Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WARSZAWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PLAC POLITECHNIKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-661
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 261 71 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.piotrkowicz@pw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-806673d4-de50-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106023
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00099646/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejskiego Funduszu Społecznego, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Inteligentny Rozwój, Wiedza Edukacja Rozwój
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/; https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; : https://epuap.gov.pl/wps/portal; monika.piotrkowicz@pw.edu.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano w rozdz. IX. SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO została zamieszczona w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WChZP/04/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego. Wykaz towarów składających się na przedmiot zamówienia wraz z opisem i wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SWZ.
Oferowane materiały i drobny sprzęt laboratoryjny powinny być towarami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych,fabrycznie nowymi, wolnymi od wad materiałowych i prawnych. Dostawy towarów będące przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment i ilości zamawianych towarów, w terminie nie dłuższym niż 36 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Podane w załączniku nr 1 do SWZ roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z ubiegłego roku. Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia towarów wynikać będą z realnych potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne zapotrzebowanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33790000-4 - Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki płatności
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roczne dostawy materiałów laboratoryjnych i drobnego sprzętu laboratoryjnego-rękawice ochronne i środki ochrony. Wykaz towarów składających się na przedmiot zamówienia wraz z opisem i wymaganiami technicznymi, zalecaną wielkością opakowań i orientacyjnym rocznym zapotrzebowaniem zamieszczony jest w załączniku nr 1 do SWZ.
Oferowane materiały i drobny sprzęt laboratoryjny powinny być towarami katalogowymi o ustalonych standardach jakościowych,fabrycznie nowymi, wolnymi od wad materiałowych i prawnych. Dostawy towarów będące
przedmiotem zamówienia realizowane będą stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania, w którym wskazany będzie asortyment i ilości zamawianych towarów, w terminie nie dłuższym niż 36
dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania. Podane w załączniku nr 1 do SWZ roczne zapotrzebowanie określone zostało na podstawie zużycia z ubiegłego roku.Rzeczywiste ilości zakupionych w ramach niniejszego zamówienia
towarów wynikać będą z realnych potrzeb Zamawiającego i mogą być mniejsze lub większe niż określone w załączniku nr 1 dla danego asortymentu jako roczne zapotrzebowanie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38400000-9 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale 15 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: warunki płatności
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą Wykonawcy składają aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w Załączniku nr 3 do SWZ .
Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z postępowania - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przez jej złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
− certyfikaty ISO 9001 lub równoważnych systemów zapewniania jakości wszystkich producentów/ dystrybutorów oferowanych towarów.− specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów uwzględniające wszystkie parametry, w stosunku do których Zamawiający określił wymagania w załączniku nr 1. Wszystkie specyfikacje muszą bezwzględnie zawierać informacje identyfikujące dany towar – producent lub marka handlowa oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta / marki handlowej. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane towary wymagań Zamawiającego powinny być sporządzone w języku polskim lub angielskim.
Specyfikacje techniczne powinny być sporządzone w postaci elektronicznej. Pliki należy opisać wpisując numery pozycji formularza cenowego, których dotyczą dane specyfikacje.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
− certyfikaty ISO 9001 lub równoważnych systemów zapewniania jakości wszystkich producentów/ dystrybutorów oferowanych towarów.− specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych towarów uwzględniające wszystkie parametry, w stosunku do których Zamawiający określił wymagania w załączniku nr 1. Wszystkie specyfikacje muszą bezwzględnie zawierać informacje identyfikujące dany towar – producent lub marka handlowa oferowanego towaru oraz numer katalogowy wg katalogu producenta / marki handlowej. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane towary wymagań Zamawiającego powinny być sporządzone w języku polskim lub angielskim.
Specyfikacje techniczne powinny być sporządzone w postaci elektronicznej. Pliki należy opisać wpisując numery pozycji formularza cenowego, których dotyczą dane specyfikacje.