III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: 1) w ramach części I zamówienia (ekspert z zakresu nauk społecznych) Wykonawca dysponuje odpowiednią osobą, która będzie skierowana do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą, która spełnia łącznie minimalne warunki: ▪ posiada wykształcenie wyższe III stopnia (tytuł naukowy doktora) z zakresu nauk społecznych lub nauk humanistycznych, ▪ posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w instytucji/ach pomocy i integracji społecznej lub pracy dydaktyczno-naukowej w obszarze pracy socjalnej lub polityki społecznej lub pomocy i integracji społecznej, ▪ posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w ewaluacji zadań/działań z zakresu polityki społecznej lub pomocy i integracji społecznej lub pracy dydaktyczno-naukowej w obszarze ewaluacji polityki społecznej, 2) w ramach części II zamówienia (ekspert z zakresu nauk o zarządzaniu) Wykonawca dysponuje odpowiednią osobą, która będzie skierowana do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą, która spełnia łącznie minimalne warunki: ▪ posiada wykształcenie wyższe III stopnia (tytuł naukowy doktora) z zakresu nauk o zarządzaniu lub nauk społecznych lub nauk humanistycznych, ▪ posiada wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu zarządzania, ▪ posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub instytucjach pomocy i integracji społecznej lub pracy dydaktyczno-naukowej w obszarze zarządzania w administracji publicznej lub instytucjach pomocy i integracji społecznej, 3) w ramach części III zamówienia (ekspert z zakresu pomocy i integracji społecznej) Wykonawca dysponuje odpowiednią osobą, która będzie skierowana do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą, która spełnia łącznie minimalne warunki: ▪ posiada wykształcenie wyższe II stopnia na kierunku: psychologia lub pedagogika lub socjologia lub politologia lub nauki o rodzinie lub polityka społeczna lub praca socjalna lub ekonomia, ▪ posiada specjalizację z zakresu organizacji pomocy społecznej lub posiada dyplom ukończenia studiów podyplomowych z zakresu organizacji pomocy społecznej, ▪ posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji projektów z obszaru pomocy i integracji społecznej, 4) w ramach części IV zamówienia (ekspert z zakresu pracy socjalnej i networkingu) Wykonawca dysponuje odpowiednią osobą, która będzie skierowana do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą, która spełnia łącznie minimalne warunki: ▪ posiada wykształcenie wyższe II stopnia uprawniające do wykonywania zawodu pracownika socjalnego lub wykształcenie wyższe II stopnia i uprawnienia do wykonywania zawodu pracownika socjalnego, ▪ posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku pracownika socjalnego, W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać spełnienie warunku dla każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę. /dot. wszystkich części zamówienia/:ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA JEDNA OSOBA NIE MOŻE BYĆ EKSPERTEM W WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; b) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; c) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; d) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. b) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 (dokumenty/informacje powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, zastępuje się je dokumentami zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (dokumenty/informacje powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Uwaga: zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia należy przedłożyć Zamawiającemu wraz z ofertą (dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach, innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Razem z oświadczeniem o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału, o którym mowa w pkt. III.3), wraz z ofertą należy przedłożyć: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający m.in.: 2) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji Zamówienia (dotyczy Wykonawcy, który polega na zdolnościach, innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w Postępowaniu) 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; 4) (jeżeli dotyczy) Informację dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 91 ust. 3a ustawy PZP
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena oferty (C) w każdej części zamówienia |
60,00 |
Tytuł naukowy (T) w części I oraz II zamówienia |
15,00 |
Doświadczenie (D1) w części I oraz II zamówienia |
15,00 |
Opracowane publikacje naukowe (P) w części I oraz II zamówienia |
10,00 |
Doświadczenie (D2) w części III zamówienia |
20,00 |
Doświadczenie (D3) w części III oraz IV zamówienia |
20,00 |
Doświadczenie (D4) w części IV zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Określono we wzorze umowy stanowiącym: Załącznik nr 5 do SIWZ: 1. Wszelkie zmiany Umowy muszą być dokonywane w formie pisemnej, pod rygorem nieważności poprzez zawarcie Aneksu do Umowy, z wyjątkiem: 1) zmian osób wskazanych przez Strony jako osoby do kontaktu lub zmian tych danych kontaktowych, zgodnie z postanowieniami § 6 Umowy, które mogą być dokonywane poprzez jednostronne oświadczenia Stron, przekazywane w formie pisemnej lub elektronicznie; 2) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, na który przelewane będzie wynagrodzenie, która może być dokonana poprzez jednostronne oświadczenia Wykonawcy, przekazane w formie pisemnej; 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania jednokrotnych lub wielokrotnych zmian zawartej Umowy, w stosunku do treści Oferty Wykonawcy, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) zmiany maksymalnej wartości Umowy, o której mowa w § 4 ust.1 pkt 1) - 4) Umowy a w konsekencji w § 4 ust. 1 Umowy, w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisu art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub innych przepisów prawa, w tym w szczególności zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, dotyczących wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, mających bezpośrednie zastosowanie do cen zaoferowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmiany w sposobie realizacji Umowy, a Wykonawca przedstawi odpowiednie oświadczenia i dokumenty uprawdopodobniające wpływ zmiany przepisów prawa na poziom wynagrodzenia dla pracowników wykonujących prace związane z realizacją Umowy wraz ze szczegółową kalkulacją zmiany kosztów w tym zakresie oraz pod warunkiem, że zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa; 2) zmiany maksymalnej wartości Umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 pkt 1) - 4) Umowy a w konsekwencji w § 4 ust. 1 Umowy, w przypadku wprowadzania zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego, dotyczących wysokości stawki podatku od towarów i usług lub innych podatków i opłat mających bezpośrednie zastosowanie do cen zaoferowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, iż zmiana ta nie powoduje zmian w sposobie realizacji Umowy, a zakres zmian wynikać będzie z wprowadzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego; 3) zmiany podwykonawcy oraz części zamówienia wykonywanej przez podwykonawcę, wskazanych w § 9 ust. 2 Umowy, każdorazowo w przypadku zmiany podwykonawcy lub zakresu zamówienia wykonywanego przez podwykonawcę na podstawie informacji przekazanej przez Wykonawcę zgodnie z § 9 ust. 6 Umowy, a zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany maksymalnej wartości Umowy, o której mowa odpowiednio w § 4 ust.1 pkt 1) - 4) Umowy a w konsekwencji w § 4 ust.1 Umowy oraz zmiany maksymalnego zakresu przedmiotowego i ilościowego usług świadczonych w ramach Umowy oraz zmiany w sposobie realizacji Umowy; 4) zmiany podwykonawcy wskazanego w postanowieniu § 9 ust. 2 Umowy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w przypadku zmiany lub rezygnacji przez Wykonawcę z podwykonawcy pod warunkiem, że zmiana w tym zakresie nie spowoduje zmiany maksymalnej wartości Umowy, o której mowa odpowiednio w § 4 ust.1 pkt 1) - 4) Umowy a w konsekwencji w § 4 ust.1 Umowy oraz zmiany maksymalnego zakresu przedmiotowego i ilościowego usług świadczonych w ramach Umowy oraz zmiany w sposobie realizacji przedmiotu Umowy, a Wykonawca wykaże, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w stopniu nie mniejszym, niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a także spełnia wymagania pozwalające przyznać nie mniejszą liczbę punktów w każdym kryterium oceny ofert, o których mowa Rozdz. XIII SIWZ, niż podwykonawca wskazany w ofercie Wykonawcy. W celu wykazania powyższego, Wykonawca przekaże stosowne dokumenty, o których mowa w Rozdz. VI SIWZ, w zakresie dotyczącym warunków udziału, na które Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego prowadzącego do zawarcia Umowy oraz aktualnych na dzień wprowadzenia zmiany, a także przekaże stosowne oświadczenie w zakresie spełniania wymagań dot. kryterium oceny ofert. Dokumenty, o których mowa powyżej, Wykonawca przedłoży do oceny przez Zamawiającego w terminie co najmniej na 10 dni roboczych przed terminem zmiany podwykonawcy, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na późniejsze ich przekazanie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-07-26, godzina:
10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Miejsce i termin otwarcia ofert: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, pokój nr 11, 26.07. 2018 r. godz. 11.00.
