Ogłoszenie o zamówieniu
 Dostawy
 Wyłonienie Wykonawcy na dostawę, wniesienie, montaż spektrometru fluorescencji rentgenowskiej na potrzeby ING UJ, ul. Gronostajowa 3a, 30-387 Kraków ze szkoleniem. 
 
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
 
1.1.) Rola zamawiającego
 
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
 
1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
 
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych UJ
 
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001270
1.5) Adres zamawiającego 
 
1.5.1.) Ulica: ul. Gołębia 24
 
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
 
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-007
 
1.5.4.) Województwo: małopolskie
 
1.5.5.) Kraj: Polska
 
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
 
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 663 39 03
 
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.onderka@uj.edu.pl
 
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uj.edu.pl
 
 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna 
 
 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja 
 
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
 
2.1.) Ogłoszenie dotyczy: 
 
 Zamówienia publicznego 
 
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
 
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: 
 
 Wyłonienie Wykonawcy na dostawę, wniesienie, montaż spektrometru fluorescencji rentgenowskiej na potrzeby ING UJ, ul. Gronostajowa 3a, 30-387 Kraków ze szkoleniem. 
 
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37af5ee1-b4db-11ec-9f44-6e63702cb2f7
 
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112194
 
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
 
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
 
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
 
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
 
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
 
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
 
 Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy 
 
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
 
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
 https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu 
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
 
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
 
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu
 
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w rozdziale IX SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
 
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
 
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
 
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: 
 
polski
 
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
 
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
 
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
 
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
 
4.1.2.) Numer referencyjny: 80.272.19.2022
 
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
 
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
 
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
 
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
 
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
 
 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, wniesienia, montażu mobilnego/terenowego spektrometru fluorescencji rentgenowskiej do analizy ilościowo-jakościowej prób w stanie stałym oraz sypkim na potrzeby Instytutu Nauk Geologicznych UJ, ul. Gronostajowa 3a, 30-387 Kraków wraz ze szkoleniem. 
 
4.2.6.) Główny kod CPV: 38433000-9 - Spektrometry
 
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 
 
30213100-6 - Komputery przenośne
 
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
 
 
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
 
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
 
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
 
4.3.) Kryteria oceny ofert
 
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:  Procentowo 
 
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert:  Wyłącznie kryterium ceny 
 
Kryterium 1
 
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
 
4.3.6.) Waga: 100
 
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
 
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
 
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
 
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: 
 
Art. 109 ust. 1 pkt 1
 
Art. 109 ust. 1 pkt 4
 
Art. 109 ust. 1 pkt 5
 
Art. 109 ust. 1 pkt 7
 
Art. 109 ust. 1 pkt 8
 
Art. 109 ust. 1 pkt 9
 
Art. 109 ust. 1 pkt 10
 
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
 
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej - posiada aktualne zezwolenie na instalowanie urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze, wydaną przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2021 r., poz. 1941 z późn. zm.) 
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. 
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
 
 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: 
a) aktualnego zezwolenia na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu oraz instalowania urządzeń zawierających źródła promieniowania, wydanego przez Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (tekst jednolity: Dz.U. 2021 r., poz. 1941 z późn. zm.)
2) w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotów udostępniających zasoby wykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, winny zostać przedstawione przez ten podmiot, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. 
 
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 
 Zamawiający wymaga złożenia następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) opis/y techniczny/e lub wydruk/i ze stron internetowych, bądź katalog/i producenta/ów pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów i elementów oraz ich parametrów z wymaganiami SWZ. 
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
 
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 
 Uregulowane w Rozdziale IV – Przedmiotowe środki dowodowe 
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 
 1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców,
2) indywidualną kalkulację ceny oferty, uwzględniającą wymagania i zapisy SWZ,
3) przedmiotowe środki dowodowe: zgodnie z rozdziałem IV SWZ. 
4) oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentacji, notarialnie poświadczoną kopię lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez mocodawców, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika lub inną osobę uprawnioną do reprezentacji. 
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
 
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
 
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
 
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
 
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
 
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
 
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
 
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
 
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
 
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 
 Uregulowane w Załączniku nr 2 do SWZ - wzór umowy 
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
 
SEKCJA VIII – PROCEDURA
 
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-18 09:00
 
8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest przy użyciu narzędzia komercyjnego https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/uj_edu. Składanie i otwarcie ofert odbywa się w formie elektronicznej za pośrednictwem ww. platformy zakupowej, na zasadach określonych w SWZ
 
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-18 10:00
 
8.4.) Termin związania ofertą:  30 dni