Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
  • Termin składania wniosków2021-06-11
  • ZamawiającyINSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00068864
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT BIOLOGII DOŚWIADCZALNEJ IM. MARCELEGO NENCKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Pasteura 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-093

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nencki.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nencki.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza i edukacyjna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb2f3b31-c1df-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00068864

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005694/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urządzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert odbywa się w formie lub postaci elektronicznej pod rygorem nieważności. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie podmiotowych i przedmiotowych
środków dowodowych (o ile są wymagane) innych dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej, e-mail
Zamawiającego:przetargi@nencki.edu.pl . Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem miniPortalu, adres: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Oferta (dokumenty składające się na ofertę) i Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1, musi być sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (czyli jako plik elektroniczny podpisany podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (czyli dokument musi być plikiem elektronicznym, ale może zostać opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym). 2. Pozostałe dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SWZ sporządzane są w postaci z lub w formie dokumentu elektronicznego. 3.Korespondencja: Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pomocą poczty elektronicznej jako załączniki, na wskazany powyżej adres e-mail Zamawiającego. 4. Oferta:
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP i zarejestrować się na miniPortalu. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty wynosi 150 MB. 4. Wykonawca składa Ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest
podać adres skrzynki e-mail do prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie https://miniportal.uzp.gov.pl/.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zamieszczona została w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AZP-261-23/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest usługa polegająca na przeprowadzeniu badań neurologicznych i psychologicznych w ramach projektu EEGDigiTrack Biofeedback AI - innowacyjne urzą-dzenie do spersonalizowanej neuroterapii o naukowo potwierdzonej skuteczności RPMA0.01.02.00-14-b459/18-00.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Przeprowadzenie badań neurologicznych i psychologicznych oraz obliczenie wyników testów dla 120 osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie obejmujących następujące testy:
 Kwestionariusz osobowy
 Raven Zaawansowany
 Strategie rozwiązywania Ravena
 Skala obciążenia poznawczego
 Składanie papieru
 BIS/BAS
 Dark Triad
 Mindfulness
 NEO-PI_R
 WAIS-R – podskale powtarzanie cyfr i arytmetyka
 KBPK-R Kwestionariusz do Badania Poczucia Kontroli
Testy zostaną dostarczone przez Zamawiającego.
2. Nadzór nad przebiegiem treningów neurofeedback:
 Przeprowadzenie testów UMACL przed każdym z 20 treningów neurofeedback
 Okresowa (raz na 2 tygodnie) analiza wyników testów UMACL
 Zgłaszanie zmian i rekomendacji na podstawie analizy
Treningi neurofeedback będą przeprowadzane u Wykonawcy.
Zamawiający przewiduje zainstalować dwa stanowiska treningowe.
Zamawiający zatrudni dwóch trenerów na pełny etat lub ich odpowiednik w wymiarze nie
pełnoetatowym.
Testy UMACL dostarczy Zamawiający.

3. Wykonawca ma przeprowadzić proces rekrutacji do badań, a Zamawiający będzie akceptował zaproponowane przez Wykonawcę osoby. Obowiązek rekrutacji, podpisywania umów ustalenie i wypłaty wynagrodzenia za udział w badaniu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający jest gotów wesprzeć organizacyjnie Wykonawcę poprzez wydelegowanie osoby przeprowadzającej proces rekrutacji.
4. Przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu sprawozdania z przeprowadzonych badań wraz z dokumentacją dotyczącą tych badań zanimizowaną (oryginały formularzy wypełnionych przez osoby badane - bez danych osobowych osób badanych).
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną w odniesieniu do badań przeprowadzonych na wyznaczonych osobach w związku z niniejszym zamówieniem.
6. Wykonawca musi dysponować pomieszczeniami umożliwiającymi przeprowadzenie powierzonych zadań w reżimie epidemicznym. Zamawiający informuje, że do badań neurologicznych i psychologicznych oraz do treningów neurofeedback pomieszczenia zapewnia Wykonawca w reżimie epidemicznym.
7. Wszystkie dane osobowe w ramach niniejszego zamówienia będą przetwarzane przez Wykonawcę. Wykonawca wypełni obowiązki informacyjne RODO wobec osób badanych (oświadczenie w ofercie i potwierdzenie w sprawozdaniu z badań – po zakończeniu umowy).
8. Wynagrodzenie za realizację usługi obejmuje również zapłatę dla osób badanych. Wykonawca jest odpowiedzialny zarówno za rekrutację uczestników jak i za proces badawczy.
9. Wynagrodzenie dla osób badanych i sposób jego wypłaty (transze lub płatność po zakończeniu uczestnictwa w badaniach powinny zagwarantować uczestnictwo badanego we wszystkich badaniach przewidzianych w projekcie łącznie z badanie końcowym u zleceniodawcy.
10. Ze względu na możliwe rezygnacje osób zgłoszonych do badań i sytuacje losowe (związane m.in z pandemią Covid 19) - dopuszcza się przeprowadzenie badań 100 osób (jeśli 20% zgłoszonych zrezygnuje z udziału w badaniach). W takiej sytuacji w sprawozdaniu z badań należy opisać informację o rezygnacji osób z badania. Wyjątek stanowi przypadek kiedy osoba badana nie może uczestniczyć w treningach z powodu braku badań wstępnych prowadzonych przez Zamawiającego.
11. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany zgodnie z projektowanymi postanowieniami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
12. Zamawiający dokona płatności częściowej tj. po przebadaniu 50 osób oraz po zakończeniu całego procesu i pod warunkiem przebadania co najmniej 100 osób lub w przypadku gdy Zamawiający nie zapewni badań wstępnych dla wszystkich zrekrutowanych, pełnej liczby osób skierowanych na treningi przez Zamawiającego, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę (po akceptacji sprawozdania z badań i dokumentacji przez Zamawiającego, potwierdzonej protokołem odbioru podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego).
13. Oferty będą oceniane wg kryteriów podanych w Rozdziale VII ust. 2 SWZ.
14. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wskaże do realizacji zamówienia osobę posiadającą co najmniej stopień magistra psychologii i spełniającą kryteria dotyczące doświadczenia:
• min. rok w przeprowadzaniu badań psychologicznych,
• min. rok w prowadzaniu i nadzorowaniu treningów neurofeedback
Większe niż wymagane doświadczenie będzie dodatkowo ocenianie zgodnie ze sposobem opisanym w rozdz. VII pkt 2 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta podlega odrzuceniu zgodnie z zasadami określonymi w art. 226,
ust. 1 Pzp. Oferty nieodrzucone będą oceniane według poniżej wskazanych kryteriów. Stosowanie matematycznych obliczeń stanowi zasadę przy ocenie ofert. Punktacja obliczana jest w zaokrągleniu do setnych części punktu. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych w SWZ wzorów i zasad.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu badań psychologicznych

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w prowadzeniu i nadzorowaniu treningów neurofeedback

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

9.2 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika zobowiązany jest złożyć w formie lub postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy. Z treści pełnomocnictwa musi jasno i bez wątpliwości wynikać zakres umocowania pełnomocnika do podejmowanych w imieniu Wykonawcy czynności. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą poprzez System, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale I ust. 3 pkt 15 niniejszej SWZ.
9.3 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 uPzp (spółki cywilne, konsorcja) – pełnomocnictwo wyznaczające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli Wykonawca jest w takiej sytuacji); w pozostałych przypadkach – jeżeli pełnomocnictwo jest stosowane. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą poprzez System, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale I ust. 3 pkt 9 niniejszej SWZ.
9.4 Informację o złożeniu oferty, której wybór prowadzi/nie prowadzi do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (wzór stanowi załącznik do SWZ) - składana o ile dotyczy.
9.5 Informację o zastrzeżeniu jawności treści stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, znajdujących się w dokumentach składanych na każdym etapie postępowania przetargowego (wzór stanowi załącznik do SWZ) - składana o ile dotyczy.
9.6 Informację o powierzeniu/niepowierzeniu części zamówienia podwykonawcom (wzór stanowi załącznik do SWZ).
9.7 Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, potwierdzający udostępnienie dla Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia potwierdzający w swej treści, że określony w art. 118 ustawy Pzp potencjał został faktycznie udostępniony - składane o ile dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w rozumieniu art. 58 uPzp, w ofercie należy:
a. wskazać podmioty (Wykonawców) składające ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib);
b. wskazać pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przed Zamawiającym albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem wymogów wskazanych w Rozdziale III niniejszej SWZ;
c. przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia mu kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Oferta wspólna składana np. przez konsorcjum lub spółkę cywilną musi zawierać (Załącznik nr 2) oddzielnie dla każdego z podmiotów (Wykonawców) ubiegających się wspólnie o zamówienie w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. W warunkach określonych w art. 455 uPzp Strony dopuszczają możliwość zmian w umowie w następującym zakresie:
a. w przypadku wystąpienia uzasadnionych/udokumentowanych przypadków wymagających wydłużenia terminu realizacji zamówienia, np. rezygnacja osób, które wcześniej zgłosiły się do udziału w badaniach lub brak możliwości uczestniczenia osób badanych z powodu braku wstępnych badań przeprowadzonych przez Zamawiającego, istnieje możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia jeśli jednostka finansująca wyrazi na to zgodę. O tego typu przypadkach skutkujących potrzebą wydłużenia terminu realizacji zamówienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 30 dni przed upływem ustalonego terminu realizacji zamówienia. Ewentualna zmiana terminu realizacji zamówienia może być dokonana w formie aneksu do umowy,
b. w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
c. jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
d. w przypadku gdy łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-11 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-10

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca podczas czynności składania ofert winien posługiwać się jedynie identyfikatorem Postępowania z miniPortalu.
2021-05-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI, Nieporęt
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę maszyny do szycia domowej ELNI. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI