Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-03-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-27
  • Numer ogłoszenia519179-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 519179-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.

Instytut Ogrodnictwa: Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ogrodnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 10102334200000, ul. ul. Konstytucji 3 Maja  1/3 , 96-100  Skierniewice, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48468332021, e-mail zamowienia.publiczne@inhort.pl, faks +48468333228.
Adres strony internetowej (URL): www.inhort.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytut badawczy
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pierog.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pierog.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Adres:
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych
Numer referencyjny: 10/ZP/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa części zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje 18 odrębnych części zamówienia (pakietów). Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części (maksymalnie 18). Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty obejmującej wszystkie pozycje w danym pakiecie. Wymagane są części fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych, pochodzących z bieżącej produkcji. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres 12 miesięcy. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny dostarczonych części. Ubezpieczenie i transport części do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie części, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o szczegółowe zamówienia składane faksem lub e-mailem przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy poszczególnych partii powinny być realizowane w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę. Miejsca dostawy: 1) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice; 2) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice; 3) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice; 4) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice; 5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice; 6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;7) ul. Kazimierska 2a, 24-100 Puławy; 8) ul. Skowieszyńska 57, 24-100 Puławy. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym. Dostawy powinny być realizowane w dni robocze w godz. 8:00 –15:00. 11. Wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ nazwy i numery katalogowe zostały podane pomocniczo w celu określenia oczekiwanej klasy produktu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny musi posiadać parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż produkt opisany w załączniku nr 2 do SIWZ. Składając ofertę równoważną Wykonawca będzie zobowiązany – w celu udowodnienia „równoważności” – do złożenia wraz z ofertą karty charakterystyki lub innych równoważnych dokumentów, które umożliwią porównanie produktów oferowanych z wymaganiami. Wykonawca, dla poszczególnych pozycji w ramach oferowanego Pakietu zobowiązany jest w tabeli Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ w rubrykach „Nazwa producenta” wpisać nazwę/markę/oznaczenie firmy produkującej daną część, zaś w rubryce „Numer katalogowy” – numer katalogowy, symbol pozwalający na identyfikację danego produktu. Wielkości opakowań opisane w Formularzu cenowym są wielkościami pożądanymi niezależnymi od minimalnej liczby sztuk zamawianych w danych pakietach. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania części zużywalnych w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany ilości opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią liczbę sztuk określoną w poszczególnych zamówieniach. W przypadku, gdy Wykonawca dysponuje opakowaniami zawierającymi mniejszą liczbę sztuk, w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) – kolumnie 10 podaje łączną cenę netto odpowiedniej liczby opakowań. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5 – Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 38.43.70.00-7 – Pipety i akcesoria laboratoryjne, 38.30.00.00-8 – Przyrządy do pomiaru, 38.41.00.00-2 – Przyrządy pomiarowe

II.5) Główny kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
38437000-7
38300000-8
38410000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, według bieżących potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego lub do wyczerpania wartości brutto umowy (z zastrzeżeniem Rozdz. III SIWZ) – w zależności, które zdarzenie wystąpi pierwsze.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku Wykonawców nie należących do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie powyższe może zostać złożone wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem: 1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę, 2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 3) możliwości zmiany miejsca dostawy w przypadku uzasadnionym potrzebami Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-08, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakrętki (Fingertight fitting) do wężyków PEEK, o rozmiarach 1/16" x 10-32, typ żeński, do HPLC, 2 szt/opak - 5 opakowań, Uszczelka/zawór wykonana z Tefzel do autosamplera G1313 HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Uszczelki (Fryty filtrujące) do pompy Agilent wykonane z teflonu, 5 szt/opak - 2 opakowania, Komplet kapilar pętli do autosamplera model G1329A/G1329B będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Zaślepka (Swagelok) wykonana ze stali, do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Uszczelka do pompki perystaltycznej do pompy poczwórnej HPLC Agilent 1100/1200 w opcji przemywania, wykonana z teflonu - 6 sztuk, Uszczelka (seal keeper) do pompy poczwórnej HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 4 sztuki, Zakrętka (screw lock) do pompy poczwórnej HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Wężyk wykonany z PEEK typ Red, wymiary 1/16" x 0,005 długość 5 m - 2 sztuki, Pompa perystatyczna, rura silikonowa do pompy HPLC Agilent 1200 z wężykami będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Wąż do solventu, (wymiary - 5 m, 1,5 mm id, 3 mm od) do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Uszczelka typu gasket wash seal do pompy HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego, 6 szt/opak - 2 opakowania, Wkład wymienny do zaworu (cartridge for active inlet valve - ciśnienie do 400 bar) do pompy HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Zakrętka do butelki z gwitem GL-45 z wkładem zawierającym 3 otwory pasująca wężyków stosowanych do HPLC Agilent 1100/1200 - 2 sztuki, Tłok szafirowy (sapphirepiston) do pompy poczwórnej do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Uszczelka typu plunger seal 1100 and 1200 do pompy HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego, 2 szt/opak - 2 opakowania, Uszczelki z tefzelu do wężyków od solwentu 1/8", 10 szt/opak - 2 opakowania, Zakrętki do HPLC, wykonane z PPS, o rozmiarach 0,12", gwint 1/4-28, 10 szt/opak - 1 opakowanie, Wąż z silikonu, wymiary 5 m, 1 mm id, 3 mm od - 1 sztuka, Uszczelka typu seal cap assembly do pompy poczwórnej HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Lampa UV do detektora DAD modele G1315 A/B do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Lampa UV do detektora DAD modele G1315 C/D do HPLC Agilent 1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Zawór wylotowy typu outlet valve do pompy poczwórnej HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Zawór do płukania typu purge valve, krótki z uszczelkami z PTFE, ciśnienie do 600 bar do HPLC Agilent 1100/1200 - 1 sztuka, Łożysko igły typu needle seat część robocza z PEEK, 0.17 mm id do autosamplera HPLC Agilent 1100/1200 - 1 sztuka, Kapilara wykonana z SST, wymiary 150 x 0.17 mm do HPLC Agilent 1100/1200 - 1 sztuka, Kapilara wykonana z SST, wymiary 380 x 0.17 mm do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Kapilara wykonana z SST, wymiary 7 cm x 0.12 mm do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Kapilara wykonana z SST, wymiary 500 x 0.17 mm do HPLC Agilent 1100/1200 będący w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Łożysko igły Standard needle seat, PEEK, 0.17 mm id capillary, 2.3 µl do autosamplera HPLC Agilent 1100/1200 - 1 sztuka, Lampa DAD do detektora G1315C/D oraz G1365C/D do chromatografów cieczowych firmy Agilent Technologie, z czytnikiem będących w posiadaniu Zamawiającego - 3 sztuki, Rotor Seal, PEEK- uszczelka do wirnika ręcznego zaworu wtryskowego, wykonana z polieteroeteroketonu, 1 szt/opak - 1 opakowanie, ZORBAX Eclipse XDB 80Å C18, 4.6 x 150 mm, 5 µm- kolumna ZORBAX Eclipse XDB 80Å C18, 4.6 x 150 mm, 5 µm - 1 sztuka, Wkład do aktywnego zaworu wlotowego pompy 600 bar - 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Filtr jonowymienny H7 (2000 ml) do systemu oczyszczania wody Hydrolab modele HLP-5s i HLP-5 będących w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Kapsuła mikrofiltracyjna 0,2 um 150 cm² PES do systemu oczyszczania wody HydroLab HLP-5s będącego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Filtr osadowy 1 mikron H1 do systemu oczyszczania wody HydroLab model HLP-5, HLP-10 będących w posiadaniu Zamawiającego - 5 sztuk, Prefiltr osadowy 5 μm do systemu oczyszczania wody HydroLab HLP-5, HLP-5s, HLP-10, oraz do urządzenia o numerze seryjnym 392-394-10 będących w posiadaniu Zamawiającego - 6 sztuk, Moduł A2 do systemu oczyszczania wody Hydrolab modele HLP- 5s i HLP-5 będących w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Filtr węglowy liniowy H2 do sytemu czyszczenia wody firmy HYDROLAB model HLP-5 i HLP-10 będących w posiadaniu Zamawiającego - 5 sztuk
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wkład wstępny do filtracji wody wodociągowej, piankowy, 5 µm - 30 sztuk, LC-PAK POLISHER (1/PK) filtr końcowy do montowania w punkcie poboru wody ultraczystej. Dedykowany do systemu oczyszczania wody DirectQ3UV - 2 sztuki, Filtr oddechowy "Sterile Millipak®-20 Filter Unit 0.22 µm 3/4 in. TC/TC" do systemu oczyszczania wodyMillipore Direct Q3UV będącego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, MILLIPAK 40 (NIEJAŁOWY) Filtr Millipak 40 – MPGL04001/MPGL04GK2 - niesterylny filtr końcowy do montowania w punkcie poboru wody ultraczystej – filtr zawierający hydrofilową membranę wykonaną z PVDF (polichlorek winylidenu) o porowatości 0,22 um. Zastosowanie Millipak 40: końcowa filtracja wody, umieszczany w punkcie poboru wody. Skład Millipak 40: hydrofilowa membrana PVDF, obudowa z poliwęglanów, polietylenu oraz komponentów wykonanych z PVDF. Filtr nakręcany na gwint. Zestaw dostarczany z certyfikatem jakości ISO 9001. Dedykowany do systemu oczyszczania wody DirectQ3UV - 2 sztuki, Filtr PROGARD 1 dosystemu oczyszczania wody Millipore ELIX 3 będącego w posiadaniu Zamawiającego - 4 sztuki, Filtr do dejonizacji wody dla systemu dejonizacji wody Millipore Direct Q3UV będącego w posiadaniu Zamawiającego, złożony z dwóch kolumn z tworzywa sztucznego, z których jedna zawiera węgiel aktywowany i membranę odwróconej osmozy, a druga mieszane złoża żywic jonowymiennych - 5 sztuk, UV LAMP 185 nm - 6W - Lampa UV, nr kat. SYN185UV1 - rtęciowa lampa UV stosowana w systemie oczyszczania wody typu DirectQ3UV, Skład: Produkt zawiera ciekłą rtęć, obudowa wykonana z kwarcu. Dedykowana do systemu oczyszczania wody DirectQ3UV - 4 sztuki, VENT FILTER FOR INTERNAL RESER -Filtr oddechowy do zbiornika, nr kat. TANKMPK03 - filtr zapobiegający wtórnej kontaminacji z powietrza wody pochodzącej z wstępnego oczyszczania na membranie RO, zgromadzonej w zbiorniku. Zastosowanie: usuwanie zanieczyszczeń - lotnych związków organicznych, CO2, cząstek oraz bakterii z powietrza w celu ochrony wody oczyszczonej zgromadzonej w zbiorniku Skład: węgiel aktywowany, krzemionka, hydrofobowa membrana z PVDF (polichlorek winylidenu). Dedykowany do systemu oczyszczania wody DirectQ3UV - 1 sztuka, Lampa UV do systemu oczyszczania wody Simplicity 185 o nr seryjnym SIM55V000 będącego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Filtr oddechowy do zbiornika do zestawu do