Wykonanie badania ewaluacyjnego nt. oceny realizacji Polityki Rządu w zakresie rozwoju...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badania ewaluacyjnego nt. oceny realizacji Polityki Rządu w zakresie rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyMINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00025696
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badania ewaluacyjnego nt. oceny realizacji Polityki Rządu w zakresie rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140315583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wspólna 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mfipr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badania ewaluacyjnego nt. oceny realizacji Polityki Rządu w zakresie rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6de6a31-91ed-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025696

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005590/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Wykonanie ewaluacji Polityki Rządu w zakresie rozwoju parterstwa publiczno-prywatnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/. Na wskazanej Platformie została opublikowana dokumentacjaniniejszego postępowania. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Szczegółowe informacje o sposobieporozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń idokumentów zwarte są w Rozdziale 2 SWZ.https://zamowienia.mfipr.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa niezbędne wymaganiasprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, w tym informację nt.specyfikacji połączenia, tj.:a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 512 kb/s; b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GBRam, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux,lub ich nowsze wersje;c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,najlepiej w najnowszej wersji; d) Włączona obsługa JavaScript;e) Zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww.Rozporządzenia dopuszcza formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 75 MB wszczególności w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.Szczegółowe informacje o sposobie sięzamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są wRozdziale 2 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 - 2 ogólnego rozporządzeniao ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „rozporządzenie2016/679”)informujemy, że: • Administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celuprowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Minister Finansów, Funduszy iPolityki Regionalnej z siedzibą przy ul. Wspólnej 2/4, 00-926 w Warszawie. • Dane osobowe mogązostać udostępnione właściwym organom (w tym np. odpowiednim organom Unii Europejskiej,Najwyższej Izbie Kontroli, Krajowej Administracji Skarbowej) lub podmiotom współpracującym zMinisterstwem oraz wykonawcom i podmiotom, o których mowa w pkt 19.1 SWZ, upoważnionymzgodnie z obowiązującym prawem. • Osobom, które w postępowaniu o udzieleniu zamówieniapublicznego podały swoje dane osobowe przysługuje prawo dostępu do danych oraz ich sprostowania,a w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/769 –prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Podanie danych jestdobrowolne, ale konieczne do prowadzenia postępowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy. •Osobom, które w postępowaniu podały swoje dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi doorganu nadzorczego.• Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia2016/679 w zw. z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, art. 6ust. 1 lit. b rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do danych osobowych osoby będącej stronąumowy oraz art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozostałych danychosobowych - w celu i zakresie niezbędnym do zawarcia i realizacji umowy. • Okres przetwarzaniadanych jest zgodny z kategorią archiwalną dokumentacji postępowania i wynosi - w przypadkuzamówień współfinansowanych ze środków UE przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) wzw. z art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.- w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji – doczasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji. • Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych -IOD@mfipr.gov.pl • Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, wtym profilowaniu. Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się wRozdziale 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BDG-V.2610.1.2021.KB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 156833,33 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badania ewaluacyjnego nt. oceny realizacji Polityki Rządu w zakresie rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego. . Rezultatem ewaluacji powinny być rekomendacje zmian w zakresie zarządzania procesem wdrażania Polityki, w tym zmian w zakresie ukierunkowania wsparcia przewidzianego w Polityce. Rekomendacje powinny przełożyć się na sformułowanie nowego katalogu działań, które trafnie odpowiedzą na realne potrzeby rynku PPP i podniosą skuteczność realizacji Polityki.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, napodstawie następujących kryteriów oceny ofert: Cena - 40% oraz Zadanie ewaluacyjne - 60%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zadanie ewaluacyjne

4.3.6.) Waga: 60,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy (numeracja zgodna z SWZ):5.1 nie podlegają wykluczeniu,5.2 spełniają następujące warunki dotyczące:5.2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.5.2.4 zdolności technicznej lub zawodowej. 5.2.4.1 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, polegające na przeprowadzeniu badania ewaluacyjnego (wykorzystującego więcej niż jedną metodę/technikę badawczą z uwzględnieniem zasady triangulacji metodologicznej) odnoszącego się do analizy dokumentów programowych lub planistycznych (np. strategie rozwoju, programy lub plany rozwoju) o znaczeniu co najmniej regionalnym (obejmujących swym działaniem co najmniej jedno województwo). 5.2.4.2 Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem badawczym liczącym co najmniej 4 osoby. W ramach zespołu znajdzie się:5.2.4.2.1 kierownik badania: posiadający doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert polegające na kierowaniu co najmniej 3 badaniami ewaluacyjnymi, każde odnoszące się do oceny dokumentów programowych lub planistycznych (np. strategie rozwoju, programy lub plany rozwoju) o znaczeniu co najmniej regionalnym (obejmujących swym działaniem co najmniej jedno województwo), w tym co najmniej 1 badania ewaluacyjnego dotyczącego dokumentu programowego lub planistycznego w zakresie rozwoju infrastruktury,5.2.4.2.2 minimum 2 inne osoby będące członkami zespołu ewaluacyjnego, z których każda wykazuje doświadczenie, w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, polegające na udziale jako członek zespołu ewaluacyjnego w przeprowadzeniu co najmniej 3 badań ewaluacyjnych dokumentów programowych lub planistycznych (np. strategie rozwoju, programy lub plany rozwoju) o znaczeniu co najmniej regionalnym (obejmujących swym działaniem co najmniej jedno województwo).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszązłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:1) aktualne na dzień składania ofertoświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 5 do SWZ. Oświadczenie wykonawca składazgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ. Oświadczenie należy złożyć w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców ww. oświadczenieskłada każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) Wykonawca, który powołujesię na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z ww. oświadczeniem takżeoświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 doSWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. Oświadczenie należy złożyć w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym. 2. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożeniaw wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowychśrodków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia: a) odpisu lub informacji z Krajowego RejestruSądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innymwykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku odopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samejgrupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;c) dokumentów dotyczącychpodmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstawwykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lubsytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacjipodmiotów udostępniających zasoby.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pozagranicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit. a składa dokumentlub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządzalikwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jestzawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej proceduryprzewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument ten powinien być wystawionynie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,określonych w Rozdziale 5SWZ wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualne nadzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 4 do SWZ. Oświadczeniewykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.Oświadczenia należyzłożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisemzaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz zww. oświadczeniem także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, zgodnie ze wzoremstanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy złożyć w postacielektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisemosobistym; 3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby.Zobowiązanie należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Dokumenty składane na wezwaniezamawiającego. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, dozłożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,następującychpodmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu,aktualnych na dzień złożenia: a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 9 do SWZ;c) dokumentów dotyczących podmiotów udostępniających zasoby, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zdolności lub sytuację, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać (numeracja zgodna z SWZ):8.11.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 11 do SWZ oraz;8.11.2 oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.8 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ – jeżeli dotyczy; 8.11.3 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 według wzorów stanowiących Załącznik nr 4 i 5 do SWZ;8.11.4 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik;8.11.5 oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt 6.1.3 według wzorów stanowiących Załącznik nr 6 i 7 do SWZ – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;8.11.6 zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 – jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby;8.11.7 odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;8.11.8 „Sposób realizacji badania ewaluacyjnego dotyczącego realizacji działania 6 Polityki PPP - zapewnienie kompleksowego doradztwa dla podmiotów publicznych” (dalej „działanie”), zawierający podane w pkt 8.11.8 SWZ elementy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(numeracja zgodna z SWZ) 5.6 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno potwierdzać prawidłowość umocowania na dzień złożenia oferty. W przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, wykonawcaprzekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisemelektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, potwierdzającym zgodnośćodwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej. Potwierdzenia zgodnościodwzorowania cyfrowego z dokumentem w postaci papierowej pełnomocnictwa dokonujenotariusz lub mocodawca. 5.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzieleniezamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, dorealizacji których te zdolności są wymagane. 5.8 W przypadku, o którym mowa w pkt 5.7 SWZ,wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowizałącznik nr 3 do SWZ.6.1.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SWZ składa każdy z wykonawcówwspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać brak podstawwykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy zwykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 455 ustawy, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w umowie - załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.mfipr.gov.pl/.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w terminie 105 dni roboczych od dnia podpisania umowy, zgodnie z harmonogramem zawartym w pkt 6 SOPZ.
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI