Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Rozbudowa systemu nadzoru wizyjnego i kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Trzebini
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Trzebini
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000782913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słowackiego 70
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: (032) 611 59 00
1.5.8.) Numer faksu: (032) 612 15 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_trzebinia@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka organizacyjna Służby Więziennej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu nadzoru wizyjnego i kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Trzebini
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2e4da8b-14ab-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075279/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Rozbudowa systemu nadzoru wizyjnego i kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Trzebini
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl/wps/portal; zk_trzebinia@sw.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej są określone w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 05.08.2022 r.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO zawarty jest w rozdziale XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 05.08.2022 r.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ograniczenia stosowania RODO zawarte są w rozdziale XXVIII Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 05.08.2022 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa systemu nadzoru wizyjnego i kontroli dostępu na terenie Zakładu Karnego w Trzebini".
2.Przedmiot zamówienia został opisany za pomocą opisu przedmiotu zamówienia (OPZ), który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz dodatkowo za pomocą wykazu "urządzeń", który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
3.Plan sytuacyjny (plan przejść) stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Kod CPV: 51312000-2: Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 51312000-2 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował trzema kryteriami:
• cena oferty 60% [K1]
• termin płatności 20% [K2]
• okres gwarancji 20% [K3]
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował trzema kryteriami:
• cena oferty 60%
sposób oceny: "minimalizacja współczynnika"
najniższa cena oferty spośród oferowanych
----------------------------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty badanej
• termin płatności 20%
sposób oceny: "maksymalizacja współczynnika"
termin płatności do 14 dni liczony od dnia wystawienia przez Wykonawcę prawidłowej faktury VAT – 5 pkt
termin płatności do 21 dni liczony od dnia wystawienia przez Wykonawcę prawidłowej faktury VAT – 10 pkt
termin płatności do 30 dni liczony od dnia wystawienia przez Wykonawcę prawidłowej faktury VAT – 20 pkt
• okres gwarancji 20%
sposób oceny: "maksymalizacja współczynnika"
okres gwarancji do 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót – 5 pkt
okres gwarancji do 36 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót – 10 pkt
okres gwarancji do 60 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót – 20 pkt
Sposób wyliczenia wartości punktowej całej oferty:
Wo – wartość punktowa całej oferty
K1 – wartość punktowa ocenianej oferty za cenę oferty
K2 – wartość punktowa ocenianej oferty za termin płatności
K3 – wartość punktowa ocenianej oferty za okres gwarancji
Wo = K1 + K2 + K3
Oferta, która otrzyma największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, a także odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w SWZ oraz w ustawie Pzp zostanie uznana za najkorzystniejszą.
Punkty zostaną obliczone według wzorów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu opisane są w rozdziale XVI Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 05.08.2022 r.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 ustawy Pzp Wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3)Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty w myśl art. 274 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania tj.:
• Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
• Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
4)Zamawiający w myśl art. 127 ustawy Pzp Zamawiający nie wzywa Wykonawców do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2070).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca składa do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
2)Wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni Wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych składają wraz z ofertą decyzję w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 573) lub inny dokument.
Ze statusu lub z innego dokumentu ma wynikać, że głównym celem działalności Wykonawcy lub jego wyodrębnionej organizacyjnie jednostki jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny wykonawczy (Dz.U. z 2021 r. poz. 53 i 472), mających trudności w integracji ze środowiskiem.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane są w rozdziale XVII Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 05.08.2022 r.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia przewiduje projekt umowy, który stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia z dnia 05.08.2022 r.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-16