Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. „Ewaluacja postępu rzeczowego i rezultatów Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257816
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-714
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umww.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. „Ewaluacja postępu rzeczowego i rezultatów Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d935905-2c09-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001946/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Badanie ewaluacyjne. Ewaluacja postępu rzeczowego i rezultatów WRPO na lata 2014-2020
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Pomoc Techniczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020, projekt pn. „Ocena, ewaluacja i kontrola WRPO 2014-2020 w latach 2015-2023 – IZ"
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym
wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w przy użyciu:
a) miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) ePUAPu, dostępnego pod adresem: /umarszwlkp/SkrytkaESP
c) poczty elektronicznej (e-mail): zamowienia@umww.pl
Zamawiający zaleca składanie wszelkich dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@umww.pl, za wyjątkiem oferty, która musi zostać przekazana Zamawiającemu w sposób określony w rozdziale XI SWZ.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
a) Administratorem danych osobowych jest Województwo Wielkopolskie z siedzibą Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu przy al. Niepodległości 34, 61-714 Poznań, e-mail: kancelaria@umww.pl, fax 61 626 69 69, adres skrytki urzędu na platformie ePUAP: /umarszwlkp/SkrytkaESP.
b) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych, listownie pod adresem administratora danych, lub elektronicznie poprzez skrytkę elektroniczną ePUAP:/umarszwlkp/SkrytkaESP lub e-mail: inspektor.ochrony@umww.pl.
c) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia, zawarcia i rozliczenia umowy oraz w celu archiwizacji,
a w przypadku dofinansowania zamówienia w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 w celu monitoringu, sprawozdawczości i kontroli.
d) Państwa dane oferentów będą ujawnione:
- podmiotom świadczącym usługi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotyczących: serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesyłek pocztowych
- w oparciu o przepisy prawa w szczególności przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- w oparciu o przepisy właściwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiającego,
- podmiotom dokonującym badań i kontroli na zlecenie UMWW w związku z realizacją Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
e) Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub dłużej tj. przez okres obowiązywania umowy chyba, że niezbędny będzie dłuższy okres przechowywania, z uwagi na dochodzenie roszczeń lub inny obowiązek wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa (np.: przez kolejne 10 lat z uwagi na konieczność archiwizacji dokumentacji dotyczącej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego).
f) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g) Przetwarzane dane osobowe nie będą służyły do podejmowania zautomatyzowanych decyzji oraz profilowania, stosowanie do art. 22 RODO oraz nie będą przekazywane poza EOD i organizacji międzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe są przetwarzane w ramach postępowania o zamówienie publiczne przysługuje:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku skorzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników).
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostępnianie protokołu postępowania lub załączników do tego protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w powyżej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje się odpowiednio,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
e) Ponadto osobie, której dane dotyczą nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DPR-III-5.433.7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi badania ewaluacyjnego pn.: „Ewaluacja postępu rzeczowego i rezultatów Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ – SOPZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert według zasad opisanych w rozdz. XIII SWZ. Oferta łącznie może uzyskać 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów w przyjętych kryteriach oceny ofert.
Oferta złożona przez wybranego Wykonawcę musi spełniać wymogi SWZ. Musi być ofertą ważną w postępowaniu (nie podlegać odrzuceniu). Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu i nie podlegać wykluczeniu.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa osoba – ekspert w zakresie modelowania makroekonomicznego
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Zespołu badawczego
4.3.6.) Waga: 12
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Realizacja 2 wywiadów FGI online
4.3.6.) Waga: 13
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp)
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi badawcze o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 PLN brutto każda, których przedmiot dotyczył/dotyczy ewaluacji interwencji publicznej realizowanej w ramach Funduszy Europejskich, przy czym:
- przedmiot co najmniej 1 wykazywanej usługi dotyczył/dotyczy ewaluacji postępu rzeczowego programu operacyjnego realizowanego w ramach Funduszy Europejskich w perspektywie finansowej UE 2014-2020,
- w co najmniej 1 wykazywanej usłudze zastosowano modelowanie makroekonomiczne.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia Zespół badawczy, składający się z co najmniej 6 osób, w tym:
2.1. Kierownika Zespołu badawczego tj. osoba, legitymująca się wykształceniem wyższym z tytułem co najmniej magistra, posiadająca doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, która:
- pełniła funkcję kierownika badania w co najmniej jednym badaniu, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, zrealizowanym lub realizowanym w związku z perspektywą finansową UE 2014-2020, którego przedmiotem była ewaluacja postępu rzeczowego programu operacyjnego,
- jest autorem lub współautorem Koncepcji realizacji badania (zw. także raportem metodologicznym) w co najmniej 2 badaniach, zrealizowanych lub realizowanych w związku z perspektywą finansową UE 2014-2020 lub 2021-2027, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, których przedmiotem była ewaluacja programów operacyjnych lub ich elementów
- jest autorem lub współautorem Raportów końcowych z co najmniej 2 badań, zrealizowanych lub realizowanych w związku z perspektywą finansową UE 2014-2020 lub 2021-2027, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde, których przedmiotem była ewaluacja programów operacyjnych lub ich elementów
Uwaga:
Kierownik badania to w rozumieniu Zamawiającego osoba, która pełni w badaniu funkcje zarządcze (planowanie, organizowanie, kierowanie, kontrolowanie prac członków Zespołu badawczego) i funkcje merytoryczne (w tym związane z nadzorem merytorycznym) związane z realizacją całego badania/ zamówienia.
Wyżej scharakteryzowana funkcja, w zrealizowanych zamówieniach, które Wykonawcy będą wykazywać w celu spełnienia warunków określonych dla Kierownika badania, mogła nosić nazwę: kierownik zespołu badawczego, kierownik projektu, kierownik zadania.
2.2. co najmniej 5 członków Zespołu badawczego, legitymujących się wykształceniem wyższym (każda z osób), posiadających doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, nie będących kierownikiem niniejszego badania, o którym mowa w p. 2.1. łącznie spełniających następujące warunki, przy czym każda z osób spełnia co najmniej 2 warunki:
- przynajmniej 2 osoby były autorami lub współautorami minimum 1 Koncepcji realizacji badania (zw. także Raportem metodologicznym) i 1 Raportu końcowego (każda z osób), w badaniach dotyczących ewaluacji postępu rzeczowego programu operacyjnego w perspektywie finansowej UE 2014-2020, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde,
- przynajmniej 1 osoba przeprowadzała modelowanie makroekonomiczne w co najmniej 2 badaniach dot. ewaluacji programu operacyjnego, zrealizowanych lub realizowanych w związku z perspektywą finansową UE 2014-2020 lub 2021-2027,
- przynajmniej 1 osoba przeprowadzała analizy prognostyczne w co najmniej 2 badaniach dot. ewaluacji programu operacyjnego, zrealizowanych lub realizowanych w związku z perspektywą finansową UE 2014-2020 lub 2021-2027,
- przynajmniej 1 osoba, opracowała, narzędzia badawcze do 2 różnych badań ilościowych CATI/CAWI dotyczących ewaluacji regionalnego programu operacyjnego oraz uczestniczyła w realizacji tych badań,
- przynajmniej 1 osoba opracowała, narzędzia badawcze do 2 różnych badań TDI/IDI dotyczących regionalnego programu operacyjnego oraz uczestniczyła w realizacji tych badań.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga przedstawienia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdz. V ust. 1 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ (składane na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona);
2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzającego spełnienie warunku określonego w rozdz. V ust. 2 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 6A do SWZ
UWAGA! Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp wzywa do złożenia wraz z ofertą Załącznika nr 6A do SWZ, potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej i zawodowej Wykonawcy.
Powyższe jest niezbędne do zapewnienia sprawnego przebiegu postępowania, w tym dokonania prawidłowej oceny ofert celem wyboru oferty najkorzystniejszej.
W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę Załącznika nr 6A do SWZ Zamawiający wezwie najkorzystniejszego Wykonawcę do jego uzupełnienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Kompletna oferta musi zawierać następujące dokumenty :
1) Formularz ofertowy zgodny z Załącznikiem nr 1 do SWZ,
2) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwo), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych,
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ,
4) Wykaz osób (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu), stanowiący Załącznik nr 6A do SWZ,
5) Wykaz osób (na potrzeby przyznania punktów w Kryterium nr 2: Dodatkowa osoba – ekspert w zakresie modelowania makroekonomicznego), stanowiący Załącznik Nr 6B do SWZ,
Wykaz nie podlega uzupełnieniu. Jeżeli oferta nie będzie zawierała ww. wykazu lub informacje w nim zawarte będą niepełne, nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku, dla ww. kryterium, oferta otrzyma 0 pkt.,
6) Wykaz osób (na potrzeby przyznania punktów w Kryterium nr 3: Dodatkowe doświadczenie Zespołu badawczego), stanowiący Załącznik Nr 6C do SWZ,
Wykaz nie podlega uzupełnieniu. Jeżeli oferta nie będzie zawierała ww. wykazu lub informacje w nim zawarte będą niepełne, nie będzie podlegała odrzuceniu. W takim przypadku, dla ww. kryterium, oferta otrzyma 0 pkt.,
7) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów – o ile zachodzi,
8) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – o ile zachodzi.
UWAGA! Dokumenty lub oświadczenia o których mowa powyżej, składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym. Podpis osobisty to jeden z rodzajów podpisu elektronicznego. W przypadku pełnomocnictwa dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
1. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy ustawy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku:
a) gdy Wykonawca wykaże, że niemożliwe jest dotrzymanie przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (znacząco utrudniony lub niemożliwy kontakt z respondentami badań, śmierć członka Zespołu badawczego, klęska żywiołowa), których nie można było wcześniej przewidzieć, za które żadna ze Stron nie ponosi
odpowiedzialności – dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotowego terminu;
b) w sytuacji wystąpienia siły wyższej, gdy jedna ze Stron nie będzie mogła wykonać lub nie będzie mogła wykonać w sposób należyty, zobowiązania zawartego w Umowie, tzn. zgodnie z zapisami Umowy, Zamawiający po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem siły wyższej mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy, może w uzgodnieniu z
Wykonawcą zdecydować o zmianie Umowy. Za siłę wyższą Strony uznają w szczególności: strajki, wojny, ataki terrorystyczne, epidemie, pandemie, klęski żywiołowe, katastrofy komunikacyjne, awarie, huragany, powodzie i inne zdarzenia losowe niezależne od Stron.
c) uległa zmianie ustawowa stawka podatku VAT lub inna należność publicznoprawna bądź inny regulowany prawem składnik cenotwórczy wpływający na zobowiązanie pieniężne Zamawiającego – w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot Umowy, określony w § 2 Umowy, za cenę odpowiednio pomniejszoną bądź powiększoną o ww.
składnik cenotwórczy względem cen ujętych w Ofercie :
d) gdy w trakcie realizacji badania ewaluacyjnego pojawi się potrzeba przekazania Wykonawcy danych osobowych innych niż wskazane w § 9 ust.1 Umowy, niezbędnych dla realizacji procesu badawczego.
2. Zmiany Umowy, o których mowa wyżej dla swej ważności wymagają zgody Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu składania ofert ujęte zostały w Rozdz. XI ust 1 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-22 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-20