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część III zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta współpracującego przy realizacji projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. 2. Zakres zadań będzie polegał w szczególności na: 1) Uczestniczeniu w opracowaniu modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej z podmiotami innych polityk sektorowych, m.in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa, policji i in., w szczególności poprzez współpracę przy prowadzeniu diagnozy, przygotowanie koncepcji, opisów merytorycznych, raportów, udział w pracach zespołu ds. modelu, spotkaniach, konsultacjach, 2) Opracowaniu wytycznych oraz aktywnym uczestnictwie w pilotażu, wdrożeniu i upowszechnianiu wypracowanego modelu, m.in. poprzez udział w spotkaniach, współpracę z animatorami, opracowanie katalogu dobrych praktyk, wypracowanie założeń do księgi rekomendacyjnej w zakresie stosowania modelu kooperacji, 3) Prowadzeniu merytorycznej dokumentacji z zakresu prowadzonych działań, 4) Bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi projektu, pozostałymi ekspertami i ekspertami wiodącymi oraz gminami biorącymi udział w projekcie. Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji projektu według wytycznych Zamawiającego, zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz zgodnie z Regulaminem konkursu Wypracowanie i wdrożenie modeli kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji (numer konkursu: POWR.02.05.00-IP.03-00-014/17), ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w dniu 29.08.2017 r. Projekt realizowany jest od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r. w podziale na następujące etapy: - I faza: faza modelu – 1 kwietnia 2018 r. – 31 marca 2019 r.; - II faza: faza pilotażu – 1 kwietnia 2019 r.– 30 września 2020 r.; - III faza: faza rekomendacji – 1 października 2020 r.– 31 grudnia 2020 r.; - IV faza: faza edukacyjna – 1 stycznia 2021 r. – 31 marca 2021 r. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) Część III zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu pomocy i integracji społecznej Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 625 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; − IV faza: faza edukacyjna – 25 godzin. z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 150 godzin zegarowych, − w 2021 roku – maksymalnie 25 godzin zegarowych. Dotyczy wszystkich części zamówienia: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA JEDNA OSOBA NIE MOŻE BYĆ EKSPERTEM W WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73000000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (C) |
60,00 |
Doświadczenie (D2) |
20,00 |
Doświadczenie (D3) |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego do dnia 31 marca 2021 r.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część I zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta współpracującego przy realizacji projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. 2. Zakres zadań będzie polegał w szczególności na: 1) Uczestniczeniu w opracowaniu modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej z podmiotami innych polityk sektorowych, m.in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa, policji i in., w szczególności poprzez współpracę przy prowadzeniu diagnozy, przygotowanie koncepcji, opisów merytorycznych, raportów, udział w pracach zespołu ds. modelu, spotkaniach, konsultacjach, 2) Opracowaniu wytycznych oraz aktywnym uczestnictwie w pilotażu, wdrożeniu i upowszechnianiu wypracowanego modelu, m.in. poprzez udział w spotkaniach, współpracę z animatorami, opracowanie katalogu dobrych praktyk, wypracowanie założeń do księgi rekomendacyjnej w zakresie stosowania modelu kooperacji, 3) Prowadzeniu merytorycznej dokumentacji z zakresu prowadzonych działań, 4) Bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi projektu, pozostałymi ekspertami i ekspertami wiodącymi oraz gminami biorącymi udział w projekcie. Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji projektu według wytycznych Zamawiającego, zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz zgodnie z Regulaminem konkursu Wypracowanie i wdrożenie modeli kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji (numer konkursu: POWR.02.05.00-IP.03-00-014/17), ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w dniu 29.08.2017 r. Projekt realizowany jest od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r. w podziale na następujące etapy: - I faza: faza modelu – 1 kwietnia 2018 r. – 31 marca 2019 r.; - II faza: faza pilotażu – 1 kwietnia 2019 r.– 30 września 2020 r.; - III faza: faza rekomendacji – 1 października 2020 r.– 31 grudnia 2020 r.; - IV faza: faza edukacyjna – 1 stycznia 2021 r. – 31 marca 2021 r. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) Część I zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu nauk społecznych: Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 1045 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; − II faza: faza pilotażu – 360 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − III faza: faza rekomendacji – 60 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − IV faza: faza edukacyjna – 25 godzin. z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 330 godzin zegarowych, − w 2020 roku – maksymalnie 240 godzin zegarowych, − w 2021 roku – maksymalnie 25 godzin zegarowych. Dotyczy wszystkich części zamówienia: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA JEDNA OSOBA NIE MOŻE BYĆ EKSPERTEM W WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73000000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (C) |
60,00 |
Tytuł naukowy (T) |
15,00 |
Doświadczenie (D1) |
15,00 |
Opracowane publikacje naukowe (P) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego do dnia 31 marca 2021 r.
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część II zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta współpracującego przy realizacji projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. 2. Zakres zadań będzie polegał w szczególności na: 1) Uczestniczeniu w opracowaniu modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej z podmiotami innych polityk sektorowych, m.in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa, policji i in., w szczególności poprzez współpracę przy prowadzeniu diagnozy, przygotowanie koncepcji, opisów merytorycznych, raportów, udział w pracach zespołu ds. modelu, spotkaniach, konsultacjach, 2) Opracowaniu wytycznych oraz aktywnym uczestnictwie w pilotażu, wdrożeniu i upowszechnianiu wypracowanego modelu, m.in. poprzez udział w spotkaniach, współpracę z animatorami, opracowanie katalogu dobrych praktyk, wypracowanie założeń do księgi rekomendacyjnej w zakresie stosowania modelu kooperacji, 3) Prowadzeniu merytorycznej dokumentacji z zakresu prowadzonych działań, 4) Bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi projektu, pozostałymi ekspertami i ekspertami wiodącymi oraz gminami biorącymi udział w projekcie. Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji projektu według wytycznych Zamawiającego, zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz zgodnie z Regulaminem konkursu Wypracowanie i wdrożenie modeli kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji (numer konkursu: POWR.02.05.00-IP.03-00-014/17), ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w dniu 29.08.2017 r. Projekt realizowany jest od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r. w podziale na następujące etapy: - I faza: faza modelu – 1 kwietnia 2018 r. – 31 marca 2019 r.; - II faza: faza pilotażu – 1 kwietnia 2019 r.– 30 września 2020 r.; - III faza: faza rekomendacji – 1 października 2020 r.– 31 grudnia 2020 r.; - IV faza: faza edukacyjna – 1 stycznia 2021 r. – 31 marca 2021 r. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) Część II zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu nauk o zarządzaniu Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 1045 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; − II faza: faza pilotażu – 360 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − III faza: faza rekomendacji – 60 godzin, tj. średnio 20 godzin miesięcznie; − IV faza: faza edukacyjna – 25 godzin. z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 330 godzin zegarowych, − w 2020 roku – maksymalnie 240 godzin zegarowych, − w 2021 roku – maksymalnie 25 godzin zegarowych. Dotyczy wszystkich części zamówienia: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA JEDNA OSOBA NIE MOŻE BYĆ EKSPERTEM W WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73000000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (C) |
60,00 |
Tytuł naukowy (T) |
15,00 |
Doświadczenie (D1) |
15,00 |
Opracowane publikacje naukowe (P) |
10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego do dnia 31 marca 2021 r.
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część IV zamówienia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta współpracującego przy realizacji projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, realizowanego przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna. 2. Zakres zadań będzie polegał w szczególności na: 1) Uczestniczeniu w opracowaniu modelu kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej z podmiotami innych polityk sektorowych, m.in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa, policji i in., w szczególności poprzez współpracę przy prowadzeniu diagnozy, przygotowanie koncepcji, opisów merytorycznych, raportów, udział w pracach zespołu ds. modelu, spotkaniach, konsultacjach, 2) Opracowaniu wytycznych oraz aktywnym uczestnictwie w pilotażu, wdrożeniu i upowszechnianiu wypracowanego modelu, m.in. poprzez udział w spotkaniach, współpracę z animatorami, opracowanie katalogu dobrych praktyk, wypracowanie założeń do księgi rekomendacyjnej w zakresie stosowania modelu kooperacji, 3) Prowadzeniu merytorycznej dokumentacji z zakresu prowadzonych działań, 4) Bieżącej współpracy z pracownikami merytorycznymi projektu, pozostałymi ekspertami i ekspertami wiodącymi oraz gminami biorącymi udział w projekcie. Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji projektu według wytycznych Zamawiającego, zgodnie z zapisami wniosku o dofinansowanie projektu Kooperacje 3D – model wielosektorowej współpracy na rzecz wsparcia osób i rodzin, który jest dostępny do wglądu w siedzibie Zamawiającego oraz zgodnie z Regulaminem konkursu Wypracowanie i wdrożenie modeli kooperacji pomiędzy instytucjami pomocy i integracji społecznej a podmiotami innych polityk sektorowych m. in. pomocy społecznej, edukacji, zdrowia, sądownictwa i policji (numer konkursu: POWR.02.05.00-IP.03-00-014/17), ogłoszonym przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w dniu 29.08.2017 r. Projekt realizowany jest od 1 kwietnia 2018 r. do 31 marca 2021 r. w podziale na następujące etapy: - I faza: faza modelu – 1 kwietnia 2018 r. – 31 marca 2019 r.; - II faza: faza pilotażu – 1 kwietnia 2019 r.– 30 września 2020 r.; - III faza: faza rekomendacji – 1 października 2020 r.– 31 grudnia 2020 r.; - IV faza: faza edukacyjna – 1 stycznia 2021 r. – 31 marca 2021 r. 3. Zamówienie zostało podzielone na 4 części: 1) Część IV zamówienia – usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta z zakresu pracy socjalnej i networkingu. Maksymalny wymiar zaangażowania wyniesie łącznie 600 godzin, z podziałem na następujące etapy: − I faza: faza modelu – 600 godzin, tj. średnio 75 godzin miesięcznie; z zastrzeżeniem, że godziny niewykorzystane w danym miesiącu mogą zostać wykorzystane w kolejnych miesiącach realizacji umowy, w ramach danej fazy realizacji projektu w danym roku. Ponadto, Wykonawca nie może przekroczyć maksymalnego limitu godzin w danym roku, to jest: − w 2018 roku – maksymalnie 450 godzin zegarowych, − w 2019 roku – maksymalnie 150 godzin zegarowych. Dotyczy wszystkich części zamówienia: ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA, IŻ W RAMACH REALIZACJI ZAMÓWIENIA JEDNA OSOBA NIE MOŻE BYĆ EKSPERTEM W WIĘCEJ NIŻ JEDNEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 73000000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena oferty (C) |
60,00 |
Doświadczenie (D4) |
20,00 |
Doświadczenie (D3) |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego do dnia 31 marca 2019 r.