oczyszczania wody Millipore ELIX 3 o nr seryjnym ZLXS5003Y będącego w posiadaniu Zamawiającego - 4 sztuki, Lampa z kablem do MODUŁU ASM montowana do zbiornika 30L z zestawu do oczyszczania wody Millipore ELIX 3 będących w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Tabletki chlorowe do Systemu oczyszczania wody MILLIPORE ELIX 3, będącego w posiadaniu Zamawiającego, 45 szt/opak - 1 opakowanie, Wkład Progard TS2 do zestawu do oczyszczania wody Elix Essencial 3 UV Nr ZLXEV030EU będącego w posiadaniu Zamawiającego - 5 sztuk, Filtr SimpliPak 1 do urządzenia Simplicity UV Millipore o nr kat. SIMSV0000 nr seryjny urządzenia F1KN1757OH będącego w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Filtr SimpliPak 1 do urządzenia Simplicity UV Millipore o nr kat. SIMSV0000 nr seryjny urządzenia F7JN36650A będącego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka, Wklad/filtr SYNERGYPAK 1, do systemów Synergy® podłączonych do Elix® /RO/ dopływu wody destylowanej - 1 sztuka, Filtr Progard TS2 do systemu oczyszczania wody Millipore Elix Advantage 3 Synergy (zbiornik 60 L) będącego w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Kolumna analityczna SUPELCOSIL LC-18-T 5 µm 25 cm x 4.6 mm do oznaczeń zawartości kwasów organicznych i kwasu L-askorbinowego - 1 sztuka, Prekolumna SUPELCOSIL LC-18 SupelguardTM Cartridge, 5 µm particle, L x I.D. 2 cm x 4 mm do zabezpieczania kolumny SUPELCOSIL LC-18-T 5 µm 25 cm x 4.6 mm - 1 sztuka, Kolumna analityczna Discovery RP Amide C16 250 x 4.6 mm, 5µm stosowana do rutynowych analiz chromatograficznych według zwalidowanej wewnętrznej metodyki analitycznej - 1 sztuka, Septa GR 2, średnica 11 mm, do chromatografu gazowego HP 5890 opakowanie, 100 szt/opak - 1 opakowanie, Empty polypropylene SPE Tube with PE frits, 20 μm porosity,- puste polipropylenowe kolumienki SPE z frytą polietylenową, porowatość 20 um, pojemność 1ml, 100 szt/opak - 2 opakowania
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumna PhenoSphare 5 µm, NH2, 80A, o wymiarach 250 x 4,6 mm do zestawu HPLC z detektorem refraktometrycznym (HPLC-RI) - 1 sztuka, Kolumna Synergi 4 um Hydro-RP 80A 250 x 4,6 mm - 1 sztuka, Kolumna chromatograficzna ZB-35 30 m x 0,250 mm x 0,25 um - 1 sztuka, Prekolumna ochronna do Fusion-RP 4 x 3.0 mm ID, 10 szt/opak - 2 opakowania, Prekolumna ochronna ULTRA do C18 poniżej 2 um, 3 szt/opak - 1 opakowanie, Kolumna Onyx Monolitic C18, 100 x 4,6 mm, 130 A - 1 sztuka, Kolumna chromatograficzna Kinetex C18, 100A 150 x 4,6 mm, 5 µm do oznaczeń zawartości karotenoidów w owocach i warzywach według opracowanej w laboratorium metodyki - 1 sztuka, Kolumna Synergi 4u Fusion-RP 80A 250 x 4.6 mm - 2 sztuki, Kolumienki SPE z wypełnieniem polimerowym (Polimeric Weak Anion), styren-diwinylobenzen modyfikowany ligandem diaminowym; rozmiar ziarna: 33 um; powierzchnia aktywna: 800 m2/g; rozmiar porów: 85A; stabilność pH: 1+14; masa sorbentu: 200 mg; objtość kolumienki: 6 ml, 30 szt/opak - 1 opakowanie, Kolumienki SPE z wypełnieniem polimerowym (Polimeric Strong Anion), styren-diwinylobenzen modyfikowany ligandem diaminowym; rozmiar ziarna: 33 um; powierzchnia aktywna: 800 m2/g; rozmiar porów: 85A; stabilność pH: 1+14; masa sorbentu: 200 mg; objtość kolumienki: 6 ml, 30 szt/opak - 1 opakowanie, MICROCHIP, WT, IVD do urządznia Shimadzu - MultiNA - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Pakiet 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda pH do zestawu DG 111-SC - 3 sztuki, Biureta 10 ml do Titratora DL58 - 2 sztuki, Czujnik PT 120 do Titratora DL 58 - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Pakiet 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pierścień na próbkę gleby do systemu pomiarowego HYPROP. Objetość 250 cm, średnica zewnetrzna 84 mm, śr. wewnętrzna 80 mm, wysokość 50 mm, wraz z dwoma pokrywkami pilietylenowymi - 20 sztuk, Głowica pomiarowa do miernika LAQUA Twin azotany z zestawem roztworów kalibrujących (34 i 450 ppm) - 1 sztuka, Głowica pomiarowa do miernika LAQUA Twin potas z zestawem roztworów kalibrujących (150, 2000 ppm) - 1 sztuka, Głowica pomiarowa do miernika LAQUA Twin wapń z zestawem roztworów kalibrujących (150, 2000 ppm) - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Pakiet 7
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Głowica pH typ GPX-105s do pH -metru modelu CP-105 waterproof - 1 sztuka, Bufor pH-4 do pomiaru pH wód, gleby i pożywek do pH-metru Elmetron 100 ml/opak - 5 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Pakiet 8
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda kombinowana pH InLab Expert Pro w obudownie z odpornego chemicznie tworzywa PEEK, z układem odniesienia ARGENTAL i stałym kablem BNC/RCA (Cinch) do pH-metru Mettler Toledo MT230 będącego w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Pakiet 9
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda referencyjna do modelu Orion VERSA STAR - 1 sztuka, Moduł elektrody jonoselektywnej azotanowej Orion do modelu Orion Versa Star będącego w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki, Kolumna Hypersil™ ODS C18 Column 250 x 4,6 mm, 5 µm - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Pakiet 10
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumna Aminex HPX-87C 300 x 7.8 mm do oznaczeń sacharozy, glukozy i fruktozy według zwalidowanej metodyki rutynowo stosowanej w pracowni, nie powodująca inwersji sacharozy - 1 sztuka, Kolumna Aminex HPX-87H Ion Exclusion 300 x 7.8 mm - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Pakiet 11
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumienki do ekstrakcji SPE, Alumina-N, 1000 mg/6 ml, 30 szt/opak - 2 opakowania, Kolumienki do ekstrakcji SPE Florisil, 1000 mg/6 ml, 30 szt/opak - 5 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12 Nazwa: Pakiet 12
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Naboje gazowe CV 360 do palnika labolatoryjnego Fuego SCS będącego w posiadaniu Zamawiającego, 6 szt/opak - 5 opakowań
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13 Nazwa: Pakiet 13
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Grzebień do nakładania prób na żel poliakrylamidowy - długość 33 cm; gr. 0,4 mm, ilość zębów 62; maksymalna pojemność studzienki 6,6 ul; kompatybilny z Dual Dedicated Height Nucleic Acid Sequencer będącego w posiadaniu Zamawiającego - 2 sztuki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14 Nazwa: Pakiet 14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Transiluminator z filtrem o rozmiarach 21 x 26 cm, emitujący promieniowanie UV o węższym paśmie niż standardowy, bez emisji promieniowania w zakresie widzialnym, kompatybilny z systemem dokumentacji żeli Gel Doc-ItTM Imaging System, UVP, Upland USA. Parametry: moc 6 x 8 W, 302 nm UV, 0,2 Amps, 220-230V, 50-60Hz. będącego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 15 Nazwa: Pakiet 15
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elektroda do pH metru z membraną kulistą (uniwersalna) do pomiarów roztworów wodnych i słabo obciążonych ścieków - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16 Nazwa: Pakiet 16
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sonda szklana z 3 ceramicznymi membranami do pomiaru pH do pH-metru 3000 STEP Systems GmbH będąego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 17 Nazwa: Pakiet 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kolumienki SPE Sep-Pak Plus C18 cartidges Waters 50 szt/opak - 1 opakowanie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 18 Nazwa: Pakiet 18
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kombinowana elektroda pH, szklany korpus, bańka kulista, wejście różnicowe, złącze podwójne BNC i DIN, kabel 1 m do stacjonarnego miernika pH HI- 2221 będącego w posiadaniu Zamawiającego - 1 sztuka
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38000000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 90,00
Termin dostawy zamówienia 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry - Dłutów
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pralki Whirlpool ładowanej od góry. Pralka nie pobiera wody. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI