Wykon. opinii eksperckiej dot. stanu zdrow. drzew rosną. w wybr. pas. drog. dróg...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykon. opinii eksperckiej dot. stanu zdrow. drzew rosną. w wybr. pas. drog. dróg kat. gmin. na teren. Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ze wskazaniem drzew zagrażających bezpiecz. użytkow. dróg.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-10-12
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-03
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00425704
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykon. opinii eksperckiej dot. stanu zdrow. drzew rosną. w wybr. pas. drog. dróg kat. gmin. na teren. Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ze wskazaniem drzew zagrażających bezpiecz. użytkow. dróg.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykon. opinii eksperckiej dot. stanu zdrow. drzew rosną. w wybr. pas. drog. dróg kat. gmin. na teren. Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ze wskazaniem drzew zagrażających bezpiecz. użytkow. dróg.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c54fbdc1-61e0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie opinii eksperckiej dotyczącej stanu zdrowotnego drzew rosnących w pasach drogowych ulic kat.gminnej i wskazanie drzew zagrażających bezpieczeństwu użytkowników dróg

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: opisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): opisane w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): opisane w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-54/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie opinii eksperckiej dotyczącej stanu zdrowotnego drzew rosnących w wybranych pasach drogowych dróg kategorii gminnej na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ze wskazaniem drzew zagrażających bezpieczeństwu użytkowników dróg”
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dla każdego drzewa specjalistycznej oceny stanu za-chowania ze wskazaniem zagrożeń i określeniem niezbędnych zaleceń pielęgnacyjnych
mających na celu ochronę drzew, poprawę ich żywotności, statyki oraz bezpieczeństwa w ich otoczeniu.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SWZ
(wytyczne do oceny stanu drzew – sposób określania klas ryzyka), załączniku nr 3 do SWZ (wzór karty drzew – formularz oceny) oraz projektowanych postanowieniach umowy – załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w sposób określony
w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 tj.), o którym mowa w art. 95 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności polegające na wykonaniu opinii eksperckiej wskazanych drzew, z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracji,
Wszelkie kwestie związane ze sposobem weryfikacji zatrudnienia, o którym mowa powyżej,
a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę
ww. wymogów oraz sankcje z tytułu nie spełnienia tych wymagań, określono w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiących załącznik nr 1
do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77211300-5 - Usługi selekcji drzew

71510000-6 - Usługi badania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy, polegającego na powtórzeniu podobnych usług.
Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług w stosunku do wartości zamówienia podstawowego określono na 50 %, w przypadku posiadania środków finansowych – w ramach przedsięwzięcia opisanego w postanowieniach SWZ. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opisany w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
a) wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było wykonanie opinii eksperckiej dotyczącej stanu zdrowotnego drzew lub wykonanie ekspertyzy dendrologicznej o łącznej wartości brutto
nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
b) skieruje do realizacji zamówienia:
• co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie wyższe ogrodnicze lub pokrewne
(np. architektura krajobrazu lub leśnictwo) oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie
przy wykonywaniu opinii eksperckich lub ekspertyz dendrologicznych;
lub:
• co najmniej jedną osobę posiadającą wykształcenie średnie ogrodnicze lub pokrewne
(np. architektura krajobrazu lub leśnictwo) oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie
przy wykonywaniu opinii eksperckich lub ekspertyz dendrologicznych;
lub:
• co najmniej jedną osobę będącą dendrologiem lub arborystą z ukończonymi kursami arborystycznymi II stopnia oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie przy wykonywaniu opinii eksperckich lub ekspertyz dendrologicznych.
Dendrolog lub arborysta posiada tytuł Rzeczoznawcy w zakresie dendrologii nadany
przez Polskie Towarzystwo Chirurgów Drzew lub Międzynarodowe Towarzystwo Uprawy
i Ochrony Drzew lub obowiązujący certyfikat European Tree Workers.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 1a) musi być spełniony w całości poprzez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 niniejszej SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.


W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany
przez Zamawiającego, do złożenia, aktualnych na dzień złożenia, podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane zgodnie z warunkiem określonym w Dziale VI ust. 1 pkt a) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ,
2) dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,
na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, 3) wykazu osób, które będą skierowane do realizacji zamówienia posiadających wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne
do wykonania zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający spełnienie warunku określonego w Dziale VI ust. 1 pkt b) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5
do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

2. Zawartość oferty, oświadczenia lub dokumenty wymagane w postępowaniu:
1) wypełnienie zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie formularza oferty;
2) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie,
że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 6 do SWZ;
3) załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie,
że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 7 do SWZ;
4) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączenie
do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 2) i 3) dotyczących każdego podmiotu
oraz oświadczenie dotyczące usług jakie wykonują poszczególni Wykonawcy.
5) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, załączenie do oferty oświadczeń, o których mowa w pkt. 2) i 3) dotyczących każdego podmiotu wraz z zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby
(tj. jaki rodzaj zasobu jest udostępniony),
b) sposób wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby
przy wykonywaniu zamówienia,
c) zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego przy wykonywaniu zamówienia,
6) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana
w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwa) potwierdzającego, że oferta została złożona przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy;
7) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o którym mowa w ust. 5 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy)
2) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3) Dokument pełnomocnictwa musi być załączany do oferty, w postaci elektronicznej, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1.
4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie
z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę
w systemie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmian
postanowień umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-12 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami składa się w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), pod rygorem nieważności.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę bateri BL-5C- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę bateri BL-5C. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI