SZP/242-051/2021 Dostawa reaktora mikrofalowego dla Katedry Inżynierii i Modelowania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
SZP/242-051/2021 Dostawa reaktora mikrofalowego dla Katedry Inżynierii i Modelowania Materiałów Zaawansowanych Politechniki Wrocławskiej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2021-04-09
  • ZamawiającyPOLITECHNIKA WROCŁAWSKA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-01
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00027028
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
SZP/242-051/2021 Dostawa reaktora mikrofalowego dla Katedry Inżynierii i Modelowania Materiałów Zaawansowanych Politechniki Wrocławskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kulazynska@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-051/2021 Dostawa reaktora mikrofalowego dla Katedry Inżynierii i Modelowania Materiałów Zaawansowanych Politechniki Wrocławskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe715250-92fe-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027028

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002529/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.36 Reaktor mikrofalowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.pwr.edu.pl ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu oudzielenie zamówienia, w tym składanie Ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentówlub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych wuPzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj.:1.1. miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/ (informacja o postępowaniu, szyfrowanie oferty, formularze ePuap)1.2.ePUAPu https://moj.gov.pl/nforms/ezamowienia (formularze do komunikacji, SKŁADANIE OFERT)1.3.poczty elektronicznej magdalena.kulazynska@pwr.edu.pl (korespondencja oprócz Ofert).jak równieżprzy użyciu:1.4. Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Ogłoszenie o zamówieniu,informacje o postępowaniu)1.5. strony internetowej Zamawiającego https://przetargi.pwr.edu.pl/(Ogłoszenie o zamówieniu, dokumenty zamówienia, w tym SWZ i Informacje dlaWykonawców)https://przetargi.pwr.edu.pl ; https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:„Złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznejprzekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji Użytkownika systemu miniPortal-ePUAPdostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf.4.Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone we wskazanej powyżej Instrukcji Użytkownikaoraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tej Instrukcji.5. Za datęprzekazania Oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, podmiotowych środkówdowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lubdokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP/wpozostałych przypadkach - mail.6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeńlub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymiw Rozporządzeniem dot. środków komunikacji elektronicznej.7. Korespondencja elektroniczna (innaniż Oferta Wykonawcy i załączniki do Oferty) dotycząca pytań odnośnie zapisów SWZ, sposobu złożenia Oferty oraz realizacji zamówienia odbywa się za pomocą pocztyelektronicznejmagdalena.kulazynska@pwr.edu.pl.Wykonawca ma także możliwość komunikowaniasię elektronicznie za pomocą dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP orazudostępnionego przez miniPortal („Formularz do komunikacji”). Korespondencja przesłana za pomocątego formularza nie może być szyfrowana8. Adres strony internetowej, na której udostępniane będązmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane zpostępowaniem o udzielenie zamówienia: https://przetargi.pwr.edu.pl/.9. Zamawiający informuje, żezgodnie z art. 284ust. 6 uPzp treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (bez ujawnienia źródła zapytania)udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. Tym samym wszelkie informacjeprzekazywane Wykonawcom stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia i dotycząwszystkich Wykonawców biorących udział w ww. postępowaniu. Wykonawca jest zobowiązany złożyćofertę uwzględniającą wszelkie zmiany i wyjaśnienia zawarte w Informacjach dlaWykonawców.10.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w innysposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1-3 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający – Politechnika Wrocławska - informuje, że:7.1.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu(50-370) przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27, a reprezentują go Rektor i Prorektor ds. Organizacji iRozwoju Uczelni; o celach i sposobach przetwarzania danych osobowych podawanych w związku zrealizacją procedur udzielania zamówień publicznych Politechniki Wrocławskiej decyduje ona samajako Administrator danych. 7.2. kontakt z przedstawicielami Administratora możliwy jest przy pomocyformularza i danych umieszczonych na stronie pwr.edu.pl/kontakt. Administrator wyznaczył osobępełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzezadres e-mail: IOD@pwr.edu.pl.7.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówieniepubliczne przeprowadzane zgodnie z uPzp oraz w pozostałych celach określonych w uPzp.7.4.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, okres przechowywania wynikarównież z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postępowaniao zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (UE)przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektówfinansowanych ze środków pochodzących z UE.7.5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będąosoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74uPzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach wynikających z ustawy z dnia 6września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.7.6. posiada Pani/Pan:7.6.1. na podstawie art. 15RODO prawo dostępu do treści swoich danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 7.6.2. napodstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 7.6.3. na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 7.6.4. prawo do wniesienia skargido Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danychosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;7.7. nie przysługuje Pani/Panu:7.7.1. wzwiązku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;7.7.2. prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;7.7.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniaPani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 7.8. w odniesieniu do Pani/Pana danychosobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w formieprofilowania, stosowanie do art. 22 RODO;7.9. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane dopaństwa trzeciego (poza UE) /organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w uPzp. MożePan/ Pani uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na zasadachwynikających z uPzp.7.10. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiemustawowym wynikającym z uPzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP/242-051/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa reaktora mikrofalowego dla Katedry Inżynierii iModelowania Materiałów Zaawansowanych Politechniki Wrocławskiej. Kod CPV: 38000000-5Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)Szczegółowy opisprzedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ - OPZ.Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymipostanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy,stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.2. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj.obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletnyoraz musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Oferowany przedmiotzamówienia musi spełniać wymogi Zamawiającego. Wykonawca na etapie realizacjizamówienia, wykonuje przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego. TreśćOferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w dokumentachzamówienia.3. (jeżeli dotyczy) Wskazanie przez Zamawiającego w SWZ i załącznikach nazwyhandlowej - określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służyustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalnenazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotuzamówienia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne ijakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ofertrównoważnych. Zamawiający dopuszcza składanie oferty równoważnych, wskazując wopisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Zamawiającyinformuje, iż poprzez określenie: „oferowany produkt równoważny” rozumie, iż oferowanyprzedmiot zamówienia spełnia wymagania jakościowe, fizykochemiczne, eksploatacyjne itechniczne równoważnie do materiałów wskazanych przez Zamawiającego. Oznacza to, żeprodukt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do parametrówwymaganych przez Zamawiającego. Wszelkie koszty i czynności związane zpotwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają naWykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach: Oferowana cena ogółem brutto za całość przedmiotu zamówienia [„Cena” - C] - 100% gdzie 1 % = 1 pkt Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:Wartość punktowa ceny wyliczana będzie według wzoru: (Cmin : Cn) x 100, gdzie: Cmin - najniższa cena ogółem brutto spośród ofert nieodrzuconychCn - cena ogółem brutto ocenianej ofert2. Ocenę końcową oferty - stanowi suma (S) punktów przyznanych za wszystkie kryteria wymienione wyżej.Wyniki zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów (gdzie 1%=1 pkt).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE wymagane od Wykonawcyobejmują:4.1. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, o braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji ikonsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę wpostępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz zdokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie odinnego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.4.2. Odpis lub informacja z KrajowegoRejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.109 ust. 1 pkt 4 uPzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębneprzepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w:5.1. pkt 4.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nieogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami,jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzajusytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tejprocedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiąceprzed jegozłożeniem;6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5, zastępuje się je w całości lub częścidokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osóbuprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożonepod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie maprzepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym,notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu nasiedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.7. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowychśrodków dowodowych, jeżeli:7.1. może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych bazdanych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. oinformatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał woświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp dane umożliwiające dostęp do tych środków;7.2.podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowioświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalającystwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SWZwraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Załącznik nr 3 do SWZ OPZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

opis oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej – pozwalającystwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi w Załączniku nr 3 do SWZwraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Załącznik nr 3 do SWZ OPZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

12. Oferta musi składać się z:12.1. formularza ofertowego Wykonawcy – Załącznik Nr 1doSWZ;12.2. oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII pkt 1 SWZ12.3. zobowiązaniainnego podmiotu, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 3 SWZ (jeżeli dotyczy)12.4. wykazaniazastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie rozdz. XI pkt 6 (jeżelidotyczy);12.5.dokumentu/-ów, z których wynika prawo do podpisania Oferty; odpowiedniepełnomocnictwa zgodnie z rozdz. XI pkt 10 SWZ (jeżeli dotyczy);12.6. przedmiotowych środkówdowodowych -opisu oferowanego przedmiotu zamówienia – specyfikacji technicznej –pozwalającego stwierdzić zgodność z wymaganiami Zamawiającego przedstawionymi wZałączniku nr 3 do SWZ wraz z ewentualnymi Informacjami dla Wykonawców – Załącznik nr 3 doSWZ OPZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo doreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winnobyć załączone do Oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, składa każdy zwykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługiwykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstawdo wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Jako odrębny Załącznik nr 2 do SWZ Zamawiający zamieścił wzór umowy, któraokreśla warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej ofertyw zakresie uregulowanym w art. 454-455 uPzp, we wskazanym we Wzorze Umowy orazprzewiduje następujące aneksy:2.1. aneks cenowy dopuszczający obniżenie ceny za danyprzedmiot zamówienia. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy, w uzasadnionychprzypadkach, dopuszcza obniżenie ceny ofertowej spowodowanej np. korzystnymi zmianamikursu waluty.2.2.aneks przedmiotowy dopuszczający zmianę zaoferowanego przedmiotuzamówienia. Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy, w uzasadnionych przypadkach,dopuszcza zmianę przedmiotu zamówienia w szczególności spowodowaną wycofaniem zprodukcji, przy założeniu niezmienności ceny i niezmienności terminu realizacji zamówienia.2.3.zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na organizacyjną działalność Zamawiającegolub inne niedające się przewidzieć przyczyny o charakterze obiektywnym. 2.4. aneksprzedmiotowy - w przypadku ujawnienia się powszechnie występujących wad oferowanegoprzedmiotu zamówienia objętego Umową, Zamawiający (na pisemny wniosek Wykonawcy)dopuszcza zmianę w zakresie Przedmiotu Umowy polegającą na zastąpieniu danego produktuproduktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w OPZ dlaproduktu zastępowanego, rekomendowanym przez producenta lub wykonawcę w związku zujawnieniemwad.2.5. W przypadku uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególnościujawnionym i na etapie prac analitycznych, konieczności zmiany zakresu przedmiotu Umowy wobszarze wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymaganialub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy dopotrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmianuwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności namodyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-09 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-08

2021-04-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę ekspresu ciśnieniowego do kawy - Lubań
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę ekspresu ciśnieniowego do kawy firmy Krups Proszę o przesłanie oferty cenowej.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI