Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie aparatury laboratoryjnej – postępowanie 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzynarodowy Instytut Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387899800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bedrzycha Smetany 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-783
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 605825078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: public.procurement@imol.institute
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imol.institute
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka, technologia, inżynieria
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostarczenie aparatury laboratoryjnej – postępowanie 1
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-989b16c3-3596-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045630/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa aparatury laboratoryjnej - postępowanie 1
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Granty finansowane przez Narodowe Centrum Nauki (NCN), Fundację na rzecz Nauki Polskiej (FNP), European Molecular Biology Organization (EMBO), projekt ReMedy
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/imol
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/imol
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie pdf. należy podpisywać tylko formatem PAdES;
b) Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf" (np.: .doc, .docx, .xls,
.xlsx, .rtf) wtedy należy użyć formatu XadES (wewnętrzny lub otaczający). Wykonawca musi pamiętać,
aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
c) Do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub
wyższego).
d) Dokumenty w formacie: rar .gif .bmp .numbers .pages., zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
e) Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą: elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
2) Zamawiający informuje, że System jest kompatybilny ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.
3) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta w Systemie ani logowania do Systemu.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i
informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług
Systemu dla wszystkich użytkowników i jest dostępny na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin oraz Instrukcji, które są dostępne na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-
instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L
2016 Nr 119, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że: 1. Administratorem danych osobowych
przetwarzanych w związku z udzieleniem zamówienia publicznego jest Dyrektor Międzynarodowego
Instytutu Mechanizmów i Maszyn Molekularnych Polskiej Akademii Nauk z siedzibą przy ulicy
Bedrzycha Smetany 2 w Warszawie (00-783); 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych,
z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem
poczty elektronicznej: welcome@imol.institute lub tradycyjnej na adres Instytutu; 3. Administrator
będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w celu związanym z udzieleniem zamówienia
publicznego, w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w celu zawarcia umowy), art. 6 ust. 1 lit. c RODO (w
celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze),w zw. z przepisami prawa
krajowego, w tym ustawą z dn. 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny oraz przepisami dotyczącymi
archiwizacji; 4. Odbiorcami udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych mogą być osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja dot. zamówienia publicznego w oparciu o
przepis prawa oraz podmioty przetwarzające dane w celu świadczenia usług na zlecenie
Administratora (np. dostawcy i podmioty świadczące obsługę techniczną oprogramowania, kancelarie
świadczące obsługę prawną Instytutu); 5. Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z
udzieleniem zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres wynikający z przepisów prawa
lub wewnętrznych procedur Instytutu dot. archiwizacji; 6. Przysługuje Państwu: