Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-057/2021_Dostawa systemu odprowadzania gazów dla stacji R&D do mikroobróbki laserowej z laserem femtosekundowym dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-057/2021_Dostawa systemu odprowadzania gazów dla stacji R&D do mikroobróbki laserowej z laserem femtosekundowym dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej – 2 zadania.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f733dead-9d2e-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032992
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/33/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.55 Podzespoły i części
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zakup dofinansowany został z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 4.2 Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 – projekt: "NLPQT - Narodowe Laboratorium Fotoniki i Technologii Kwantowych", Nr projektu: POIR.04.02.00-00-B003/18.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://przetargi.pwr.edu.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w uPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1.1.miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap); 1.2.ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularzedo komunikacji, SKŁADANIE OFERT); 1.3.poczty elektronicznej anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl (korespondencja oprócz Ofert). jak również przy użyciu: 1.4.Platformy e-Zamówieniahttps://ezamowienia.gov.pl/pl/(Ogłoszenie o zamówieniu,informacje o postępowaniu); 1.5. strony internetowej Zamawiającego https://przetargi.pwr.edu.pl/(Ogłoszenie o zamówieniu, dokumentyzamówienia, w tym SWZ i Informacje dla Wykonawców). https://przetargi.pwr.edu.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji Użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortalePUAP. pdf.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownika oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tej Instrukcji.5. Za datę przekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowychśrodków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/wpozostałych przypadkach - mail.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi wRozporządzeniu dot. środków komunikacji elektronicznej. Korespondencja elektroniczna (inna niż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) dotycząca pytań odnośnie zapisów SWZ, sposobu złożenia Oferty oraz realizacji zamówienia odbywa się za pomocą poczty elektronicznej anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl. Wykonawca ma także możliwość komunikowania się elektronicznie za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie możebyć szyfrowana 8. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem oudzielenie zamówienia:https://przetargi.pwr.edu.pl/. 9. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 284 ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania) udostępni na stronieinternetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacje przekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotyczą wszystkichWykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyć ofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dla Wykonawców. 10.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA 7. Zgodnie z art. 13 ust. 1- 3Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający – PolitechnikaWrocławska - informuje, że:7.1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu (50-370) przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27, a reprezentują goRektor i Prorektor ds. Organizacji i Rozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku z realizacją procedur udzielania zamówień publicznych PolitechnikiWrocławskiej decyduje ona sama jako Administrator danych. 7.2.kontakt z przedstawicielamiAdministratora możliwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych na stronie pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres email: IOD@pwr.edu.pl. 7.3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp.7.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postępowania o zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy UniiEuropejskiej (UE) przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących zUE.7.5.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 uPzp; ponadto daneosobowemogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 7.6.posiada Pani/Pan:7.6.1.na podstawie art. 15 RODO prawodostępu do treściswoichdanych osobowych Pani/Pana dotyczących; 7.6.2.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 7.6.3.na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 7.6.4. prawo do wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony DanychOsobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7.7.nie przysługuje Pani/Panu:7.7.1.w związku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODOprawo dousunięcia danych osobowych;7.7.2.prawo do przenoszeniadanych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;7.7.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7.8.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowychdecyzje nie będą podejmowane wsposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;7.9.Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane dopaństwa trzeciego (poza UE) /organizacjimiędzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. Może Pan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych dopaństwa trzeciego na zasadachwynikających zuPzp.7.10.obowiązekpodania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-057/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Dostawa systemu odprowadzania gazów dla stacji R&D do mikroobróbki laserowej z Laserem Femtosekundowym;Przedmiot zamówienia ( dotyczy obu zadań) - obejmuje dostawę komponentów do wielostanowiskowego systemu odciągu spalin dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej – sprzętu nowego, wolnego od wad fizycznych, zgodnie ze specyfikacją, parametrami, konfiguracją i właściwościami określonymi w Umowie i OPZ, wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: Politechnika Wrocławska, ul. Janiszewskiego 11-17, bud. C-3 pok. 05.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, wraz z urządzeniem, instrukcję obsługi Sprzętu, sporządzoną w języku polskim lub angielskim / oryginalne instrukcje producenta, opisującą instalację oraz obsługę sprzętu/urządzenia/aparatury.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 3.1 do SWZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia , będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.Kod CPV dla Zadania Nr 1 : 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)Przedmiot zamówienia / dostawa wykonany będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej Wrocław , ul. Janiszewskiego 11-17, bud. C-3 pok. 05.Wykonawca udziela Zamawiającemu – na Zadanie Nr 1 -min. 12-miesiecznego okresu gwarancji na zakupiony sprzęt oraz wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od daty odbioru końcowego. Dostarczane elementy/ sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz muszą być zgodne z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach, gdzie 1% = 1 pkt:1.1 Cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) – 60%1.2 Kryterium ciśnienie statyczne (CS) – 10 %1.3 Kryterium maksymalny efektywny przepływ powietrza (PP) – 20%1.4 Kryterium gwarancja (G) – 5 %1.5 Kryterium zestaw zapasowych filtrów (F) – 5%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2 Kryterium ciśnienie statyczne (CS)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.3 Kryterium maksymalny efektywny przepływ powietrza (PP)
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.4 Kryterium gwarancja (G)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.5 Kryterium zestaw zapasowych filtrów (F)
4.3.6.) Waga: 5
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach, gdzie 1% = 1 pkt:1.1 Cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) – 60%1.2 Kryterium ciśnienie statyczne (CS) – 10 %1.3 Kryterium maksymalny efektywny przepływ powietrza (PP) – 20%1.4 Kryterium gwarancja (G) – 5 %1.5 Kryterium zestaw zapasowych filtrów (F) – 5%4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Dostawa systemu odprowadzania gazów dla stacji R&D do mikroobróbki laserowej z Laserem Femtosekundowym;Przedmiot zamówienia - obejmuje dostawę komponentów do wielostanowiskowego systemu odciągu spalin dla Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej – sprzętu nowego, wolnego od wad fizycznych, zgodnie ze specyfikacją, parametrami, konfiguracją i właściwościami określonymi w Umowie i OPZ, wniesienie sprzętu do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż i instalację w miejscu wskazanym przez Zamawiającego: Politechnika Wrocławska, ul. Janiszewskiego 11-17, bud. C-3 pok. 05.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, wraz z urządzeniem, instrukcję obsługi Sprzętu, sporządzoną w języku polskim lub angielskim / oryginalne instrukcje producenta, opisującą instalację oraz obsługę sprzętu/urządzenia/aparatury.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 3.2 do SWZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia , będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.Kod CPV dla Zadania Nr 2 : 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)Przedmiot zamówienia / dostawa wykonany będzie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego:Wydział Elektroniki Politechniki Wrocławskiej Wrocław , ul. Janiszewskiego 11-17, bud. C-3 pok. 05.Wykonawca udziela Zamawiającemu – na Zadanie Nr 2 -min. 12-miesiecznego okresu gwarancji na zakupiony sprzęt oraz wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia. Okres gwarancji jest liczony od daty odbioru końcowego. Dostarczane elementy/ sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych oraz muszą być zgodne z normami i obowiązującymi wymaganiami techniczno-eksploatacyjnymi obowiązującymi w Polsce.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach, gdzie 1% = 1 pkt:2.1. Cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) – 60 %2.2. Kryterium wykładka komory roboczej (WK) – 10 %2.3. Kryterium gwarancja (G) – 10 %2.4. Kryterium wyciągana wylewka (W) – 5 %2.5. Kryterium termin dostawy (D) – 15 %
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.2. Kryterium wykładka komory roboczej (WK)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.3. Kryterium gwarancja (G)
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.4. Kryterium wyciągana wylewka (W)
4.3.6.) Waga: 5,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: 2.5. Kryterium termin dostawy (D)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach, gdzie 1% = 1 pkt:2.1. Cena brutto za całość przedmiotu zamówienia (C) – 60 %2.2. Kryterium wykładka komory roboczej (WK) – 10 %2.3. Kryterium gwarancja (G) – 10 %2.4. Kryterium wyciągana wylewka (W) – 5 %2.5. Kryterium termin dostawy (D) – 15 %4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4