Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-09-22
  • ZamawiającyUniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00348210
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Ortopedyczno - Rehabilitacyjny w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Oswalda Balzera 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@klinika.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika.net.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46c67247-3428-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049706/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przeprowadzenie badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.klinika.net.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://usorwzakopanem.ezamawiający.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl.
2. We wszelkich kontaktach z Zamawiającym Wykonawcy powinni powoływać się na numer procedury przetargowej: STG-271-24/2022.
3. Za datę wpływu oferty, oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych na platformę Zamawiającego przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformę.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie:
https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce "Pytania i odpowiedzi". Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: STG-271-24a/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie na zlecenie Zamawiającego badań bezprzewodowego systemu do analizy rozkładu nacisku stóp na podłoże z użyciem sytemu ORTOPIEZOMETR, przez zespół czterech lekarzy ortopedów. W ramach usługi każdy z lekarzy wykonujący jedną z czterech części zamówienia ma sfinalizować następujące działania:
a/ opracować i przygotować razem z pozostałymi członkami zespołu badawczego metodykę badań na podstawie dostępnego piśmiennictwa,
b/ przeprowadzić rekrutację Pacjentów ochotników (w liczbie wskazanej w ust. 2 i uzgodnionej z Kierownikiem Badań), którzy wezmą udział w badaniach z podziałem na dwie grupy: Pacjentów zdrowych i Pacjentów chorych,
c/ opracować i ustalić rodzaj parametrów mierzonych w trakcie prowadzonych badań,
d/ przeprowadzić we współpracy z Siecią Badawczą Łukasiewicz badania Pacjentów z podziałem na dwie zasadnicze grupy: Pacjentów zdrowych oraz Pacjentów chorych z uwzględnieniem zaszeregowania Pacjentów chorych do poszczególnych podgrup według kryterium rodzaju schorzenia,
e/. zestawić i opracować wyniki przeprowadzonych badań,
f/. sformułować wnioski wynikające z przeprowadzonych badań zmierzające do określenia parametrów granicznych dla stopy zdrowej i chorej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: kwalifikacje zawodowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) posiadają specjalizację z ortopedii lub ukończyli co najmniej 1 rok takiej specjalizacji,
2) wykonali co najmniej 20 badań pedobarograficznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie regulacji art. 455 ust. 1 Pzp Zlecający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do Umowy. Zmiana Umowy może obejmować w zakresie dozwolonym przez prawo:
a. zmianę terminu wykonania Umowy o ile konieczności zmiany nie można było przewidzieć na etapie zawierania Umowy, a jest ona niezbędna w celu prawidłowego wykonania Umowy lub zagwarantowania Zlecającemu wykonywania działalności statutowej;
b. zmianę co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2207), o co najmniej 30 % w stosunku do wynagrodzenia obowiązującego w momencie podpisania umowy jeżeli Wykonawca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Przedmiotu Umowy,
c. zmianę co do wynagrodzenia w przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli Zleceniobiorca udowodni, że powyższa zmiana wpływa na koszt wykonania Przedmiotu Umowy,
d. zmianę zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1342), jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Zleceniobiorcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://usorwzakopanem.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przygotowanie i produkcja filmów informacyjnych i promocyjnych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przygotowanie i produkcja filmów informacyjnych i promocyjnych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI