Wykonanie usługi badawczej pn. "Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi badawczej pn. "Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w Wielkopolsce Wschodniej"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKonin
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-03-07
  • ZamawiającyAgencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie
  • Data publikacji ogłoszenia2024-02-26
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00218192
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usługi badawczej pn. "Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w Wielkopolsce Wschodniej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310508690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakładowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: arr@arrkonin.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrkonin.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

KOORDYNOWANIE OPRACOWAŃ I WDRAŻANIE REGIONALNYCH PROGRAMÓW RESTRUKTURYZACYJNYCH ORAZ TRANSFORMACYJNYCH; POZOSTAŁE DORADZTWO W ZAKRESIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I ZARZĄDZANIA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi badawczej pn. "Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w Wielkopolsce Wschodniej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ea2d762-d477-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218192

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ea2d762-d477-11ee-a3b5-e25d731b0da9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Rozdział XXI Specyfikacji Warunków Zamówienia - SPOSÓB KOMUNIKACJI, WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXII Specyfikacji Warunków Zamówienia - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXXII Specyfikacji Warunków Zamówienia - PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ARR-K/15/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie usługi badawczej pn. „Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw w Wielkopolsce Wschodniej”

4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72316000-3 - Usługi analizy danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Ocena zostanie dokonana w oparciu o treść formularza ofertowego.

Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 60 (słownie: sześćdziesiąt). Oferta z najniższą ceną brutto wyrażoną w PLN otrzyma maksimum możliwych punktów w tym kryterium, tj. 60 punktów.

Ocena pozostałych ofert w zakresie przedstawionego wyżej kryterium zostanie dokonana wg następującej zasady:

WC = Cmin / Cb x 60

gdzie:
WC - wartość punktowa oceny,
Cb – wartość brutto ceny oferty badanej,
Cmin – najniższa wartość brutto ceny spośród ofert ważnych.

Liczba punktów przyznana za kryterium "Liczba dodatkowych wywiadów CAWI/CATI z przedstawicielami mikro- i małych przedsiębiorstw" zostanie przyznana zgodnie z poniższym zestawieniem:
0 dodatkowych wywiadów - 0 punktów
1 dodatkowy wywiad - 3 punkty
2 dodatkowe wywiady - 6 punktów
3 dodatkowe wywiady - 9 punktów
4 dodatkowe wywiady - 12 punktów
5 dodatkowych wywiadów - 15 punktów
6 dodatkowych wywiadów - 18 punktów
7 dodatkowych wywiadów - 21 punktów
8 dodatkowych wywiadów - 24 punkty
9 dodatkowych wywiadów - 27 punktów
10 i więcej dodatkowych wywiadów - 30 punktów

Liczba punktów za kryterium "Liczba dodatkowych studiów przypadku" zostanie przyznana zgodnie z poniższym zestawieniem:
0 dodatkowych studiów przypadku - 0 punktów
1 dodatkowe studia przypadku - 5 punktów
2 i więcej dodatkowych studiów przypadku - 10 punktów

Ostateczną ocenę punktową każdej z ocenianych ofert stanowić będzie liczba punktów przyznanych w ramach ww. kryteriów. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyskała największą liczbę punktów. Maksymalna liczba punktów, którą Wykonawca może uzyskać to 100 punktów. Zamawiający zaokrągli wyniki oceny ofert do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ofert nieodrzuconych i Wykonawców niewykluczonych z postępowania, wyłącznie na podstawie kryteriów oceny ofert.
W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w PZP oraz SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dodatkowych wywiadów CAWI/CATI z przedstawicielami mikro- i małych przedsiębiorstw

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Liczba dodatkowych studiów przypadku

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ, a także spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, by w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca dysponował:
a) co najmniej 3 (słownie: trzema) osobami zdolnymi do osobistego wykonania zamówienia, które będą realizowały zadania związane z przedmiotem zamówienia i stworzą zespół badawczy składający się z:
i. kierownika lub koordynatora zespołu badawczego, który:
 ma wyższe wykształcenie magisterskie,
 posiada doświadczenie w koordynowaniu badań, tj. w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert koordynował realizację:
• co najmniej 2 (słownie: dwóch) prac: ewaluacji, analiz, ekspertyz lub projektów badawczych, opublikowanych w formie raportu końcowego lub pobadawczego, każdy o wartości co najmniej 40.000,00 zł (słownie: czterdziestu tysięcy złotych 00/100) brutto oraz
• co najmniej 2 (słownie: dwóch) prac: ewaluacji, analiz, ekspertyz lub projektów badawczych, opublikowanych w formie raportu końcowego lub pobadawczego, obejmujących badania ilościowe lub jakościowe, w których wykorzystano technikę:
o wywiadów pogłębionych IDI lub TDI, przy czym w każdym przypadku liczba przeprowadzonych wywiadów pogłębionych nie może być mniejsza niż 10 (słownie: dziesięć) lub
o CAWI, CATI lub CAPI, przy czym w każdym przypadku liczebność próby nie może być mniejsza niż 30 (słownie: trzydziestu) respondentów;
ii. członka zespołu badawczego, który:
 ma wyższe wykształcenie magisterskie,
 posiada doświadczenie analityczne/badawcze, tj. w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 3 (słownie: trzy) prace w poniższym zakresie:
• jako autor lub współautor wziął udział w projektach badawczych zakończonych raportem końcowym z przeprowadzonych badań (raportem pobadawczym), których cele badawcze odnosiły się bezpośrednio do zagadnień dotyczących sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub rozwoju przedsiębiorstw lub
• jako autor lub współautor przygotował ewaluacje, ekspertyzy lub analizy opublikowane w formie raportu końcowego lub pobadawczego, których cele badawcze odnosiły się bezpośrednio do zagadnień dotyczących sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub rozwoju przedsiębiorstw lub
• jako autor lub współautor opracował publikacje, które zostały wydane w recenzowanych czasopismach naukowych znajdujących się w wykazie Ministerstwa Edukacji i Nauki lub recenzowane monografie naukowe, których zakres tematyczny dotyczył bezpośrednio zagadnień sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub rozwoju przedsiębiorstw lub
• jako autor lub współautor opracował dokumenty planistyczne (plany, programy, strategie) o zasięgu ponadpowiatowym związane bezpośrednio z zagadnieniami dotyczącymi sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub rozwoju przedsiębiorstw;
iii. eksperta z zakresu B+R, który:
 legitymuje się co najmniej stopniem naukowym doktora,
 posiada doświadczenie analityczne/badawcze, tj. w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej 4 (słownie: cztery) prace w poniższym zakresie:
• jako autor lub współautor wziął udział w projektach badawczych zakończonych raportem końcowym z przeprowadzonych badań (raportem pobadawczym), których cele badawcze odnosiły się bezpośrednio do zagadnień dotyczących sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub
• jako autor lub współautor przygotował ewaluacje, ekspertyzy lub analizy, opublikowane w formie raportu końcowego lub pobadawczego, których cele badawcze odnosiły się bezpośrednio do zagadnień dotyczących sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub
• jako autor lub współautor opracował publikacje, które zostały wydane w recenzowanych czasopismach naukowych znajdujących się w wykazie Ministerstwa Edukacji i Nauki lub recenzowane monografie naukowe, których zakres tematyczny dotyczył bezpośrednio zagadnień sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw lub
• jako autor lub współautor opracował dokumenty planistyczne (plany, programy lub strategie) o zasięgu ponadpowiatowym związane bezpośrednio z zagadnieniami dotyczącymi sfery B+R ogółem lub działalności B+R przedsiębiorstw lub innowacyjności przedsiębiorstw;
b) co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą wchodzącą w skład zespołu badawczego, która posiada doświadczenie w realizacji CAWI lub CATI, tj. zrealizowała co najmniej 2 (słownie: dwie) prace z zastosowaniem ww. technik badawczych;
c) co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą wchodzącą w skład zespołu badawczego, która posiada doświadczenie w realizacji IDI lub TDI, tj. zrealizowała co najmniej 2 (słownie: dwie) prace z zastosowaniem ww. technik badawczych.
3. Zamawiający, w odniesieniu do wymaganej zdolności zawodowej lub technicznej opisanej w ust. 2 pkt 4 powyżej informuje, że:
1) jedno badanie (praca) może spełniać więcej niż jedno z wymagań, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. a, i., tiret drugie;
2) jedna osoba może spełniać więcej niż jedno z wymagań, o których mowa w ust. 2 pkt 4 lit. b i c;
3) do realizacji zamówienia muszą zostać skierowane osoby wskazane przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w ust. 2 pkt 4;
4) za autora lub współautora uważa się osobę, której imię i nazwisko w tym charakterze uwidoczniono na egzemplarzach pracy, tj. zostało umieszczone na okładce, stronie tytułowej lub w spisie treści wskazanych raportów końcowych lub publikacji naukowych lub (w sytuacji, gdy w pracy nie wymieniono autorów z imienia i nazwiska) gdy udział tej osoby w realizacji pracy zostanie potwierdzony w formie referencji lub innego dokumentu, z zastrzeżeniem rozdziału XVII ust. 3 pkt 3 poniżej.
4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6. Zamawiający informuje, że Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania powinien zapoznać się z funkcjonującą w ARR Polityką przeciwdziałania nieprawidłowościom i nadużyciom finansowym oraz unikania konfliktu interesów w spółce prawa handlowego pod firmą Agencja Rozwoju Regionalnego spółka akcyjna w Koninie, stanowiącą Załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,
2) informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu lub pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności osób tworzących zespół badawczy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dowodów potwierdzających spełnienie warunków, którymi mogą być raporty końcowe, publikacje naukowe, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, z których wynika kto jest autorem pracy i jaki jest zakres tematyczny pracy, które wystawione zostały przez zamawiającego daną pracę – podmiot, na rzecz którego realizowano daną pracę lub podmiot wydający (publikujący) pracę (Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania adresu strony internetowej, na której dostępny jest dany dowód) – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 powyżej stanowią potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 PZP, przed wyborem najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (słownie: pięć) dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ,
2) informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu lub pełnemu z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonej nie wcześniej niż 3 (słownie: trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności osób tworzących zespół badawczy, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz załączeniem dowodów potwierdzających spełnienie warunków, którymi mogą być raporty końcowe, publikacje naukowe, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, z których wynika kto jest autorem pracy i jaki jest zakres tematyczny pracy, które wystawione zostały przez zamawiającego daną pracę – podmiot, na rzecz którego realizowano daną pracę lub podmiot wydający (publikujący) pracę (Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania adresu strony internetowej, na której dostępny jest dany dowód) – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) Formularz Oferty,
2) oświadczenia, o których mowa w rozdz. XVII ust. 1 SWZ,
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w rozdz. XVIII ust. 3 SWZ,
4) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty (o ile ofertę składa pełnomocnik),
5) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile oferta składana jest przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XVII ust. 1 SWZ składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi – Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie niezależne od Wykonawcy, nie stanowiące jego problemów organizacyjnych, którego Strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z umowy. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia żywiołowe, jak bardzo niskie temperatury powietrza lub ciągłe ulewne deszcze uniemożliwiające zachowanie wymogów technologicznych, zagrożenie epidemiologiczne, epidemia, zamieszki, wojny, pożary, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, strajk generalny lub branżowy,
2) gdy dokonanie zmiany umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:
a) może obniżyć koszt realizacji Przedmiotu umowy,
b) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania Przedmiotu umowy,
c) może przyczynić się do usprawnienia i podniesienia efektywności wykonania Przedmiotu umowy,
3) w razie, gdy podczas wykonania Przedmiotu umowy zaistnieje konieczność dokonania aktualizacji, uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych postanowień umowy, niepowodujących zmiany celu i istoty umowy.
4) w razie wystąpienia konieczności wprowadzenia aneksu do umowy o charakterze informacyjnym i instrukcyjnym, niezbędnej do realizacji umowy, jeśli zmiany te nie mają charakteru istotnego;
5) gdy obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których została ona zawarta;
6) gdy zmiany wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego. Zmiany w tym zakresie ograniczone będą wyłącznie do dostosowania umowy do zmienionych regulacji prawnych;
7) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, gdy w okresie trwania umowy zmianie ulegną:
a) stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w takim przypadku wynagrodzenie umowne zostanie zmienione odpowiednio do zmian stawek podatku od towarów i usług (VAT),
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2020 r. poz. 2207 z późn. zm.) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
c) zasady podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę,
d) zasady gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 roku o pracowniczych planach kapitałowych (Dz.U. z 2023 r. poz. 46 z późn. zm.) - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonywania Przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych niż określone w ust. 1 powyżej sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych, tj. nieodnoszących się do kwestii, które podlegały ocenie podczas wyboru Wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie.
Nie stanowi zmiany umowy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-07 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-07 14:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-05

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Ze względu na ograniczenia formularza, szczegółowe informacje zawarte są w SWZ i OPZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę urządzenia wielofunkcyjnego - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę 1 szt. urządzenia wielofunkcyjnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa grilla miejskiego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Konin: Wykonanie Zielonego Podwórka Miejskiego – Parku Tężniowego Pociejewo
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Konin: Wykonanie serwisowania systemu emisji spalin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa mikroskopów
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI