwierdzeniem dokonanej wymiany dokumentacją fotograficzną po stronie Wykonawcy.
6) Wykonawca wypełnia dane w zakresie wymienionych nakładek w protokole, który stanowi Załącznik 1.3 do umowy i stanowi podstawę do rozliczenia Wykonawcy.
7) Wykonawca wystawia fakturę za wymianę zespołu fabrycznie nowy wodomierz z fabrycznie nową nakładką radiową wystawioną na podstawie ceny jednostkowej pomnożonej przez ilość wymienionych urządzeń, która to cena jednostkowa zaoferowana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym oraz zawiera skalkulowane wszystkie elementy niniejszej procedury, pomnożonej przez ilość wymienionych urządzeń.

2.3. Wodomierze mieszkaniowe - opis
wodomierz mechaniczny, skrzydełkowy, suchobieżny ze sprzęgłem magnetycznym oraz bębenkowym mechanizmem licznikowym (min. 8-pozycyjnym), przystosowany do montażu nakładki radiowej.
Parametry techniczne :
Q3≥ 1,6 m3/h, ciśnienie pracy do co najmniej 1,0 MPa (10 bar), średnica nominalna DN 15, długość montażowa korpusu L=110 mm
Zakres metrologiczny
R80-H, R50 -V - dla wody ciepłej
R100-H, R50 -V - dla wody zimnej
Wodomierze rejestrujące ilość wody zimnej i ciepłej w lokalach mieszkalnych muszą posiadać:
1) deklarację zgodności z MID (Dyrektywą 2004/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31.03.2004 r wraz z późniejszymi zmianami),
2) zgodność z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 23.10.2007r w sprawie wymogów jakim powinny odpowiadać wodomierze
3) dopuszczenie do kontaktu z wodą pitną.
4) możliwość montażu w pozycji poziomej i pionowej
5) gwarancję minimum 5 lat

Obecnie zamontowane są wodomierze Bmeters.

2.4. Zakres czynności przy wymianie wodomierzy wraz z zaworami odcinającymi i przeprogramowaniem nakładki radiowej

1) Powiadomienie lokatorów o planowanym i uzgodnionym z Zamawiającym terminie przeprowadzenia robót oraz o przerwach w dostawie wody i ciepła.
2) Zakup i dostawa nowych wodomierzy i zaworów odcinających o parametrach nie gorszych niż podane w opisie urządzeń pomiarowych.
3) Wykonanie odczytów oraz demontaż istniejących i montaż w ich miejsce nowych wodomierzy i zaworów odcinających.
4) Przełożenie nakładki radiowej ze starego wodomierza, przeprogramowanie nakładki
5) Naniesienie nr lokalu mieszkalnego na zamontowanych wodomierzach mieszkaniowych (dotyczy wodomierzy zlokalizowanych na klatkach schodowych).
6) Plombowanie zamontowanych urządzeń pomiarowych
7) Sprawdzenie szczelności instalacji po wymianie urządzeń pomiarowych.
8) Sporządzenie protokołu wymiany urządzeń pomiarowych.
9) Pisemne zgłoszenie zakończenia robót montażowych.
10) Przekazanie zamawiającemu protokołów wymiany urządzeń, kart gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji zamontowanych urządzeń.
11) Zdemontowane urządzenia Wykonawca powinien zutylizować na koszt własny oraz na swoją odpowiedzialność
2.5. Wymiana wodomierzy i ciepłomierzy w węźle cieplnym Kasztelańska 19:

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest wykonać :

1) wymianę wodomierzy na nowe z wbudowaną komunikacją radiową w ilości 5 szt. o parametrach:
 wykonane w technologii ultradźwiękowej z wbudowaną komunikacją radiową,
 zatwierdzone MID, z dynamiką R nie gorszą jak 160,
 wodomierze muszą być odporne na wpływ zewnętrznych pól magnetycznych.

Wodomierze rejestrujące ilość wody zimnej i ciepłej w węźle cieplnym muszą posiadać:
1) deklarację zgodności z MID (Dyrektywą 2004/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31.03.2004 r wraz z późniejszymi zmianami),
2) zgodność z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 23.10.2007r w sprawie wymogów jakim powinny odpowiadać wodomierze
3) dopuszczenie do kontaktu z wodą pitną.
4) możliwość montażu w pozycji poziomej i pionowej
5) gwarancję minimum 5 lat

a) Wodomierz do wody ciepłej DN32 ; Q=10,0m3/h z modułem radiowym – szt.1
b) Wodomierz do wody ciepłej DN25; Q=6,3m3/h z modułem radiowym – szt.1
c) Wodomierz do wody ciepłej DN20 Q=4,0m3/h z modułem radiowym – szt.1
d) Wodomierz do wody ciepłej DN15 Q=1,6m3/h z modułem radiowym – szt.1
e) Wodomierz do wody zimnej DN25 Q=6,3m3/h z modułem radiowym – szt.1.

2) wymianę ciepłomierzy na nowe w ilości 5 szt. o parametrach:
 klasa dokładności 2,
 klasa środowiskowa A,
 stopień ochrony IP54,
 maksymalne ciśnienie robocze ciśnienie 1,6MPa,
 maksymalna temperatura pracy 160ºC,
 przystosowane do montażu bezpośrednio w sieci.
Ciepłomierze muszą posiadać:
1) deklarację zgodności z MID (Dyrektywą 2004/22/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31.03.2004 r wraz z późniejszymi zmianami),
2) dopuszczenie do kontaktu z wodą pitną.
3) możliwość montażu w pozycji poziomej i pionowej
4) gwarancję minimum 5 lat

a) Licznik ciepła Q=6m3/h DN25 wraz z modułem radiowym -szt.1
b) Licznik ciepła Q=10m3/h DN40 wraz z modułem radiowym -szt.2
c) Licznik ciepła Q=3,5m3/h DN25 wraz z modułem radiowym– szt.1

2.6. Zakres czynności wymiany ciepłomierzy i wodomierzy

1) Powiadomienie lokatorów o planowanym i uzgodnionym z Zamawiającym terminie przeprowadzenia robót oraz o przerwach w dostawie wody i ciepła.
2) Zakup i dostawa nowych ciepłomierzy i wodomierzy o parametrach nie gorszych niż podane w opisie urządzeń pomiarowych.
3) Wykonanie odczytów oraz demontaż istniejących i montaż w ich miejsce nowych ciepłomierzy i wodomierzy.
4) Zdemontowane urządzenia Wykonawca powinien zutylizować na koszt własny oraz na własną
5) Sprawdzenie szczelności instalacji po wymianie urządzeń pomiarowych.
6) Sporządzenie protokołu wymiany urządzeń pomiarowych.
7) Pisemne zgłoszenie zakończenia robót montażowych.
8) Przekazanie zamawiającemu protokołów wymiany urządzeń, kart gwarancyjnych oraz instrukcji obsługi, eksploatacji i konserwacji zamontowanych urządzeń

3. Urządzenia pomiarowe dostarczone i zamontowane przez Wykonawcę muszą spełniać wymogi określone w ustawie z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r., poz. 2063 z późniejszymi zmianami) i w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 13.04.2017r. w sprawie prawnej kontroli metrologicznej przyrządów pomiarowych (Dz. U. z 2019r., poz. 759).
4. Wykaz adresowy budynków mieszkalnych z podaniem ilości wodomierzy zimnej i ciepłej wody oraz wykaz adresowy kotłowni w budynkach mieszkalnych z podaniem ilości ciepłomierzy i wodomierzy zimnej wody stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy opis zamawianych mieszkaniowych wodomierzy zimnej i ciepłej wody oraz ciepłomierzy i wodomierzy zimnej wody w kotłowniach/węzłach cieplnych, zakres czynności przy ich wymianie stanowi załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia.
6. Urządzenia pomiarowe muszą posiadać aktualną cechę legalizacyjną z roku 2023r.
7. Obecnie Zamawiający (podmiot trzeci realizujący usługę odczytu urządzeń pomiarowych) posiada następujące urządzenia i licencje - odbiornik radiowy USB RFM-RX2 oraz licencję i program "Hydrolink" firmy BMeters
Zamawiający rekomenduje stosowanie rozwiązań, które współpracują z ww. Oprogramowaniem
8. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

38421100-3 - Wodomierze

38421110-6 - Przepływomierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu oraz złożonych przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu, spełniających wymogi SWZ .
2.Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:

Cena oferty brutto (C) 100% = 100 pkt

2.1. Zasady oceny kryterium „Cena oferty brutto (C)”
1) Maksymalna liczba punktów do uzyskania w ramach kryterium wynosi 100 pkt
2) Ocena kryterium „Cena oferty brutto (C)” będzie dokonywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza ofertowego zgodnie z poniższym wzorem.
3) Sposób obliczenia punktów

Cn / Cb x 100% = ilość punktów C

gdzie :
Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej

4. Ocena punktowa będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadą: ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół, ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale X SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:

Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedną umowę na usługę, mającą w swoim zakresie wymianę urządzeń pomiarowych w ilości co najmniej 1000 sztuk urządzeń w budynkach mieszkalnych.

Zamawiający wymaga by warunek był spełniony w następujący sposób:
 przez Wykonawcę samodzielnie;
 przez jeden podmiot samodzielnie, na zdolnościach którego polega Wykonawca;
 samodzielnie przez jednego z Wykonawców – w przypadku składania oferty wspólnej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
3) Oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnego ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5, spełniających wymagania określone w SWZ Rozdział WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga przedłożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
2. Przedmiotowe środki dowodowe obejmują specyfikacje techniczne, karty katalogowe, karty produktowe, instrukcje, certyfikaty, deklaracje zgodności, które będą potwierdzały spełnienie wymagań technicznych, parametrów funkcjonalnych dla dostarczanych elementów zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych na zasadach opisanych w art. 107 ust. 2 i 3 Ustawy Pzp

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

specyfikacje techniczne, karty katalogowe, karty produktowe, instrukcje, certyfikaty, deklaracje zgodności, które będą potwierdzały spełnienie wymagań technicznych, parametrów funkcjonalnych dla dostarczanych elementów zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. 2020 poz. 2415) – dalej „rozporządzenie” zamiast:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o których mowa Rozdziale XII pkt. 6 ppkt. 1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury
- dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, z zastosowaniem określonych powyżej terminów wystawienia dokumentów.
3. W postępowaniu mogą̨ wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają̨ wykluczeniu z postepowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1) oraz ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) dalej ustawa sankcyjna

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

XIII. WSPÓLNIE UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM ORAZ SPÓŁKA CYWILNA

1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
4. Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
5. W odniesieniu do warunków określonych w Rozdziale X SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
6. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika nr 7 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie w zakresie art. 1 pkt 3 oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp.
8. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (Rozdział WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10. W przypadku, o którym mowa w pkt. 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą w ofercie oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SWZ.
11. Oświadczenie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
12. W przypadku wyboru ich oferty Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
13. Ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy;
14. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 3

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://tbs-wroclaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nagranie kilku krótkich spotów reklamowych i filmu (wywiadu) na zamówienie- Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nagranie kilku krótkich spotów reklamowych oraz filmu (wywiadu) na zamówienie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI