Wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji, naprawy oraz diagnostyki chromatografów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji, naprawy oraz diagnostyki chromatografów firmy Agilent Technologies, tj.: Część 1: Przeglądu okresowego i konserwacji zestawów analitycznych chromatografów gazowych: model 7820A z detektorem masowym 5975C z przystawką do analizy P&T z autosamplerem Teledyne Tekmar AQUATek 100, model 6890N z detektorami mikro ECD; Część 2: Naprawę dwóch chromatografów cieczowych: model 1260 Infinity z detektorem FLD symbol G 1321, model G 6460C Triple Quad LC/MS; Część 3: Diagnostyki chromatografu cieczowego ze spektrometrem mas model 6460A Triple Quad LC/MS,
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2019-08-13
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-02
  • Numer ogłoszenia582076-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 582076-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie: Wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji, naprawy oraz diagnostyki chromatografów firmy Agilent Technologies, tj.: Część 1: Przeglądu okresowego i konserwacji zestawów analitycznych chromatografów gazowych: model 7820A z detektorem masowym 5975C z przystawką do analizy P&T z autosamplerem Teledyne Tekmar AQUATek 100, model 6890N z detektorami mikro ECD; Część 2: Naprawę dwóch chromatografów cieczowych: model 1260 Infinity z detektorem FLD symbol G 1321, model G 6460C Triple Quad LC/MS; Część 3: Diagnostyki chromatografu cieczowego ze spektrometrem mas model 6460A Triple Quad LC/MS,
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 29179900000000, ul. ul. Żelazna  79 , 00-875  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 620 90 01-06 w. 176, e-mail anna.pasniczek@wsse.waw.pl, faks 22 620 90 01- 06 w. 128.
Adres strony internetowej (URL): www.wsse.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wsse.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Wojewódzka Stacja Sanitarno Epidemiologiczna w Warszawie, ul. Żelazna 79, 00-875 Warszawa, kancelaria, na parterze budynku

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji, naprawy oraz diagnostyki chromatografów firmy Agilent Technologies, tj.: Część 1: Przeglądu okresowego i konserwacji zestawów analitycznych chromatografów gazowych: model 7820A z detektorem masowym 5975C z przystawką do analizy P&T z autosamplerem Teledyne Tekmar AQUATek 100, model 6890N z detektorami mikro ECD; Część 2: Naprawę dwóch chromatografów cieczowych: model 1260 Infinity z detektorem FLD symbol G 1321, model G 6460C Triple Quad LC/MS; Część 3: Diagnostyki chromatografu cieczowego ze spektrometrem mas model 6460A Triple Quad LC/MS,
Numer referencyjny: ZP -13/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji, naprawy oraz diagnostyki zestawów chromatografów firmy Agilent Technologies z podziałem na 3 części zamówienia : Część 1: Przeglądu okresowego i konserwacji zestawów analitycznych chromatografów gazowych: model 7820A z detektorem masowym 5975C z przystawką do analizy P&T z autosamplerem Teledyne Tekmar AQUATek 100, model 6890N (DE10452054) z detektorami mikro ECD; Część 2: Naprawę dwóch chromatografów cieczowych: model 1260 infinity z detektorem FLD symbol G1321, model G 6460C Triple Quad LC/MS; Część 3: Diagnostyki chromatografu cieczowego ze spektrometrem mas model 6460A Triple Quad LC/MS,

II.5) Główny kod CPV: 38432200-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-31
2019-10-30
2019-10-30

II.9) Informacje dodatkowe: Umowa zostaje zwarta na czas określony. Zamówienie należy zrealizować w niżej wymienionych terminach: Część 1 zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać przegląd i konserwację Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż do 20 dni roboczych licząc od daty otrzymania zgłoszenia wykonania usługi. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany bez zastrzeżeń przez Strony umowy, protokół wykonania usługi podpisany bez zastrzeżeń. Umowa zostaje zwarta na czas określony obowiązuje do dnia 31.122019. Część 2 zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż do 20 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany bez zastrzeżeń przez Strony umowy, protokół wykonania usługi podpisany bez zastrzeżeń Umowa zostaje zwarta na czas określony obowiązuje do dnia 30.10.2019. Część 3 zamówienia Wykonawca zobowiązuje się wykonać diagnostykę Urządzenia w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż do 20 roboczych licząc dni od dnia przesłania zgłoszenia. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany bez zastrzeżeń przez Strony umowy, protokół wykonania usługi podpisany bez zastrzeżeń. Umowa zostaje zwarta na czas określony obowiązuje do dnia 30.10.2019. .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje: dla części 1 zamówienia: co najmniej 1 usługę przeglądu /i lub konserwacji chromatografów gazowych firmy Agilent Technologies. dla części 2 zamówienia: co najmniej 1 usługę naprawy chromatografów cieczowych firmy Agilent Technologies. dla części 3 zamówienia: co najmniej 1 usługę diagnostyki/ i lub przeglądu /i lub konserwacji chromatografów cieczowych firmy Agilent Technologies.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Uwaga: w przypadku umów wykonywanych (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych), Wykonawca musi wykazać, że zrealizował już umowę w wyżej wymaganym zakresie, na dzień spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Przez usługę rozumie się umowę, której przedmiot obejmuje: dla części 1 zamówienia, co najmniej jedną wykonaną usługę przeglądu/ i lub konserwacji chromatografów gazowych firmy Agilent Technologies, dla części 2 zamówienia, co najmniej jedną wykonaną usługę naprawy chromatografów cieczowych firmy Agilent Technologies. dla części 3 zamówienia, co najmniej jedną wykonaną usługę diagnostyki/ i lub przeglądu/ i lub konserwacji chromatografów gazowych firmy Agilent Technologies. 2. W przypadku składania ofert na jedną lub więcej części zamówieni Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dla każdej z części zamówienia. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 3.1. warunek, o których mowa w rozdziale V pkt. 1.1 niniejszej SIWZ winni spełniać łącznie, 3.2. brak istnienia podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, wykazu usług wykonanych odpowiednio do danej części, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem wartości, rodzaju, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie .
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cz. 1 zamówienia - Cena 60,00
Cz. 1 zamówienia - Okres gwarancji 20,00
Cz. 1 zamówienia - Termin wykonania usługi 20,00
Cz. 2 zamówienia - Cena 60,00
Cz. 2 zamówienia - Okres gwarancji 20,00
Cz. 2 zamówienia - Termin wykonania usługi 20,00
Cz. 3 zamówienia - Cena 60,00
Cz. 3 zamówienia - Termin wykonania usługi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
W części 1 ,2 i 3 zamówienia: 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) w razie zmiany wysokości stawki VAT Strony dokonują zmiany uwzględniającej nową wysokość tej stawki, 3) zmian wynikających z przepisów prawa.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-13, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1:Przegląd okresowy i konserwacja zestawów analitycznych chromatografów gazowych: model 7820A z detektorem masowym 5975C z przystawką do analizy P&T z autosamplerem Teledyne Tekmar AQUATek 100, model 6890N (DE10452054) z detektorami mikro ECD;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji: 1) chromatografu gazowego firmy Agilent Technologies model 7820A (US12158804) z detektorem masowym 5975C (CN13102025), przystawki do analizy P&T z autosamplerem Teledyne Tekmar AQUATek 100 (US12339006, US12349007), polegającej na: a) sprawdzeniu poprawności działania aparatury, szczelności i prawidłowości instalacji, ciśnienia w układzie czujników, poziomu roztworów kalibracyjnych; b) czyszczenie źródła jonów; c) wymianie olejów do pomp, filtrów, spargera, części eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta; d) sprawdzeniu poprawności działania aparatu po przeprowadzonym przeglądzie okresowym i konserwacji poprzez odczytanie wzorców. 2) Wykonanie usługi przeglądu okresowego i konserwacji chromatografu gazowego firmy Agilent Technologies model 6890N (DE10452054) z detektorami mikro ECD– polegającej na: a) sprawdzeniu poprawności działania aparatury, szczelności i prawidłowości instalacji, ciśnienia w układzie, czujników, wentylatorów; b) konserwacji dozowników, dwóch detektorów i autosamplera; c) wymianie części eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta powierzonych przez Zamawiającego; d) sprawdzeniu poprawności działania aparatu po przeprowadzonym przeglądzie okresowym i konserwacji poprzez odczytanie wzorców. 2. Jeżeli w trakcie wykonywania usługi okresowego przeglądu i konserwacji nastąpi konieczność naprawy urządzenia, usługa naprawy zostanie wykonana na podstawie odrębnego zlecenia udzielonego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się dokończyć rozpoczętą usługę okresowego przeglądu i konserwacji po wykonanej naprawie bez doliczania dodatkowych kosztów dojazdu. Termin wykonania usługi przeglądu zostanie odpowiednio wydłużony uwzględniając czas konieczny do wykonania ww. naprawy. 3. Wykonawca zobowiązuje się przystąpić do wykonania usługi w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania zlecenia na adres e-mail Wykonawcy. Za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku, od godz. 7:30 – do 14:55 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku przekroczenia terminu przystąpienia do wykonania przeglądu Urządzenia Zamawiający naliczy karę umowną, 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 2 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia, w terminie wskazanym w ofercie Wykonawcy licząc od dnia przystąpienia do wykonania usługi. 5.Jeżeli przed planowanym terminem okresowego przeglądu i konserwacji wystąpi konieczność wykonania naprawy urządzenia kończącej się przeglądem serwisowym, usługa naprawy zostanie wykonana na podstawie odrębnego zlecenia, a ustalony termin przeglądu serwisowego automatycznie ulegnie zmianie zgodnie z wpisem do protokołu przeglądu Urządzenia (Załącznik nr 3 do Umowy). 6.Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a do SIWZ/Załącznik nr 2 do umowy, oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy, oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 7.Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 8. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 9.Wykonawca udzieli gwarancji na części, materiały eksploatacyjne i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz realizacji został zawarty w Załączniku nr 2a do SIWZ/Załącznik nr 2 do Umowy. Warunki realizacji przedmiotu umowy zostały określone we wzorze umowy Załącznik nr 7a do SIWZ .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38432200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązuje się wykonać przegląd i konserwację Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż do 20 dni roboczych licząc od daty otrzymania zgłoszenia wykonania usługi. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany bez zastrzeżeń przez Strony umowy, protokół wykonania usługi podpisany bez zastrzeżeń.


Część nr: 2 Nazwa: Część 2: Naprawa dwóch chromatografów cieczowych: model 1260 infinity z detektorem FLD symbol G1321, model G 6460C Triple Quad LC/MS;
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie usługi naprawy chromatografów: 1) cieczowego firmy Agilent Technologies model 1260 infinity z detektorem FLD symbol G1321, polegającej na: a) wymianie celi przepływowej (G1321 – 60007) z niezbędnymi akcesoriami służącymi do przeprowadzenia kalibracji detektora oraz próbą kalibracyjną; b) wymianie lampy xenonowej do detektora FLD; c) sprawdzeniu poprawności działania aparatu po przeprowadzonej naprawie poprzez odczytanie wzorców. 2) cieczowego firmy Agilent Technologies model G 6460C Triple Quad LC/MS polegającej na: a) wymianie izolatora ceramicznego nebulizera; b) wymiana zaworu sześciodrożnego w autosamplerze G1367E model 1260 Hip ALS seria DEACO 04797.; c) sprawdzeniu poprawności działania aparatu po przeprowadzonej naprawie poprzez odczytanie wzorców. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłuższym niż do 20 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia na adres e-mail Wykonawcy w dni robocze od godz. 7:30 – do 14:55 (za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku przekroczenia terminu realizacji usługi zamawiający naliczy kary umowne . 3. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2b do SIWZ/ Załącznik nr 2 do umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, wymaganą przy usługach tego rodzaju. 5. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Wymaga się by wszelkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia były oryginalne, fabrycznie nowe, posiadające certyfikaty wymagane przez producenta Urządzenia. 7. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zastosować zamienniki oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych do wykonania usługi naprawy w przypadku zakończenia ich produkcji lub wycofania z obrotu handlowego pod warunkiem, że zastosowanie zamienników nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia o którym mowa w § 3 ust. 1, z zastrzeżeniem, że Wykonawca wykaże, brak możliwości ich pozyskania, a w przypadku zainstalowania zamienników, urządzenie zachowa wymagane parametry techniczno użytkowe wymagane dla tego typu urządzeń i nie spowodują one pogorszenia stanu technicznego Urządzenia. 8. Potwierdzeniem wykonania przedmiotu zamówienia będzie podpisany przez Strony umowy, bez zastrzeżeń, protokół wykonania usługi naprawy Urządzeń (Załącznik nr 3a i 3b do umowy). 9. Wykonawca udzieli gwarancji na części, i usługi świadczone w ramach zawartej umowy na okres wskazany w ofercie jednak nie krótszy niż 90 dni, licząc od daty wskazanej w protokole odbioru podpisanym bez zastrzeżeń. 10. Wykonawca zobowiązuje się po wykonaniu usługi pozostawić Urządzeń nieuszkodzone mechanicznie i w stanie niepogorszonym niż przed przystąpieniem do wykonania ww. usługi. Zamawiający informuje, że w przypadku uszkodzenia Urządzeń z winy Wykonawcy może dochodzić roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2b do SIWZ/ Załącznik nr 2 do Umowy warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy Załącznik nr 7b do SIWZ ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38432200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 20,00
Termin wykonania usługi 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę Urządzeń w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż do 20 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany bez zastrzeżeń przez Strony umowy, protokół wykonania usługi podpisany bez zastrzeżeń.


Część nr: 3 Nazwa: Część 3: Diagnostyki chromatografu cieczowego ze spektrometrem mas model 6460A Triple Quad LC/MS
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonanie usługi diagnostyki chromatografu cieczowego z spektrometrem mas firmy Agilent Technologies model 6460A Triple Quad LC/MS. Podczas pracy chromatografu zauważono znaczny spadek czułości detektora w obu trybach (ESI + i ESI -), aparat nie przechodzi strojenia w trybie ESI (+), co uniemożliwia wykonywanie analiz. 1.Wykonawca zobowiązuje się wykonania przedmiotu zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 20 dni roboczych licząc od dnia przesłania zgłoszenia na adres e-mail Wykonawcy, za dni robocze uważa się dni od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 – do 14:55 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. W przypadku przekroczenia terminu do wykonania przedmiotu zamówienia zamawiający naliczy karę umowną. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż Wykonawca wykona przedmiot zamówienia, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2c do SIWZ/Załącznik nr 2 do umowy oraz ofertą Wykonawcy stanowiącą - Załącznik nr 1 do umowy, oraz zaleceniami producenta Urządzenia. 3.Zamawiający informuje, że w przypadku konieczności naprawy Urządzenia, Zamawiający zleci jej wykonanie na podstawie odrębnego zamówienia udzielonego zgodnie z przepisami ustawy Pzp. 4. Wykonawca zobowiązuje się po wykonaniu diagnostyki pozostawić urządzenie nieuszkodzone mechanicznie i w stanie niepogorszym niż w przed przystąpieniem do wykonania ww. usługi diagnostyki. Zamawiający informuje, że w przypadku uszkodzenia urządzenia z winy Wykonawcy może dochodzić roszczeń odszkodowawczych na zasadach ogólnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2c do SIWZ/ Załącznik nr 2 do Umowy warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy Załącznik nr 7c do SIWZ ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38432200-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin wykonania usługi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca zobowiązuje się wykonać diagnostykę Urządzenia w terminie wskazanym w ofercie jednak nie dłużej niż do 20 roboczych licząc dni od dnia przesłania zgłoszenia. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie podpisany bez zastrzeżeń przez Strony umowy, protokół wykonania usługi podpisany bez zastrzeżeń.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI