Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla gmin województwa warmińsko-mazurskiego w zakresie przygotowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoOlsztyn
WojewództwoWarmińsko-mazurskie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Termin składania wniosków2021-03-18
ZamawiającyWOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Data publikacji ogłoszenia2021-03-05
Numer ogłoszenia2021/BZP 00014128
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00014128 z dnia 2021-03-05
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Wsparcie doradczo-szkoleniowe dla gmin województwa warmińsko-mazurskiego w zakresie przygotowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO WARMIŃSKO-MAZURSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750309
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001667/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.77 Wsparcie eksperckie na potrzeby projektu „Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Nazwa projektu: „Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych”. Program: Program Operacyjny Pomoc Techniczna 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/warmia.mazury
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/warmia.mazury.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Składanie dokumentów w postępowaniu z wyjątkiem oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem formularza ,,WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania. 2. Za datę złożenia dokumentów o których mowa w ust. 1, przyjmuje się kliknięcie przycisku ”WYŚLIJ WIADOMOŚĆ” po którym pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych za pośrednictwem platformy zakupowej , opisane zostały w Regulaminie platformazakupowa.pl oraz Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl, dostępnych na stronie dotyczącej danego postępowania oraz stronie głównej Platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl. 4. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. 5. Do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się co najmniej jeden z następujących formatów danych: .txt; .rtf; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv; .mp4. W celu kompresji danych stosuje się co najmniej jeden z następujących formatów: .zip lub .7Z. 6. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 7. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 8. Sposób sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. (Dz.U. z 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.4.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wsparcie doradczo-szkoleniowe dla gmin województwa warmińsko-mazurskiego w zakresie przygotowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73220000-0 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie ekspertów
4.3.6.) Waga: 50
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.1) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 usług z których każda polegała na przygotowaniu programu rewitalizacji lub świadczeniu usług doradczych przy przygotowaniu programu rewitalizacji (przez program rewitalizacji zamawiający rozumie dokument przygotowany na poziomie gminy i przyjmowany uchwałą rady gminy). Przez 1 usługę należy rozumieć usługę świadczoną w ramach 1 programu rewitalizacji.2) Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie co najmniej następującymi osobami: a) 3 osobami - pełniącymi funkcję eksperta ds. rewitalizacji - z których każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert:- przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze przy przygotowaniu min. 3 programów rewitalizacji (przez program rewitalizacji zamawiający rozumie dokument przygotowany na poziomie gminy i przyjmowany uchwałą rady gminy), - poprowadziła co najmniej 5 zajęć (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.) związanych z tematyką rewitalizacji. Osoby te będą prowadziły spotkania edukacyjne, o których mowa w części A Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia;b) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. mieszkalnictwa - która posiada wykształcenie wyższe oraz posiada, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w aspekcie mieszkalnictwa (np. opracowywała lub współuczestniczyła w opracowywaniu polityk i strategii mieszkaniowych lub ekspertyz związanych z mieszkalnictwem, prowadziła działania dotyczące zasobów mieszkaniowych, instrumentów finansowych i organizacyjnych dotyczących wspierania remontów lub modernizacji zasobów mieszkaniowych); c) 1 osobą - pełniącą funkcję radcy prawnego - posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata w RP;d) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. partycypacji społecznej - która posiada wykształcenie wyższe oraz:- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabyła min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i realizacji działań z zakresu partycypacji społecznej, np. współpracowała z jednostkami samorządu terytorialnego i interesariuszami przy planowaniu i realizacji przedsięwzięć partycypacyjnych, działała na rzecz rozwijania dialogu obywatelskiego, działała na rzecz rozwoju innowacji społecznych w obszarze partycypacji obywatelskiej, polityk miejskich i przedsięwzięć tworzonych w dialogu z mieszkańcami;- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert poprowadziła co najmniej 2 zajęcia (np. warsztaty, szkolenia, wykłady, prelekcje, wystąpienia, np. podczas konferencji, itp.) związane z tematyką partycypacji społecznej; e) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. finansowania - która posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabyła min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działań/świadczeniu usług doradczych dotyczących finansowania zadań jednostek samorządu terytorialnego, w szczególności w zakresie angażowania sektora prywatnego w finansowanie zadań publicznych, w tym tworzenia partnerstw publiczno-prywatnych;f) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. budowlanych - która posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabyła min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i realizacji inwestycji budowlanych z uwzględnieniem zasady uniwersalnego projektowania; g) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. urbanistyki - która posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert: - nabyła min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze urbanistyki, - posiada doświadczenie przy współtworzeniu co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego;h) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. polityki społecznej - która posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert: - nabyła min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu działań w obszarze polityki społecznej, np. opieki społecznej, przeciwdziałania wykluczeniu, aktywizacji społecznej, ekonomii społecznej lub wspierania przedsiębiorczości, - przygotowywała lub świadczyła usługi doradcze w aspekcie polityki społecznej przy przygotowaniu i/lub wdrażaniu co najmniej jednego programu rewitalizacji; i) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. ochrony środowiska - która posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabyła min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie ochrony środowiska (np. tworzenia lub współtworzenia programów profilaktyki proekologicznej, działań z zakresu porządkowania gospodarki wodno-kanalizacyjnej oraz gospodarki odpadami, działań mających na celu ograniczenie niskiej emisji); j) 1 osobą - pełniącą funkcję eksperta ds. kultury - która posiada wykształcenie wyższe oraz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert nabyła m.in. 2-letnie doświadczenie zawodowe w planowaniu i prowadzeniu działań kulturalnych skierowanych do społeczności lokalnych, np. budowanie relacji między instytucjami kultury a mieszkańcami w celu wypracowania dostosowanej do potrzeb mieszkańców oferty, angażowanie społeczności lokalnej w prowadzone działania kulturalne.Warunki, o których mowa w pkt 2 lit. a) – j) można wykazać w oparciu o dowolną liczbę osób.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych: a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy.2. Dopuszczalna jest zmiana umowy, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp.3. Ponadto, Strony przewidują możliwość dokonania:1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności trudnych do przewidzenia, przy zachowaniu należytej staranności w dniu zawarcia umowy, na które to okoliczności Strony nie miały wpływu, w tym spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów – w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego; siłą wyższą (rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części) - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;2) zmian będących konsekwencją zmiany warunków umowy łączącej Zamawiającego z ministrem właściwym ds. rozwoju regionalnego dotyczącej realizacji projektu pt. „Wzmacnianie zdolności gmin do programowania i wdrażania działań rewitalizacyjnych” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 w zakresie zmiany terminu realizacji ww. projektu, wysokości dotacji oraz zakresu zadań realizowanych w projekcie -– w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 3, jest wystąpienie przez wnioskującego o ich dokonanie w umowie do drugiej strony umowy, z wnioskiem na piśmie pod rygorem nieważności, zawierającym uzasadnienie dokonania zmian, niezwłocznie od powzięcia wiadomości o okolicznościach będących podstawą dokonania zmian.5. Zamawiający dopuszcza również możliwość dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne;4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych ‒ jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.6. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 5, każda ze Stron ma prawo wystąpić do drugiej Strony, z wnioskiem na piśmie pod rygorem nieważności, o wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy zawierającym stosowne uzasadnienie (w tym niezbędne dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku). Uzasadnienie wniosku powinno zawierać w szczególności wskazanie kosztów wykonania zamówienia, które uległy zmianie na skutek zaistnienia którejkolwiek z tych okoliczności.Ujęcie wszystkich zmian umowy przewidzianych w Projektowanych postanowieniach umowy, ze względów technicznych, jest niemożliwe. Zmiany umowy zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy, będących załącznikiem do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem : https://platformazakupowa.pl/pn/warmia.mazury
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 10:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit - Kielce
Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
Data dodania22-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przeprowadzenie kursu dietetyki i dietoterapii w chorobach jelit.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.