Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Praca badawcza polegająca na określeniu optymalnych parametrów procesu spiekania proszków azotku krzemu
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBoguchwała
WojewództwoPodkarpackie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-03-22
ZamawiającyINSTYTUT ENERGETYKI
Data publikacji ogłoszenia2021-03-12
Numer ogłoszenia2021/BZP 00017225
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017225 z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Praca badawcza polegająca na określeniu optymalnych parametrów procesu spiekania proszków azotku krzemu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002474/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Praca badawcza polegająca na określeniu optymalnych parametrów procesu spiekania proszków azotku krzemu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Innowacyjne materiały na bazie azotku krzemu o ekstremalnie wysokiej odporności na wstrząs cieplny, wytrzymałości mechanicznej oraz odporności korozyjnej”; w ramach konkursu POIR numer 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka, organizatorem, którego jest Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach działania: 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje zostały zawarte w SWZ do niniejszego postępowania, w punkcie 12 - NFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie niniejszego postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest we wzorze Formularza oferty (załącznik nr 2 do SIWZ).Mając na uwadze powyższe, Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem Pana/-i danych osobowych jest Instytut Energetyki – Instytut Badawczy z siedzibą w Warszawie (01-330), ul. Mory 8, adres e-mail instytut.energetyki@ien.com.pl 2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, za pośrednictwem adresu e mail: odo@ien.com.pl lub bezpośrednio w siedzibie Administratora ul. Mory 8, 01-330 Warszawa.3)Pana/-i dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz obowiązujących Zamawiającego przepisów o archiwizacji.4)Celem przetwarzania Pana/-i danych osobowych jest udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru Pana/-i oferty jako najkorzystniejszej również realizacja umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z obowiązującymi w powyższym zakresie przepisami prawa, a w szczególności ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, 5)odbiorcami Pana/-i danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem, iż dane osobowe dotyczące wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa będą udostępniane wyłącznie w celu korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Rozdziale XIX niniejszej SIWZ i wyłącznie do upływu terminu na ich wniesienie 6)Przysługuje Panu/-i prawo do żądania od Administratora dostępu do Pana/-i danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, jak również nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz załączników,7)Przysługuje Panu/-i prawo do żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pana/-i danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporządzenie o ochronie danych, przy czym wystąpienie z ww. żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Nie przysługuje Panu/-i prawo:- do usunięcia danych osobowych na podstawie art. 17 ust. 3 lit. b), w zw. z art. 17 ust. 3 lit. d) w zw. z art. 17 ust. 3 lit. e) ogólnego rozporządzenie o ochronie danych,- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenie o ochronie danych. 9)Pana/-i dane osobowe nie będą poddane zautomatyzowanym procesom związanym z podejmowaniem decyzji, w tym profilowaniu,10)Pani/Pana dane nie będą przekazane odbiorcom w państwach znajdujących się poza Unią Europejską i Europejskim Obszarem Gospodarczym lub do organizacji międzynarodowej,11)Jeśli uzna Pani/Pan, że dane osobowe nie są przetwarzane w sposób prawidłowy przysługuje Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 12)Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 01/2021/PPv1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Praca badawcza polegająca na określeniu optymalnych parametrów procesu spiekania proszków azotku krzemu, zwanej dalej „przedmiotem zamówienia”. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu zamówienia ujęte zostały w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
73100000-3 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-07-01 do 2024-06-01
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wyznaczył, następujące kryterium oceny i jego znaczenie: cena 100%. Cena - oznacza cenę łączną brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia zgodnie z SWZ oraz umową. Najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem zawartym w punkcie 22 SWZ w niniejszym postępowaniu. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie tego kryterium.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. . O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w zakresie:- Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.- Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.- Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa szczególnych warunków w tym zakresie.- Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca powinien dysponować kadrą badawczą, której doświadczenie i kompetencje umożliwiają wykonanie opisanego zlecenia (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że w zespole, który zamierza desygnować do realizacji przedmiotu zamówienia znajdzie się co najmniej trzech pracowników, spełniających następujące warunki: a. Ekspert nr 1: - posiada wykształcenie wyższe ze stopniem co najmniej doktora habilitowanego nauk technicznych w dyscyplinie inżynieria materiałowa oraz jest specjalistą w projektowaniu, wytwarzaniu i badaniu materiałów ceramicznych (zwłaszcza tworzyw konstrukcyjnych). - posiada dorobek naukowy jako autor lub współautor minimum 3 publikacji w czasopismach z listy JCR (posiadających czynnik wpływu) w ciągu ostatnich 5 lat, dotyczących konstrukcyjnych materiałów ceramicznych, zwłaszcza tworzyw kowalencyjnych;b. Ekspert nr 2: - posiada wykształcenie wyższe ze stopniem co najmniej doktora nauk technicznych w dyscyplinie inżynieria materiałowa oraz jest specjalistą w badaniu właściwości mechanicznych i termomechanicznych tworzyw ceramicznych.- jest autorem lub współautorem minimum 3 publikacji w czasopismach z listy JCR w ciągu ostatnich 5 lat, dotyczących badań właściwości mechanicznych i termo-mechanicznych materiałów ceramicznych,c. Ekspert nr 3:- pracownik naukowy lub techniczny, posiadający stopień zawodowy magistra lub magistra-inżyniera, będący specjalistą w zakresie badań metodą skaningowej mikroskopii elektronowej.Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne wymagane prawem badania lekarskie, szkolenia bhp, uprawnienia, itp.2) Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w prowadzeniu prac badawczo-rozwojowych w zakresie konstrukcyjnych materiałów ceramicznych. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże się realizacją co najmniej 3 prac badawczych wykonanych w tematyce materiałów, będących przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat(załącznik nr 7 do SIWZ).3) Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym, umożliwiającym realizację podmiotowych prac badawczych. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykaże, że dysponuje aparaturą technologiczną, badawczą i pomiarową niezbędną do wykonania badań będących przedmiotem zamówienia, w tym w szczególności:- w pełni wyposażoną linią technologiczną do wytwarzania zaawansowanych materiałów kowalencyjnych, złożoną co najmniej z młyna kulowego, młyna mieszadłowego, mieszadła mechanicznego, prasy hydraulicznej, prasy izostatycznej, pieca wysokotemperaturowego o temperaturze pracy 2000 stopni C z atmosferą ochronną, - zestawem urządzeń do cięcia, szlifowania i polerowania próbek,- urządzeniem/urządzeniami do określenia rozkładu wielkości ziaren w zawiesinie i rozkładu wielkości porów w wypraskach,- dyfraktometrem rentgenowskim wraz z odpowiednim oprogramowaniem, - skaningowym mikroskopem elektronowym umożliwiającym numeryczną rejestrację obrazów;- oprogramowaniem do ilościowej analizy mikrostruktury,- urządzeniem/urządzeniami do pomiarów właściwości sprężystych metodą dynamiczną,- maszyną/ami wytrzymałościowymi,- twardościomierzem Vickers’a, - stanowiskiem/kami do badania odporności na wstrząs cieplny, zgodnego/ych z normą dla materiałów,- oraz inne niezbędne urządzenia do wykonania przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ)- (wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wzór oświadczenia , o którym mowa stanowi załącznik nr 3 do SWZ.Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.Są to:1)Wykaz aparatury, według załącznika nr 5 do SIWZ,2) Wykaz kadry skierowanej do wykonania przedmiotu zamówienia, według załącznika nr 6,3) Oświadczenie w postaci wykazu zrealizowanych prac badawczych, według załącznika nr 7 do SWZ4) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie: - postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia(w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków, a Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia również oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp oraz ewentualnie zobowiązanie podmiotu na zasoby którego powołuje się Wykonawca w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte w § 9 załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-22 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający będzie ubiegał się o dofinansowanie realizacji projektu pn. „Innowacyjne materiały na bazie azotku krzemu o ekstremalnie wysokiej odporności na wstrząs cieplny, wytrzymałości mechanicznej oraz odporności korozyjnej”; w ramach konkursu POIR numer 1/1.1.1/2021 – Szybka ścieżka, organizatorem, którego jest Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach działania: 1.1 Projekty B+R przedsiębiorstw, poddziałania: 1.1.1 Badania przemysłowe i prace rozwojowe realizowane przez przedsiębiorstwa.Udzielenie zamówienia jest uwarunkowane otrzymaniem dofinansowania, pochodzącego z ww. projektu, tym samym, zgodnie z art. 310 pkt 1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd autoklawu SUN klasy B 8L oraz Enbio- Jasło
Lokalizacja zleceniapodkarpackie
Data dodania06-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd autoklawu SUN klasy B 8L oraz Enbio.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.