System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza – dostawa urządzeń pomiarowo – odczytowych wraz z oprogramowaniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTomice
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-05-15
  • ZamawiającyGmina Tomice
  • Data publikacji ogłoszenia2024-05-07
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00313233
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza – dostawa urządzeń pomiarowo – odczytowych wraz z oprogramowaniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tomice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182120

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wadowicka 51

1.5.2.) Miejscowość: Tomice

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: (33) 823 35 98

1.5.8.) Numer faksu: (33) 823 35 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tomice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tomice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza – dostawa urządzeń pomiarowo – odczytowych wraz z oprogramowaniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26960dc5-0c5b-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051244/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż systemu monitoringu sieci wodociągowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Drogą komunikacji elektronicznej przyjętą przez Zamawiającego jest Platforma Przetargowa Logintrade. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Ofertę, oświadczenia, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiający zaleca stosowanie formatu PDF. Ofertę, a także oświadczenia składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Złożenie oferty na ww. Platformie nie wymaga rejestracji.
5. Szczegółowe zasady korzystania z Platformy służącej do obsługi postępowania określone zostały w Rozdziale XI, pkt 5 SWZ.
6. Osobami uprawnionymi do kontaktu z wykonawcami są:
1) w zakresie proceduralnym: Paweł Polak – Główny Specjalista ds. Zamówień Publicznych UG Tomic;
2) w zakresie merytorycznym: Przemysław Karski – Kierownik GZK Tomice, Edyta Drogi – GZK Tomice.
7. Jednocześnie Zamawiający informuje, że porozumiewanie się – zarówno z Zamawiającym, jak i z osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami – jest dopuszczalne jedynie w formie wskazanej w niniejszym rozdziale SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
8. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia lub znakiem sprawy (numer referencyjny postępowania).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Tomice
2) w sprawach związanych z przetwarzaniem danych można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych za pośrednictwem poczty e-mail: iod.gmina@tomice.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza – dostawa urządzeń pomiarowo – odczytowych wraz z oprogramowaniem” – nr referencyjny RRG.271.2.6.2024.PK.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane) przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.2.6.2024.PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza - dostawa urządzeń pomiarowo – odczytowych wraz z oprogramowaniem”.
2. Zamówienie stanowi część zadania inwestycyjnego pn.: “System monitoringu sieci wodociągowej ze zdalnym odczytem urządzeń pomiarowych w miejscowościach Woźniki, Witanowice i Radocza”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje::
3.1 wybór odpowiednich urządzeń spełniających parametry opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
3.2 dostawę urządzeń wraz z oprogramowaniem;
3.3 uruchomienie i wdrożenie systemu monitoringu sieci wodociągowej obsługiwanej przez GZK Tomice;
3.4 przeszkolenie pracowników GZK Tomice w zakresie obsługi systemu.
4. System monitoringu sieci wodociągowej ma zapewnić monitorowanie punktów u indywidualnych odbiorców usług zaopatrzenia w wodę oraz monitorowanie kluczowych punktów na sieci wodociągowej.
5. Planowany do uruchomienia system będzie obejmował:
5.1 14 sieciowych punktów pomiarowych sieciowych;
5.2 650 punktów zdalnego odczytu indywidualnego zużycia wody;
5.3 urządzenie mobilne wraz z oprogramowaniem do zbierania, przetwarzania i archiwizacji danych z odczytów.
6. Koszty transportu związane z dostawą urządzeń objętych przedmiotem zamówienia leżą po stronie Wykonawcy (dostawcy urządzeń).
7. Miejsce dostawy: Gminny Zakład Komunalny w Tomicach, ul. Wadowicka 3, 34-103 Witanowice (Stacja Uzdatniania Wody w Witanowicach).
8. Punkty pomiarowe sieciowe będą montowane na istniejącej, uprzednio przystosowanej do tego celu infrastrukturze tj. w studniach pomiarowych wykonanych z betonu. Przygotowanie infrastruktury do montażu urządzeń oraz montaż urządzeń leży po stronie Zamawiającego. Uruchomienie i wdrożenie systemu oraz przeszkolenie pracowników obsługi operatora sieci (GZK Tomice) leży po stronie dostawcy urządzeń i będzie prowadzone przez cały okres montażu urządzeń.
9. Punkty zdalnego odczytu indywidualnego zużycia wody będą montowane u odbiorców usług Gminnego Zakładu Komunalnego. Montaż urządzeń leży po stronie Zamawiającego. Włączenie punktów indywidualnych do systemu będzie prowadzone przez operatora sieci wodociągowej (GZK Tomice) pod nadzorem dostawcy urządzeń.
10. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentach postępowania, w tym w szczególności w Załączniku nr 2 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 5 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38421110-6 - Przepływomierze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII na załączniku nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Przedmiotowe środki dowodowe w postaci:
1. Dokumenty (w tym m. in. katalogi, foldery lub dokumentacja techniczna) pochodzące od producenta oferowanych urządzeń pomiarowych (przepływomierzy) lub równoważne zawierające minimalne parametry jakościowe oferowanego towaru określone w Załączniku nr 2 do SWZ. Dokumenty w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych w języku obcym tj. powszechnie używanym w handlu międzynarodowym (dokumenty: katalogi, foldery lub dokumentacje techniczne - pochodzące od producenta oferowanych urządzeń – Zamawiający nie wymaga załączenia tłumaczeń dokumentów na język polski. Za język powszechnie używany w handlu międzynarodowym Zamawiający uznaje język angielski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 pkt 2) SWZ jeżeli wykonawca ich nie złoży lub złożone przez niego przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Zamawiający nie wzywa do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych jeżeli przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert lub, pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykaz dokumentów stanowiących ofertę:
1) Wypełniony formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w Rozdziale VII SWZ na załączniku nr 3 do SWZ
2. Do oferty oraz oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ należy dołączyć:
1) pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 2 SWZ (jeżeli dotyczy),
2) dowody na odstąpienie od wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy).
3) oświadczenie w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na załączniku nr 3a do SWZ - zgodnie z art. 117 ust 4 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3a do SWZ).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenie to potwierdzają brak podstaw wykluczenia;
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, podmiotowe środki dowodowe wymienione w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Do umowy w sprawie zamówienia publicznego zostaną wprowadzone projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostały określone w Załączniku nr 5 do SWZ.
2. Zmiany umowy, jakie przewiduje Zamawiający określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umowy - § 11, ust. 1 PPU.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 455 ustawy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami wymienionymi w Rozdziale VIII za pośrednictwem Platformy Przetargowej (adres dostępowy: https://tomice.logintrade.net/zapytania_email,164407,31f764ed2acb19b21b51d72f5ae60195.html)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Oferta oraz oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 1 SWZ musi być złożona, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej tj. musi być złożona w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
3. W przypadku gdy dokumenty elektroniczne stanowiące ofertę, przedmiotowe środki dowodowe oraz oświadczenia i dokumenty złożone wraz z ofertą, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa”.
4. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca może złożyć bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu (opcja rekomendowana przez platformazakupowa.pl) oraz dodatkowo dla całego pakietu dokumentów w kroku 2 Formularza składania oferty lub wniosku (po kliknięciu w przycisk Przejdź do podsumowania).
5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Rozdziale zastosowanie mają postanowienia Rozdziału X oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek - Kowary
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam speca od naprawy traktorków i kosiarek Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.