Wykonanie badań geotechnicznych podłoża w obrębie wzgórza zamkowego wraz z opracowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badań geotechnicznych podłoża w obrębie wzgórza zamkowego wraz z opracowaniem ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu konstrukcji i warunków posadowienia konstrukcji podziemnych (tuneli).
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-28
  • ZamawiającyZamek Książąt Pomorskich w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00035609
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań geotechnicznych podłoża w obrębie wzgórza zamkowego wraz z opracowaniem ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu konstrukcji i warunków posadowienia konstrukcji podziemnych (tuneli).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korsarzy 34

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 434 83 11

1.5.8.) Numer faksu: (91) 434 79 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zamek.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie badań geotechnicznych podłoża w obrębie wzgórza zamkowego wraz z opracowaniem ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu konstrukcji i warunków posadowienia konstrukcji podziemnych (tuneli).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18b66f7-a0e9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00033577/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wykonanie badań geotechnicznych podłoża w obrębie wzórza zamkowego wraz z opracowaniem ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu konstrukcji i warunków posadowienia konstrukcji podziemnych (tuneli).

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin 2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierania dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na Platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy tylko do konkretnego wykonawcy. 4. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. 5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) – określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, to jest: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10 0, 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3, 7) znaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin", pod linkiem: https://www.platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków zamieszczonej na stronie internetowej platformazakupowa.pl w zakładce „Instrukcje”, pod linkiem: https://www.platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, [dalej: RODO], infor., że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie, ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin - Instytucja Kultury Województwa Zachodniopomorskiego, adres e-mail: zamek@zamek.szczecin.pl, nr tel. kontaktowego: +48 91 434 83 11;2. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest w siedzibie Zamku, e-mail: iod@zamek.szczecin.pl nr tel. kontaktowego: +48 91 434 83 11; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - znak sprawy: ZP.312.1.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp; 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 lub art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji z danymi osobowymi obejmuje cały czas trwania przedmiotowej umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 7. Zgodnie z RODO posiada Pani/Pan następujące prawa: 1) na podstawie art.15, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, (w przypadku gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);2) na podstawie art. 16, prawo sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);3) na podstawie art. 17, prawo do usunięcia danych osobowych z wyjątkiem ograniczeń wynikających z ust. 3 lit. b), d), e) RODO ( dotyczy: wywiązania się administratora z prawnego obowiązku wymagającego przetwarzania na mocy ustawy Pzp, realizacji celów archiwalnych w interesie publicznym i do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń);4) na podstawie art. 18, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego); 5) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO (organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa);8. Informujemy, że nie mają wobec Pani/Pana zastosowania: 1) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 2) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO gdyż podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. 9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, ani nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.312.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu badań geotechnicznych podłoża w obrębie wzgórza zamkowego wraz z opracowaniem ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu konstrukcji i warunków posadowienia konstrukcji podziemnych (tuneli).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają niżej wymienione dokumenty:- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ,- Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 9 do SWZ. UWAGA:Załączniki do Opisu Przedmiotu Zamówienia, tj.: 1) Sprawozdanie z badań geofizycznych i geotechnicznych podłoża w celu realizacji zadania pn.: Modernizacja i remont dziedzińców Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie oraz zadania pn.: Kompleksowe zagospodarowanie tarasów Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w kontekście geotechnicznych warunków posadowienia, opracowanie Warszawa wrzesień 2020 rok. 2) Sprawozdanie z badań geofizycznych i geotechnicznych podłoża skarp dotyczących kompleksowego zagospodarowania i modernizacji Tarasów Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w kontekście geotechnicznych warunków posadowienia, opracowanie Warszawa lipiec 2020 rok. 3) Opinia techniczna w zakresie weryfikacji założeń projektowych dotyczących kompleksowego zagospodarowania i modernizacji Tarasów Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie w kontekście geotechnicznych warunków posadowienia, opracowanie Warszawa wrzesień 2020 rok. 4) Badanie zaprawy i cegły z tunelów pod wzgórzem zamkowym w Szczecinie, opracowanie Szczecin styczeń 2021 rok. 5) Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie. Badanie składu zaprawy z tunelu, opracowanie Kraków styczeń 2021 rok. 6) Suplement do opinii dotyczącej weryfikacji założeń projektowych dla projektu kompleksowego zagospodarowania i modernizacji tarasów i odbudowy skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie, opracowanie Warszawa luty 2021 roksą do wglądu w Dziale Inwestycji i Remontów Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00÷15.00 po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu z p. Karolem Krempa pod nr tel.: 91 434 83 39 lub z p. Joanną Kloc pod nr tel.: 91 434 83 40. W związku z obostrzeniami związanymi z pandemią COVID-19 wgląd do dokumentów odbędzie się przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71352100-1 - Usługi sejsmiczne

71353000-7 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby

71900000-7 - Usługi laboratoryjne

73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:1) Cena – 55 %2) Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia -45 %Sposób przyznania pkt. za poszczególne kryteria:1. Cena(Oc) 55% Sposób przyznania pkt. za kryterium:Cena oferty: 55 pkt. Oferta zawierająca najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę pkt., a pozostałe oferty proporcjonalnie mniej wg wzoru: Oc=C_min/Co x 55 Oc-cena punktowa badanej oferty Cmin-cena najniższa z ofert Co -cena badanej oferty podlegającej punktacji 2. Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia(Dz) 45% Sposób przyznania pkt. za kryterium:Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia: 45 pkt (maksymalna ilość pkt.do zdobycia we wszystkich nw. dziedzinach). Pkt. zostaną przyznane na podstawie informacji podanych przez wykonawcę w formularzu ofertowym – zał. nr 1 do SWZ.Pkt. będą przyznawane wg następujących zasad:Specjalista w dziedzinie geologii i geofizyki (max może otrzymać 15 pkt), tj.:Osoba posiadającą uprawnienia do wykonywania prac geologiczno-inżynierskich określ. w ustawie prawo geologiczne i górnicze (ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Dz. U. 2020 poz. 1064) w zakresie badań i oceny właściwości podłoża gruntowego dla potrzeb budowlanych w tym uprawnienia kategorii VI lub VII oraz doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzeniem badań podłoża, sporządzaniem projektów i dokumentacji na potrzeby posadowienia obiektów budowlanych przy realizacji: - min. 2 prac – otrzyma 0 pkt.- 3-5 prac – otrzyma 5 pkt.- 6-10 prac – otrzyma 10 pkt.- powyżej 10 prac – otrzyma 15 pkt.Specjalista w dziedzinie geotechniki (max może otrzymać 15 pkt), tj.:Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i certyfikat Polskiego Komitetu Geotechniki lub uprawnienia konstrukcyjno - budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń ze specjalizacją geotechniczną oraz doświadczenie na stanowisku związanym z nadzorowaniem wykonania specjalistycznych robót geotechnicznych na potrzeby posadowienia obiektów budowlanych, w tym związanych obiektami budownictwa podziemnego przy realizacji:- min. 2 prac – otrzyma 0 pkt.- 3-5 prac – otrzyma 5 pkt.- 6-10 prac – otrzyma 10 pkt.- powyżej 10 prac – otrzyma 15 pkt.Specjalista w dziedzinie budownictwa podziemnego (max może otrzymać 15 pkt), tj.:Osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi i projektowania bez ograniczeń oraz doświadczenie na stanowisku związanym z opiniowaniem i nadzorowaniem realizacji obiektów budownictwa podziemnego (w tym tuneli), w zakresie oceny współpracy z podłożem i oddziaływaniem tych obiektów na otoczenie, w tym związanych z realizacją specjalistycznych robót geotechnicznych na potrzeby obiektów budownictwa podziemnego przy realizacji:- min. 2 prac – otrzyma 0 pkt.- 3-5 prac – otrzyma 5 pkt.- 6-10 prac – otrzyma 10 pkt.- powyżej 10 prac – otrzyma 15 pkt.Osoby wskazane powyżej musza brać udział w realizacji powyższego zamówienia.W przypadku łączenia funkcji opisanych powyżej zamawiający punktować będzie odrębnie wykonanie prac/opracowań, które dotyczą obu zakresów. Gdy wykonawca wykaże prace/opracowanie dotyczące jednego zakresu zamawiający punktować będzie tylko dany zakres.Zamówienie zostanie udzielone temu wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość pkt. (stosując stupunktową skalę ocen) z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku obliczoną wg poniższego wzoru: Oo=OC+DzOo – całkowita ocena punktowa badanej oferty, która nie podlega odrzuceniu i Wyk. nie podlega wykluczeniu z postępowania.OC – ocena punktowa badanej oferty w kryterium cenaDz – ocena punktowa badanej oferty w kryterium doświadczenie zawodowe osób skier. do realizacji zamówienia

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 55

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 45

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na zasadach określonych w Rozdziale V SWZ oraz spełniają poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:4.1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) usługi obejmujące wykonanie badań geofizycznych i geotechnicznych o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda.UWAGA:- W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełni wymogi podane powyżej.- Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, warunek udziału w postępowaniu dotyczy tych usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.4.2) dysponuje osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia, które będą skierowane do realizacji zamówienia, tj.: - osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty w dziedzinie geologii i geofizyki posiadającą uprawnienia do wykonywania prac geologiczno-inżynierskich określonych w ustawie prawo geologiczne i górnicze (ustawa z dnia 9 czerwca 2011 r. Dz. U. 2020 poz. 1064) w zakresie badań i oceny właściwości podłoża gruntowego dla potrzeb budowlanych w tym uprawnienia kategorii VI lub VII oraz doświadczenie przy realizacji minimum 2 prac na stanowisku związanym z prowadzeniem badań podłoża, sporządzaniem projektów i dokumentacji na potrzeby posadowienia obiektów budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat.- osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty w dziedzinie geotechniki – posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń i certyfikat Polskiego Komitetu Geotechniki lub uprawnienia konstrukcyjno- budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń ze specjalizacją geotechniczna oraz doświadczenie przy realizacji minimum 2 prac na stanowisku związanym z nadzorowaniem wykonania specjalistycznych robót geotechnicznych na potrzeby posadowienia obiektów budowlanych, w tym związanych obiektami budownictwa podziemnego w okresie ostatnich pięciu lat.- osoba, która będzie pełniła funkcję specjalisty w dziedzinie budownictwa podziemnego - posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi i projektowania bez ograniczeń oraz doświadczenie przy realizacji minimum 2 prac na stanowisku związanym z opiniowaniem i nadzorowaniem realizacji obiektów budownictwa podziemnego (w tym tuneli), w zakresie oceny współpracy z podłożem i oddziaływaniem tych obiektów na otoczenie, w tym związanych z realizacją specjalistycznych robót geotechnicznych na potrzeby obiektów budownictwa podziemnego w okresie ostatnich pięciu lat.UWAGA:- Zamawiający uzna ww. wymóg za spełniony, jeśli jedna osoba będzie posiadać kwalifikacje dla wskazanych specjalności pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk. - Osoby dedykowane przez wykonawcę na wyżej określone stanowiska, wskazane w wykazie osób muszą brać czynny udział w realizacji zamówienia. Jakakolwiek zmiana tych osób, stała czy czasowa, wymaga uprzedniej, pisemnej zgody zamawiającego. W przypadku zmiany osób wykonawca winien zaproponować osobę o identycznym doświadczeniu. - W odniesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej przy ocenie posiadanych kwalifikacji Zamawiający stosować będzie przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 220).- Zgodnie z art. 12a Prawa Budowlanego, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Jeżeli wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wskazane powyżej, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeżeli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn.: Dz. U. z 2020r. poz. 220). Zamawiający uznaje, zgodnie z art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych” za zgodne ze swoimi wymaganiami.- Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 8 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania terminie aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych: 1) wykaz usług – (załącznik nr 6 do SWZ) - wykonanych okresie ostatnich 3 lat licząc od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.2) wykaz osób – (załącznik nr 7 do SWZ) – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Treść oferty musi być przedstawiona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Pzp i odpowiadać treści niniejszej SWZ. 3. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 SWZ, stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 5 SWZ, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);3) zobowiązanie wraz z oświadczeniem podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 5 pkt 1 SWZ, stanowiące załącznik nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);4) dowód wniesienia wadium;5) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, ; 6) stosowne pełnomocnictwo lub inny dokument, (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, wnieść wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr: 56 1130 1176 0022 2047 7820 0001 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu – nr sprawy: ZP.312.1.2021. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, (nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania)3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia, (nie krótszy niż termin związania ofertą, z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert)5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia całej kwoty gwarancji/poręczenia nieodwołalnie, bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności.6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby gwarancja lub poręczenie obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy Pzp.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (załącznik nr 4 do SWZ), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-27

2021-04-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ekspresu do kawy DELONGI- Świnoujście
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę ekspresu do kawy DELONGI. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa symulatorów niskiej wierności
Następne ogłoszenie o zamówieniu: AKCESORIA DO DIATERMII CHIRURGICZNEJ
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Szczecin: Dostawa symulatorów niskiej wierności
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa symulatorów niskiej wierności
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Elektronika, foto, wideo: Dostawa spektrometru IR
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI