Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2021-01-08
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUniwersytet Warszawski
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-22
  • Numer ogłoszenia770013-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 770013-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.

Uniwersytet Warszawski: Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
FNP- HOMING,TEAM, First TEAM, QOT
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski, krajowy numer identyfikacyjny 12580000000000, ul. ul. Krakowskie Przedmieście  - , 00-927  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 43 625, 22 55 43 626, , e-mail zp@cent.uw.edu.pl, , faks 22 55 43 605.
Adres strony internetowej (URL): https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych dla Centrum Nowych Technologii UW
Numer referencyjny: CeNT-361-34/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
10


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :Część I zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular DimensionsCzęść II zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta CorningCzęść III zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta SarstedCzęść IV zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Bio-RadCzęść V zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta EppendorfCzęść VI zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta VWR Collections Część VII zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe PlusCzęść VIII jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitryloweCzęść IX naczynia i pojemniki laboratoryjneCzęść X końcówki do pipet automatycznych2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularze cenowe

II.5) Główny kod CPV: 38337000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
19520000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
zgodnie z zapisami SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zgodnie z zapisami SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
zgodnie z zapisami SIWZ
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
zgodnie z zapisami SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
zgodnie z zapisami SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: część I : 630,00 zł (słownie zł: sześćset trzydzieści 00/100)część II: 1.900,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc dziewięćset 00/100)część III: 5.400,00 zł ( słownie zł: pięć tysięcy czterysta 00/100)część IV: 2.000,00 zł ( słownie zł: dwa tysiące 00/100)część V: 2.500,00 zł ( słownie zł: dwa tysiące pięćset 00/100)część VI: 4.100,00 zł ( słownie zł: cztery tysiące sto 00/100)część VII: 370,00 zł (słownie zł: trzysta siedemdziesiąt 00/100)część VIII: 1.300,00 zł ( słownie zł: jeden tysiąc trzysta 00/100)część IX: 720,00 zł (słownie zł: siedemset dwadzieścia00/100)część X 1.350,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt 00/100)lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Pozostałe informacje zawarto w SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1)zmiany danych identyfikacyjnych Sprzedawcy,(adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),2)zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji niniejszej Umowy.ustawowej zmiany stawki podatku VAT3)zmiany okresu obowiązywania umowy maksymalnie o kolejne 6 miesięcy, jeżeli w okresie określonym w ust. § 2 ust 1 nie zostanie wyczerpana kwota umowy przeznaczona na jej realizację.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych : część I: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Molecular Dimensions 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 2 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych : część II zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Corning2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 3 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych : część III zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Sarsted 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 4 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaBio-Rad
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych część IV:zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaBio-Rad 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 5 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych :część V: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Eppendorf2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 6 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producentaVWR Collections
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczychczęść VI: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta VWR Collections 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 7 Nazwa: zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych część VII:zużywalne materiały i akcesoria laboratoryjne producenta Nerbe Plus2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 38437000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 6,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 8 Nazwa: jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczych część VIII jednorazowe rękawiczki lateksowe i nitrylowe2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 9 Nazwa: naczynia i pojemniki laboratoryjne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczychczęść IX: naczynia i pojemniki laboratoryjne2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.


Część nr: 10 Nazwa: końcówki do pipet automatycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego zużywalnych materiałów i akcesoriów laboratoryjnych do celów naukowo badawczychczęść X :końcówki do pipet automatycznych 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy SIWZ oraz formularz cenowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 19520000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin wykonania pojedynczego zlecenia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin (okres) realizacji przedmiotu zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie zawarta umowa (dostawy sukcesywne) z możliwością przedłużenia maksymalnie o kolejne 6 miesięcy w przypadku niewykorzystania kwoty z umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.