Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług w zakresie: a) metod uczenia maszynowego - do algorytmów ND; b) metod nauczania maszynowego - do algorytmów RUL; c) metod uczenia maszynowego - do algorytmów DL - KC-zp.272-77/21
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoKraków
WojewództwoMałopolskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
Termin składania wniosków2021-04-27
ZamawiającyAkademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
Numer ogłoszenia2021/BZP 00035040
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00035040 z dnia 2021-04-19
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Wykonanie usług w zakresie: a) metod uczenia maszynowego - do algorytmów ND; b) metod nauczania maszynowego - do algorytmów RUL; c) metod uczenia maszynowego - do algorytmów DL - KC-zp.272-77/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie: a) metod uczenia maszynowego - do algorytmów ND; b) metod nauczania maszynowego - do algorytmów RUL; c) metod uczenia maszynowego - do algorytmów DL - KC-zp.272-77/21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
2. Przedmiot umowy wykonywany jest w ramach projektu POIR.04.01.04-00-0080/19 pt. „Nowa era FTF dla systemów oceny stanu technicznego maszyn wirnikowych - od urządzeń on-site do serwerów Industry 4.0” (akronim: BLASTER)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
e-propublico.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wniniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej podadresemhttps://e-propublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z Platformy przez Wykonawcęjestbezpłatne.Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Wykonanie usług w zakresie: a) metod uczenia maszynowego - do algorytmów ND; b) metod nauczania maszynowego - do algorytmów RUL; c) metod uczenia maszynowego - do algorytmów DL - KC-zp.272-77/21 Wykonawca przystępując do postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w Regulaminiezamieszczonym na stronie internetowej https://epropublico.pl oraz uznaje go za wiążący.Wykonawcazamierzający wziąć udział w postępowaniu musiposiadać konto na Platformie.Do złożenia ofertykonieczne jest posiadanie przez osobę upoważnionądo reprezentowania Wykonawcy ważnegokwalifikowanego podpisuelektronicznego, podpisuzaufanego lub podpisu osobistego.Zamawiającyokreśla następujące wymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieci Internet;b) posiadaniedowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systememoperacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,d)zainstalowanadowolna przeglądarka internetowa- Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkich głównych przeglądarekinternetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, Google Chrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.Zamawiającydopuszcza następujący format przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.W postępowaniu, wszelkieoświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacjeprzekazywane są za pośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”). Za datę wpływu oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacjiprzesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datęich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składasię pod rygorem nieważności w formieelektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwemPlatformy, podpisaną kwalifikowanympodpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-77/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie: metod uczenia maszynowego - do algorytmów ND
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie: metod nauczania maszynowego - do algorytmów RUL
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie: metod uczenia maszynowego - do algorytmów DL
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa Wiedza i doświadczenie:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:Zadanie częściowe nr 1- ukończył/a studia magisterskie- posiada status doktoranta lub posiada doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu pracy badawczej pod opieką naukową w okresie ostatnich 12 miesięcyPosiada wiedzę z zakresu;- systemów inteligentnych- sztucznej inteligencji- Data ScienceUmiejętności i doświadczenie:- posiada co najmniej roczne doświadczenie w analizie danych rzeczywistych - posiada umiejętność programowania w środowisku MATLAB®- posiada znajomość i doświadczenie w implementacji technik Novelty Detection w zastosowaniu do rzeczywistych sygnałów wielowymiarowych. Zadanie częściowe nr 2- ukończył/a studia magisterskie- posiada status doktoranta lub posiada doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu pracy badawczej pod opieką naukową w okresie ostatnich 12 miesięcyPosiada wiedzę z zakresu;- systemów inteligentnych- sztucznej inteligencji- Data ScienceUmiejętności i doświadczenie:- posiada co najmniej roczne doświadczenie w analizie danych rzeczywistych - posiada umiejętność programowania w środowisku MATLAB®-posiada znajomość i doświadczenie w implementacji technik określenia Remaining Useful Life w zastosowaniu do rzeczywistych sygnałów, np. drganiowych oraz znajomość charakterystyki pracy turbozespołów.Zadanie częściowe nr 3- ukończył/a studia magisterskie- posiada status doktoranta lub posiada doświadczenie w samodzielnym przeprowadzaniu pracy badawczej pod opieką naukową w okresie ostatnich 12 miesięcyPosiada wiedzę z zakresu;- systemów inteligentnych- sztucznej inteligencji- Data ScienceUmiejętności i doświadczenie:- posiada co najmniej roczne doświadczenie w analizie danych rzeczywistych- posiada umiejętność programowania w środowisku MATLAB®-posiada znajomość i doświadczenie w implementacji technik Deep Learning w zastosowaniu do rzeczywistych sygnałów, np. drganiowych oraz znajomość systemów wbudowanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiającyżądaaby Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. - o niepodleganiuwykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału. Aktualne na dzień składania ofertoświadczenia wzakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte woświadczeniach będąstanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu zpostępowania oraz spełniawarunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składazgodnie ze wzoramistanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się ozamówienie przezwykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawcówwspólnieubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunkówudziału wpostępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawcówwykazujespełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca,wprzypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,przedstawia,wraz z oświadczeniami, o których mowa powyżej, także oświadczenia podmiotuudostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiedniospełnianiewarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawcapowołuje sięna jego zasoby (dla każdego z tych podmiotów odrębnie (zał. 2A)).2. Zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mudodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innypodmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będziedysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwieWykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, niekrótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środkówdowodowych:1. Dokumentydotyczące przynależności do grupy kapitałowejOświadczenie wykonawcy,w zakresie art. 108 ust. 1 pkt5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wrozumieniu ustawy z dnia16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz.369), z innym wykonawcą,który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia oprzynależności do tej samejgrupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymiprzygotowanie oferty luboferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej - wzórzałącznik nr 6 do SWZ;2. Wykazu usług wykonanych, a w przypadkuświadczeń powtarzających się lubciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeliokres prowadzenia działalności jestkrótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów, narzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, orazzałączeniem dowodówokreślających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz któregodostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających sięlub ciągłych sąwykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanieuzyskać tychdokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku świadczeń powtarzających się lubciągłychnadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należytewykonywaniepowinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Jeżeli wykonawca powołuje sięnadoświadczenie w realizacji dostaw lub usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,wwykazie należy wskazać dostawy lub usługi, w których wykonaniu wykonawca tenbezpośredniouczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w którychwykonywaniubezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.3. Wykaz osób wyznaczonych dorealizacjizamówienia.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.4. Wodniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczeniawykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia(formularzoferty) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonająposzczególniwykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda wraz z ofertą złożenia przedmiotowych środków dowodowych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie z Formularzaoferty,stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy Wykonawca nie korzystazprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinnazawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.2. Pełnomocnictwo lub innydokumentpotwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.Upoważnienie osóbpodpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeliupoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innegowłaściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowaniedoreprezentowania wykonawcy.3. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobachpodmiotutrzeciego:-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowyśrodekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotówudostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)-Oświadczenie o niepodleganiuwykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo należy dołączyćdooferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:1) postępowania oudzieleniezamówieniepublicznego, którego dotyczy;2) wszystkich Wykonawców ubiegającychsię wspólnieo udzielenie zamówienia;3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresujegoumocowania.3.Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału wpostępowaniuprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.2. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Dopuszcza się następujące zmiany umowy w przypadku: a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu umowy, b) terminów realizacji z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-26
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek - Kowary
Lokalizacja zleceniamałopolskie
Data dodania23-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.