Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo-badawcza i edukacyjna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27f96bca-37d2-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności RPMA0.01.02.00-14-b459/18-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert odbywa się w formie
lub postaci elektronicznej pod rygorem nieważności. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych i przedmiotowych
środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień
oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail
Zamawiającego:przetargi@nencki.edu.pl . Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu,
adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferta
(dokumenty składające się na ofertę) i Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, musi
być sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli jako plik elektroniczny
podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym (czyli dokument musi być plikiem elektronicznym, ale może zostać opatrzony
podpisem zaufanym lub osobistym). 2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w
SWZ sporządzane są w postaci z lub w formie dokumentu elektronicznego. 3.Korespondencja:
Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej jako
załączniki, na wskazany powyżej adres e-mail Zamawiającego. 4. Oferta:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi
posiadać konto na ePUAP i zarejestrować się na miniPortalu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu
miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług
administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty
wynosi 150 MB. 4. Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na
miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest
podać adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem. Sposób
złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na
stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA
PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH zamieszczona została w ROZDZIALE II SWZ
(specyfikacji warunków zamówienia) dla tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-55/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa polegająca na przeprowadzeniu badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urzą-dzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności RPMA0.01.02.00-14-b459/18-00.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych oraz obliczenie wyników testów dla 120 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie obejmujących następujące testy:
Kwestionariusz osobowy
Raven Zaawansowany
Strategie rozwiązywania Ravena
Skala obciążenia poznawczego
Składanie papieru
BIS/BAS
Dark Triad
Mindfulness
NEO-PI_R
WAIS-R – podskale powtarzanie cyfr i arytmetyka
KBPK-R Kwestionariusz do Badania Poczucia Kontroli
Testy zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
2. Opracowanie pożądanego profilu osoby badanej oraz kwestionariusz badania stanu psychicznego osoby badanej przed każdym treningiem. Nadzór nad przebiegiem treningów neurofeedback:
Przeprowadzenie testów UMACL przed każdym z 20 treningów neurofeedback
Okresowa (raz na 2 tygodnie) analiza wyników testów UMACL
Zgłaszanie zmian i rekomendacji na podstawie analizy
Treningi neurofeedback będą przeprowadzane u Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje zainstalować dwa stanowiska treningowe.
Zamawiający zatrudni dwóch trenerów na pełny etat lub ich odpowiednik w wymiarze nie
pełnoetatowym.
Testy UMACL dostarczy Zamawiający.
3. Wykonawca ma przeprowadzić proces rekrutacji do badań, a Zamawiający będzie akceptował zaproponowane przez Wykonawcę osoby. Obowiązek rekrutacji, podpisywania umów ustalenie i wypłaty wynagrodzenia za udział w badaniu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający jest gotów wesprzeć organizacyjnie Wykonawcę poprzez wydelegowanie osoby przeprowadzającej proces rekrutacji.
4. Przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu sprawozdania z przeprowadzonych badań wraz z dokumentacją dotyczącą tych badań zanimizowaną (oryginały formularzy wypełnionych przez osoby badane - bez danych osobowych osób badanych).
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną w odniesieniu do badań przeprowadzonych na wyznaczonych osobach w związku z niniejszym zamówieniem.
6. Wykonawca musi dysponować pomieszczeniami umożliwiającymi przeprowadzenie powierzonych zadań w reżimie epidemicznym. Zamawiający informuje, że do badań neurologicznych i psychologicznych oraz do treningów neurofeedback pomieszczenia zapewnia Wykonawca w reżimie epidemicznym.
7. Wszystkie dane osobowe w ramach niniejszego zamówienia będą przetwarzane przez Wykonawcę. Wykonawca wypełni obowiązki informacyjne RODO wobec osób badanych (oświadczenie w ofercie i potwierdzenie w sprawozdaniu z badań – po zakończeniu umowy).
8. Wynagrodzenie za realizację usługi obejmuje również zapłatę dla osób badanych. Wykonawca jest odpowiedzialny zarówno za rekrutację uczestników jak i za proces badawczy.
9. Wynagrodzenie dla osób badanych i sposób jego wypłaty (transze lub płatność po zakończeniu uczestnictwa w badaniach powinny zagwarantować uczestnictwo badanego we wszystkich badaniach przewidzianych w projekcie łącznie z badanie końcowym u zleceniodawcy.
10. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z projektowanymi postanowieniami wzoru umowy znajdującego się w Rozdziale XVII SWZ.
11. Zamawiający dokona płatności częściowej tj. części pierwszej po przebadaniu 50 osób obejmującym minimum przeprowadzenie testów psychologicznych oraz części drugiej po zakończeniu całego procesu, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po akceptacji sprawozdania z badań i dokumentacji przez Zamawiającego, potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego).
12. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w Rozdziale XIV SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226,
ust. 1 Pzp. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej wskazanych kryteriów. Stosowanie
matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu
do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i
zasad.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu badań psychologicznych
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniają warunek określony w zakresie wskazanym w art. 112 ust. 2 pkt 4) dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Określenie warunku udziału w postepowaniu:
Wykonawca musi dysponować osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, spełniającymi łącznie następujące wymagania:
posiadające co najmniej stopień magistra psychologii
posiadające doświadczenie w przeprowadzeniu badań psychologicznych (min. 1 rok). Większe doświadczenie będzie dodatkowo punktowane – zgodnie z opisem w rozdziale XIV SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia:
a) Oświadczenia o aktualności informacji, zawartych w złożonym wraz z Ofertą Oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SWZ.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o aktualności informacji, obowiązuje oddzielnie każdego z Wykonawców
c) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (podmiot trzeci składa odrębne Oświadczenie wstępne - dokument w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności – podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego);
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz osób (załącznik nr 8 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Składany dokument musi być sporządzony w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oświadczenia/ dokumenty stanowiące treść oferty:
1) Szablon oferty (wzór stanowi załącznik do SWZ).
2) Informacja o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/ nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ) -składana o ile dotyczy.
3) Informacja o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (wzór stanowi załącznik do SIWZ) -składana o ile dotyczy.
Oświadczenia/ dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, potwierdzające treść oferty:
4) Informacja o powierzeniu/nie powierzeniu części zamówienia podwykonawcą (wzór stanowi załącznik do SWZ).
5) Pełnomocnictwo, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy -Pzp -składane o ile dotyczy.
6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swojej treści, że określony w art. 118 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony (wzór stanowi załącznik do SWZ). Dokumenty w formie lub postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności – podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu trzeciego – składane o ile dotyczy.
8) Oświadczenie od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – wymagane w przypadku gdy Ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy Pzp (np. konsorcja), są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania. Pełnomocnictwo musi zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do Oferty w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem elektronicznym; zaufanym, lub osobistym, lub kwalifikowanym, przez osoby uprawnione do reprezentowania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. prawo przedsiębiorców (t.jedn.: Dz.U. z 2019 r., poz. 1292) za przedsiębiorców uznaje się wspólników spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej.
1) Oferta złożona przez spółkę cywilną jest traktowana jako oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wspólników dotyczą ustalenia tego Rozdziału.
2) Spółka cywilna dołącza pełnomocnictwo opisane w ust. 1 lub dokument, z którego wynika pełnomocnictwo (np. poświadczone za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę).
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
4. Brak podstaw do wykluczenia każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać samodzielnie. Dokumenty/oświadczenia dotyczące potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składane są osobno przez każdego z Wykonawców.
5. Zamawiający nie określa sposobu spełnienia przez Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia postawionego warunku udziału. Warunek udziału dotyczący doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tego Wykonawcę, którego dotyczą.
7. Korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami SWZ w Rozdziale XVII "Projektowane postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy" w paragrafie 8.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-08 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-08 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca podczas czynności składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem
Postępowania z miniPortalu.