Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług w zakresie a) metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji; b) uczenia maszynowego dla WIMiR - KC-zp.272-630/21
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001577
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Mickiewicza 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@agh.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.agh.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług w zakresie a) metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji; b) uczenia maszynowego dla WIMiR - KC-zp.272-630/21
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99df79f6-4d1e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282286
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00113836/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.153 wykonanie usług w zakresie metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji oraz uczenia maszynowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.dzp.agh.edu.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa
sięprzyużyciuśrodków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
onlinedziałającejpodadresemhttps://
e-propublico.pl lub poczty elektronicznej.Korzystanie z Platformy
przezWykonawcę jestbezpłatne. Na Platformie postępowanie prowadzone jest pod nazwą: Wykonanie usług w zakresie a) metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji; b) uczenia maszynowego dla WIMiR - KC-zp.272-630/21.
Wykonawca przystępując do postępowania
o udzieleniezamówieniapublicznego, akceptuje warunkikorzystania z Platformy określone w
Regulaminiezamieszczonym nastronie internetowejhttps://epropublico.pl oraz uznaje go za
wiążący.Wykonawcazamierzający wziąćudział wpostępowaniu musiposiadać konto na Platformie.Do
złożenia ofertykonieczne jest posiadanieprzezosobę upoważnionądo reprezentowania
Wykonawcyważnegokwalifikowanegopodpisuelektronicznego, podpisuzaufanego lub
podpisuosobistego.Zamawiającyokreśla następującewymagania sprzętowo –aplikacyjne pozwalające
nakorzystanie z Platformy:a)stały dostęp do sieciInternet;b) posiadaniedowolnej i aktywnej
skrzynkipoczty elektronicznej (e-mail),c)komputer zzainstalowanym systememoperacyjnym Windows 7
(lubnowszym) albo Linux,d)zainstalowanadowolnaprzeglądarka internetowa- Platforma współpracuje
znajnowszymi, stabilnymiwersjami wszystkichgłównych przeglądarekinternetowych (Internet
Explorer10+, Microsoft Edge,MozillaFirefox, GoogleChrome, Opera),e)włączona obsługa JavaScript
orazCookies.Zamawiającydopuszcza następującyformat przesyłanychdanych: pliki o wielkości do 80
MB wformatach: .pdf,.doc,.docx., .xlsx, .xml.Wpostępowaniu, wszelkieoświadczenia, wnioski,
zawiadomieniaoraz informacjeprzekazywane są zapośrednictwem Platformy(karta ”Wiadomości”). Za
datę wpływuoświadczeń,wniosków, zawiadomieńoraz informacjiprzesłanych za pośrednictwem
Platformy,przyjmuje się datęich zamieszczenia na Platformie.Ofertę,wraz ze stanowiącymi jej integralną częśćzałącznikami, składasię pod rygoremnieważności w formieelektronicznej lub postaci
elektronicznej zapośrednictwemPlatformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że
spełniawymogiokreślonewrozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27
kwietnia2016 r.wsprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
iwsprawieswobodnegoprzepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(ogólnerozporządzenie oochroniedanych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO,
tymsamym daneosobowe podaneprzezWykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie
zprzepisamikrajowymi.Szczegółoweokreślenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym
RODOzawarto wrozdziale27 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KC-zp.272-630/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczna części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie a) metod eksperymentalnych i diagnostyki konstrukcji dla WIMiR - KC-zp.272-630-1/21
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 27 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Próba wiedzy osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług w zakresie b) uczenia maszynowego dla WIMiR - KC-zp.272-630-2/21
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Próba wiedzy osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:
Zadanie częściowe nr 1
1) Minimum tytuł zawodowy magistra inżyniera w dyscyplinach: Inżynieria Mechatroniczna, Automatyka i Robotyka lub Mechanika i Budowa Maszyn
2) Posiada doświadczenie w planowaniu i realizacji badań eksperymentalnych z zakresu nieniszczącej diagnostyki konstrukcji technikami termograficznymi, ze szczególnym uwzględnieniem metod aktywnych.
3) Znajomość metodologii monitorowania stanu technicznego konstrukcji (Structural Health Monitoring (SHM) lub Nondestructive Testing (NDT)).
4) Doświadczenie w pracy z kamerami termowizyjnymi
5) Znajomość narzędzi laboratoryjnych: oscyloskopy i karty akwizycji sygnałów.
6) Znajomość środowisk programistycznych: Matlab, Python, w tym przynajmniej jednego z nich na poziomie średniozaawansowanym.
7) Znajomość jednego środowiska CAD (Siemens NX, Autodesk Inventor, Solid Works) w stopniu pozwalającym na zaprojektowanie oraz zlecenie do wykonania prostych elementów warsztatowych niezbędnych do budowy stanowisk badawczych.
8) Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
Zadanie częściowe nr 2
1) Minimum tytuł zawodowy magistra inżyniera w dyscyplinach: Inżynieria Mechatroniczna, Automatyka i Robotyka lub Mechanika i Budowa Maszyn
2) Kierunek studiów magisterskich powiązany z tematyką sztucznej inteligencji uwzględniający co najmniej zagadnienia związane z sieciami neuronowymi, głębokimi sieciami neuronowymi oraz zrównoleglaniem obliczeń na kartach graficznych.
3) Doświadczenie praktyczne w zakresie konfiguracji sieci neuronowych i budowy inteligentnych systemów wnioskowania.
4) Doświadczenie praktyczne w zakresie realizacji eksperymentów wykorzystujących bezkontaktowe systemy pomiarowe (np. wizyjne).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszejSWZ,Zamawiającyżądaaby
Wykonawca złożył wraz z ofertą: 1. Oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp. -oniepodleganiuwykluczeniu
oraz spełnianiu warunków udziału. Aktualne na dzieńskładaniaofertoświadczenia wzakresie
wskazanym w Załączniku Nr 2 i 3 do SWZ. Informacjezawartewoświadczeniach będąstanowić wstępne
potwierdzenie, że wykonawca nie podlegawykluczeniuzpostępowania oraz spełniawarunki udziału w
postępowaniu. Oświadczenia tewykonawcaskładazgodnie ze wzoramistanowiącymi Załącznik Nr 2 i 3
do SWZ. W przypadkuwspólnego ubieganiasię ozamówienie przezwykonawców oświadczenia, o
którym mowa powyżejskłada każdy zwykonawcówwspólnieubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te, mająpotwierdzać spełnianiewarunkówudziału wpostępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia w zakresie, w którym każdy zwykonawcówwykazujespełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia.Wykonawca,wprzypadku polegania na zdolnościach lub
sytuacji podmiotówudostępniającychzasoby,przedstawia,wraz z oświadczeniami, o których mowa
powyżej, takżeoświadczeniapodmiotuudostępniającegozasoby, potwierdzające brak podstaw
wykluczenia tegopodmiotu orazodpowiedniospełnianiewarunków udziału w postępowaniu lub kryteriów
selekcji, wzakresie, w jakimwykonawcapowołuje sięna jego zasoby (dla każdego z tych podmiotów
odrębnie (zał.2A)).2.Zobowiązaniepodmiotuudostępniającego zasoby. Zobowiązanie podmiotu
udostępniającegozasoby do oddania mudodyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienialubinnypodmiotowyśrodek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca
realizujączamówienie,będziedysponowałniezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem
najkorzystniejszejofertywezwieWykonawcę,którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonymterminie,niekrótszym niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia,
następującychpodmiotowychśrodkówdowodowych:1. Wykaz osób wyznaczonych
dorealizacjizamówienia.Wykaz osób, skierowanych przezwykonawcę dorealizacji
zamówieniapublicznego, wszczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, kontrolęjakości lub
kierowanierobotamibudowlanymi, wraz z informacjami na temat ichkwalifikacjizawodowych,
uprawnień,doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonaniazamówieniapublicznego, a także
zakresuwykonywanychprzez nie czynności oraz informacją opodstawie dodysponowania tymi
osobami.2. Wodniesieniu dowarunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacjizawodowych lub
doświadczeniawykonawcywspólnie ubiegający się o udzieleniezamówieniazobowiązani są do złożenia
oświadczenia(formularzoferty) z którego wynika, które robotybudowlane,dostawy lub usługi
wykonająposzczególniwykonawcy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania, będzie wymagał przedmiotowych środków dowodowych w formie próby wiedzy osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia. Próba wiedzy osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia będzie podlegać ocenie w kryterium jakościowym, zgodnie z pkt. 22 SWZ.
2. Próba wiedzy będzie zorganizowana w siedzibie zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na etapie oceny ofert. Zamawiający poinformuje Wykonawców o terminie próby wiedzy przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w ciągu 2 dni roboczych od daty otwarcia ofert. Próba wiedzy odbędzie się w ciągu 5 dni roboczych od daty przekazania Wykonawcy informacji o wyznaczonym terminie.
3. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wyznaczy jeden termin na przeprowadzenie próby wiedzy i nie przewiduje wyznaczenia kolejnego terminu.
4. Oferta Wykonawcy, którego osoba wyznaczona do realizacji zamówienia nie przystąpi do próby wiedzy lub uzyska w ramach próby wiedzy mniej niż 30% punktów (maksymalna ilość punktów do zdobycia w ramach próby wiedzy, to 100 pkt. zgodnie z pkt. 22 SWZ), zostanie odrzucona.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się
skorzystaniezFormularzaoferty,stanowiącego załącznik Nr 1 do SWZ. W przypadku gdy
Wykonawcaniekorzystazprzygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza
oferty,ofertapowinnazawieraćwszystkie informacje wymagane we wzorze.2.
Pełnomocnictwolubinnydokumentpotwierdzający umocowanie do
reprezentowaniawykonawcy.Upoważnienieosóbpodpisującychofertę wynikać musi bezpośrednio
z dokumentówdołączonych do oferty.Jeżeliupoważnienietakie nie wynika wprost z dokumentów
rejestrowych(KRS, CEiDG lubinnegowłaściwegorejestru), to do oferty należy dołączyć inny
dokumentpotwierdzającyumocowaniedoreprezentowania wykonawcy.3. W przypadku gdy
Wykonawcapolega nazasobachpodmiotutrzeciego:-Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lubinnypodmiotowyśrodekdowodowy (jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach
lubsytuacjipodmiotówudostępniającychzasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp)-Oświadczenie
oniepodleganiuwykluczeniu orazspełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2A).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia.WtakimprzypadkuWykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika
doreprezentowaniaichwpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do
reprezentowaniawpostępowaniuizawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.
Pełnomocnictwonależydołączyćdooferty i powinno ono zawierać w szczególności
wskazanie:1)postępowaniaoudzieleniezamówieniepublicznego, którego dotyczy;2)
wszystkichWykonawcówubiegającychsię wspólnieo udzielenie zamówienia;3)
ustanowionegopełnomocnika orazzakresujegoumocowania.3.Zamawiający nie określa sposobu
spełnianiawarunków udziałuwpostępowaniuprzez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzieleniezamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod
rygoremnieważności.2.Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z
zachowaniemprzepisu art.454 oraz 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.3. Dopuszcza się
następującezmianyumowy w przypadku: a) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa
powszechnieobowiązującego,która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji przedmiotu
umowy, b)terminówrealizacji z uwagi na okoliczności, których nie można było przewidzieć po
stronieZamawiającegolub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,c) ograniczenia zakresu
pracobjętych niniejsząumową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania
częścizamówienia
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-02 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-31
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. W przypadku złożenia przez jednego Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie częściowe Zamawiający nie dopuszcza wykazania jednej i tej samej osoby do realizacji przedmiotu zamówienia w zadaniu częściowym nr 1 i nr 2.
2. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
-Zadanie częściowe nr 1: do 27 miesięcy od daty podpisania umowy.
-Zadanie częściowe nr 2: do 26 miesięcy od daty podpisania umowy.