Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2021-11-24
  • ZamawiającyINSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-16
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00269250
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb5c65bb-46a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269250

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności RPMA0.01.02.00-14-b459/18-00

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert odbywa się w formie
lub postaci elektronicznej pod rygorem nieważności. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail Zamawiającego:przetargi@nencki.edu.pl . Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferta
(dokumenty składające się na ofertę) i Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, musi być sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli jako plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym (czyli dokument musi być plikiem elektronicznym, ale może zostać opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym). 2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ sporządzane są w postaci z lub w formie dokumentu elektronicznego. 3.Korespondencja: Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej jako załączniki, na wskazany powyżej adres e-mail Zamawiającego. 4. Oferta:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP i zarejestrować się na miniPortalu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty
wynosi 150 MB. 4. Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na
miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na
stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona została w ROZDZIALE II SWZ
(specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-58/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa polegająca na przeprowadzeniu badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urzą-dzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności RPMA0.01.02.00-14-b459/18-00.

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie rekrutacji połączonej z badaniami przesiewowymi. Rekrutacja i badania przesiewowe ochotników do badania złożoności plansz. Kwalifikacja osób do uczestnictwa w projekcie znajduje się w zakresie odpowiedzialności zamawiającego. Zamawiający jest gotów wesprzeć organizacyjnie Wykonawcę poprzez wydelegowanie osoby do pomocy w rekrutacji i pracach administracyjnych.
2. Wypłata wynagrodzenia dla osób badanych. Wynagrodzenie dla osób badanych i sposób jego wypłaty (transze lub płatność po zakończeniu uczestnictwa w badaniach) powinny zagwarantować uczestnictwo badanego we wszystkich badaniach przewidzianych w projekcie łącznie z badaniem końcowym u zleceniodawcy.
3. Przeprowadzenie badań neurologicznych .
4. Przeprowadzenie badań psychologicznych. Opracowanie pożądanego profilu osoby badanej i kwestionariusz badania stanu psychicznego. Obliczenie wyników testów dla osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie (120) obejmujących następujące testy (dostarczone przez zamawiającego):
- Kwestionariusz osobowy
- Raven Zaawansowany
- Strategie rozwiązywania Ravena
- Skala obciążenia poznawczego
- Składanie papieru
- BIS/BAS
- Dark Triad
- Mindfulness
- NEO-PI_R
- WAIS-R – podskale powtarzanie cyfr i arytmetyka
- KBPK-R Kwestionariusz do Badania Poczucia Kontroli
5. Opracowanie pożądanego profilu osoby badanej oraz kwestionariusz badania stanu psychicznego osoby badanej przed każdym treningiem (Przeprowadzenie testów UMACL przed każdym z 20 treningów neurofeedback). Ponadto:
- Okresowa (raz na 2 tygodnie) analiza wyników testów UMACL
- Zgłaszanie zmian i rekomendacji na podstawie analizy
6. Stały nadzór nad osobami badanymi (bieżąca analiza kwestionariuszy stanu psychicznego) i zalecenia co do ewentualnych zmian (np. zmiana długości przerw pomiędzy kolejnymi treningami, zalecenie konieczności powtórzenia treningu w konkretnych przypadkach)
7. Wykonawca musi dysponować pomieszczeniami umożliwiającymi przeprowadzenie powierzonych zadań oraz treningów neurofeedback. Nadzór techniczny nad pracą trenerów i stanowiskami treningowymi leży po stronie zamawiającego.
8. Wszystkie dane osobowe w ramach niniejszego zamówienia będą przetwarzane przez Wykonawcę. Wykonawca wypełni obowiązki informacyjne RODO wobec osób badanych (oświadczenie w ofercie i potwierdzenie w sprawozdaniu z badań – po zakończeniu umowy).
9. Przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu sprawozdania z przeprowadzonych badań wraz z dokumentacją dotyczącą tych badań zanonimizowaną (oryginały formularzy wypełnionych przez osoby badane - bez danych osobowych osób badanych)
10. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z projektowanymi postanowieniami wzoru umowy znajdującego się w Rozdziale XVII SWZ.
11. Wykonawca zobowiązany jest do podania stawki netto i brutto za całość prac ujętych w ofercie.
12. Zamawiający dokona płatności częściowej tj. części pierwszej po przebadaniu 50 osób obejmującym minimum przeprowadzenie testów psychologicznych oraz części drugiej po zakończeniu całego procesu, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po akceptacji sprawozdania z badań i dokumentacji przez Zamawiającego, potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego).

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226,
ust. 1 Pzp. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej wskazanych kryteriów. Stosowanie
matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu
do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i
zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu badań psychologicznych

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniają warunek określony w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Określenie warunku udziału w postepowaniu:
Wykonawca musi dysponować osobami (co najmniej jedną osobą), które będą brały udział w realizacji zamówienia, spełniającymi łącznie następujące wymagania:
 posiadające co najmniej stopień magistra psychologii
 posiadające doświadczenie w przeprowadzeniu badań psychologicznych (min. 1 rok). Większe doświadczenie będzie dodatkowo punktowane – zgodnie z opisem w rozdziale XIV SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenia o aktualności informacji, zawartych w złożonym wraz z Ofertą Oświadczeniu
wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o
aktualności informacji, obowiązuje oddzielnie każdego z Wykonawców
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w
jakim powołuje się na ich zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
(podmiot trzeci składa odrębne Oświadczenie - dokument w formie lub postaci elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
pod rygorem nieważności – podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu
trzeciego);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób (załącznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę
do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Składany dokument musi być
sporządzony w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia/ dokumenty stanowiące treść oferty (składane wraz z ofertą):
1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik do SWZ).
2) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ) -składana o ile dotyczy.
3) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SWZ) - składana o ile dotyczy.
Oświadczenia/ dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty:
4) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcą (wzór stanowi załącznik do SWZ).
5) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -składane o ile dotyczy.
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swojej treści, że określony w art. 118 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SWZ). Dokumenty w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności – podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego – składane o ile dotyczy.
8) Oświadczenie od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wymagane w przypadku gdy Ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników dotyczą ustalenia tego Rozdziału.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać samodzielnie. Dokumenty/oświadczenia dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składane są osobno przez każdego z Wykonawców.
5. Zamawiający nie określa sposobu spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia postawionego warunku udziału. Warunek udziału dotyczący doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego Wykonawcę, którego dotyczą.
7. W odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dotyczącego wykształcenia lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji których te zdolności są wymagane. W tym przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wzór oświadczenie stanowi załącznik nr 9 do SWZ)
8. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami SWZ w Rozdziale XVII "Projektowane postanowienia, które zostaną
wprowadzone do umowy" w paragrafie 8.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-24 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca podczas czynności składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem
Postępowania z miniPortalu.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę TV - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę naprawę TV. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.