Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na usługę wdrożenia protokołu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na usługę wdrożenia protokołu do sekwencjonowania nanoporowego salmonella dla WSSE w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-12-17
  • ZamawiającyWojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-09
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00308653
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na usługę wdrożenia protokołu do sekwencjonowania nanoporowego salmonella dla WSSE w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291807

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żołnierska

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-251

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895248358

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wsse.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsse.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na usługę wdrożenia protokołu do sekwencjonowania nanoporowego salmonella dla WSSE w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78630eee-5931-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308653

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006815/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 USŁUĘ WDROŻENIA PROTOKOŁU DO SEKWENCJONOWANIA NANOPOROWEGO SALMONELLA

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.gov.pl/web/wsse-olsztyn, wsse.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: wsse.logintarde.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa siędrogą elektroniczną przy użyciu Platformy Przetargowej https://wsse.logintrade.net/. Do
połączeniaużywany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy
protokołu SSL.Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
Wykonawcaposiadający konto na Platformie Przetargowej WSSE: ma dostęp do możliwości złożenia,
zmiany,wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SIWZ
orazkomunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.2. Wymagania techniczne wysyłania
iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacjiprzekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej:Dopuszczalne przeglądarki
internetowe:• InternetExplorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,• Google
Chrome 31• MozillaFirefox 26• Opera 18Pozostałe wymagania techniczne:• dostęp do sieci Internet•
obsługa przezprzeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax• włączona obsługa JavaScript• zalecana
szybkość łączainternetowego powyżej 500 KB/s• zainstalowany Acrobat Reader• zainstalowane
środowiskouruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszyW
przypadku aukcji zpodpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:• dla Windows
Vista: InternetExplorer 8, Internet Explorer 9• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11•
dla Windows 8:Internet Explorer 11• dla Windows 10: Internet Explorer 11Wspierane są rozwiązania
dostarczane przezfirmy:• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni
Papierów WartościowychS.A.• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby
Rozliczeniowej S.A.• PowszechneCentrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.•
Kwalifikowane Centrum certyfikacjiKluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A3. Zamawiający
dopuszcza również możliwość składaniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych
kopii dokumentów lub oświadczeń zapomocą poczty elektronicznej, na adres email:
przetargi@wsse.olsztyn.pl Sposób sporządzeniadokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musibyć zgody z wymaganiami określonymi w
rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z
2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiającyrekomenduje format danych przesyłanych plików:
.pdf.4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: wsse.logintarde.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE, dalej:
RODO), uprzejmie informujemy, że:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wojewódzka
Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Olsztynie, ul. Żołnierska 16, 10-561 Olsztyn; adres e-mail:
wsse@wsse.olsztyn.pl; nr tel. 89/5248300; NIP: 739-00-10-642; REGON: 291807.2.Administrator
powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IOD). Kontakt z IOD możliwy jest pod adresem
email: e.zielinska@wsse.olsztyn.pl oraz pod nr tel. 89/ 524 83 37.3. Pani/Pana dane osobowe
przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa,
numer/prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2018 r., poz.1986), dalej ustawa „Pzp”.5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
zgodnie z art. 97 ust. 1ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.6.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7. W
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany stosownie do art. 22RODO.8. Posiada Pani/Pan:- na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących - na podstawie art. 16 prawo do
sprostowania Pani/Pana danych osobowych -na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9. Nie przysługuje Pani/Panu:- w związku z art. 17
ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych
osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 l

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 174500 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opracowanie i dostarczenie protokołu do sekwencjonowania nanoporowego Salmonella.
2. Przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Laboratorium w siedzibie Zamawiającego, podczas którego zostanie przygotowana biblioteka.
3. Przygotowanie i dostarczenie pakietu odczynników do sekwencjonowania min. 60 prób.
4. Zapewnienie pełnego wsparcia w bieżącej realizacji procesu sekwencjonowania – support mailowy i telefoniczny dotyczący manualnego wykonania procesu sekwencjonowania zgodnie z dostarczonym protokołem.
5. Zapewnienie analizy bioinformatycznej uzyskanych danych.
6. Deponowanie uzyskiwanych sekwencji we wskazanych przez Laboratorium bazach danych.
7. Opracowywanie końcowych raportów z wynikami bieżących sekwencjonowań.
8. Dostarczenie oprogramowania obliczeniowo-raportującego wraz z licencją kompatybilnego z sekwenatorami MinION i GridION.
9. Dostarczenie niezbędnej dokumentacji, tj. instrukcji obsługi w języku polskim, licencji i wszystkich dokumentów niezbędnych
do prawidłowej eksploatacji odczynników i oprogramowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 73300000-5 - Projekt i realizacja badań oraz rozwój

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach: „Łączna cena ofertowa brutto” – C; „Termin wykonania” – TW. Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium C wynosi 60 punktów.
Maksymalna ilość punktów jaką może osiągną oferta w kryterium TW wynosi 40 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TW = wykonanie usługi w dniach 24-30.12.2021 - 0 pkt; TW = wykonanie usługi do 23.12.2021 - 40 pkt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: : Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
załącznik nr 5, 6 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa oświadczenie na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 3, 5 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

szczegółowo opisane w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

14. Wypowiedzenie lub odstąpienie od Umowy
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicz-nym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wy-łącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
2. W przypadku nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę lub w przypadku odstąpienia
od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 20 % kwoty brutto określonej w § 8 ust. 1 umowy.
3. W przypadku nieuzasadnionego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub odstąpienia od umowy przez Wy-konawcę z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną w wyso-kości 20% kwoty brutto określonej w § 8 ust. 1 umowy.
4. Strony mogą odstąpić od umowy do dnia 30.12.2021 r. Odstąpienie powinno być na piśmie i zawierać uzasadnienie.
5. Łączna maksymalna wysokość kar umownych, nie może przekroczyć 40% kwoty brutto określonej w § 8 ust. 1 umowy.
6. Strony mają prawo do dochodzenia na zasadach ogólnych odszkodowania przekraczającego wysokość zastrzeżonych w niniejszej umowie kar umownych.
§ 15 zmiana umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku:
1) obniżenia przez Wykonawcę cen produktów będących przedmiotem umowy,
2) ustawowej zmiany stawek podatku VAT bądź akcyz.
3) poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyj-nych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: wsse.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji sanitarnej - Lublin, Turka
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje brygady do prac sanitarnych. Inwestycja na terenie m. Turka - budowa budynku wielorodzinnego. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI