Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych w roku 2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Weterynaryjny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080252
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Partyzantów 57
1.5.2.) Miejscowość: Puławy
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@piwet.pulawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwet.pulawy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
weterynaria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych w roku 2021
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f0cd6ea-8232-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015981
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://piwet.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://piwet.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2019r.) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:1.1. dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,1.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.2. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:2.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;2.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;2.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;2.4. Włączona obsługa JavaScript;2.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.3. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.4. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:4.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.5. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji:6.1. W przypadku składnia Oferty w postaci elektronicznej oryginał dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".7. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z WykonawcamiAneta Kruk ; e-mail; przetargi@piwet.pulawy.pl; aneta.kruk@piwet.pulawy.pl; w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 6-14. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PAŃSTWOWY INSTYUT WETERYNARYJNY-PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY W PUŁAWACH 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: IOD@PIWET.PULAWY.PL.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZ-23/95/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 301329,87 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 262-końcówki do pipet Thermo-labsystem bez filtra
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 264-końcówki do pipet Thermo bez filtra
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostayw
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie nr 268- końcówki do pipet Thermo-labsystem bez filtra
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 273-końcówki do pipet Thermo z filtrem
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zadanie 274-końcówki do pipet Thermo-labsystem z filtrem
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: kryterium „Cena oferty”:a) znaczenie kryterium - 90%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „Ceny oferty”: Pod kryterium cena rozumie się wartość wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania zamówienia. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę cena oferty brutto w złotych polskich, na którą składa się cena netto powiększona o podatek VAT, nie prowadzi się negocjacji ws. ceny.W kryterium cena oferty brutto ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:Cena najkorzystniejszej oferty……………………………………. x 90% x 100 pkt. = liczba punktówCena oferty badanej kryterium „Termin dostawy”:a) znaczenie kryterium - 10%;b) opis sposobu oceny ofert według kryterium „termin dostawy”: Zgodnie z zapisami w pkt. 4 SIWZ Termin dostawy nie może być dłuższy niż 30 dni roboczych Ocena oferty zgodnie z tym kryterium odbywała się będzie wg zasad:Termin dostawy – do 15 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 10 pktTermin dostawy – od 16 do 20 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 5 pktTermin dostawy – od 21 do 30 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego – 0 pkt4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4