Usługa sekwencjonowania NGS dla Muzeum i Instytutu Zoologii PAN

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługa sekwencjonowania NGS dla Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2022-10-12
  • ZamawiającyMuzeum i Instytut Zoologii PAN
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00366239
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa sekwencjonowania NGS dla Muzeum i Instytutu Zoologii PAN

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum i Instytut Zoologii PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016912059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wilcza 64

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-679

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miiz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miiz.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

nauka

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sekwencjonowania NGS dla Muzeum i Instytutu Zoologii PAN

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1a441e6-3e4b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.miiz.waw.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miiz.waw.pl; przetargi@miiz.waw.pl

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej: przetargi@miiz.waw.pl.

Ofertę należy złożyć poprzez platformę e-Zamówienia.

Sposób komunikowania się Zamawiającego z wykonawcami (nie dotyczy składania ofert):

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie, za pomocą poczty elektronicznej, poprzez adres email: przetargi@miiz.waw.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

angielski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sekwencjonowania nowej generacji (NGS) i uzyskanie sekwencji pełnych genomów (Whole Genome Sequencing) dla około 90 prób (min.70 -max. 100) psowatych (Canis spp.) o głębokim, co najmniej 30X pokryciu genomu.
Próby wyizolowanego genomowego DNA będą wysyłane do Wykonawcy jednorazowo

4.2.6.) Główny kod CPV: 73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zastosowanie technik minimalizacji problemu z nieprawidłowym przypisaniem odczytów do próbek w wyniku zamiany indeksów: 1. unique dual indexing , 2. procedury mające wykluczyć sekwencjonowanie bibliotek z nieprzyłączonymi adaptorami

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji etapu: sekwencjonowanie

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający stawia warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:

1. doświadczenia,

2. potencjału technicznego



Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli wykaże:

wykonanie co najmniej 5 zamówień sekwencjonowania drugiej generacji (NGS) w okresie 3 lat lub jeśli działalność Wykonawcy jest krótsza – nie mniej niż 3 zamówienia.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie potencjału technicznego, jeżeli wykaże, że posiada środki organizacyjno-techniczne w celu zapewniania jakości wykonania zamówienia:

posiadanie odpowiednich urządzeń i materiałów do wykonania:

1. bibliotek, tj. posiadanie sekwenatora firmy Illumina oraz oryginalnych, licencjonowanych i zweryfikowanych zestawów Illumina.

2. usługi sekwencjonowania, na platformie firmy Illumina za pomocą zestawu umożliwiającego odczyt z dwóch stron sekwencji (pair-end reads) o długości odczytu 2x150 bp z co najmniej 30X pokryciem genomu o wielkości 2.5 Gb. Poziom zduplikowanych odczytów powinien być niższy niż 5%. Jeśli poziom duplikacji przekroczy 5% lub poziom pokrycia genomu będzie mniejszy niż 30X, próba zostanie ponownie zsekwencjonowana, aby dostarczyć odpowiednią liczbę danych, bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami. Przynajmniej 80% zsekwencjonowanych par zasad musi mieć odczyt o jakości Qscore 30 lub więcej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże doświadczenie w wykonaniu nie mniej niż 5 zamówień sekwencjonowania drugiej generacji (NGS) w ostatnich 3 latach, lub jeśli jego działalność trwa krócej nie mniej niż 3 zamówień (Załącznik nr 5) a na dowód dostarczy referencje lub protokoły odbioru (wykonania tych usług bez zaostrzeń):
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej wykonawcy (Załącznik nr 6) jeśli dostarczy;
Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu odpowiednich urządzeń/materiałów do wykonania bibliotek i sekwencjonowania.
Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych środków.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 3000 PLN (słownie: trzy tysiące).
Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 10 listopada 2022
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy, o numerze:
24 1130 1017 0020 1465 5520 0001. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego (tytuł przelewu: nazwa postępowania) najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1. nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Muzeum i Instytut Zoologii PAN, z siedziba w Warszawie (00-679) ul. Wilcza 64.
2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3. kwotę gwarancji/poręczenia,
4. termin ważności gwarancji/poręczenia,
5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż Strony wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian, tj.:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy:
- gdy zmiany są spowodowane siłą wyższą, w szczególności przypadkami lub zdarzeniami zewnętrznymi związanymi z wystąpieniem COVID-19;
- gdy zmiany są spowodowane okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności z uwagi na przesunięcie terminu udostępnienia Wykonawcy danych;
- gdy zmiany są spowodowane wstrzymaniem prac z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
- gdy wskutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności związanych z COVID-19, wykonanie Umowy zgodnie z jej treścią byłoby niemożliwe, nadmiernie utrudnione lub niecelowe;
- zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin.
Zmiana sposobu spełnienia świadczenia obejmująca zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
– w takim przypadku nastąpi zmiana świadczenia Wykonawcy w takim zakresie, w jakim zaistniałe okoliczności dotyczą przedmiotu Umowy.
Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ. Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie niezbędnym do usunięcia przeszkód będących wynikiem siły wyższej, które uniemożliwiają Stronom należyte wykonanie Umowy;
zmiana obowiązującej stawki VAT;
Zmiany obowiązujących przepisów prawa:
w przypadku ust. 1 pkt 3 lit. b) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia Wykonawcy, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. Zmiana może dotyczyć wyłącznie wynagrodzenia za świadczenia realizowane po wejściu w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku VAT. Ewentualna zmiana nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-12 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-12 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę podstawy (nogi) telewizora Samsung 55cali. Model LE55B652T4WXXH. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI