Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 3 ekspertyz tematycznych na temat rekomendacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 3 ekspertyz tematycznych na temat rekomendacji pt. „Narzędzie agregowania i monitorowania danych a skuteczność interwencji publicznej”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2019-05-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Pracy i Spraw Socjalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-17
  • Numer ogłoszenia549040-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 549040-N-2019 z dnia 2019-05-17 r.

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych: wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 3 ekspertyz tematycznych na temat rekomendacji pt. „Narzędzie agregowania i monitorowania danych a skuteczność interwencji publicznej”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Narzędzie agregowania i monitorowania danych w obszarze włączenia społecznego” (POWR.02.05.00-00-0111/16) finansowanego przez Unię Europejska w ramach Działania 2.5 Skuteczna Pomoc Społeczna Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pracy i Spraw Socjalnych, krajowy numer identyfikacyjny 18023000000000, ul. ul. Bellottiego  , 01-022  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 267 511, e-mail sekretariat@ipiss.com.pl, faks 225 367 514.
Adres strony internetowej (URL): www.ipiss.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ipiss.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
ul. Bellottiego 3b, Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi polegającej na opracowaniu 3 ekspertyz tematycznych na temat rekomendacji pt. „Narzędzie agregowania i monitorowania danych a skuteczność interwencji publicznej”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 73110000-6 - Usługi badawcze. 79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie trzech ekspertyz tematycznych w zakresie opracowania rekomendacji pt. „Narzędzie agregowania i monitorowania danych a skuteczność interwencji publicznej”. Celem ekspertyz tematycznych jest ocena możliwości wykorzystania zmienionego narzędzia (formularza) oceny zasobów pomocy społecznej do badania skuteczności interwencji publicznej na różnych szczeblach administracyjnych oraz możliwości wykorzystania informacji zbieranych w ocenie zasobów pomocy społecznej do formułowania lokalnych i regionalnych (wojewódzkich) programów i strategii w zakresie przeciwdziałania ubóstwu i wykluczeniu społecznemu, polityki reintegracji zawodowej i społecznej oraz polityki rodzinnej. Ekspertyzy winny być oparte na publikowanych materiałach wytworzonych w trakcie projektu pn. „Narzędzie agregowania i monitorowania danych w obszarze włączenia społecznego” nawiązywać do innych projektów PO WER, w tym w m.in. do projektu pn. „Opracowanie narzędzia do programowania strategicznego w obszarze przeciwdziałania ubóstwu i wykluczeniu społecznemu na poziomie lokalnym dla jednostek samorządu terytorialnego”. Część 1 Ekspertyza nr 1 „Definicja zakresu interwencji publicznej w obszarze polityki wobec ubóstwa i wykluczenia społecznego” obejmować ma dyskusję nad problemami definicyjnymi w zakresie interwencji publicznej w obszarze polityki wobec ubóstwa i polityki włączenia społecznego. Celem ekspertyzy jest zidentyfikowanie struktury (a), mechanizmów (b) i opisanie najważniejszych podmiotów (c) interwencji publicznej w tym obszarze na różnych szczeblach administracyjnych. Grupy docelowe (d) interwencji publicznej winny być zdefiniowane w odniesieniu do możliwości ich zidentyfikowania przy wykorzystaniu narzędzia jakim jest rokrocznie realizowana ocena zasobów pomocy społecznej oraz innych narzędzi formułowania interwencji publicznych na różnych szczeblach administracyjnych. Część 2 Ekspertyza nr 2 „Ocena zmian w formularzu OZPS z perspektywy monitorowania interwencji publicznej” obejmować ma ocenę zmian dokonanych w narzędziu jakim jest ocena zasobów pomocy społecznej w 2019 r. w kontekście możliwości wykorzystania formularza do monitorowania interwencji publicznych w obszarze polityki wobec ubóstwa i wykluczenia społecznego, integracji zawodowej i społecznej oraz polityki rodzinnej na różnych szczeblach administracyjnych. Część 3 Ekspertyza nr 3 „Rekomendacje w zakresie oceny skuteczności interwencji publicznej i formułowania strategii przy wykorzystaniu formularza OZPS” obejmować ma ocenę skuteczności interwencji publicznej w obszarze przeciwdziałania ubóstwu oraz włączenia społecznego. Skuteczność rozpatrywana jest w kontekście wyzwań związanych z monitorowaniem i podejmowaniem działań publicznych na różnych poziomach administracji (gmina/miasto, powiat, region/województwo) oraz formułowaniem adekwatnych i możliwych do realizacji celów lokalnych, regionalnych i krajowych strategii i programów w obszarze polityki wobec ubóstwa i włączenia społecznego. Czas na realizację badania: 18 dni Zadania po stronie wykonawcy: a) Bieżące informowanie zamawiającego o przebiegu realizacji analiz, współpraca i konsultowanie problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. b) Raport końcowy z wnioskami po każdym rozdziale tematycznym do akceptacji przez zamawiającego. c) Uwzględnianie uwag zamawiającego do przygotowywanych ekspertyz. Objętość każdej części: minimum 1,2 arkusza wydawniczego, ok. 1800 znaków na stronie czcionka 12, akapit 1,5 linii (bez wykazu wykorzystanych źródeł i ew. załączników)

II.5) Główny kod CPV: 73110000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79300000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 18
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w przedmiotowym zakresie zamówienia (polityka społeczna, pomoc społeczna, funkcjonowanie samorządu terytorialnego i współpraca samorządu z organizacjami pozarządowymi i podmiotami zatrudnienia socjalnego, skuteczność interwencji publicznej) i przygotowywała ekspertyzy w tym zakresie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór oświadczenia podany jest w załączniku nr 3 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Stosownie do postanowień art. 24 ust. 11 ustawy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.IPISS.com.pl informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w przypadkach określonych w SIWZ oraz gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie. 3) w sytuacjach kiedy z powodów innych niż działania wykonawcy konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji zamówienia o okres niezbędny dla jego wykonania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-05-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Ekspertyza nr 1 „Definicja zakresu interwencji publicznej w obszarze polityki wobec ubóstwa i wykluczenia społecznego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 Ekspertyza nr 1 „Definicja zakresu interwencji publicznej w obszarze polityki wobec ubóstwa i wykluczenia społecznego” obejmować ma dyskusję nad problemami definicyjnymi w zakresie interwencji publicznej w obszarze polityki wobec ubóstwa i polityki włączenia społecznego. Celem ekspertyzy jest zidentyfikowanie struktury (a), mechanizmów (b) i opisanie najważniejszych podmiotów (c) interwencji publicznej w tym obszarze na różnych szczeblach administracyjnych. Grupy docelowe (d) interwencji publicznej winny być zdefiniowane w odniesieniu do możliwości ich zidentyfikowania przy wykorzystaniu narzędzia jakim jest rokrocznie realizowana ocena zasobów pomocy społecznej oraz innych narzędzi formułowania interwencji publicznych na różnych szczeblach administracyjnych. Czas na realizację badania: 18 dni Zadania po stronie wykonawcy: a) Bieżące informowanie zamawiającego o przebiegu realizacji analiz, współpraca i konsultowanie problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. b) Raport końcowy z wnioskami po każdym rozdziale tematycznym do akceptacji przez zamawiającego. c) Uwzględnianie uwag zamawiającego do przygotowywanych ekspertyz. Objętość każdej części: minimum 1,2 arkusza wydawniczego, ok. 1800 znaków na stronie czcionka 12, akapit 1,5 linii (bez wykazu wykorzystanych źródeł i ew. załączników)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 79300000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 18
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 Ekspertyza nr 2 „Ocena zmian w formularzu OZPS z perspektywy monitorowania interwencji publicznej”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 Ekspertyza nr 2 „Ocena zmian w formularzu OZPS z perspektywy monitorowania interwencji publicznej” obejmować ma ocenę zmian dokonanych w narzędziu jakim jest ocena zasobów pomocy społecznej w 2019 r. w kontekście możliwości wykorzystania formularza do monitorowania interwencji publicznych w obszarze polityki wobec ubóstwa i wykluczenia społecznego, integracji zawodowej i społecznej oraz polityki rodzinnej na różnych szczeblach administracyjnych. Czas na realizację badania: 18 dni Zadania po stronie wykonawcy: a) Bieżące informowanie zamawiającego o przebiegu realizacji analiz, współpraca i konsultowanie problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. b) Raport końcowy z wnioskami po każdym rozdziale tematycznym do akceptacji przez zamawiającego. c) Uwzględnianie uwag zamawiającego do przygotowywanych ekspertyz. Objętość każdej części: minimum 1,2 arkusza wydawniczego, ok. 1800 znaków na stronie czcionka 12, akapit 1,5 linii (bez wykazu wykorzystanych źródeł i ew. załączników)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 79300000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 18
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część 3 Ekspertyza nr 3 „Rekomendacje w zakresie oceny skuteczności interwencji publicznej i formułowania strategii przy wykorzystaniu formularza OZPS”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 Ekspertyza nr 3 „Rekomendacje w zakresie oceny skuteczności interwencji publicznej i formułowania strategii przy wykorzystaniu formularza OZPS” obejmować ma ocenę skuteczności interwencji publicznej w obszarze przeciwdziałania ubóstwu oraz włączenia społecznego. Skuteczność rozpatrywana jest w kontekście wyzwań związanych z monitorowaniem i podejmowaniem działań publicznych na różnych poziomach administracji (gmina/miasto, powiat, region/województwo) oraz formułowaniem adekwatnych i możliwych do realizacji celów lokalnych, regionalnych i krajowych strategii i programów w obszarze polityki wobec ubóstwa i włączenia społecznego. Czas na realizację badania: 18 dni Zadania po stronie wykonawcy: a) Bieżące informowanie zamawiającego o przebiegu realizacji analiz, współpraca i konsultowanie problemów realizacyjnych i sposobów ich rozwiązywania. b) Raport końcowy z wnioskami po każdym rozdziale tematycznym do akceptacji przez zamawiającego. c) Uwzględnianie uwag zamawiającego do przygotowywanych ekspertyz. Objętość każdej części: minimum 1,2 arkusza wydawniczego, ok. 1800 znaków na stronie czcionka 12, akapit 1,5 linii (bez wykazu wykorzystanych źródeł i ew. załączników)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73110000-6, 79300000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 18
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 50,00
jakość 50,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.