Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet, szkła laboratoryjnego i rękawiczek jednorazowych dla j.o. UPP - liczba części 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytert Przyrodniczy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet, szkła laboratoryjnego i rękawiczek jednorazowych dla j.o. UPP - liczba części 3
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e97c1a62-a0c8-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005079/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.42 Standardowe akcesoria i drobny sprzęt laboratoryjny
1.2.44 Standardowe szkło laboratoryjne
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamawiający realizuje projekty współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020 pt.: „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu”, „Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu na rzecz Innowacyjnej Wielkopolski”.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://up-poznan.logintrade.net/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://up-poznan.logintrade.net/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Przetargowej opisane są na stronie https://up-poznan.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html 2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB3. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową.4. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach. 5. Ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności:a) w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lubb) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lubc) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli.6. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentów określających status prawny wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób, oferta oraz dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. 7. Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, są sporządzane w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu danych przesyłanych plików: pdf.8. W celu ewentualnych kompresji danych, zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:a) .zipb) .7Z9. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZOSTAŁA OKREŚLONA W ROZDZIALE 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO DO ZASTOSOWANIA PRZEZ ZAMAWIAJĄCYCH W CELU ZWIĄZANYM Z POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZOSTAŁA OKREŚLONA W ROZDZIALE 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZ-262-21/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku: 2a – drobny sprzęt i pipety (zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15994200-4 - Bibuła filtracyjna
38434540-3 - Sprzęt biomedyczny
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena 60%2 Skrócenie terminu dostawy 40%Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w Formularzu Ofertowym.2) W odniesieniu do kryterium „Skrócenie termin dostawy” Zamawiający będzie oceniał oferty następująco:-za skrócenie terminu dostawy do 14 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 40 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 16 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 30 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 18 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 20 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 10 pkt;Zamawiający dopuszcza maksymalny termin realizacji dostawy - do 21 dni (wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt) kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.Zaoferowanie terminu dostawy powyżej 21 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenieoferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Łączną liczbę punktów przyznanych danej ofercie na podstawie kryteriów oblicza się poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:LP= C + Tgdzie:C – cena T – termin dostawyZamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tą która uzyska największą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Sposób obliczenia liczby punktów: Punkty wg podanych wzorów zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert.Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (248 ust. 3 ustawy Pzp).Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu zgodnie z zapisami art. 224 ust. 1 Pzp.Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena 60%2 Skrócenie terminu dostawy 40%Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w Formularzu Ofertowym.2) W odniesieniu do kryterium „Skrócenie termin dostawy” Zamawiający będzie oceniał oferty następująco:-za skrócenie terminu dostawy do 14 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 40 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 16 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 30 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 18 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 20 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 10 pkt;Zamawiający dopuszcza maksymalny termin realizacji dostawy - do 21 dni (wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt) kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.Zaoferowanie terminu dostawy powyżej 21 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenieoferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Łączną liczbę punktów przyznanych danej ofercie na podstawie kryteriów oblicza się poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:LP= C + Tgdzie:C – cena T – termin dostawyZamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tą która uzyska największą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Sposób obliczenia liczby punktów: Punkty wg podanych wzorów zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert.Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (248 ust. 3 ustawy Pzp).Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu zgodnie z zapisami art. 224 ust. 1 Pzp.Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku: 2b – szkło (zgodnie z opisem w załączniku nr 2b do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 38437100-8 - Pipety
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena 60%2 Skrócenie terminu dostawy 40%Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w Formularzu Ofertowym.2) W odniesieniu do kryterium „Skrócenie termin dostawy” Zamawiający będzie oceniał oferty następująco:-za skrócenie terminu dostawy do 14 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 40 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 16 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 30 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 18 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 20 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 10 pkt;Zamawiający dopuszcza maksymalny termin realizacji dostawy - do 21 dni (wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt) kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.Zaoferowanie terminu dostawy powyżej 21 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenieoferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Łączną liczbę punktów przyznanych danej ofercie na podstawie kryteriów oblicza się poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:LP= C + Tgdzie:C – cena T – termin dostawyZamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tą która uzyska największą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Sposób obliczenia liczby punktów: Punkty wg podanych wzorów zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert.Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (248 ust. 3 ustawy Pzp).Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu zgodnie z zapisami art. 224 ust. 1 Pzp.Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
1. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:Nr Nazwa kryterium: Waga:1 Cena 60%2 Skrócenie terminu dostawy 40%Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę, że 1% = 1 pkt.Maksymalna łączna liczba punktów jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.2. Wartości punktowe poszczególnych kryteriów będą wyliczane następująco:a) Cena (C), zgodnie z poniższym wzorem: C minC = x 60 pkt C ofertygdzie: C min – cena minimalna w zbiorze ważnych ofertC oferty – cena oferty rozpatrywanejOferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny ofertowej. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalna liczbę punktów. Pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena brutto przedmiotu zamówienia podana w Formularzu Ofertowym.2) W odniesieniu do kryterium „Skrócenie termin dostawy” Zamawiający będzie oceniał oferty następująco:-za skrócenie terminu dostawy do 14 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 40 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 16 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 30 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 18 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 20 pkt;- za skrócenie terminu dostawy do 20 dni kalendarzowych Wykonawca otrzyma 10 pkt;Zamawiający dopuszcza maksymalny termin realizacji dostawy - do 21 dni (wówczas Wykonawca otrzyma 0 pkt) kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.Zaoferowanie terminu dostawy powyżej 21 dni kalendarzowych spowoduje odrzucenieoferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. Łączną liczbę punktów przyznanych danej ofercie na podstawie kryteriów oblicza się poprzez zsumowanie liczby punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach:LP= C + Tgdzie:C – cena T – termin dostawyZamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, tą która uzyska największą liczbę punktów. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną. Sposób obliczenia liczby punktów: Punkty wg podanych wzorów zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert wyłącznie na podstawie kryterium oceny ofert.Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert dokona wyboru oferty z niższą ceną a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych (248 ust. 3 ustawy Pzp).Jeżeli zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny lub kosztu zgodnie z zapisami art. 224 ust. 1 Pzp.Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny lub kosztu spoczywa na wykonawcy.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku: 2c – rękawice jednorazowe(zgodnie z opisem w załączniku nr 2a do SWZ)